- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevíte proč se "déčko" stočilo na Náměstí republiky? Těšil jsem se na Žižkov. Rozvoj Žižkova postaveného jen na tramvaji to dost utlumí. (Olšanská, Nákladové nádraží?)
Ale není to hloupá varianta. Umím si následně představit stanice III.D: Letná, Bubeneč, ZOO, Bohnice.
A technická, Pankrác bude dost hluboký, aby šlo zvládnout klesání na Synkáč, a to samé Mírák. Jenže on to Mírák vlastně není, ale je to Sázavská. 1 stanice tramvaje od Míráku. A metro má propojit výstupy Francouzskou, Korunní a Vinohradskou. Jinými slovy, společné vchody do A a D se pěkně rozprsknou po Vinohradech. Co na to říká tramvajová lobby a plačky za tramvaje na Václaváku? Pomůže to takto Vinohradům? Mně se to zdá dobré. Pokrývá to moje potřeby vstupu do metra kdekoliv se na Vinohradech pohybuji. Jen ta Korunní řešená výtahem mi přijde kapku jako laciné řešení.
A trága nejvyšší. "Bezbariérové déčko." Vozíčkář bude moc jen do Korunní a všude jinde jen po povrchu. Vinohrady jsou obecně komplet bariérové a zastrčený výstup z metra to moc nezlepší. Tak aspoň, že jde patrně o elegantní a levné vyřešení bezbariérového Míráku na "áčku".
Žižkov byl utlumen právě zachováním nákladového nádraží, kdy byla zaražena možnost postavit kapacitní silnici.
Metro máte z Žižkova 1-2 zastávky tramvaje na 3 strany.
Proč není v článku plánek města a metra
Mezi Pankrácí a Depo Hostivař? primátor nechť si pořídí mapu Prahy nebo lépe vrátí se odkud přišel, tedy do Olomouce
"by mohly začít " + volby za měsíc = 0 hodnota výroku.
Babiši, tvoji redaktoři tě okrádají o peníze z placené předvolební inzerce - syrečkovy pindy nejsou nic jiného, sorry
Sláva že snad zvítězil zdravý rozum a že se nebude stavět "jen" odbočka z céčka za Pankrácí. A sakra proč až za tři roky? Kopnout by se mohlo hned příští rok v dubnu - po otevření áčka do Motola
Dokážete do dubna sehnat stavební povolení a vysoutěžit stavbu trasy metra ? Jste fakt dobrej.
Tak takhle to depo jistě vypadat nebude. Není tam jediný kruhový objezd ani semafor.
Postavit kruhové objezdy a semafory zase neni až tak drahá záležitost - ve srovnání se stavbou metra...
Kdy se zacne stavet v Brne? Vzdycky kdyz tam prijedu tak trva hodinu nez se dostanu z jednoho konce na druhy.
V Brně máte Královopolské tunely za 12 miliard Kč. Při cenách tunelářských prací v Brně s přirážkou 250% je stavba metra v Brně nereálná.
Dobrý den pane Primátore. Doufám, že si to čtete. Rovnou byste s výstavbou nové trasy D mohli konečně zavřít Vietnamskou tržnici SAPA, kde se to hemží drogami, neplatiči daní, nelegálním oblečením atd....
SAPA - tohle je fakt teda důležitý.... Nikdo Vás přece nenutí nakupovat v SAPĚ nelegální oblečení a drogy si koupíte na nám. Republiky normál.
Co raději konečně dodělat spojení Prahy s letištěm Ruzyně?
Ty autobusy, a zejména taxíky - hmmmmm............. to je teda terno!
Už se těším. Jsem Plzeňák, ale od 5 let na matfyzu a na kolejích v Tróji mám takový rituál, který stále dodržuji: kdykoli se dostaví nějaká nová stanice metra, tak si tam dojedu a na té zastávce také nastoupím i vystoupím. Jsou obecně krásné, zvláště např. proti Bostonu, kde jsem byl 6 let, a v podstatě jsou stále modernější a hezčí. Ten obrázek z Krče je opravdu kůlový.
O tak mladem matfyzakovi jsem jeste neslysel