- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
těch 500 metrů hlíny je dost na h**** na kole a pěšky v pohodě, ale na bruslích nebo až tam bude půl metru bláta, opravdu by mě zajímaly ta majetkové vztahy
Projektanti projektanti... 3m je sakra málo pro cyklisty, bruslaře a chodce. Cyklistům stačí 3m aby se vyhnuli ale ten zbytek? Maminky si rády povídají takže + 2m bruslaři ti když jezdí ze široka tak to tak 2,5m x2 samo o sobě vezme. Navíc počítat s tím, že většina čechů moc ráda využívá přímo střed na místo aby se pohybovali po kraji kde by tak vytvořili v prostřed prostor pro rychlejší... no co to většinu ani nenapadne. Jsme národ sobců a ignorantů především.
Ale pokud se projektuje smíšená cyklostezka pro pěší i cyklisty měla by její šířka být minimálně dvojnásobná. 6m pro bezpečný pohyb chodců i cyklistů
Šest metrů není šířka cyklostezky, ale silnice. Taková silnice se tam nejen nevejde, ale i z estetického hlediska je to hnůj. Nikde ve světě se takové stezky nestaví. Pokud chce někdo bruslit ve třech lidech vedle sebe, může jít třeba na Ladronku, nebo jinam, kde je nějaký okruh či větší plocha.
3 metry siroka cyklostezka, kde se pocita s provozem cyklistu, bruslaru i chodcu??
Jinak ceny za prazske cyklostezky jsou take neuveritelne, treba ty cca 3 kilometry v zabehlicich vychazeji na 30 mio. Opravdu ma kilometr asfaltu cenu 10 milionu?
Radnice by zaslouzily zmenu nejen ve vedeni, ale od sklepa po pudu
Cyklostezka není silnice. Jen aby mohlo jet pět lidí vedle sebe tak byste vybetonoval celý břeh Vltavy? Los Angeles je několikrát větší a rozměrnější než Praha a cyklostezky jsou tam standardně okolo 3,5 metru. Údolí Vltavy je přece jen rozměrem trochu jinde proti americkým pláním. Česká mentalita je bohužel hodně ovlivněná absolutním ruským nevkusem.
Byl bych daleko raději, kdyby se ty pěníze dali na zkvalitnění krajnic u existujících silnic, aby se na kolech u nás dalo cestovat a ne se plácat někde na jednom místě 2 kilometry tam a zase zpátky
Důležité je otevřít cyklostezku před volbami, oni voliči jsou totiž fakt pitomí a zvolí tyhle pitomce znova. Holt kdo má Alheimera....Já ne. A štvou mě všechny zbytečné cyklovýmysly a cyklopruhy, ale udělat pořádnou cyklostezku, která by měla význam to ne. A za normální peníze.
Tohle je cyklostezka, která má smysl.
Když to porovnám například s Německem, kde podle každé podobně velké řeky vede cyklostezka, po níž je možno jet několik dní, je úsek z Prahy na Jarov poněkud směšný. Co bude dál?
Kecko, po cyklostezce můžeš jet od pramenu Labe v Krkonoších až do Hamburku, s odbočkou do Prahy.
Dost kilometrů se dá vyjet i na bruslích.
Pro cyklisty to zas taková změna nebude - pokud se nebudou chtít proplétat mezi bruslaři čili kličkovat jak o život a každou chvíli brzdit, stejně budou dál jezdit po nepříliš frekventované silnici. Naopak bruslaři tam budou mít ráj. Zaparkují auto na nejvíc nesmyslném místě ale hlavně blízko stezky a hurá, můžou jezdit dalších 2,5km sem a tam...
nepříliš frekventovaná silnice? Tam jet jinak než v autě je sebevražda.
Víte někdo kolik ta realizace 2,65 km stezky stála daňového poplatníka?
kolik silničních kol tam denně projede?
Celkem dost. Včera jsem tudy jen projížděl a potkal jsem tak 30 cyklistů a 10 hezkých bruslařek. :-)
Trochu jste v Idnes zaspali. Stezka už je otevřená asi měsíc. Kdyby jste spali ještě asi další měsíc, tak jste hned mohli vydat článek o stezce ze Zbraslavi až do Vraného, protože ten zbývající kus se zrovna dodělává.