Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slavnostní otevření nového Trojského mostu přilákalo na 15 tisíc lidí

V sobotu dopoledne měli lidé úplně poprvé možnost podívat se na vlastní oči na nově postavený Trojský most a do tunelu Blanka. Zájem byl obrovský. Povrch mostu, který bude už od pondělí sloužit autům a tramvajím, ve velkém využili i cyklisté a bruslaři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J13i82ř91í 10V29o79l62e65k 6271484453549

Za ty peníze tam měla být oddělená stezka pro cyklisty, pane architekte!!!RvRvRv

+1/0
6.10.2014 9:22

M52a69r76t18i88n 62Š10t47ě70p71á53n36e44k 3337153623351

Co stezka. Teleport;-D

0/0
6.10.2014 11:04

V89a65š88e67k 96Ř39í38h30a 2363393148402

Prostě a jednoduše další po Pražsku předražená korupce díky které se enstaví další kilometry dálnic třeba v Jižních Čechách. Ach jo kdy mi se dostaneme na úroveň Německa a jejich spolkových zemí. S Pragocentrismem asi nikdy.

0/−4
5.10.2014 19:08

L44u29k53á40š 43Š38l50e60h62o33f62e59r 1103339245309

Celý tenhle projekt si platí Praha ze svých peněz. Takže váš ublížený výkřik je dost mimo... ;-)

+2/0
5.10.2014 21:28

M91a61r58t18i18n 39Š81t25ě39p91á27n78e20k 3287303643701

Nestezujte si, nehorekujte a neco s tim delejte;-D

0/0
6.10.2014 11:05

Z18d49e44n24ě32k 14Z87a85b18a93v56a 1372484176444

...nové pražské stavební předpisy,...  ;-D a konzervu olomouckých syrečků taky doufám ;-D  Víc toho doufám po Hudečkovi nezbude

+1/0
5.10.2014 18:36

M16a75r70t35i16n 88Š19t52ě66p94á32n34e98k 3677453323411

Obavam se, ze po Hudeckovi toho zbude vic nez by bylo zdravo.

0/0
6.10.2014 11:06

E45d80u89a14r92d 65P30i52t18á72k 6932160763367

Most pěknej ale zklamala mě uprava pro cyklisty. Trocha červene barvy nemuze moc zvednout cenu.

+2/−1
5.10.2014 13:48

E53r82i32k 31D82r78a22g29o64m42i78r18e17c42k94ý 2451293237719

hlavně nechápu proč radši nerozšířili chodník a nedali ho napůl. Tahle je to o hubu tam jezdit

+3/0
5.10.2014 17:32

Z31d38e79n71ě21k 74Z39a88b45a11v95a 1522314236854

pak by bylo o ústa tam chodit - tady to není Amsterodam ;-)

0/−2
5.10.2014 18:37

P58a40v91e90l 18O78b57d23r58ž16á34l79e45k 6656204398632

To není o barvě, ale dost zásadním rozdílu - cyklo pruh X cyklo koridor

0/0
5.10.2014 19:05

T85o73m81á90š 33K68a59p10l54a98n 8503189883133

Zkusil jsem prolétnout první stránku diskuse, co se tu říká o mostě a hle, ono nic, samé nesouvisející bláboly. Tak já zkusím výkop:

a) Ten most je moc krásný, jeden z top 3 v ČR

b) Výsledná cena IMO odpovídá výsledku, tj. nepovažuji to za klasický "tunel", kdy na tom někdo vydělal stamiliony do kapsy, s původním návrhem mostu to nemá moc společného (ale určitě by se mělo šetřit, jak je možné něco zadat do výběrového řízení a něco jiného za dvojnásobek pak stavět).

+24/0
5.10.2014 2:09

F88i71l16i46p 51K23o16h36o22u90t 7450883627420

Meli za tu cenu postavit dva normální mosty jeden misto ramusaku a druhy v místě provozu mezi trojou a suchdolem. Praha na tyhle megastavby prostě nemá.

0/−8
5.10.2014 0:38

M26a26r40t39i75n 25S17e64d13o56n94a 2535286196279

Doufam ze most mezi Trojou a Soucholem nikdy nebude, maximalne pro pesi.

0/−7
5.10.2014 6:23

B54o88h62u57s61l35a38v 37K75r17á49l90í79k 2371390769276

Mezi Trojou a Suchdolem asi opravdu ne. Obvykle se mosty stavějí napříč přes řeku a ne podélně.

