- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V tomto týdni som tuná išiel zopár razy autobusom a vóbec sa něpodivujem.
Je to skutočně náročná rekonštrukcia. Bolo to najmá vidieť na robotníkoch, ktorý boli dajako po tých letných horúčavách dajaký silno opálení, až tmavo hnědý a zrovnáj mrholílo a tak boli z teho dajako konšternovaný.
V tej skupine čo rozhrňála kamenie pomedzi kolejámi ich bolo asi desať, ale s tými vidlámi a hrábami máchali ibá dvaja a ostatných vosem ich pozoroválo, azda to tý dvaja pečlivo robija, či so záujmom sledováli ten provoz vókol a o tjé vidle sa eštetícky opierali, že by to bolo na pekný skupinový fotosnímok.
Staci tama pravidelne jezdit a cloveku hnedka dojde, proc ma rekonstrukce zpozdeni. Z 10ti delniku dela jeden, kdyz se zadari tak dva....a to i za pekneho pocasi
Mě stačilo jet tam za dobu trvajících oprav a omezení 3x. Pracovat tam někoho jsem myslím viděl 1x. A to šlo podle mne ještě o nedopatření, neb dotyčný působil dojdem, že se opíral o lopatu a ta mu zrovna upadla.
Dopravní podnik se vzteká, ale cestujícím nabídne náhradní autobusovou dopravu s intervalem 20 minut ve večerních hodinách. Zameťte si nejdřív před vlastním prahem. Ať ty autobusy zaplatí klidně Skanska, nám je to jedno!!
Jakákoliv iniciativa k řešení žalostné situace v ranní špiččce (Malý Břevnov - Vypich běžně přes 20 minut jízdy) je nulová. Alternativa na metro Zličín vyhlídkovými trasami směšná. Jedině snad rozcvičkou bahnem přes oboru na Petřiny.
Díky DPP!!
Ono to je bohužel plnohodnotná náhrada tramvaje 22, která v určitých obdobích má opravdu 20 minut. Co si pamatuji ,tak neděle ráno určitě.
Naprostý souhlas, doprava Břevnovem je za trest!
Duo Ďuriš Šurovský má zase pocit, že jsou na koni, ale pomalu začínám nabírat dojmu, že si je Skanska podá a půjdou se sklopenou hlavou...
Zatím nikde není napsáno podle jaké části smlouvy a kolik můžou dostat. Za to Skanska to evidetně ošetřené má a počasí opravdu neovliní...