Diskuze

Konec kolonám. Autobusy na pražské Podbabě zrychlí nový vyhrazený pruh

V Praze už funguje 31 kilometrů vyhrazených pruhů pro autobusy. Nově se cestování hromadnou dopravou zjednoduší směrem na Dejvickou, kde nejsou výjimkou kolony dlouhé více než kilometr. Autobusy se jim nyní díky novému pruhu vyhnou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To bylo pod příspěvek Aleše Klimenta...

0 0
možnosti

To je naprostá pravda a nejen autobusy. Ostatně na magistrátu si to prosadil DP s podporu MČ Suchdol i přes nesouhlas MČ Praha 6...  A kdopak za to údajně může a kam směrují stížnosti?...

0 0
možnosti
JR

J67a65k86u92b 83R73o47u54s

4. 9. 2014 23:30

Nadpis měl znít "Ještě větší kolony", protože odebráním jednoho pruhu pro běžný provoz propustnost komunikace co? Klesne... RvRvRv

5 0
možnosti
PL

propustnost komunikace určují úzká hrdla jako jsou např. křižovatky a ne počet pruhů. samozřejmě kolona bude dvakrát tak delší, ale budete v ní více méně stejnou dobu, kterou prodlouží jen těch pár autobusů co vás předběhne.

0 0
možnosti
AK

Tak a teď autobusy stojí z kopce ze Suchdola ke kruháči. Takže změna žádná.

8 0
možnosti
PV

Přestože jezdím po Praze autem denně, pruhy pro busy mi nevadí. Nesmí se však jednat o naprosto nesmyslný, bezúčelový a zbytečný populistický krok politiků, jako tomu bylo v případě Jižní spojky, kde byl výhradní pruh zaveden čistě proto, aby se nějací ekomaniaci mohli poplácat po ramenou, jak to zase těm zlým motoristům nandali.

3 2
možnosti
RP

V rychlosti mě napadá pruh od Kotlářky na Anděl,  (dříve byl od Shellky). V Čakovicích jsou taky dobré omalovánky na silnici....

Naprosto zbytečný pruh je ted nově Na Padesátem... Tam jsem směrem na Skalku kolonu neviděl za 20 let nikdy...

3 1
možnosti
RP

Bus pruhy začínají být mor pro Prahu... Staví i v místech kde jsou naprosto k ničemu a busy tam nikdy nestály...

6 2
možnosti
TZ

Souhlas, většinou mají účel jen škodit a tvořit fronty.

Navíc v daném místě jsou kolony uměle vytvoření díky onvému semaforu (nesmyslné tramvajová trať prodložená o pád set metrů do nikam) a zúžením nájezdu na kulaťák.

Najednou se objevily kolony a popojížění i v dobách a intenzitách kdy nikdy předtím nebyly.

3 2
možnosti