Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Policisté motorkáře srazili a kopli, svědčí kamera. Řeší to GIBS

Znepokojivé podrobnosti vypluly na povrch v souvislosti se srpnovou honičkou motorkáře s policií v pražské Türkově ulici. Motorkář podle zveřejněného videa nehavaroval do sloupu sám, policisté ho srazili svým služebním vozem. Jeden z nich pak zraněného dvacetiletého muže surově bil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M64a57r82o59s 73R69o43s38k87o 4480612288687

Vam tu uz sibe tak ako na slovensku .... vsetci chcete len vyhody ale povinnosti nie... preco ten sopliak nezastavil a nenechal sa skontrolovat preco unikal?????? ked zacne policia riesit veci tak ako chcete vy tak to bude SAK NECH UTECIE ... ale nabuduce to bude fetak co zabije niekoho alebo zrazi a zase bude na vine len policiaRv

0/−1
5.11.2014 6:36

J79i92ř53í 62N82o59v72o44t54n96y 2878341863129

Fízlové v tomto případě, ještě ani nedali výzvu k zastavení, vše se událo na 50m, takže méně povyku.

0/0
21.11.2014 20:06

J29i81ř66í 30G15u73ř57a73n 7342704696647

K tomu Slovensku - potkal jsem tam na silnici policejní provokatéry, v neoznačeném starším aute jeli mimo obec 60km/h na široké přehledné cestě, když tam byla plná čára, pak když přišla přerušovaná, zrychlili na 100km/h, pak zase plná a zase 60km/h a ještě to 2x zopakovali. Vedle řidiče v civilu seděl policista i s čepicí, na palubovce přimontovanou kameru a čekal, až to někdo nevydrží a předjede, aby ho mohli zkásnout.

Dále zase na Slovensku - na dálnici kolem Popradu jezdí všichni celkem podle předpisů, ale potkal jsem tam 2 auta, jedno civilní, druhé policejní jak jedou až 200km/h a kdo jim neuhnul dostatečně rychle, toho skoro vytlačili na svodidla.

Takže na Slovensku už některým policistům šiblo, jsou přece víc než zákon.

0/0
13.12.2014 12:57

D91a48v23i97d 41B96r37a83d90á46č 4114769714838

Nikdy bych nevěřil, že takovou větu napíšu, ale: "Chvála Bohu, že ty kamery visí na každém rohu!" Aspoň těch polucejních přešlapů vyplouvá na povrch více a více a GIBoni je musí chtě nechtě řešit...

+4/0
13.9.2014 2:45

D10u75š30a12n 85M70a48t82o41u18š15e80k 7413220940315

Jen mě tak napadlo,zda čistě náhodou následná agresivita nebyla z rozstřeleného policejného superkcháru,aneb úmysl nebyl rozstřelit ochcávku o sloup,aneb pouze nezvládnuté řízení,ergo pak nezvládnuté emoce v návalu vzteku..

Tímto to samozřejmě neomlouvám,jen jeslti náhodou sestřelení bylo neúmyslné,přišlo mi totiž dost sebevražedné a pokud by to byl úmysl, pak je cajt za volantem psychopat se sebevražednými sklony,ostatně kdo z diskutujících má koule na to narvat autem do betonového sloupu.

Použití motorky co airbagu nemuiselo být nutně úmyslem,ale spíše dílem náhody.

+1/−1
12.9.2014 14:14

V29í29t 90J22e94ž80e94k 4406989569365

To co udělali cajti je přes čáru.

Stejně tak ujíždění cajtům na motorce.

Škoda, že víme akorát co se stalo pod kamerou, dost by mě zajímala i situace před - proč ujížděl, jak dlouho...

0/0
12.9.2014 11:08

F59r27a38n44t65a 52P43r89e57i96s13s 5684834927524

IMHO je v článku odkaz, kde sice není mnoho informací, ale dá se...

