- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vyhozené peníze oknem. ČSA létá s čím dál menšími letadly, velké prodává, protože si s nimi díky chybné politice neví rady a my ejhle budujeme za obrovské peníze velké úpravy.
Proc autor clanku nenapise, ze se tyto upravy nedelaji jen pro A380, ale pro vetsinu novych ci velkokapacitnich letadel ktere momentalne Ruzyne muze odbavovat jen s problemama?
A je dost zarazejici ze "vydelecne letiste" o tom mluvi uz 3 roky a prace zacaly az ted.
Jsem ani nepostřehl že máme nějaké nové letiště Havla.
Nevíte někdo jaký je rozdíl mezi první třídou a byznys?
Kouknete na stranky korean air a v sekci On board na "Classes of service"
To není nic moc, když kilometr dálnice stojí miliardu
Cena v pohodě to se u nás platí jen za webovou stránku s recepty, která má formulář
Neměl by to zaplatit pan Havel? Je o přece jeho letiště ne ?
A opravy nadrazi bude platit Masaryk a Vasi ulici bude platit třeba pan Smetana nebo Opletal. Chjo
hmm, letiště se opravuje, pes pokousal dítě, nějací trenéři se dohudují bůh ví o čem..., to je vážně všechno moc pekný. Milí redaktoři z Idnes, to, že je dnes 100 let od začátku I. války, to je asi nezajímavé, že?
K tomu tu je video a článek už od rána, video máte hned na úvodní stránce...
Není ta částka náhodou 150 milionů euro? U nás staví tato firma již 3/4 roku kruhový objezd a cena má dosáhnout také 150 milionů........realnou cenu podle rozsahu prací odhaduju na 5-8 milionů.
K tomu tu je video a článek už od rána, video máte hned na úvodní stránce
Noi proč ne, na A380 se rád někdy skočím podívat. Ale stejně si myslím, že Letiště Václava Havla není dobrý název.
Když se podívám blíž i dál, tak vidím letiště Johna Fitzgeralda Kennedyho, Johna Lennona, Charlese de Gaulla, Milana Rastislava Štefánika, Frédérica Chopina, Franze Josefa Strausse, Leoše Janáčka a tak dále a nikomu to divný nikdy nepřišlo.