- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenom by mne zajímalo, proč Pavlík Bémů pořád mluvil o poršetkách jako o tom nejlepším, co Praha má, když je to takový šmejd (tramvaj :) ).
T3 byly taky pěkné šmejdy, dokud jim po deseti-patnácti letech výroby konečně nevychytali mouchy...
Nedávno vyšel článek, že tyto tramvaje konečně z Prahy zmizí. Tak jaké dočasně?
Připomínám soudruhu, že jednotkou dočasnosti je jeden furt.
Tak když už budou v depu, co rovnou sepsat smlouvu o jejich prodeji někam do Ázerbajdžánu, Kazachstánu, jižní Afriky/Ameriky nebo prostě někam hodně daleko? Už by se na pražské koleje nemusely vrátit a nikomu by nechyběly...
V mnoha městech jezdí tramvaje stejně staré nebo starší než jsou naše T3. A nemají důvod do toho rýpat, dokud fungují. Neříkám, modernizace na novější například řízení, systém hlášení atd, proč ne.. Ale proboha, proč měnit dokonale fungující mechaniku za jinou, navíc neustále poruchovou?
Jj, čím novější tím poruchovější, bohužel to neplatí jen u tramvají, ale téměř u všech výrobků jídlem a nápoji počínaje přes textil a domácí potřeby a elektronikou, auty a baráky konče. Co se do konce záruky nerozpadne nebo ještě funguje, je jen náhodná výjimka potrvzující pravidlo, že dnes se věci dělají jen naoko a ne, aby něco vydržely.
Zdaleka nejhorší je to u elektroniky. Počítač z roku 2000 funguje dodnes. Dnešní 2-3 roky.. Lednička.. Calexka běžně ustála 25 a víc roků provozu.. Dnešní? Minulou jsem vyhodil po 7, u nové čekám maximum tak 5.. Tv, totéž, mobil totéž atd.
Ty tramvaje měly poruchu už od výroby. Kdyby tramvaj vybírali odborníci a ne politici, asi by se to nestalo. Ještě že máme v záloze T3.
Porsche je krásný důkaz toho, že užitnost jde stranou, podstatný je desing a další kraviny. Zlatá T3. Bohužel se bere, že to co vzniklo před 1989 je automaticky špatné, tak vznikají takovýhle pamodely
Zrovna dnes nějaký politik v rádiu prohlásil, že síť pošt je v česku oproti EU velmi nadstandardní. Vzhledem k tomu, že od r.89 se hodně poboček už zrušilo, tak to lze považovat jako poctu socialismu to samé platí i o vlaku, zdravotnictví apod. Holt bylo to děláno, aby to sloužilo lidem, a ne aby to na sebe vydělávalo. Od toho platíme daně. A o tom to je.
Tramvaj od Porsche je vyrobena přesně podle trendu dnešní doby. Musí to mít design, ale fungovat to nemusí. Horší hospodaření s místem v tramvaji co do pohodlnosti cestujících snad nikdo ještě nevyrobil. Podle čeho posuzovali kupující tuto tramvaj?
To snad víte ne? Podle toho, kdo jim více naplnil kapsu!
Nikdo nikdy nevyrobil lepší tramvaj, než byla T3.
Kdepak by byli, kdyby se jim úspěšně podařilo prodat T3? Ale DPP papaláši MHD bohužel nejezdí, oni by byli v pohodě..
Jéé, bezúdržbové tramvaje mají bebí? ;-) Vzpomínám někdy na rok 2004 či 2005. Stál jsem v kanceláři na DPP a nad výkresem vozu 14T doslova všichni plakali. Ale koupit museli, i kdyby nechtěli. Pokyn přišel shora, nebo z hory? ;-)
Hádám - pokyn přišel od s.r.o. s anonymními vlastníky se sídlem na Kaymanských ostrovech?