0/0
12.9.2014 12:00

V65l81a89d35i26m94í71r 95R25a81š56k80a 2700144949347

Zásah policie v této diskusi schvalují snad jen placení policejní mediátoři. Tu nehodu na Chodově 7.srpna jsem viděl asi z 50 m. Stalo se to přesně tak jak popisuje zraněný motorkář.

Policajti ho svým autem doslova "přišpendlili" ke sloupu a chovali se agresivně. Když jsem přišel k nehodě, motorkář ležel bez hnutí na zemi. Nikdo mu neposkytl první pomoc.

Během 3-5 minut se tam sjelo asi 5 policejních aut. Policajti pomáhali a chránili sami sebe. Řidič policejního vozu a jeho spolujezdec si chladili hlavu plastovou láhví s vodou (asi byli rozrušení z toho jak zmlátili potlučeného motorkáře). Všichni čumilové byli od nehody odháněni a motorkář ležel bez pomoci hordy policajtů stále na zemi.

Když jsem na policajty "dorážel" proč nevolají záchranku nebo proč tomu klukovi nepomůžou, jeden z nich mi odpověděl " no joo záchranka má vždycky trochu zpoždění."

Když přijela záchranka, záchranář  vyndal kufřík z auta a "lázeňským" krokem se pomalu vydal k nehodě.

Policajti nejsou féroví hoši. GI stejně nic nevyšetří a časem to vyšumí.

+6/−1
12.9.2014 0:19

J70o85h24a22n 32Z23i78n69g25e87l 2781145736311

Jak už jsem psal: generální inspekce vždycky v první řadě vyšetřuje, jestli nelze bengám nějak pomoc, nebo, jestli je schopen stěžovatel prokázat svá tvrzení. Podobně, jako tady. Kdyby se neobjevil ten záznam, bylo by to uzavřeno jako vždycky, že motorkář rozpoutal zběsilou honičku, ohrožoval matky s kočárky a t.p.. V případě, že si je GI jistá, že nemůže nic nikde uniknout, potvrzuje tvrzení policajtů.

+1/0
12.9.2014 9:11

E26v32ž38e12n 37D39v58o18ř30á20k 7648557422298

Jak jste si je vychovali, takové je máte. Hlavně, aby se jim při výchově nezkřivil ani vlásek. Začíná to nezvládnutým vztekáním capartů, kdy maminka stojí a čeká, případně tomu hysterčícímu děcku,které je naučeno vnímat jen sebe, klidným hlasem vysvětluje, že se nic neděje, že je všechno dobrý atd., atp.

Pokračuje to "uklízením" dětí k televizi nebo PC místo povídání a čtení pohádek, ve škole pak šikanou, kterou nikdo nevidí, tudíž ani netrestá, uplácením dětiček kapesným ve výši minimální mzdy a ......... pokračujte sami-kolem je toho k vidění dost.

A je jedno, jestli to vztáhnete na ty kovboje nebo na toho údajně vyděšeného kluka.

Nikdo z nich se nechoval tak, jak by se chovat měl civilizovaný homo sapiens.

Proto obnovte metodu Komenský + Frištenský, ta fungovala ve většině případůRv

+1/−1
10.9.2014 14:53

J83a95n 62K28a52b12r77h96e96l 6783407422671

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/258300-prahou-ujizdel-dalsi-ridic-na-ceste-srazil-chodce-a-nicil-auta/

http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/cernakronika/zbesila-honicka-po-cyklostezce-u-prahy-ridic-skutru-srazil-cyklistu.html

http://www.denik.cz/jihomoravsky-kraj/ridic-pod-vlivem-drog-ujizdel-policii-malem-srazil-kocarek-20130207-f4ye.html

0/−4
10.9.2014 9:27
Foto

S20t65a11n16i92s90l50a59v 39R57a41u12š66e94r 4225770920114

Pane Kbrheli, články, které zde uvádíte mají stejný základ, že pachatelé byli pod vlivem drog, tudíž s tímto případem nemají vůbec nic společného. Dále, pokud schvalujete tento likvidační zákrok a budete policii podporovat v tomto naprosto neadvekátním jednání, můžete se brzy dočkat toho, že nás, nebo spíše naše děti budou střílet za to, že utekli před policií, protože si dali jednoho jointa, či pivko.