+3/−2
5.10.2014 10:14

J41i46ř19í 18V20i87n74k72l85e57r 1421397300449

Tak schválně, kdy bude první oprava?;-D. Metrostav to jsou vskutku pašáci. Zpoždění, vícepráce, předražení a .......vždy vyjdou z těch tunelů a tunýlků jako vítězové. Inu kdo umí , ten umí;-D

+1/−9
4.10.2014 21:26

M58a13r79t27i46n 27Š78t44ě86p37á62n81e76k 3507853783871

Kolegy z Auto*matu???? Co to je proboha za silenost? Jaci to jsou kolegove? Par cyklofanatiku, kteri diky dnesni situaci ve spolecnosti a par kamaradum (Hudecek a spol) pronikli vysoko na radnici a Nouza uz je bere jako kolegy. Ach jo. Jestli se tuhle minoritu, ktera ovlivnuje zivot vetsiny obyvatel i navstevniku Prahy nepodari odstavit od dotaci a generelu a vlivu na ostatni vubec, pak je vse ztraceno a skoda krasneho mesta. Ale bojim se ze je pozde.

+25/−12
4.10.2014 20:31

A94n16t13o72n89í78n 49H37o56s25t48i52n25s50k61ý 6131301915574

Cyklofanatici ničí město a vysávají rozpočet, zatímco vaši kamarádi developerů a betonových dálnic ve měste naše 'krásné město' zkrášlují a šetří mu peníze.

+11/−12
4.10.2014 20:37

O50n16d93ř28e24j 61P29o71k89o40r52n86ý 7455322747652

Ty máš Tondo opravdu dost. Už se nedivím tvým hysterickým výkřikům v jiných diskuzích.

+7/−3
4.10.2014 20:39

L88u43k64á69š 17Š73m23a72h36e98l 2937594792474

Ale vždyť v tomhle má pravdu. Většina developerských projektů v Praze je za trest, čest výjimkám. Zrovna dneska ve zprávách - zažádají o rekonstrukci, ve skutečnosti to zbourají jako celek. Pak dostanou směšnou pokutu (pokud vůbec) a jede se dál...:-(

+9/−1
4.10.2014 20:44

O43n33d35ř45e26j 84P74o24k54o32r83n83ý 7315222947952

Nemá pravdu. Jen proti sobě nesmyslně staví dva extrémy, které spolu niják nesouvisí.

+7/−3
4.10.2014 20:46

L76u62k83á96š 73Š66m97a26h91e60l 2717394582174

Mne zase překvapuje, jak spoustu Pražáků nesmyslně omluví gigantické náklady na Blanku a na tento most (i jiné komunikace) jen tím, že je to potřeba... tak ať to holt stojí, co to stojí. Já nezpochybňuji užitečnost, jen pro mne není úplně skousnutelná představa, že to musí stát tolik... a že by se to nedalo vymyslet levněji a/nebo lépe (čili za méně peněz více muziky - třeba i ty nějaké ty cyklostezky a parky). A také nesouhlasím s argumentem, že jen 1 % jsou cyklisti... jasně, Praha není rovina, ale podél Vltavy je minimálně v létě provoz jak na té magistrále.

+5/−2
4.10.2014 20:53

A87n16t97o62n40í57n 37H65o84s41t41i63n97s48k83ý 6411581675504

Pozor pokud budeš kritizovat drahé dopravní stavby a zastávat se cyklistiky rázem je z tebe cykloterorista, který omezuje svobodu ostatních :)

+5/−7
4.10.2014 20:57

O52n24d72ř46e84j 51P65o70k50o48r51n28ý 7755972627702

O ceně stavby si něco zjistěte. Takhle náročná stavba holt tolik stojí a je to především kvůli tomu, že je maximálně ohleduplná k ŽP !!! Povrchová verze by byla samozřejmě o mnoho levnější, ale taky nesrovnatelně škodlivější pro obyvatele.

+6/−1
4.10.2014 20:58

A21n54t71o15n16í89n 77H98o53s48t46i11n23s83k60ý 6961731895744

Vy jste ideální občan, spokojeně tleskáte a souhlasíte s čímkoliv ať to stojí co chce:)) Vy jste zřejmě za bolševika nadšeně mával když otvírali magistrálu před muzeem a dneska děláte vlastně totéž...

