Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Auto mu do domu bourá každé dva roky. Silnice je bezpečná, říká úřad

Čtyři nehody během osmi let, kdy mu auto nabouralo do zdi, řešil majitel domu v obci Ješín poblíž Velvar na Kladensku. Poslední se stala toto pondělí, škodu muž odhadl na půl milionu korun. Snažil se tak o to, aby se silnici využívanou hojně kamiony zabývaly úřady. Ty tvrdí, že nejde o nehodové místo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P14e24t48r 41S18u86c21h59ý 1538789304916

Majiteli bych doporučil postavit pod plot aspoň půl metru vysoký betonový sokl, a az na ten postavit plot - ono když sokl bude mít základ v zemi, tak auto zastaví, a do dvora se vůbec nedostane

0/0
12.9.2014 14:28

L15u51b64o47m18í84r 82V73r26t66a14l 6980837161971

Jo, tak silnice je bezpečná? Stačilo, aby žena majitele v době nehody nebyla za domem, ale před domem a z řidiče byl vrah a z majitele vdovec. Myslete trochu. Co by betonová svodidla komu udělala? Ochránila by životy i majetek, holt když někdo jede jako blázen, ať se klidně zabije, ale sám.

0/0
12.9.2014 13:57

M78i19r81e73k 79S13m29é35k17a61l 9329205260583

A jako vždycky... viník, bude zase oběť.

0/0
12.9.2014 13:52

J28a77r74o64m36í20r 44K62r23á93l 4130469524329

Pokud vletí během pár let čtyři auta do domu, tak to není nehodové místo ?  8-o

+1/0
12.9.2014 13:33

L46u20b48o56m12í87r 41V50r71t15a49l 6870857251571

To víte. Kdyby měl pán konexe na správných místech, ono by to šlo. Takhle na něj hážou bobek.

0/0
12.9.2014 13:58

P84ř73e65m25e97k 87H39o44m57o95l62a 5268945875696

Ať žijí duchové ;-D

0/0
12.9.2014 12:12

M42a60r96e88k 96V22e74s18e37l26ý 1777168690244

Misto plotu zabetonovat zelezny valce a poradne hluboko :-)

+1/0
12.9.2014 12:11

L47u34b28o14m38í18r 39V80r37t34a57l 6790147981151

Ano, a ty vyplnit betonem a armaturou.

0/0
12.9.2014 13:59

R35a25d55e82k 44P17a36s88t36o60r 3726205656373

Jo tak to místo znám silnice I/16 známá jako zkratka místo obchvatu Prahy. Ten pán tam za ty roky už slušně opevnil plot na tipuju tak 25cm ocelovejma sloupkama ale pořád to nestačí. Myslím, že by stačilo aby tam byla betonová svodidla usazená v betonovym základu a už se to opakovat nebude a sroluje se tam i kamion.

0/0
12.9.2014 12:10

L26u18k75á12š 12N10o31v32á34k 1170215440905

Já v tom vidím i pozitivní. Zadarmo udržuje dům díky právě těmto nehodám. Vše co řidič nehodou zdemoluje, pojišťovna zaplatí opravu. Uznávám, že to může být otravné řešit to častěji.

+1/0
12.9.2014 12:09

R88a14d14e54k 13P26a94s43t63o43r 3626355966973

To ale jaksi nestačí pojišťovna zase tak štědrá nebude. Pán tam má už asi 4.generaci plotu. A na náběžné hraně kam vždycky bouraj jsou plotové sloupky z ocelové kulatiny cca 25cm.

0/0
12.9.2014 12:12

L58u43k23á97š 36N52o66v10á80k 1660185930675

Pojišťovna musí uhradit veškerou škodu, kterou řidič způsobil i když by byl pod vlivem alkoholu či jiných látek. To, že se lidi nechají ošálit nekalými praktikami pojišťoven je už jejich problém. Jasně, že pojišťovna to bude chtít někde zkrouhnout.

0/0
12.9.2014 12:21

L64u14b34o85m68í22r 95V42r28t30a61l 6180287941191

Jako myslíte si, že si majitel řekne - zrovna nemám co dělat, tak jakou střechu si dám tentokrát? Tak si to zkuste. Při třetí nehodě byste řidiče přizabil.

0/0
12.9.2014 14:01

J46a46n 18M57a40t39ě38j57k92a 4232104657

přidávám se k výroku ohledně značek, kterých je opravdu všude až moc, takže je někdy není ani možné všechny dodržovat, pár jich také beru s rezervou, jinak bych ani někdy nevěděl, co jsem udělal dobře a co špatně, více se řídím instinktem a pak dle značek.