+7/−1
10.9.2014 9:47

J67a67n 45K49a40b91r25h85e30l 6283487342411

Ano, stejný základ mají, a to ten, že se snažili ujet před policií. To, jestli je řidič pod vlivem čehokoli nemůže během honičky samozřejmě hlídka vědět.

Všichni ti, kteří tu odsuzují, že policajti ujíždějícího sundali, ještě nedali jediný návrh, jak by to měla policie řešit - pronásledovat ho, dokud někoho nesejme??? Nebo ho nepronásledovat vůbec a prostě ho nechat jet??? Pro mě pořád vychází jako nejlepší řešení ujíždějícího zastavit, i když to může odnést on sám. Ale to si měl rozmyslet, než začal ujíždět.

Zákrok potom, co ležel na zemi jsem už komentoval.

+3/−6
10.9.2014 10:21
Foto

S97t64a18n57i62s51l78a33v 65R14a86u49š45e82r 4845290850384

Spíše tu všichni odsuzují způsob zastavení. To je prostě nepřiměřený likvidační zákrok. Jsem pro, aby se ho pokusili zastavit, i za cenu zranění, ale od toho je to policie, aby racionálně vyhodnotila situaci a zvolila zastavení prchajícího, nejbezpečnějším způsobem jak pro prchajícího, tak pro ně, tak pro okolí. Z reakce policisti po zákroku i ze způsobu jakým rozstřelil auto s motorkou o sloup by se dalo vyvodit do jaké míry je tento policista schopen uvažovat rozvážně, což my občané od policie očekáváme a požadujeme.

+4/−1
10.9.2014 10:38

M10i73c25h69a24l 76T15e29s41a90ř 4338102790691

Jenže tahle diskuze z 99% řeší právě ten následnej zásah, nikoli to sražení, takže se vlamujete do otevřených dveří.

+2/0
10.9.2014 11:29
Foto

S97t31a78n38i92s20l14a93v 70R17a35u21š97e80r 4815640490214

Pane Tesaři na tom následným zásahu snad není co řešit. Spíše je tahle diskuze o tom, zdali a za jakých podmínek je sražení oprávněné.

+2/−1
10.9.2014 11:36

A46d68a32m 88Š33v48e48j42d85a 9460583919741

Policejní honičky jsou krajně nebezpečné, zejména pro nezůčastněné okolní řidiče či chodce. Vzhledem k tomu, že hlavní účel policie není výběr pokut, ale zajišťování bezpečnosti, tak by se do honiček měli pouštět pouze v krajních případech, kdy již pachatel ohrožuje okolí minimálně ve stejném rozsahu jako by ho ohrožovala policejní honička.

Rozpoutávat honičku kvůli vidině vybrání pár set na pokutě s řidičem, který až do startu honičky své okolí nijak neohrožuje mi přijde krajně nezodpovědné.

0/0
16.11.2014 9:55

I79v85a69n 75H83r62o49n 5564456636951

Pokud považujete za přijatelné hnát s kvílející sirénou před sebou mezi nic netušící chodce a řidiče někoho, kdo je pod vlivem drog, alkoholu a nebo je vyděšený a pubertálně to nezvládá,  tak to nemáte v hlavě v pořádku. Nedráždit blázny a šílence nám vštěpovali do hlav rodiče a učitelé od dětství. Velí to i selský rozum!!

Asi ti pronásledovaní narkomani nemohou být sami od sebe, nevyprovokovaní, tak nebezpeční, když je mezi nás opakovaně soudy pouští. Ten, který při policejní honičce zabil policistku byl propuštěn, tedy i chycen, podle médií, 12x!!

