Diskuze

Kvůli opravě železničního mostu v Hostivaři kolabuje v části Prahy doprava

Oprava železničního mostu přes Průmyslovou ulici u hostivařského nádraží komplikuje dopravu v této části města. Silnice je v jednom úseku obousměrně neprůjezdná, v první den uzavírky se v okolí tvořily kolony, v nichž řidiči čekali i několik hodin. Rekonstrukce mostu zde potrvá čtyři dny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Ono by stačilo dát ceduli už na světelnou ve Štěrboholích a ne až za ní kde už není kam uhnout. A taky na to řidiče upozornit předem příslušnou značkou, cedulí.  Čtvrtek byl šílený, dneska už to bylo OK. Otázkou je jestli si lidi nevzali raději dovolenou;-D nebo jeli alternativní cestou.

0 0
možnosti
JB

J12a92n 80B21e77š93í68k

12. 9. 2014 11:24

Už aby byl obchvat Prahy za Suchdolem, pak by praha měla kompletní prstenec kolem a lidé by si mohli vybrat kterým směrem z Prahy vyjedou. Opravy by se také daly trochu plánovat, něco může počkat v zájmu lepší průjezdnosti. Odstavných parkovišť je taky nedostatek, cyklostezky taky nic moc... Není to dořešené...

0 0
možnosti
AV

Vždycky si říkám, jestli ty "opravy" plánuje nějaký psychicky nemocný člověk, nebo jestli to je nějaký záměr...:-/

1 0
možnosti

Včera si tu ti co jezdí autem stěžovali, že nějakou vzdálenost jedou autem 18 minut zatímco busem 58 minut. Když je ale uzavírka, právě množství aut tvoří dlouhé kolony. Takže zarytí automobilisté vyjeli i dnes jak tak koukám z okna na ty kolony. Tudíž tu zmiňovanou vzdálenost nepojedete 18 minut, ani ostatní autobusem 58 minut, ale všichni se potáhneme 2 hodiny. Výborně!

1 0
možnosti
PP

P96e30t79r 40P89e24t19r

11. 9. 2014 23:57

Plechové boudy do města nepatří, to bohužel lidi v Praze i dojíždějící zatím nezjistili. Pokud si někdo myslí, že tunel blanka nějak pomůže dopravě v Praze, tak se seredne mýlí. Jen se stáhne více dopravy k pam. Rezervaci. Lidi mají zapojit mozek a pokud možno využívat cestou do města MHD.

50 % aut je jen s 1 liným člověkem, který si veze kabelu s několika papíry max notasem.

1 4
možnosti

až postaví záchytná parkoviště poblíž zastávek MHD, klidně budu jezdit MHD

0 0
možnosti
Foto

Každej brblá, když jsou silnice a mosty rozbité, ale když dojde na opravu, tak každej zase brblá, že se to opravuje. Přitom každej o té uzavírce ví, ale kolik se najde lidí, kteří se tomu vyhnou. Pešo, cyklo, moto, MHD, nebo to mohou vzít poklusem. Mluvím i lidech, co musejí za každou cenu dva bloky autem ...

5 5
možnosti
MP

Jenom ještě pár poznámek ke sporu MHD vs auta:

1. Ano, pokud by nikdo nejezdil auty a všichni by se nacpali do autobusů/tramvají, byly by silnice poloprázdné.

2. Chtěl bych ale potom vidět tu kvalitu cestování v dopravních prostředcích (sardinky hadr...).

3. Už takhle je MHD ztrátová a musí se těžce dotovat. Zvýšení počtu pasažérů by se muselo kompenzovat i navýšením počtu dopr. prostředků, čili další náklady.

4. Zatímco příjem z jízdného pokryje u MHD náklady na přepravu cca z 1/3, tak soukromá přeprava autem je ekonomicky čistá, nikdo nikomu na nic dotace nedává a každý si na to musel poctivě vydělat

4 6
možnosti
Foto

Silnice dnes jsou poloprázdné. Pokud 43 % lidí jede MHD, 24 % lidí jde pěšky nebo jede na kole a pouze 33 % lidí jede auty, tak právě tento poměr umožňuje, že se auty ještě jakž takž dají plnit cesty, proto které jsou tato auta užitečná. Každé další auto navíc ale nejvíce omezuje ostatní auta a zhoršuje schopnost aut plnit tu jejich funkci. Dneska jsme na hraně, kdy malá nehoda nebo uzavírka téměř zastaví automobilovou dopravu jako celek a nikdo se nedostane nikam. Aby auta jela a plnila své funkce, potřebují, aby většina lidí jezdila tou MHD, protože jinak by nikdo nevyjel ani z garáže.

V Ječné či Žitné auta stojí, ale celkem tudy projede nějakých 50 000 aut celkem denně. Co by se stalo, kdyby auto vzalo 90 000 lidí, co stejným směrem denně projedou tramvajemi? Město by prostě nefungovalo. Nikdo nechce, aby nikdo nejezdil auty, ale dneska jsme na hraně, kdy už auta sama omezují svou schopnost jezdit. A udržet lidi v MHD by mělo být největší výzvou právě pro řidiče aut, kteří chtějí své auto využívat, ne v něm jen přežívat.

5 0
možnosti
DS

D98u87š76a71n 82S62o17c61h83a

11. 9. 2014 17:36

V CR je stejne proces oprav a planovani chaoticky, nechapu, proc se tady nemaka v noci, jako v UK, eliminuji tak tyto zacpy, byt se tomu vzdy vyhnout neda.

2 0
možnosti
TS

Zajímalo by mě, který blb vymyslel tuhle uzavírku v době, kdy ještě nejezdí tramvaje. To by nešlo počkat týden, až bude trať hotová? Takhle se kumulují busy X 22, 125,101,181,175...,lidi nemají možnost úniku, je to nehoráznost! Nějaký papláš v kanceláři se zas vyznamenal, ráda bych věděla, kdo za to může.

6 0
možnosti
JK

to Vám nikdo neřekne, to je státní tajemství

1 0
možnosti
JV

Jsem rád že tady píší o Průmyslové, ale všiml si někdo jak to poslední měsíc vypadá na Vpichu? To co předvádějí tam je také excelentní způsob jak lidem ukázat okolí Prahy 6, protože to prostě musíte objíždět. A o tom tady nikdo nenapíše, přeji Vám jet od Strahovského tunelu na Bílou horu v tento čas 16:48, také v 17:48 a nebo i v 18:48 a nenechte se mýlit, ono je to ucpané krásně i v sobotu kolem 16h a některé dny i po 20h večerní. Je to fakt fajn ten okamžik, když jdete kolem pěšky a jste rychlejší než auta...

2 0
možnosti
JP

J76i71r57i 81P76e55t66r29a52k

11. 9. 2014 16:54

Prostě je tu bordel :-/

0 0
možnosti