0/0
12.9.2014 10:40

J58a53n 94M83a24t98ě70j64k79a 4722164277

To prostě nezmění...... pokud vlastní dům blízko u silnice, je to jako by bydlel blízko u řeky. S rizikem musel počítat, že auta a i větší budou jezdit kolem. Nakonec bysme mohli stavět silnice zvlášť pro kamiony a zvlášť pro osobáky a i ty by byly přeplněné. Lidi, jezděte na kolech nejlépe mimo hlavní silnice  anebo neremcejte že se to občas někomu podaří.

0/0
12.9.2014 10:35

P14a40v48e85l 63K18r11á98l 5880899884158

On si ale nestěžuje, že kolem jezdí auta. On si stěžuje, že si zkracují cestu přes jeho obývák.

+3/0
12.9.2014 11:17

R62a84d68e64k 88H91u69s54i75č71k77a 2980525842650

Přesně řečeno... lidská hloupost na maximum :(

0/0
12.9.2014 10:34

R88a37d51e35k 70H20u61s96i23č62k94a 2610675312790

Tohle je věc, kterou nechápu, radar do každé dědiny, jedeš pořádně víc, třeba nad 60, vyfotit, v registru zjistit majitele auta a tomu hned poslat složenku !

0/0
12.9.2014 10:34

J70a29n 96T37o67n 9526312436853

To není žádný problém, tedy ve Švédsku.

0/0
12.9.2014 11:10

M94a40r48e81k 82V16e13s16e79l96ý 1887938740904

Jen proto, ze jeden z 50 tisic projizdejicich ridicu nevybere zatacku budeme buzerovat 49 999 ostatnich at se plouzi na kraji obce 50kou? Vystehujte se z republiky, prosim.

0/−3
12.9.2014 12:07

T76o25m35á37š 19R45ó87t93h 2314916412859

Co je tak hroznyho na tom jet na kraji obce 50?

0/0
12.9.2014 12:10

J83a45r28o36m16í21r 57K90r17á18l 4210399764669

Pokud je dáno, že v obci se jezdí 50, budou holt muset jezdit 50.  Pokud s tím máte problém, vystěhujte se Vy.

0/0
12.9.2014 13:36

L26u87b66o79m52í72r 27V60r87t20a43l 6500787691611

Toto neumožňuje česká legislativa.

0/0
12.9.2014 14:02

J19i86ř51í 17K64a74č65í64r38e13k 5170466696

Barák pojistit, z čela vytvořit bourací plochu a postupně si ho za pojistky opravovat :-)

0/0
12.9.2014 10:05

J32a28n 73J60e65ž49e25k 3171305577925

Legenda: když ještě I/3 vedla přes Ševětín, byl na jednom domě v pravoúhlé zatáčce, který trpěl podobně jako dům v článku, nápis: "Nečum a zahni!".

0/0
12.9.2014 8:32

M18a80r15t60i52n 30Š91t89ě47p58á75n75e72k 3477953903351

A pritom by stacilo par car a napisu na silnici. Dat lidem vedet, ze je to opravdu nebezpecne misto.

+1/0
12.9.2014 8:27

P27a69v37e22l 26K59r30á42l 5620209554308

To jim dává přece najevo značka se snížením rychlosti. Pokud to tam neznám, tak snad radši předpokládám, že tam není ze srandy.

0/−3
12.9.2014 8:34

M46a82r76t59i73n 24Š55t51ě11p23á69n58e88k 3407593613771

Tak jednoznacne to bohuzel neni. Spousta znacek je uplne nesmyslnych a lidi se uci brat je s rezervou. Proto ty napisy, aby ridici vedeli, ze tady to fakt ma smysl.

+4/−1
12.9.2014 8:39

P90a50v30e41l 56K13r31á62l 5350429254558

Jako pardon, ale jendoznačné to je. Značka je jednou značka a má se dodržovat. To máme podle vás řidiče ještě prosit, aby se je pokusili dodržovat?

+1/−4
12.9.2014 8:41

M39a84r84t45i14n 39Š86t28ě63p52á24n38e76k 3937143103781

Vzdy poslouchate znacky aniz byste premyslel jaky maji smysl? Pak jste pro politiky a statni uredniky idealni ovcan.

