Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha chce zvýhodnit řidiče, kteří budou využívat sdílení aut

O jedno auto se bude v Praze denně dělit až deset lidí. Carsharing neboli sdílení aut více řidiči, o kterém se již v hlavním městě dlouho mluví, se letos rozběhne naplno. Během následujících let pak mají být v ulicích stovky aut, která si Pražané budou moci za poplatek půjčit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J74a70k97u44b 53L60o30s24m19a18n 6134449281336

Spíš začněte ve větší míře preferovat MHD a nevymýšlejte hovadiny:-)

+2/−1
19.9.2014 8:32

M49a20r40t34i60n 64C56e42r30v32e52n83y 2493318356118

Me by asi uplne stacilo, kdyby MHD jezdila podle jizdniho radu.

+1/−1
19.9.2014 9:52

J73a61k78u22b 10L34o80s55m37a41n 6234579351306

Ona snad nejezdí podle jízdího řádu? Pokud ve špičce je zpožděný spoj, tak čím to asi bude že? Že by právě osobákama, které ucpou vše co se dá?

+1/0
19.9.2014 9:57

Z33d38e17n64ě17k 83P34h89i45l64i44p20p 8248650238301

To je fakt genialni tunel. Topka je mrtva, doufam uz navzdy.

+1/−1
19.9.2014 7:58

R17i46c73h87a82r11d 70N65o53c37a19r 7165527145362

Na první pohled pěkný..snížení počtu vozidel, atd...na druhý pohled - nenašel jsem, kdo řeší opravy, prohlídky... kdo je zodpovědný za poškození vozu, za přestupky..tedy na druhý pohled je to pitomost...spíše bych řešil více EKO busů na plyn, či tramvaje...přijde mi to totiž jako něčí "malá domů"

+2/−1
19.9.2014 5:33

R24a28d72o96s31l60a21v 23K69l92a88u36d87a 5764458894702

Je to něčí malá domů. Jedná se v podstatě o klasickou autopůjčovnu, které ovšem platíte roční paušál, který vás nutí onu půjčovnu využívat. Pak zaplatíte půjčovné + poplatek za km (v něm je benzín +nevím co):-)

+4/0
19.9.2014 6:16

J41i71n28d91ř50i88c56h 44Š55k16o93p50e40k 4965801380215

není to stejné jako při půjčení auta z běžné půjčovny ?

0/0
19.9.2014 10:05

R39o82b98e46r49t 33Š84i84m62e74č22e17k 6805391658608

jelikož nemám auto, tak jsem pro.. ale zatím to je dražší než autopůjčovna..

+3/−1
18.9.2014 21:45

V73i26k81t72o64r 94Š36e31d17i74v25ý 8656171750526

Takže jenom trochu jiná půjčovna aut. Bude se ale lišit tím, že její majitel pobere dotace ...

+8/0
18.9.2014 21:22

M58i39c17h47a33e60l 86F41l34e77n67d64r 2130934699422

Zase Hudečkův terorismus a fanatismus :-(

+9/−1
18.9.2014 21:08

R97a22d21o73s46l16a22v 38K65l28a14u19d28a 5254208694952

Je to drahý a naprosto nesmyslný. Sám auto už několik let nemám, jezdím spíš vlakem, MHD, nebo na kole. Když auto potřebuju, tak si ho půjčím v půjčovně. Těch je po Praze halda a půjčím si přesně to co zrovna potřebuju. Od auta pro 4 až po dodávku.

+7/0
18.9.2014 21:07

M66a45r64t32i98n 58C22e49r65v94e40n39y 2263678666148

Snad se najde nekdo, komu se carsharing vyplati. Ja toho sice nenajezdim moc, ale po spocitani nakladu a ceny za carsharing se mi to rozhodne nevyplati, i presto, ze nemuzu zaparkovat na "modre" kdekoli ve meste.

Osobne to odhaduju, ze cilova skupina je tak ten kdo najezdi 200-500km za mesic, jelikoz s mene uz bude jednodussi taxik a s vice zase vlastni auto.

+1/0
18.9.2014 20:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.