Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové zastávky u Prahy jsou v kurzu. Přeplněné vlaky dopravce posílí

Vlakové spoje přes nové zastávky ve středočeských obcích Hostivice a Chýně, které usnadňují od počátku školního roku cestujícím spojení s hlavním městem, si lidé velmi oblíbili. Jsou přeplněné, takže organizace Ropid spolu s Českými drahami od pondělí na dva ranní spoje nasadí posílené soupravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K59a66r67e83l 47J80a46r17o47s14l31a19v 41P13r40o27c36h48á71z32k73a 7386246832624

Skutečnost - jízdní řád platný od 1.9.2014 S65 v úseku Smíchov - Zličín 15 spojů, vlaky končí na Smíchově v zastávce z doby krále Klacka, napojení (přestup) na ostatní železniční síť nula nula nic, budova Smíchovského nádraží ve vzdálenosti odpovídající nedělní procházce průměrné rodiny (se zavazadly by to byla zvláště pochoutka), tramvaj linka č.7 ~100m, metro B ~200-250m, logické napojení na pražský železniční uzel neexistuje, nádraží Vyšehrad mimo provoz už řadu let, spojení na Hlavní Wilsonovo nádraží prakticky neexistuje, spojení na Střed Masarykovo nádraží prakticky neexistuje, napojení na libovolné nádraží na opačné straně aglomerace neexistuje. Můžeme si prostě jen gratulovat.

Nemohu porovnávat se starým jízdním řádem platným ještě 31.8.2014, možná (snad) došlo i ke zlepšení, ale ty opravdu podstatné problémy se desítky let prostě neřeší, a když tak se přijímají ne polovičatá, ale spíše 5% řešení, která jsou skutečnému řešení na hony vzdálena tak, jako v případě výše zmíněné Smíchovské zastávky!

Lidé jsou samozřejmě vděčni za jakékoliv zlepšení, ale dosavadní řešení s přestupem včetně toho na Smíchově na Knížecí nejsou efektivním řešením. Samozřejmě to nemůže jezdit všude, ale nejméně na jedno místo do centra a jedno místo na opačné straně města to jezdit musí! Představte si, že by bylo nutno každé ráno jezdit na 15 minut k benzínce a na dalších 15 minut na seřízení do autoservisu. Doopravdy budete i v takovém případě automobil používat? A to je názorná ilustrace ztráty času při jednotlivém a dvojitém přestupu! A to nemluvím o tom když třeba jenom prší.

+1/−1
6.9.2014 5:20

R39o87m76a92n 81P16o81l13á31č81e27k 5746939805

Kdyby se trochu zkurturnila zastávka tramvaje Na Knížecí na hlavní ulici (12,14,20) tak to není tak špatný přestup.

Hlavně musíte počítat s tím, že klient jedoucí vlakem zkousne nějakou cestu daleko lépe a 200-250 m na metro není až takový problém, když na tu zastávku jde i 500m.

0/0
6.9.2014 22:19

T93i49b12o10r 40V18i97z58v22a49r33y 9154264913965

Můžete mi vysvětlit tu zastávku Na Knížecí? Tam staví někde vlak ? Poblíž je Smíchovské nádraží ale toto netuším.

+1/0
5.9.2014 23:45

R54a30d52e82k 30J18a91n69a23t65a 9965496164202

Je tam už 4 roky, kousek od vstupu do metra. Zavedena byla původně jen jako koncová stanice náhradní dopravy při rekonstrukci tramvajové tratě do Řep aůe pro "velký úspěch" zachována.

+2/0
6.9.2014 0:08

I22v52o 41Z67d77e81b71o37r82s75k63ý 3793741370691

V sousedství autobusového nádraží, na úrovni tramvajové zastávky. Je to vlastně jen nástupiště.

+1/0
6.9.2014 0:14

I76v89o 88Z16d75e60b73o91r72s71k11ý 3793871440431

http://cs.wikipedia.org/wiki/Praha-Sm%C3%ADchov_Na_Kn%C3%AD%C5%BEec%C3%AD

+1/0
6.9.2014 0:18

K68a91r47e90l 36N80o72v58o24t24n82ý 4926680165655

Dík za odkaz, taky jsem (jako Pražák:), podobně jako Tibor V., o tom nádraží nevěděl...

+1/0
6.9.2014 0:49

H37o27n41z53a 88K16a59r10á43s69e48k 1605681942768

Článek obsahuje několik zavádějících údajů. Například "do Dejvic" je v případě vlaku myšlena žst. Praha-Dejvice, zatímco u autobusového spojení je tím "do Dejvic" myšleno Vítězné náměstí (metro Dejvická). Většina cílů dojížďky se nachází blíže druhému jmenovanému místu... Stejně tak je rozdíl v označení "z Chýně". Zatímco autobusových zastávek je v obci několik a jsou rozmístěny po obci, tak železniční zastávka je na západním okraji nové zástavby, potažmo celé obce.

0/0
5.9.2014 22:40

R11a82d92e49k 17D71o42l83e10ž88a13l 2419743900910

Já bych řekl, že primárně potřebují na metro - trasa A. Takže je jim to jedno.

Jinak spojení z Hostivic a okolí tímhle směrem autobusy je strašlivé. Z neznámých důvodů jedou všechny autobusy mimo jednoho na Zličín.

+1/0
5.9.2014 23:04

T67o14m84á16š 43K83n47a44i54f36l 6183910137310

Na základě čeho tvrdis, ze lidi chtěj spis na dejvickou, než na hradcanskou?

Realita je úplně jiná - chtějí do metra.

+3/0
5.9.2014 23:23
Foto

Z87b29y14n62ě47k 22M98e98l29i97c93h94a42r 9415637845739

"až o téměř" - já nerozumět :-(

0/−1
5.9.2014 22:13

J83a18n 50B12í43l74e61k 7614912634483

O zastávce u Metra B Rajská zahrada se mluví a slibuje již nejméně 15 let a její realizace je stále v nedohlednu!!! Že by to bylo neschopným vedením radnice MČ Praha 14 složené z politiků TOP 09 a ČSSD?? Možná je také neschopnost ze strany neslavné organizace ROPIDu!!;-O

+7/−1
5.9.2014 21:36

L48u23k97á78š 38H61l22o68u98c78a37l 6772920671844

ona celá trasa na Cakovice, Neratovice a Vsetaty je extrémně zanedbaná - z hlediska zastávek, trati a hlavně kvalitě a intenzitě vlaků

+5/0
5.9.2014 22:13

J85o22s47e50f 16K79u68b61e34š 9835625299534

Intenzita bude problém i nadále, protože na jednokolejku toho prostě tolik nenarvete... Co se týká kvality, tak 854/054 jsou (snad kromě chybějící klimatizace) docela slušné vlaky...

0/0
7.9.2014 20:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.