Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slavnostní otevření nového Trojského mostu přilákalo na 15 tisíc lidí

V sobotu dopoledne měli lidé úplně poprvé možnost podívat se na vlastní oči na nově postavený Trojský most a do tunelu Blanka. Zájem byl obrovský. Povrch mostu, který bude už od pondělí sloužit autům a tramvajím, ve velkém využili i cyklisté a bruslaři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48i43ř88í 82V41o47l36e95k 6341784183659

Za ty peníze tam měla být oddělená stezka pro cyklisty, pane architekte!!!RvRvRv

+1/0
6.10.2014 9:22

M31a23r31t13i30n 55Š71t89ě42p19á46n13e36k 3727393113281

Co stezka. Teleport;-D

0/0
6.10.2014 11:04

V38a26š80e90k 97Ř60í70h70a 2663753378152

Prostě a jednoduše další po Pražsku předražená korupce díky které se enstaví další kilometry dálnic třeba v Jižních Čechách. Ach jo kdy mi se dostaneme na úroveň Německa a jejich spolkových zemí. S Pragocentrismem asi nikdy.

0/−4
5.10.2014 19:08

L33u89k61á65š 43Š94l78e39h79o26f45e44r 1483139395959

Celý tenhle projekt si platí Praha ze svých peněz. Takže váš ublížený výkřik je dost mimo... ;-)

+2/0
5.10.2014 21:28

M84a56r67t18i35n 76Š94t62ě36p73á33n61e60k 3417623793441

Nestezujte si, nehorekujte a neco s tim delejte;-D

0/0
6.10.2014 11:05

Z84d18e28n83ě46k 91Z77a59b70a48v22a 1792464526934

...nové pražské stavební předpisy,...  ;-D a konzervu olomouckých syrečků taky doufám ;-D  Víc toho doufám po Hudečkovi nezbude

+1/0
5.10.2014 18:36

M31a73r84t20i17n 28Š78t55ě94p98á39n68e70k 3267783473621

Obavam se, ze po Hudeckovi toho zbude vic nez by bylo zdravo.

0/0
6.10.2014 11:06

E64d98u63a94r20d 22P47i63t88á57k 6642380823827

Most pěknej ale zklamala mě uprava pro cyklisty. Trocha červene barvy nemuze moc zvednout cenu.

+2/−1
5.10.2014 13:48

E89r31i38k 40D85r55a52g71o25m15i62r33e84c17k33ý 2161433907109

hlavně nechápu proč radši nerozšířili chodník a nedali ho napůl. Tahle je to o hubu tam jezdit

+3/0
5.10.2014 17:32

Z58d24e46n88ě98k 21Z61a47b56a28v70a 1242274216264

pak by bylo o ústa tam chodit - tady to není Amsterodam ;-)

0/−2
5.10.2014 18:37

P48a47v42e85l 92O91b20d92r83ž57á42l85e36k 6396394818242

To není o barvě, ale dost zásadním rozdílu - cyklo pruh X cyklo koridor

0/0
5.10.2014 19:05

T72o37m33á67š 52K42a39p29l33a18n 8953539543903

Zkusil jsem prolétnout první stránku diskuse, co se tu říká o mostě a hle, ono nic, samé nesouvisející bláboly. Tak já zkusím výkop:

a) Ten most je moc krásný, jeden z top 3 v ČR

b) Výsledná cena IMO odpovídá výsledku, tj. nepovažuji to za klasický "tunel", kdy na tom někdo vydělal stamiliony do kapsy, s původním návrhem mostu to nemá moc společného (ale určitě by se mělo šetřit, jak je možné něco zadat do výběrového řízení a něco jiného za dvojnásobek pak stavět).

+24/0
5.10.2014 2:09

F44i22l68i68p 85K73o57h97o18u48t 7310623407660

Meli za tu cenu postavit dva normální mosty jeden misto ramusaku a druhy v místě provozu mezi trojou a suchdolem. Praha na tyhle megastavby prostě nemá.

0/−8
5.10.2014 0:38

M34a35r17t26i45n 56S51e89d86o57n95a 5147123650689

Doufam ze most mezi Trojou a Soucholem nikdy nebude, maximalne pro pesi.

0/−7
5.10.2014 6:23

B83o24h48u39s65l96a73v 66K70r53á18l65í73k 2281840459886

Mezi Trojou a Suchdolem asi opravdu ne. Obvykle se mosty stavějí napříč přes řeku a ne podélně.

+3/−2
5.10.2014 10:14

J11i72ř94í 97V10i78n18k96l49e54r 1341207720809

Tak schválně, kdy bude první oprava?;-D. Metrostav to jsou vskutku pašáci. Zpoždění, vícepráce, předražení a .......vždy vyjdou z těch tunelů a tunýlků jako vítězové. Inu kdo umí , ten umí;-D

+1/−9
4.10.2014 21:26

M70a90r39t34i34n 81Š33t73ě68p59á67n46e71k 3377893763701

Kolegy z Auto*matu???? Co to je proboha za silenost? Jaci to jsou kolegove? Par cyklofanatiku, kteri diky dnesni situaci ve spolecnosti a par kamaradum (Hudecek a spol) pronikli vysoko na radnici a Nouza uz je bere jako kolegy. Ach jo. Jestli se tuhle minoritu, ktera ovlivnuje zivot vetsiny obyvatel i navstevniku Prahy nepodari odstavit od dotaci a generelu a vlivu na ostatni vubec, pak je vse ztraceno a skoda krasneho mesta. Ale bojim se ze je pozde.