+3/−2
10.9.2014 10:15

J79a53n 62K88a64b16r48h58e35l 6833887422101

Takže kdo nezastaví toho automaticky nechat ujet??? Hm tak to je nápad století ;-D Už vidím, jak dobrovolně všichni na výzvu policie zastaví ;-D Vy mi tu něco říkejte pořádku v hlavě

+1/−6
10.9.2014 10:25

I74v41a55n 89H53r76o28n 5564226246591

Kolik lidí na výzvu policie nezastaví nevím, ale jsou to jedinci. To zda pronásledovat a nebo ne musí zvážit kvalifikovaný člověk, tedy policista. Záleží na místě, čase i prostředí. Zastavit vozidlo lze několika legálními způsoby a havárie/zničení je až ten poslední!

Pro vaší informaci uvádím, že je ročně ukradeno řádově tisíce vozidel. (10 až 15 tis.) Objasněnost je max.! kolem 15%. Jestliže je ročně např. 100 policejních honiček, tak kdyby byly všechny úspěšné, změní to statistiku ani ne o 1%. Pokud se ta vozidla při pronásledování zníčí, ;-D;-D, není třeba hodnotit. Policie má mnoho možností jak objasňovat a zabraňovat krádežím, bez honiček, ale zdaleka je nevyužívá naplno. Někdy naopak se zloději spolupracuje. Pokoušet se "zachránit svět" honičkou, se všemi obrovskými riziky! s tím spojenými, může akorát Don Quijote a nebo přiblblý znuděný nevybouřený "kovboj".

+5/−1
10.9.2014 10:50

J40a22n 21K16a80b85r71h88e32l 6673927522931

Někoho pronásledovat ve městě je určitě nebezpečný, to je bezpochyby. Jde ale o princip. Kdyby se policajti nesnažili nikoho chytit, tak jsou všichni ujíždějící nepostižitelní. A kdo ujíždí, má k tomu většinou pádný důvod. To můžou začít jezdit všichni nalitý, protože když ho budou chtít policajti zastavit, stačí na to dupnout a policajti se stáhnou! Nezlobte se na mě, ale Váš názor je totálně ujetej.

+3/−2
10.9.2014 11:18

I84v53a30n 40H19r42o48n 5954966366741

Vzdávám diskuzi s vámi. Jste na mne příliš inteligentní. Neorientuji se v principech, výrazy jako "všichni ujíždějící" a "všichni nalitý" jsou pro mne nepředstavitelné. Přeji vám na silnicích hodně štěstíR^

+3/0
10.9.2014 12:17

J19a30n 93K66a90b85r76h32e41l 6473387332921

Děkuji, já Vám také.

0/0
10.9.2014 13:08

J37i51ř54í 97G26u53ř77a16n 7482124946677

Řekl bych, že nediskutujete pod pravým jménem, někteří si pamatujeme soudružku Kabrhelovou, ale mohu se mýlit.

Nicméně to vypadá, že podle Vás, pokud začne někdo ujíždět, tak se tam klidně může shodit bomba, hlavní přece je, ať se dotyčný zastaví.

Jak už tady bylo řečeno, vždycky jde o posouzení míry rizika. Protože organizovaní jedinci, kteří nemusí přemýšlet, můžou použít téměř jakékoliv prostředky a jejich organizace je ochrání, to už tady bylo.

0/0
13.12.2014 13:07

J33a96n 26K12a81b21r44h24e84l 6413707642761

http://praha.idnes.cz/honicka-skoncila-nehodou-motorkare-d6i-/praha-zpravy.aspx?c=A140823_164515_praha-zpravy_mav

Takže ho nechat jet je lepší? Pro mě je rozhodně přijatelnější varianta, když to odnese ujíždějící a ne někdo, kdo je bohužel v nesprávný čas na správném místě. V případu výše to naštěstí nikdo neodnesl, ale to nemůže nikdo dopředu vědět, co se stane. 

S tím, co se stalo, když ten ignorant ležel na zemi rozhodně nesouhlasím, za to by měli být příslušníci potrestáni.

