- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímavý krok....tím by obecně mohli zvýšit poptávku po reklamě v dopr. prostředcích , či zvýšit jejich cenu :) A když se to povede, tak se jakékoliv náklady vrátí zpátky mnohonásobně....A cestující se i něco dozví.
Tak a teď by měli ještě napsat kolik autobusáků nedodržuje odjezdy. Pokud možno když má autobus jet tak aby navazoval na metro, ale odfrčí o dvě minuty před aby měl prázdněj bus a nas...l ty co ho mají mít jako přípoj.
Pochybuju o existenci takového busu... :-)
Ještě by měli uvést, kolika lidem průměrně jeden autobusák zavře dveře před nosem
Já bych spíš počítal de.bily, co v ranní špičce např. v metru C při intervalu necelých 2 minut musí za každou cenu stihnout soupravu připravenou k odjezdu, rozráží dveře a zdržují stovky dalších lidí.
Nebo co na IPP musí stihnout třeba tramvaj 22, která kvůli jednomu dobíhajícímu člověku ztvrdne 2 minuty na semaforu (čočkách) přes rušnou magistrálu a pak třeba zjistíte, že ten člověk stejně vystupuje na Karláku a mohl jet jakoukoliv tramvají, které v tomto úseku jezdí jedna za druhou. Já být řidičem, tak ve špičce v kritických úsecích typu Karlák-IPP zásadně nikdy nečekám s ohledem na plynulost provozu a zbytek cestujících.
Jen doufám, že ta reklama nebude na tom ujíždějícím autobuse moc vidět...
Myslím že 26 000 je spíš počet lidí kterým autobus ujede před nosem...
Na autobus se čeká .
Navíc jde o i dobu kdy ujede/čeká. V pracovní den to je prakticky jedno, protože dost často mu to jede za pár minut znovu... Chápu, že o víkendu už to může naštvat, ale pochybuji, že tohle jste schopen rozlišit.