+1/−3
12.9.2014 8:48

T33o84m98á67š 64R71ó68t34h 2884886792559

lepší je bejt chytrej jak rádio a pak někomu zbourat barák

+2/0
12.9.2014 8:50

M96a47r81t40i94n 71Š37t83ě22p83á11n72e43k 3237473363911

Nevim, ja jeste nikomu barak nenaboural;-D A pritom se snazim premyslet. Asi neco delam spatne.;-)

+2/−1
12.9.2014 8:52

T63o62m98á31š 82R12ó56t26h 2874746232259

vy zrovna né ale Vám podobní už v tom baráku byli už čtyřikrát,

oni to všichni byli taky určitě úžasní řidiči kteří přesně ví co je bezpečný a pro který předpisy neplatí

+4/−1
12.9.2014 8:55

M49a16r71t66i14n 41Š97t81ě32p75á25n65e48k 3837363333501

Spravne a vy to nevite a vi to lepe urednik, ktery sedi za stolem a nikdy tam nebyl. Krome toho ja nejsem uzasny ridic, ja jsem naopak docela spatny ridic (alespon si to o sobe myslim) a o to vic se snazim abych nikde zadnou chybu neudelal a nikomu nezpusobil nic spatneho. Ale to neznamena, ze budu slepe poslouchat naprosto kazdou znacku bez toho abych uvazoval nad smyslem. Netvrdim, ze dodrzovat znacky je spatne, nebo ze jsou vzdy k nicemu, ale to, ze cim vic je spatnych znacek, tim vic je lidi ignoruji.;-) A neni to chyba tech lidi co jedou, ale tech co davaji znacky bez toho aby tusili proc. Nebo to naopak vi az moc dobre.

+1/−1
12.9.2014 8:58

P42a42v34e36l 79K33r23á45l 5340239174958

A můžu se zeptat, z čeho berete podklady pro posouzení smyslu dané značky? Zvlášť v neznámém místě? Někdy se totiž na první pohled nesmyslné značky na dané místo umístily až poté, co se tam pár superřidičů rozmlátilo. Jenže to bez znalosti místních poměrů těžko posoudíte.

0/0
12.9.2014 9:02

M24a67r11t68i60n 65Š70t56ě42p93á93n81e40k 3337163273621

Z toho, ze tam jsem na danem miste v dane situaci, coz je pravdepodobne to, co ten kdo rozhodl o umisteni te znacky nikdy neudelal. Takze kdyz tam bude osmdesat a nebudou na to podminky, nebudu mit problem jet tricet, naopak pokud bude nekde tricitka tam kde ma byt osmdesat a je tam jen proto, ze ji silnicari neodstranili po skonceni stavby, nebo kdyz se nekdo neobtezoval na konci vesnice dat konec omezeni rychlosti - prominte, ale nasledujicich par kilometru (nebyla tam zadna krizovatka) nepojedu tricet mimo obec, kdyz ocividne stavba skoncila na kraji obce. Vy ano?

0/0
12.9.2014 9:06
Foto

J72a89r63o33s89l82a77v 89M23a36r48n52ý 1682179832736

A vy máte řidičák, jak dlouho? Protože, nezlobte se na mě, ale říct, že nebudete poslouchat značky, je opravdu zarážející...

+1/−1
12.9.2014 9:04

M35a61r56t63i78n 32Š69t61ě92p89á47n48e52k 3957563273951

To jsem opravdu napsal? 8-o Prosim o citaci, uz jsem toho napsal hodne, tak se mi to nechce hledat. Ja mam ridicak jen asi patnact let a najeto neco kolem 400tis. Vim, je to malo, ale o tom diskuze neni, ze?:-)

0/−1
12.9.2014 9:11

T81o60m33á52š 72R34ó84t33h 2774476392329

tak třeba v tomhle případě to ví líp ten úředník, souhlasím s tím že nesmyslná omezení jsou hloupost ale stejně to není výmluva pro porušování předpisů, úředníci mají jít cestou odstaňování těhle nesmyslů a né cestou dalšího značení, vy vlasně navrhujete tři rychlosti doporučenou, maximální povolenou a maximální (myslíme to vážně) povolenou,

0/0
12.9.2014 9:07

M13a73r86t19i17n 15Š71t58ě62p82á50n29e12k 3397983443381

To je ten problem na ktery se snazim ukazat od zacatku. Ze cim vic nesmyslu v znaceni, tim vic je lidi logicky budou ignorovat. Kdyby byl idealni svet, tak opravdu neni nutne premyslet a stacilo by poslouchat znacky. Bohuzel vliv na to kde jaka znacka bude ma moc lidi. Ja nikoho k nicemu nenavadim, jak se mi tu snazi nekteri podsouvat, jen rikam, ze kdyby bylo znaceni spravne vsude, tak tech nehod bude mene (nejake vzdy ano). A proto si myslim, a to byl smysl meho prispevku, ze nakreslit na zem par vykricniku a zvyraznit nebezpecnou situaci vepredu by bylo nejlevnejsi, nejrychlejsi a asi i nejlepsi reseni. V co se tu diskuze zvrhla uz neni moje chyba. Kdosi mel potrebu se pitvat v mych nazorech;-)