+2/−4
10.9.2014 8:47

J32o40h81a25n 29Z62i47n24g95e46l 2811895926971

Když si jeden představí, kolik případů popisovala nejdřív policie podobně, jako tenhle, ale neobjevilo se žádný video, který by to objasnilo, takže se policajtum prostě věřilo..

Kdoví, jak to bylo v těch ostatních případech.

+4/0
10.9.2014 8:37

M79i82c96h12a81l 90P71a33v62l78á16t 9383653274889

Ano, tady jen zazrakem uniklo video na verejnost driv nez ho stacila Policie znicit. O tech ostatnich pripadech se nevi, nebo jso to ty, kde podle pana ministra Chovance GIBS sikanuje slusne policisty.

+2/0
11.9.2014 1:27

J77a52n 20K82a42b49r30h46e34l 6323817412301

Výborně, podle názorů většiny už nemusím na příkaz policie zastavit. Stačí za to vzít a začít zdrhat, protože oni mě podle Vás nesmí zastavit (jinak, než ujíždějícího nabourat, to nejde). Hurá, ať žije anarchie!

+2/−6
10.9.2014 7:48

M18i11c78h29a90l 27P46a44v11l44á68t 9813853604179

Vy ten nazor vetsiny ani neumite precist a pochopit, to je pak tezke. ;o)

Vetsina se Vam jen snazi naznacit, ze policiste by nemeli pachatele banalnich prestupku ani zabijet na potkani, ani bezduvodne surovew bit. Nedovoluje jim to totiz ani zakon, ani sluzebni predpisy, pricemz to ma sve vazne duvody.

Vetsina se pak rozhodne nedomniva, ze pachat prestupky je OK.

+5/0
10.9.2014 8:28

J28a45n 23K33a81b96r17h67e39l 6793207642401

Nevšiml jsem si, že by někdo někoho na potkání zabíjel. 

A pro úplnost číst umím, dokonce i ten Váš poločeský paskvil.

0/−6
10.9.2014 8:50

M61i59c76h58a19l 39P13a53v77l37á18t 9733983524439

On kolikrat lepsi "polocesky paskvil" (absence diakritiky a preklep?) nez formalne bezchybny blabol. :o)

Takze cteni spatne, chapani spatne, ale slovni agresivita velka? Pekne, pekne..

0/0
11.9.2014 1:30

J50a75r24o60s62l69a38v 16N85o68v18á47k 1215920200897

V USA vás policie automaticky začne pronásledovat, pokud na výzvu nezastavíte a budete ujíždět. A v místě, kde neohrozíte nevinné vás klidně ze silnice "sestřelí". Z toho videa je zřejmé, že policista-řidič manévr nezvládl. A pokud bude mít policista oprávněný důvod ke kontrole vaší totožnosti, tak dáte ruce na volant nebo vystoupíte z vozu na pokyn a rozhodně nebudete bez výzvy sahat do kapsy pro doklady.

0/−1
11.9.2014 22:36

J21o17h80a14n 49Z83i91n33g75e31l 2141735676851

Výborně, podle názoru některých (zaplať pán bůh), by policie každýho, kdo nezastaví, mohla rovnou zastřelit.

+2/0
10.9.2014 8:30

J25a17n 96K64a34b88r13h94e14l 6763917312701

Takový názor jsem v komentářích nenašel. Případně mi ho najděte.

0/0
10.9.2014 8:54

J71a49r31o64s42l84a26v 28N62o91v70á39k 1105910320367

Každý, kdo začne před policií ujíždět a nezastaví je automaticky považován za pachatele trestného činu na útěku. A policie k tomu tak musí přistupovat.

0/−1
11.9.2014 21:38

J86o48h33a41n 28Z82i91n40g23e38l 2851105176211

Nemusí. Pachatel trestného činu je ten, komu je to prokázáno. Policie by měla začít používat hlavu.

+1/0
12.9.2014 9:13

J76o36h57a62n 30Z60i36n10g49e41l 2811685956531

Doplním: Z dnešních Zpráv, "policie chce, aby každý, kdo ujíždí policii by napříště posuzován jak takový, který projel křižovatku na červenou."

