Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha chce zvýhodnit řidiče, kteří budou využívat sdílení aut

O jedno auto se bude v Praze denně dělit až deset lidí. Carsharing neboli sdílení aut více řidiči, o kterém se již v hlavním městě dlouho mluví, se letos rozběhne naplno. Během následujících let pak mají být v ulicích stovky aut, která si Pražané budou moci za poplatek půjčit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J34a18k18u24b 26L63o83s40m16a92n 6654459871656

Spíš začněte ve větší míře preferovat MHD a nevymýšlejte hovadiny:-)

+2/−1
19.9.2014 8:32

M15a63r53t78i39n 47C24e45r26v65e25n92y 2203658686868

Me by asi uplne stacilo, kdyby MHD jezdila podle jizdniho radu.

+1/−1
19.9.2014 9:52

J81a65k63u29b 62L12o94s78m68a33n 6794479731336

Ona snad nejezdí podle jízdího řádu? Pokud ve špičce je zpožděný spoj, tak čím to asi bude že? Že by právě osobákama, které ucpou vše co se dá?

+1/0
19.9.2014 9:57

Z12d68e74n20ě15k 66P76h71i92l91i61p44p 8618460308831

To je fakt genialni tunel. Topka je mrtva, doufam uz navzdy.

+1/−1
19.9.2014 7:58

R36i84c64h85a73r21d 53N78o45c79a62r 7745547225722

Na první pohled pěkný..snížení počtu vozidel, atd...na druhý pohled - nenašel jsem, kdo řeší opravy, prohlídky... kdo je zodpovědný za poškození vozu, za přestupky..tedy na druhý pohled je to pitomost...spíše bych řešil více EKO busů na plyn, či tramvaje...přijde mi to totiž jako něčí "malá domů"

+2/−1
19.9.2014 5:33

R11a26d80o29s81l53a15v 29K50l55a89u19d34a 5294578234942

Je to něčí malá domů. Jedná se v podstatě o klasickou autopůjčovnu, které ovšem platíte roční paušál, který vás nutí onu půjčovnu využívat. Pak zaplatíte půjčovné + poplatek za km (v něm je benzín +nevím co):-)

+4/0
19.9.2014 6:16

J42i56n87d81ř33i20c36h 58Š63k18o28p35e64k 4435701490355

není to stejné jako při půjčení auta z běžné půjčovny ?

0/0
19.9.2014 10:05

R55o48b56e44r79t 53Š13i12m86e92č72e68k 6465971988658

jelikož nemám auto, tak jsem pro.. ale zatím to je dražší než autopůjčovna..

+3/−1
18.9.2014 21:45

V24i75k75t44o91r 95Š31e81d63i84v13ý 8436121540826

Takže jenom trochu jiná půjčovna aut. Bude se ale lišit tím, že její majitel pobere dotace ...

+8/0
18.9.2014 21:22

M10i42c19h60a51e90l 18F60l29e72n44d11r 2780944299652

Zase Hudečkův terorismus a fanatismus :-(

+9/−1
18.9.2014 21:08

R33a95d95o44s54l71a54v 48K16l51a44u43d20a 5634398844392

Je to drahý a naprosto nesmyslný. Sám auto už několik let nemám, jezdím spíš vlakem, MHD, nebo na kole. Když auto potřebuju, tak si ho půjčím v půjčovně. Těch je po Praze halda a půjčím si přesně to co zrovna potřebuju. Od auta pro 4 až po dodávku.

+7/0
18.9.2014 21:07

M60a26r24t50i61n 37C61e95r81v15e44n26y 2783398576138

Snad se najde nekdo, komu se carsharing vyplati. Ja toho sice nenajezdim moc, ale po spocitani nakladu a ceny za carsharing se mi to rozhodne nevyplati, i presto, ze nemuzu zaparkovat na "modre" kdekoli ve meste.

Osobne to odhaduju, ze cilova skupina je tak ten kdo najezdi 200-500km za mesic, jelikoz s mene uz bude jednodussi taxik a s vice zase vlastni auto.

+1/0
18.9.2014 20:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.