Diskuze

U Kolína vjel rychlík na kolej jiného vlaku. Od srážky je dělilo 27 metrů

Provoz na vlakovém koridoru mezi Prahou a Kolínem se v neděli v podvečer zastavil. U Velimi projel rychlík návěstidlo a ocitl se na koleji určené pro jiný vlak. Oba strojvedoucí začali brzdit až na poslední chvíli, vlaky zastavily jen 27 metrů od sebe. Některé spoje dráhy zrušily bez náhrady, jiné odklonily nebo je nahradily autobusy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Lupo z křišťálu, tuhle mě jeden  pokritizoval, že mám blbej písemnej projev, ale tato věta "Oba !!vedoucí!! zastavili, když viděli protijedoucí vlak....  " stojí za to. Opravdu na pisálky nemám Nebylo by lepší napsat oba !!ředitelé nebo šéfové !!;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JL

Akorát ta fotka je nesmysl. To si iDnes moc práce nedala. To není Velim, to je fotka z Kolína. Oba vlaky stojí a jsou ve směru od Prahy na Kolín (nejsou proti sobě, ale za sebou). Tady se běžně stojí a čeká na povolení vjet do stanice na nádraží v Kolíně.

0 0
možnosti
JZ

Ale to by ten rychlík nestál takto, ale o hodně dál před vjezdem do stanice. Tohle je poloha už po průjezdu kolem vjezdového návěstidla, rozřezu výhybky a zastavení.

1 0
možnosti
MZ

Obsah článku je naprostý blábol, autor nezná podrobnosti a píše nesmysly, následně pak vzniká zmatená diskuse ...

Nehodová událost se stala v KOLÍNĚ, nikoli ve VELIMI. To je dost podstatný rozdíl ...

Vlak 851 jedoucí od Prahy projel cestové návěstidlo Sc101c v poloze zakazující jízdu a vjel do vlakové cesty vlaku 9344 postavené z koleje 101b  na druhou traťovou kolej směr Velim (Praha). Došlo  k říznutí výhybky číslo 196.

Následně musel být zastaven provoz a po zadokumentování události (psal jsem o postupu včera) byly vlaky staženy a pro nesjízdnost poškozené výhybky se mezi Kolínem a Velimí jezdí pouze jednokolejně ...

1 0
možnosti
KV

Rád bych se mýlil, ale zdá se mi, že se tady na českých kolejích už delší dobu schyluje ke škaredé tragédii...  :-(!!Rv[>-]

2 0
možnosti
AK

Přesně. Podobných událostí je nějak moc. A v tomto konkrétním případě to zachránila jen rovná trať a dlouhý výhled. Být to někde, kde je omezená viditelnost na třeba 100 metrů tak bum.

1 0
možnosti
AK

Ano, výhybka je mocná čarodějka, ale pokud je v protisměru, tak si jí rozjetých XY tun vlaku prostě prorazí.

0 1
možnosti
JK

To funguje už i na modelové železnici :)

1 0
možnosti
BK

Vsadil bych se, že to s tím "bržděním na posledním chvíli" je výměšek básnického střeva pana redaktora. A v poetickém vytržení úplně zapomněl napsat, v kolik se ta událost vlastně stala.

0 1
možnosti
JP

Ještěže při nich stáli všichni svatí. R^

1 0
možnosti
PN

Tak zas tu nekdo začne pindat o červených čepicích, nebo by fakt bylo lepší to ETCS?

0 0
možnosti
AK

Bohužel, také není všemocné.

0 0
možnosti
VS

No tak za:

1) Koukám, že pán inspektór už má tak nějak jasno, ale vyšetřování stále probíhá :-).

2) Neprobíhají na této trati náhodou nějaké rekonstrukce? Tzn. nejsou tam výluky? Tuto informaci jsem v článku nějak nenašel.

0 4
možnosti
TK

A to vadí, zes to tam nenašel?

3 0
možnosti
RH

To mi hlava nebere. Pokud rychlík projel červenou ve Velimi a dojel až do Kolína ke starému mostu, musel těch červených cestou projet ještě několik.

6 1
možnosti

I86v62o 50Ž64á91č17e18k

28. 7. 2014 0:56

Někdo tady psal, že se to stalo až v Kolíně, že ten rychlík projel vjezdové návěstidlo na kolínské nádraží. Buď jedno nebo druhé je šum, protože obojí zároveň se stát nemohlo.

1 0
možnosti