Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha chce zvýhodnit řidiče, kteří budou využívat sdílení aut

O jedno auto se bude v Praze denně dělit až deset lidí. Carsharing neboli sdílení aut více řidiči, o kterém se již v hlavním městě dlouho mluví, se letos rozběhne naplno. Během následujících let pak mají být v ulicích stovky aut, která si Pražané budou moci za poplatek půjčit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J29a63k63u64b 12L33o59s12m40a15n 6234719141766

Spíš začněte ve větší míře preferovat MHD a nevymýšlejte hovadiny:-)

+2/−1
19.9.2014 8:32

M21a24r72t19i45n 96C38e15r58v59e22n37y 2363918926598

Me by asi uplne stacilo, kdyby MHD jezdila podle jizdniho radu.

+1/−1
19.9.2014 9:52

J53a73k52u35b 29L58o79s85m89a77n 6914239941396

Ona snad nejezdí podle jízdího řádu? Pokud ve špičce je zpožděný spoj, tak čím to asi bude že? Že by právě osobákama, které ucpou vše co se dá?

+1/0
19.9.2014 9:57

Z49d80e49n32ě89k 13P56h80i34l98i16p35p 8148190908581

To je fakt genialni tunel. Topka je mrtva, doufam uz navzdy.

+1/−1
19.9.2014 7:58

R96i39c53h59a29r32d 93N22o63c25a84r 7325387945732

Na první pohled pěkný..snížení počtu vozidel, atd...na druhý pohled - nenašel jsem, kdo řeší opravy, prohlídky... kdo je zodpovědný za poškození vozu, za přestupky..tedy na druhý pohled je to pitomost...spíše bych řešil více EKO busů na plyn, či tramvaje...přijde mi to totiž jako něčí "malá domů"

+2/−1
19.9.2014 5:33

R47a12d11o77s87l38a30v 65K88l50a62u25d55a 5954758974592

Je to něčí malá domů. Jedná se v podstatě o klasickou autopůjčovnu, které ovšem platíte roční paušál, který vás nutí onu půjčovnu využívat. Pak zaplatíte půjčovné + poplatek za km (v něm je benzín +nevím co):-)

+4/0
19.9.2014 6:16

J62i94n65d38ř97i20c17h 21Š84k74o83p87e11k 4775921940775

není to stejné jako při půjčení auta z běžné půjčovny ?

0/0
19.9.2014 10:05

R49o45b62e56r74t 12Š11i63m54e10č66e37k 6385821648148

jelikož nemám auto, tak jsem pro.. ale zatím to je dražší než autopůjčovna..

+3/−1
18.9.2014 21:45

V76i21k52t29o88r 59Š10e32d84i91v59ý 8806291350936

Takže jenom trochu jiná půjčovna aut. Bude se ale lišit tím, že její majitel pobere dotace ...

+8/0
18.9.2014 21:22

M87i22c53h41a30e97l 92F35l66e81n73d93r 2430954679642

Zase Hudečkův terorismus a fanatismus :-(

+9/−1
18.9.2014 21:08

R85a33d86o78s91l10a44v 96K29l19a68u68d61a 5584698424552

Je to drahý a naprosto nesmyslný. Sám auto už několik let nemám, jezdím spíš vlakem, MHD, nebo na kole. Když auto potřebuju, tak si ho půjčím v půjčovně. Těch je po Praze halda a půjčím si přesně to co zrovna potřebuju. Od auta pro 4 až po dodávku.

+7/0
18.9.2014 21:07

M16a41r69t55i19n 69C70e80r52v87e43n64y 2723318396838

Snad se najde nekdo, komu se carsharing vyplati. Ja toho sice nenajezdim moc, ale po spocitani nakladu a ceny za carsharing se mi to rozhodne nevyplati, i presto, ze nemuzu zaparkovat na "modre" kdekoli ve meste.

Osobne to odhaduju, ze cilova skupina je tak ten kdo najezdi 200-500km za mesic, jelikoz s mene uz bude jednodussi taxik a s vice zase vlastni auto.

+1/0
18.9.2014 20:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.