+1/−13
4.10.2014 21:08

O74n38d47ř57e20j 25P84o89k79o43r74n69ý 7225592957642

Nepodsouvejte mi svoje choré výmysly, trolle  Rv

+4/0
4.10.2014 23:43

J65o60s15e78f 40T69r10ö41g77l 8609872706966

Silnice v tunelu je ohleduplnější k ŽP (ve městě zejména k obyvatelům, což se také počítá) jen částečně a to hlavně nižší mírou hluku a zachováním nadzemních partií (pokud se nepropadnou, jako ve Stromovce...). Zplodiny z aut ale pochopitelně nezmizí, ale musí se odtahem vypustit někde jinde. V místě výduchu a blízkém okolí to není nic moc. Navíc bezpečný provoz tunelu je energeticky velicenáročný, udává se trvalý příkon cca 1MW na 1 km. A to je také podstatný dopad na ŽP. Další dopady jsou např. umístění vyrubaniny, provoz při stavbě, atd.

+2/−1
4.10.2014 22:58

V98l15a27d62i23s11l73a47v 64N96o40h77e51j30l 7888377638551

to sou vsechno drobnosti proti tomu prinosu, podstatne je totiz taky to, ze ty splodiny pri plynulem prujezdu jsou nasobne nizsi, nez popojizdeni od semaforu k semaforu co se jezdilo doposud

+3/0
5.10.2014 0:36

A30n79t18o89n83í24n 93H19o19s76t41i78n78s55k83ý 6581111815864

Zkus napsat argument Ondro a nebýt hysterický je to trapné

0/−1
4.10.2014 20:45

O97n25d59ř90e47j 12P47o13k14o91r14n13ý 7105102197662

Co napsat za argument na hysterický výkřik Hostinského nesouvisející s tématem ?

0/0
4.10.2014 20:47

M81a68r45t58i95n 82Š15t20ě88p33á70n87e31k 3107193513191

Jezis, ja mam kamarady developery. Ze ja to doted nevedel. Ja vul;-D

+2/0
4.10.2014 20:47

A80n78t96o29n97í30n 90H67o63s12t70i16n39s37k73ý 6861501805584

Nevím jestli vy ale psal jsem 'vaši kamarádi developerů' tj politici, které zřejmě volíte, zkuste lépe číst

0/0
4.10.2014 21:11

M11a71r29t26i55n 23Š42t50ě28p41á91n24e68k 3437243773981

Ja rozhodne nevolil nikoho na radnici a dokonce ani v parlamentu nebo senatu, bohuzel. Kamarady developery nemam a Hudecka nemam rad protoze jde developerum a automatu na ruku. Mimochodem, cim to, ze se to vsechno otevira tesne pred volbami?

0/−1
4.10.2014 21:18

A98n25t72o87n65í60n 76H84o83s29t31i68n67s27k24ý 6701801765324

To je trapné, souhlasim. Ačkoliv TOP nevolim,Hudeček je proti Bémově mafii neporovnatelný

+1/0
4.10.2014 21:28

M39a97r48t27i35n 11Š74t21ě50p68á29n86e96k 3457583273161

Panu Hlavacovi vadi, ze jsem nevolil nikoho ze soucasne gardy. Nebo, ze nemam rad Hudecka. Nebo to, ze se vse otevira pred volbami. Je mi lito, nic s tim neudelam;-D

0/0
6.10.2014 11:10

M65a79r11t72i14n 52Š67t56ě81p73á43n57e72k 3927103753961

Ja rozhodne nevolil nikoho na radnici a dokonce ani v parlamentu nebo senatu, bohuzel. Kamarady developery nemam a Hudecka nemam rad protoze jde developerum a automatu na ruku. Mimochodem, cim to, ze se to vsechno otevira tesne pred volbami?

0/0
4.10.2014 21:45

M63a38r27t47i50n 57Š67t22ě58p59á82n53e19k 3277973963361

Mimochodem, nejvetsi kamarad developeru (krome auto*matu) je Hudecek.

+3/−1
4.10.2014 20:53

T72o45m28á14š 33Z41e68m26a61n 3955318534925

Kolegové protože jsou to zaměstnanci magistrátu - placení na plný úvazek za mršení Prahy.

0/−1
4.10.2014 21:04

Z86d55e53n49ě71k 65Z27a40b68a26v72a 1552654126204

Auto*fanat jsem zažil na diskuzi na P5 - že nechtějí Radlickou radiálu, neb by spojovala dálnice, a patrně by po ní jezdily auta, fujfuj ;-) Bez ní auta budou jezdit taky - ale mezi obytnými domy.

0/−1
5.10.2014 18:40

J88i68ř24í 82T73i29c83h81ý 7764988369645

Jestli si jako krásné město představujete město protkané 4proudými silnicemi, zkrášlené ohromnýmu "brejlemi", abyste se jím mohl prosmrdět co nejrychleji, a jestliže máte tolik souhlasných hlasů, začínám ztrácet naději, že by mohla být Praha ještě někdy městem pro lidi a ne pro auta.