Tedy žádný trestný čin.

+1/0
14.9.2014 21:00

J15o92s94e87f 21Š72e76m89e53l96í38k 7539661380347

Takže auto je donucovací prostředek? Chmmm.

+2/0
10.9.2014 0:36

P29e55t40r 27P55a79p92u12l52a 4382115758594

Mravy se v téhle zemi uvolnily, každý si myslí jak je jedinečný, jak je nedotknutelný a tak pořádná nakládačka udělá jedině dobře. Kdyby vás rodiče víc řezali, bylo by míň takových idealistických vylízanců.

+4/−10
9.9.2014 21:33

L47u83b10o45m23í95r 85P18ř44e89c22e95c47h10t46ě13l 9657902165681

ocividne jsi dostal malo

+8/−2
9.9.2014 21:41

P71e25t21r 36P38a78p97u34l10a 4912445818714

Přecebysnechtěl klesnout na úroveň těch zlejch policajtů, co mlátěj bezbranné nevinné hochy, že ne?

+1/−3
9.9.2014 21:46

J10o39h15a22n 38Z17i53n42g48e21l 2201495156591

On to nenavrhoval. Jen ti nabízí, co ty sám považuješ za dobré.

0/0
12.9.2014 9:14

R41i91c65h48a72r19d 68K90á75b68a 8879198840260

Rezani by mohlo pomoci treba motorkari, aby na vyzvani zastavil.

Ale to co tu resime je neprimerne chovani policie a tam se obavam, ze by nepomohlo, ani kdyby je rodice tloukli od svitu do mrku

+5/0
9.9.2014 21:53

P86e82t44r 96P76a23p75u10l16a 4972525618984

Tak jo.

0/0
9.9.2014 22:07

V25á39c75l10a25v 87Z72e48l91i17n36k95a 2192610403482

No, nerad jsem podobně příkrý, ale jediný vylízanec jste tu Vy sám nevážený pane. Je až hrůzno sledovat kolik lidí se tu zastává tupých mlátiček, které u policie nemají co dělat. Slova o tupých mlátičkách pouze opakuji po kamarádovi, který je důstojníkem policie ČR, má za sebou už nějakých 15 let služby a tenhle exces považuje za něco naprosto nepřípustného. Udělat to některý z jeho podřízených, tak s sebou vezme dveře i s futrama, jak poletí.

Borec s motorkou udělal kravinu, o tem zádná, ale ti šašci v policejních uniformách to vzápětí několikanásobně trumfovali. Diskutovat lze maximáně o způsobu "zastavení" té motorky, který hoši předvedli, ale vše co se odehrávalo dál je mimo jakoukoli diskusi. Je to naprosto totální profesní selhání a ostuda pro všechny slušné policisty, co skutečně chtějí naplňovat slogan policie. Kopat do do hlavy tlouct kluka, které předtím sejmuli autem z motorky a který leží vážně zraněný. To podle něho to není jen na vyhazov, ale i na prokurátora. Hraničí to s trestným činem ublížení na zdraví anebo dokonce pokusu o vraždu. On sám doufá, že se to do téhle roviny dostane. Policie se od podobných, co si rádi bouchnou a to zejména za situace, kdy jim od ležícího zraněného kluka nic nehrozí, musí co nejrychleji očištovat.

Možná by Vám prospělo něco podobného. Dostat nakládačku jen proto, že jste něco udělal jinak, než si nějaký tupec v uniformě přál. Možná byste pak začal rozlišovat mezi tím, co je tvrdost, která ovšem musí být nerozlučnou sestrou profesionality a co je tupá brutalita někoho, kdo nedopatřením oblékl uniformu.

Motáci, co neudrží nervy na uzdě zkrátka nemají co dělat u policie, kde dostávají do rukou ostře nabité zbraně. Co by proboha tenhle tupec dělal, kdyby se ocitl v situaci, kde napětí visí ve vzduchu, kde stačí jiskra a kde potom skutečně může jít o hubu? A že takových není v policejní praxi není málo. Naštěstí neskončí masakrem, protože se u nich nenachomýtnou takovýto vylízanci v uniformě.

