Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Nehoda, oheň, zranění. V tunelu Blanka poprvé cvičili záchranáři

Složky Integrovaného záchranného systému vůbec poprvé cvičily svou součinnost v tunelu Blanka. Ten ve čtvrtek odpoledne zachvátil po nehodě osobních aut a autobusu fiktivní požár. Při cvičné nehodě bylo zraněno přes tři desítky osob.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T58o43n32d91a 95H81e17j15l69í88k 1438503659267

http://youtu.be/7GHju0wmgoQ

0/0
27.9.2014 12:45

M55a60r27t43i30n 36R55a93y40m97a96n 4162328733118

Ja ty hasice policajty a zdravotniky obdivuju. I na tom cviceni bych hodil savli jen bych videl prvni strevo venku. 8-o

+1/0
26.9.2014 9:25

Z38d56e40n50ě75k 31D29u77f31e90k 2564364848

Jo to nemají rozhodně jednoduché. Už bych si přál, aby ty tunelové komplexy konečně otevřeli ať už stálo co to stálo, ať je v Praze klid.

+1/0
26.9.2014 10:05

O50t62o 34Č53e11r19m79á12k 9386322315785

8,5 minuty první záchranáři? No, pokud tam hoří, kouř, tak to mi přijde jako dost dlouhá doba dojezdu :-( Nevím, jak moc tam funguje vzduchotechnika apod., ale tohle je docela nic moc :-( A to tam nebyla žádná doprava, pokud bude tunel "plný" aut, tak dojezdový čas bude ještě delší :-( :-/

+1/−2
25.9.2014 18:19

I95v63a13n 33Č93e88r59v43e14n40k41a 7130107893

Jste mimo.... 8,5 minuty od nahlášení nehody, to není až tak špatné ( max. dojezdový čas je 15 minut). Vzhledem k tomu, že všechny složky IZS jedou ze svých stanovišť, musejí se prodrat přes plnou Letnou ( za plného provozu ), aby se dostali do tunelu. Při nehodě v tunelu stále funguje vzduchotechnika i dopravní značení. Při zastavení provozu v tunelu jste povinen odstavit vozidlo ke krajnici aby vznikl pruh pro IZS. Následně pomocí nouzových východů opustit tunel.

+3/−1
25.9.2014 19:14

O93t36o 81Č95e51r72m10á70k 9536772725535

Experte, IZS znám, jak jsem řekl, když bude v tunelu provoz, čas stoupne. Když hoří venku, není to tak problém, ale uvnitř tunelu - otrava kouřem, není vidět na krok, vzduchotechnika v podstatě napomáhá lepšímu hoření a šíření kouře, stejně jako už samotný tunel a komínový efekt. Není psáno, kdo konkrétně tam byl jako první a pak bylo to předem připraveno, takže se to čekalo, v reálu to bude ještě o nějakou tu minutu trvat déle. Tímto vůbec neřeším dojezdový čas IZS jako že by za to mohli a tak, ale spíše systém řešení takovéto události - co vstupy přes servisní vchody apod., prostě rychlejší možnost se dostat na místo. Několikrát jsem jel po Pražském okruhu, mezi tunely na mostě začaly blikat červená světla - má se zastavit, stál jsem tam sám, všichni jeli jako by se nic nedělo do tunelu... Červený kříž X nad jízdním pruhem také nikomu nic neříká a všichni vesele jedou tímto pruhem. Takže nějaké zastavení provozu pomocí dopravního značení je blbost. Navíc pokud funguje jako na Pražském okruhu, když informační tabule nic neukazuje před posledním možným sjetím a pak na dalším ukáže, že je tam kolona, stojí to tam, je opravdu super systém na přesdržku!

+2/−2
25.9.2014 19:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.