+1/0
12.9.2014 9:20

P47a26v78e30l 56K85r55á59l 5310619364718

Zato kdo ignoruje pravidla je ten správný rebel. Sice spousta takových hrdinů už skončila v černé kronice (nebo tam v horším případě někoho poslala), ale to vám zřejmě nevadí. Řidič v článku evidentně o smyslu značky přemýšlel až moc. Ano, dodržuji předpisy a v neznámém místě dvojnásob. A opravdu se kvůli tomu necítím špatně.

+1/0
12.9.2014 8:53

M39a11r84t39i39n 89Š25t60ě38p44á90n84e67k 3427973203131

Dvojnasob znamena, ze kdyz je nekde tricet tak jedete patnact? Cerne kroniky jsou plne lecceho a bohuzel mnohdy i tech co dodrzovali vse co mohli a mysleli si, ze je znacky a urednici ochrani pred vsim zlym. Me prijde, ze se tu nechapeme. Ja nikoho nenavadim nedodrzovat znacky, jen mi prijde hloupe tupe poslouchat naprosto vse bez alespon sebemensi snahy premyslet. A protoze je hodne znacek a ted i vic a vic semaforu naprosto nesmyslnych v ramci boje za kdeco, lide (a je to proste v povaze lidi - vsech) se pak bohuzel uci, ze znacky vzdy nedavaji smysl a ignoruji je. Je to spatne, ja s tim nesouhlasim, ale stava se to.

+1/−1
12.9.2014 9:02

T49o42m34á49š 94R40ó30t59h 2114556872419

:-) to je snad ale chyba těch řidičů ne? Těm co ignorujou rychlosti jsou nějáký čáry stejně jedno, nedávno jsem jel přes úsek kterej byl označenej jako "úsek smrtelných nehod" a stejně mě tam každej předjížděl ikdyž jsem jel maximální povolenou rychlostí.

+1/0
12.9.2014 8:45

J85a52r44o86s33l81a64v 89L72e49b82e83d10a 3126359937610

Značka se snížením rychlosti je ten nejhorší způsob, jak upozornit na nebezpečné místo.

0/0
12.9.2014 11:07

T24o86m44á55š 80R29ó11t31h 2444696642789

proto je tam snížená rychlost

+1/0
12.9.2014 8:38

J37i43n37d29ř77i58c48h 49Š80k19o26p55e23k 4765911510655

nestačilo. Pokud by řidiči jezdili dle předpisů, k nehodám by nedocházelo. Žádné nápisy a infotabule situaci nezlepší. Jedině radar a kasírovat v maximu možném

+1/0
12.9.2014 8:40

P93a38v93e65l 48Ř41a11p95e13k 7142326429655

Státem budovaný socialistický masový automobilismus je jedna z nejhorších forem násilí páchaného státem na vlastních občanech. "Tady povede silnice, ty jsi povinen čuchat smrad, poslouchat kravál, čekat pět minut než můžeš přejít, nechat si ta monstra narážet do baráku, a koukej platit daně, makej a drž hubu."

Zcela iracionálně jsme zavedli mýto tam, kde má nejmenší smysl - na kapacitních komunikacích, kde provoz prakticky nikomu nevadí, zatímco skrz obce po nevyhovujících komunikacích všechno vesele bez omezení a zpoplatnění proudí, na úkor místních obyvatel. Nabobtnalo to do obřích rozměrů a je to prakticky neřešitelný problém.

0/−3
12.9.2014 7:58

J87i22n98d20ř44i16c55h 64Š31k53o86p53e80k 4155701880425

Řidič náklaďáku se údajně vyhýbal kamionu, kterého se lekl,

Jestli podobní profíci jezdí s kamiony, tak nás bůh chraň.

Dal bych tam automatický radar a hned za obcí bych to vybíral. Tipuju, že by se zaplatilo i kryté vybírací místo zu pokut

+4/0
12.9.2014 7:53

B14o36ř59e65k 49Ž41a70n23d87a 1110366329746

Když mají koně, mají asi dost velký pozemek. Můžou si barák postavit dál od cesty.

0/−12
12.9.2014 7:46

J53i25n17d25ř30i13c55h 13Š41k85o95p10e72k 4835171210675

budou přestavovat barák kvůli negramotným bezmozkům (řidičům, co neumí číst) a kvůli lenosti policie postavit tam stacionární radar

+9/0
12.9.2014 7:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.