+9/−2
9.9.2014 22:34

P38e53t50r 97P67a25p60u37l74a 4512385458644

Už jsem to uvedl a za tom si stojím: kdybych ujížděl před policií a oni mě sejmuli a zmlátili, chodil bych hanbou kanálama a nefotil bych si monokly na Fejsbůk ani nedával rozhovory televizím o tom, jakej jsem chudáček, protože by mi bylo jasný co vám není: že si za tom můžu v důsledku sám. Před policií radím nezdrhat, i když je to dnes tak populární rozptýlení zhýčkanců. A uposlechnout příkaz se dnes taky spoustě volnomyšlenkářů příčí.

+4/−5
9.9.2014 22:47

V91á58c50l30a56v 69Z74e46l91i86n92k95a 2532470893372

Mno, je hezké, že si stojíte za svým názorem, ale problém nastává za situace, kdy je takový názor očividná blbost. To už není zásadovost, ale primitivní umíněnost. To Vám sakra není nápadné, že to řeší GIBS, že to podle všeho vypadá na dost závažné porušení služebních postupů (to vím od kamaráda) a že člověk, který u policie dlouhé roky pracuje, je důstojníkem a má absolvovánu Policejní akademii ČR rovněž na základě dosud dostupných informací považuje jejich postup za hrubé selhání a porušení celé řady předpisů.

Znovu opakuji jeho slova o tom, že vystresovaní jedinci, kteří při prvním ťuknutí podléhají emocím, nemají u policie co pohledávat. Policie nesmí klesnout na úroveň vypatlanců, co hlídají obchodní střediska a co jsou ochotní vás zrubat, protože si myslí, že jste něco udělal a mají chuť si bouchnout. Jeden takovýto exces přebije tisíce a tisíce hodin poctivé práce řady dalších policistů. Když u relativně banální situace reaguje dotyčný policista takto, tak na to prostě nemá a hrozí riziko, že v jakékoliv závažnější situaci ujede znovu. Ale tam už to bohužel může skončit mrtvolama.

Pochopte sakra, že ten policista se v dané chvíli choval jako sprostý zločinec. Kdokoliv by jej v dané situaci zastavil i za použití legálně vlastněné zbraně, tak by měl velkou šanci, že z toho vyjde bez problémů. Dobíjení raněného, jak se to v danou chvíli navenek jevilo, k podobnému postupu opravňuje.

+7/0
9.9.2014 23:08

M69i80c14h24a68l 67P68a98v21l11á56t 9243253714499

Jo, jo, dalsim mlacenim k vychove dalsich agresoru ala ten primitiv v uniforme..

0/0
10.9.2014 8:30

M45a44r13t36i24n 77H54a87v14l70í72k 2916603626142

Vítek, Svoboda, Hronza, Papula.. Jedna kategorie, neřeším zda jste policiste či nikoliv. Podle plusu a minusu jste jednoznačně neuspeli a protoze jsme v DEMOKRACII nikoli Policejnim state - musite se vetsine podridit, ste tu pro nas nikoliv lide pro vas.. jasne? To ze si to same preje zakon potvrdil i GIBS.

Zamyslete se naad sebou...:-/

+8/−1
9.9.2014 21:09

M71i70c23h47a47l 81V56í41t50e33k 4895807307457

Tak ja se policistovi vubec nedivim. Preci jen v tom stresu, jeste naboura kvuli nejakymu mladymu hovadku co se rozhodlo si zahrat GTA. Stalo mu to za to? Kdyby neujizdel, byl by v klidu. Proste i policista je jen clovek a zadny robot. Take by me nastvalo, ze se skoro kvuli nekomu prizabiju. Dal bych mu maximalne nejakou srazku z platu, ale mimo zaber bych mu gratuloval k dopadeni pachatele. R^[>-]

+7/−11
9.9.2014 19:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.