Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Tunelem Blanka projeli cyklisté, které čeká dobročinný závod

Pražským tunelem Blanka projela první vozidla, i když zatím jen jednostopá. Magistrát totiž tunel na pár hodin otevřel kvůli dobročinnému závodu Opel Handy Maraton 2014. V něm na závodníky čeká přes dva tisíce kilometrů a 111 hodin v sedle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J81o67s31e84f 11Š38v36e22c 6785606674543

Jako řidič z povolání musím říci, že čeští cyklisti si na silnicích dělají co chtějí, jezdí si, jak chtějí, v protisměru, na červenou, přes přechody... absolutní nezájem o nějaký zákon o komunikacích... Proti jejich kolegům z Německa či Nizozemí je jejich chování na komunikacích nebezpečné. Už by bylo na čase, aby k jízdě po silnici absolvovali nějaké  odlehčené testy.

A jak to vypadá, bude to pokračovat. Měšťáci se ve všech českých městech živí rozdáváním botiček a měřením rychlostí a jejich nadřízení z tohoto kšeftu neustoupí.

0/−1
31.7.2014 20:11

R80o43b82e24r27t 18P35l37o95c56h 4696472511663

A kdy už se ten slavnej tunel konečně otevře i normálně pro auta? Že prej příští rok na jaře... Jo aha to asi Praha 6 chystá velkou slávu: 1. Otevře tunel Blanka 2. Otevře metro do Motola a 3. Slavnostní zahájení výstavby tramvajové tratě z Divoké Šárky na Dědinu. To bude super den, to bude velká sláva!!!!!!

+1/0
31.7.2014 13:40

J96o71s71e51f 91Š32v33e76c 6735546914123

To se zase ROPID vyřádí na obyčejných cestujících...

příklad cesta ze Šmukýřky do města:

123 na Kavalírku

tramvají nebo 167 k Andělu

A KONEČNĚ JSTE V METRU!

0/0
31.7.2014 20:15
Foto

D87a95v15i48d 44H11o51m36o67l87a 4652372669663

Očekával bych, že fotograf či novinář vnímá rozdíl mezi stínem a siluetou....

+3/0
31.7.2014 8:52

M32a79r15t35i96n 82Š43t43ě40p63á49n36e68k 3457313143681

Tak s Hudeckem se muze stat, ze by to tak mohlo byt naporad. Alespon bychom meli nejdrazsi cyklostezku na svete;-)

+6/0
31.7.2014 7:23

M37i32r25o29s38l32a57v 21Z68i95k25m98u18n15d 7439843344983

Na zvláštní povolenku se dá Blankou projet několik týdnů ...

+1/0
30.7.2014 19:37

V52l71a48d57i18s68l54a64v 50N97o18h41e16j14l 7638297378151

mozna mesicu ;-)

+2/0
30.7.2014 19:43

J51i47ř92í 56P56e23r38o86u27t44k32a 4572161513443

.... nebo roků

0/0
30.7.2014 21:59

J45o77s41e30f 79M23i55k74u73l80í59k 8134377886

Tak to totiž bude, protože současná pražská radnice vyloženě hází klacky pod nohy řidičům v podobě objížděk, zneprůchodněmím ulic, rychlostními limity a přiblblými zonami. Takže nakonec ten tunel bude fakt pro cyklisty. Co takhle tam aspoň na ten jeden den pustit i cyklisty, které NEČEKÁ závod?

+8/0
30.7.2014 19:18

D20a45v88i76d 38B43r86a15d95á24č 4344289314508

... a nemohl by ten tunel být pro pumpičkáře otevřený permanentně? Že by si jezdili v tunelu dokola. Nahoře by si chodci chodili po chodnících a řidiči si v klidu jezdili po silnicích. Všude by byl klid a mír... Auto*Mat by se mohl zrušit a za ušetřené peníze by se mohly nakoupit další kola... No není to krásná představa?

+7/−2
30.7.2014 19:18

V20l41a92d90i65m96í69r 36H31o98l57ý 8904941716287

Kdyby se koupila další kola, kam s těmito novými cyklisty? Do Strahovského tunelu? Ten je do kopce. Nebo se nějak zbavit původních cyklistů z Blanky? To by těžko prošlo, někdo by se po nich určitě sháněl. Krásný nápad, ale nemá řešení.

0/0
30.7.2014 20:09

M75i96c19h10a96l 17P97a42v79l77á17t 9563403814279

A kdo a proc by se po nich shanel?

0/0
31.7.2014 11:35

T94o60m91a15s 64N42o87v67o46t39n29y 3821246898299

:-)R^

+1/0
31.7.2014 1:35

J46a47n 24F85i30a27l24a 7274337425219

Řidiči by v klidu nejezdili, prudí se hlavně mezi sebou. A to i na dálnici, viz vybržďovači.

+3/−1
31.7.2014 7:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.