- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobří mimoni - ukníkaný kulich Ludvík mne aspoň ujistil, koho nevolit 100% Metro má maximálku 80km/h, přes to nejede (rychlo)vlak. (pro rejpaly - kvůli přívodní kolejnici a spodním sběračům)
Sice to teď asi není sexy, ale líbí se mi, jak to má ted (od cca 2006) vyřešené (a asi nejen) Moskva - z každého ze 3 letišť jezdí speciální panťáky, vždy na důležité nádraží s napojením na okružní trasu metra, bez jiných zastávek. Jezdí to v cyklu 30 nebo 60 minut, jízdné je sice výrazně vyšší, ale je to 10x rychlejší než taxi nebo bus.
Opravdu si někdo myslí, že je možné vést metro z Motola do Ruzyně po povrchu?
Jistě - třeba ředitel nemocnice kulich před volbami anebo dáma z Blavy - neví co to je ...
To je zas blábolů pohromade prej motol nejvytíženější stanice tak proto tam bude pasmovy provoz
p.Hudeček si opravdu myslí, že by někdo jezdil kombinací: vlak z letiště na Motol, přestup do metra (nepochybně logisticky a časově náročný, když dnes vidím umístění stanice metra) a pak dlouhý "výlet" áčkem na můstek nebo dál?
Praha má z evropských metropolí jedno z nejbližších letišť a tento hloupý (a polovičatý) nápad by přitom z Ruzyně udělal jednu z nejméně dostupných letišť
Myslím, že přestup by byl na Veleslavíně. Polovičaté ano, ale jako dočasné řešení budiž. A snad by se aspoň pár vlaků po té jednokolejce dalo protáhnout až do centra...
Člověk nepřestává žasnout, s jak nicotnými znalostmi věci se vyjadřují lidé, kteří by chtěli vést toto město.
Doporučoval bych vlak a z "Havlova" letiště udělat "Havlovo" hlavní nádraží.
Kdo se ptá, proč už konečně pořádně řešit spojení Kladno-Praha? Kladno je 13. největší město ČR (dle obyvatel), má 70 tisíc obyvatel, dá se srovnat se Zlínem a Havířovem, má podstatně víc obyvatel než Karviná, Frýdek, Karlovy Vary, Jihlava. Stejně jako je nutná funkční hromadná doprava v ostravském regionu, obdobně je zhlediska práce navázané Kladno na Prahu.
Tak já bych navrhoval vybudovat u letiště železniční uzel, odkud by se dalo jet směrem na Kladno, Veleslavín a Kralupy n/V.
Metro, nebo standardní železnice pro vlaky? Co je lepší? Stačí si odpovědět na otázku, zdali to má být doprava pro Pražáky (pak stačí metro), nebo taky pro ostatní obyvatele ČR. Co bude pro ně atraktivnější důvod, aby tam nejeli autem? Přímý vlak bez přestupu třeba z Ostravy, který nakonec dojede až na letiště, popřípadě přestup na hlaváku v rámci jednoho perónu na letištní spoj, nebo bude pro ně "atraktivnější" se tahat se zavazadly po eskalátoru do metra, kupovat další lístek, na letišti se zase tahat s metra a přestupovat na letadlo? Každý ať si odpoví sám.
jen pořád nechápu proč chtějí všichni jezdit do Kladna...