Diskuze

Kamion v protisměru naboural tři auta na Pražském okruhu, řidič zahynul

Hromadná nehoda u Cholupického tunelu uzavřela ráno na dvě hodiny Pražský okruh. Havárie se stala před půl sedmou ve směru od Plzně na D1. Zemřel řidič kamionu, který zřejmě přejel do protisměru a naboural kamion a dvě osobní auta. Ve 22.00 byl provoz zcela obnoven.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J95a54r48d85a 82K18u30b53r

7. 8. 2014 13:46

Já nepochopím, proč hlavně u nás staví mosty, tunely a jiné prvky způsobem, že jsou na jejich konci hrany. Co si pamatuji, tak jsem snad v cizině neviděl tunel, který by byl z obou stran zakončený rohem.. ale beton byl zkosený. To samé u téhle nehody.. Ta kabina je na kousky, protože to narval do rohu stěny. Kdyby ta zeď byla zešikmená, tak to nemuselo mít takové následky.. Jasně, budu teď za experta.. ale kolik lidí nebo motorkářů se zabilo o výčnělek nebo o stěnu z betonu.. Nemluvě strouha okolo vozovky a na každých 200 metrech betonovej sjezd do pole vyčnívající, jako by to nešlo zabudovat  nějak bezpečněji.

14 1
možnosti
JN

J21a74n 68N11o13v63á24k

7. 8. 2014 13:52

Myslém, že ta kabina se roztrhala o zadní kontejner a přívěs protijedoucího kamionu - v moment nárazu se tahač otořil o 180 stupňů, přišel o návěs i kabinu a ke zdi už se dostal už v tom stavu, co je na fotkách.

Ale obecně máte pravdu.

1 0
možnosti
PM

Pokud se nejednalo o zdravotní kolaps pak je jen a nejčasnější okolnos zaspání za volantem.U nás je nejmenší kontrola v celé EU na dodžování AETR.Tranzitující kamioňáci toho silně zneužívají,protože policie raději zastaví čecha se kterým se snadněji deomluví a přesto že to má jen několiv minut do cíle přes AETR tak mu jízdu zakážou a ještě jej čeká vysoký flastr:Kdešto Polák,Turek,atd.mají na úplatky tak si to frčí dál a takhle to dopadá.Proč je u nás největší havarovanost cizích kamionů.Proč v Eu tomu tak není?8-o

5 0
možnosti

J20a69n 81Č70e28r22n14ý

7. 8. 2014 13:17

Novinky.cz

„Všechna auta jela v jednom směru a žádné z nich nepřejelo do protisměru, nehoda se tudíž odehrála pouze ve směru na D1. Co se přesně stalo, ale zatím není jasné. Směr na dálnici D5 byl uzavřen jen kvůli záchranným složkám,“ doplnil Hulan.

1 0
možnosti
MD

novinky uznavaji jen jeden smer - doleva! :- )

7 0
možnosti
RN

tak naštěstí umřel jen viník nehody

0 0
možnosti
PM

Nerad bych se mýlil, ale podle stop na fotkách a videu to vypadá, že mu mohlo prasknout levé přední kolo (pneumatika) a to ho stáhlo do protisměru. Snažil se to zabrzdit, ale bohužel naložený kamion nejde zastavit na pár metrech. Možné je i to, že to kolo mu prasklo až po kontaktu s tím Suzuki.

3 0
možnosti
MD

bohuzel podle tech fotek z toho polskeho tahace nezbylo vubec nic, co by pripominalo auto, jen par zmackanych plechu, co driv byla mozna kabina. jestli z toho neco poznaji...

0 0
možnosti
MD

Zazil jsem to pred par lety na dalnici od Hradce Kralove smerem ku Praze. Uz jsem temer predjizdel v levem pruhu jedouci estonsky kamion, ktery prede mnou nahle zacal v plne rychlosti klickovat nejdrive na pravou stranu do odstavneho pruhu a nasledne pres vsechny pruhy az do travy u stredovych svodidel.

To uz jsem samozrejme stal na brzdach a na klaksonu. Kamion se prede mnou od stredovych svodidel zase vratil do sveho pruhu a pokracoval dal, jako by nic. Po chvilce sbirani odvahy jsem ho predjel, provoz byl jinak minimalni, bylo popoledne. Jen jsem litoval nejakeho furgona, co jel pred nim. Protoze mit nejakych 70 km az do Prahy za sebou klimbajiciho firu kamionu asi neni super zalezitost.

Zde ridic Suzuki mel na rozdil ode me smulu, ze mu byl o neco blize, nez tehdy ja.

A ja si od te doby docela dost vsimam chovani kamionu kolem me, jednou to stacilo ....

3 0
možnosti
KK

Všichni ostatní účastníci nehody i když měli smůlu, že se do nehody dostali, tak měli obrovské štěstí, že je taky nezabil...

0 0
možnosti
PK

P62e11t14r 49K54o83l54á32ř

7. 8. 2014 11:30

Hádám, že řidič buď usnul, nebo to s ním seklo. Smůla je, že se to zrovna stalo v místě, kde nejsou svodidla ...

0 0
možnosti
JC

bohužel to jsou zákony schválnosti, ale na to místo i ten čas to dopadlo až zázračně moc dobře...

0 0
možnosti
Foto

No tady je ale chytráků. Proč tady diskutujete, se běžte rovnou přihlásit k PČR jako vyšetřovatelé nehod. Do protokolu uvedete že byl řidič magor a je to. Jak víte co se vůbec stalo?!?!?!? a děláte z toho hned závěry. ;-O

7 7
možnosti
Foto

Áááá, naši první adepti :-)))  Petr Kolář 28741 , Jiří Krajíček 25545 , Andrej Oleksa 35171  - Mudrlanti.

0 1
možnosti
Foto

Kdyby tam byly normální svodidla, tak by následky nehody mohly být mnohem méně děsivé. Jenže vzhledem k tomu, že se tunely neustále uzavírají kvůli opravám/kontrolám/údržbě a jiným volovinkám, tak tam jsou jen tyhle oddělovače (nenazývejme to svodidly) a doprava se tam věčně přelévá do protisměru. K tomu přidejme to, jak je pražský okruh v tom místě přeznačený a přesvícený - všude tam svítí nebo bliká desítky značek, cedulí a světel, což řidiče jedině mate. Společně s omezením rychlosti do kopce je to už opravdu nepříjemná past.

3 2
možnosti
JH

J88a18n 68H59o76r12á32k

7. 8. 2014 10:58

na svodidla nejsou zdroje, musej se platit cyklostezky a zklidnovani mest...

4 0
možnosti
JS

J64a92n 33S71o32c24h17o28r

7. 8. 2014 10:51

Já osobně tipuji příčinu této nehody infarkt.

Může to být mikrospánek, v tom případě bych ty spáče přísně trestal i když tady není koho. Však teď se už vyspí dostatečně, až přespříliš:-/

Alkohol ani únava za volant nepatří.

0 0
možnosti
MZ

Já jako příčinu nehody tipuji puštění volantu z jinýh příčin (ipsace, výměna nosiče s filmem apod).

Mikrospánek v půl osmé ráno...?8-o:-/:-)

0 9
možnosti