0/0
6.10.2014 7:11

M80a29r45t34i35n 53Š42t96ě85p32á64n34e21k 3517823333731

Vase schopnost dedukce je primo uzasna;-D

0/0
6.10.2014 11:12

B62o86h91u72s52l52a16v 40K28r43á13l28í40k 2691740529806

Proč do tohodle článku cpete linku 294, která bude jezdit úplně jinde?

0/0
4.10.2014 20:20

L45u62k68á89š 18Š74m46a66h84e63l 2257814842864

No  hlavně by mne zajímala ta souvislost se zastávkami na Florenci...:-)

0/0
4.10.2014 20:26

N96i28k56o65l57a 52Č40e16c66h 9581419616

To je tak, když o Praze píší přespolní.

+1/0
4.10.2014 21:09

A11n89t90o55n13í31n 30H92o20s22t57i31n80s50k38ý 6131621435404

Přišlo by mi efektivnější pokud by se ohromné částky za takové stavby investovaly do parků, zeleně, pěších cest i cyklostezek a oprav stávajících silnic i mostů, aby se lidem ve městě žilo příjemněji. Zkapacitnění a stavby nových silnic vede k tomu, že více lidí vymění tramvaj za auto a dopravní situace ve špičkách zůstane stejná. V tuhle chvíli jsou dva velké mosty pro auta vedle sebe a z celkem příjemných míst vzniknou mrtvé zóny s milónem aut bez živého člověka..

+2/−21
4.10.2014 19:53

O92n61d57ř49e12j 58P83o86k55o62r87n96ý 7215462767672

Vaše názory zde ladí s vaším ovcoidním vystupováním v diskuzi o Rusku a Ukrajině. Primárně je nutné udělat okruh, aby bylo město kudy objet, pak se může zklidňovat a zpříjemňovat.

+9/−3
4.10.2014 20:09

A79n18t53o11n24í90n 93H41o92s96t36i72n46s40k82ý 6841841175124

Nekádrujte mě prosím, jaké názory mám na uplně jiné téma. Stejné nesmyslné jako bych psal, že zastánce Putina je tlusté líne prase, které si vozí zadek v autě.

+1/−5
4.10.2014 20:16

J48o55s59e62f 50T72r79ö89g61l 8379692756276

Okruh je klíčová stavba, ale zejména v severní části je navržená příliš blízko města, což v budoucnu bude brzdit rozvoj města. Podívejte se např. do Mikulova, kde původní obchvat obestavěli a teď se uvažuje o stavbě nového... Zároveň je to i hlavní příčinou sporů, kvůli kterým okruh stále nestojí. Příliš blízký okruh udělá z této stavby v podstatě městskou silnici, která potom bude k hlavnímu účelu, tedy aby se Prze vyhnula tranzitní doprava, sloužit bídně.

+2/−1
4.10.2014 23:05

P62a41v91e25l 66O72b23d52r13ž47á87l66e89k 6556614658612

Jenže, kde ho postavit? kamkoliv půjdete dál po proudu, narazíte buď na chráněné území, přírodní památku, ochranné pásmo jaderného zařízení nebo prostě vesnici či město. Případně skončíte až v Kralupech, což je už dost daleko od Prahy, aby se většině nevyplatilo takový "okruh" použít a pojedou klasicky přes Prahu.

Ne náhodou jsou všechny mapy alternativních tras tzv. "slepé", takže mimo hranice Prahy je v nich jen čára na bílém podkladě ... a všechny obce takticky nenakreslí.

+4/0
5.10.2014 0:03

R34o73b15i93n 81Ž93i11ž51k52a 2758454436786

Mně to severní kralupské řešení zas tak nevadí. Praha se zmenšovat nebude, co se týče tranzitu nákladní dopravy, dá se to vyřešit restriktivně. Jinak velký problém by byl snad jen s propojením Hradec - Vary.  Ten zbytek vykompenzuje vyšší rychlost a bezsemaforové pohodlí za Prahou

Navíc blíž to rozumně prosě nejde. Přírodní rezervace jsou vzácné a stejně je to tam stavebně složité, nad Zoo by dálnice tak úplně vést neměla... a už se dostáváme skoro do těch Kralup. Ještě tedy nevím jaký je problém s Řeží, ale nejsem v tom tak hluboko.

0/−1
5.10.2014 0:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.