+25/−12
4.10.2014 20:31

A12n22t16o12n39í70n 70H82o44s40t41i26n52s49k56ý 6971711465744

Cyklofanatici ničí město a vysávají rozpočet, zatímco vaši kamarádi developerů a betonových dálnic ve měste naše 'krásné město' zkrášlují a šetří mu peníze.

+11/−12
4.10.2014 20:37

O43n93d60ř62e65j 37P13o44k39o63r17n80ý 7175712827312

Ty máš Tondo opravdu dost. Už se nedivím tvým hysterickým výkřikům v jiných diskuzích.

+7/−3
4.10.2014 20:39

L97u65k78á41š 29Š68m50a88h51e91l 2567264192214

Ale vždyť v tomhle má pravdu. Většina developerských projektů v Praze je za trest, čest výjimkám. Zrovna dneska ve zprávách - zažádají o rekonstrukci, ve skutečnosti to zbourají jako celek. Pak dostanou směšnou pokutu (pokud vůbec) a jede se dál...:-(

+9/−1
4.10.2014 20:44

O47n98d89ř24e42j 76P51o58k50o74r36n35ý 7405292377592

Nemá pravdu. Jen proti sobě nesmyslně staví dva extrémy, které spolu niják nesouvisí.

+7/−3
4.10.2014 20:46

L33u54k68á28š 57Š41m92a15h54e74l 2527704212724

Mne zase překvapuje, jak spoustu Pražáků nesmyslně omluví gigantické náklady na Blanku a na tento most (i jiné komunikace) jen tím, že je to potřeba... tak ať to holt stojí, co to stojí. Já nezpochybňuji užitečnost, jen pro mne není úplně skousnutelná představa, že to musí stát tolik... a že by se to nedalo vymyslet levněji a/nebo lépe (čili za méně peněz více muziky - třeba i ty nějaké ty cyklostezky a parky). A také nesouhlasím s argumentem, že jen 1 % jsou cyklisti... jasně, Praha není rovina, ale podél Vltavy je minimálně v létě provoz jak na té magistrále.

+5/−2
4.10.2014 20:53

A79n85t35o28n25í17n 89H91o38s16t79i48n25s14k14ý 6931371315614

Pozor pokud budeš kritizovat drahé dopravní stavby a zastávat se cyklistiky rázem je z tebe cykloterorista, který omezuje svobodu ostatních :)

+5/−7
4.10.2014 20:57

O91n67d12ř56e90j 62P15o16k84o68r66n33ý 7795472767932

O ceně stavby si něco zjistěte. Takhle náročná stavba holt tolik stojí a je to především kvůli tomu, že je maximálně ohleduplná k ŽP !!! Povrchová verze by byla samozřejmě o mnoho levnější, ale taky nesrovnatelně škodlivější pro obyvatele.

+6/−1
4.10.2014 20:58

A49n10t22o13n30í68n 41H25o62s47t19i26n88s10k60ý 6471311195284

Vy jste ideální občan, spokojeně tleskáte a souhlasíte s čímkoliv ať to stojí co chce:)) Vy jste zřejmě za bolševika nadšeně mával když otvírali magistrálu před muzeem a dneska děláte vlastně totéž...

+1/−13
4.10.2014 21:08

O15n77d38ř43e65j 19P11o15k32o70r81n98ý 7105472197642

Nepodsouvejte mi svoje choré výmysly, trolle  Rv

+4/0
4.10.2014 23:43

J92o25s27e40f 32T36r85ö93g52l 8529882266836

Silnice v tunelu je ohleduplnější k ŽP (ve městě zejména k obyvatelům, což se také počítá) jen částečně a to hlavně nižší mírou hluku a zachováním nadzemních partií (pokud se nepropadnou, jako ve Stromovce...). Zplodiny z aut ale pochopitelně nezmizí, ale musí se odtahem vypustit někde jinde. V místě výduchu a blízkém okolí to není nic moc. Navíc bezpečný provoz tunelu je energeticky velicenáročný, udává se trvalý příkon cca 1MW na 1 km. A to je také podstatný dopad na ŽP. Další dopady jsou např. umístění vyrubaniny, provoz při stavbě, atd.

+2/−1
4.10.2014 22:58

V18l29a12d70i28s71l26a20v 65N55o92h28e62j18l 7548807488181

to sou vsechno drobnosti proti tomu prinosu, podstatne je totiz taky to, ze ty splodiny pri plynulem prujezdu jsou nasobne nizsi, nez popojizdeni od semaforu k semaforu co se jezdilo doposud

+3/0
5.10.2014 0:36

A78n78t45o66n31í13n 77H94o77s90t44i90n22s30k83ý 6311241505784

Zkus napsat argument Ondro a nebýt hysterický je to trapné

0/−1
4.10.2014 20:45

O37n81d74ř91e53j 37P68o33k21o69r28n41ý 7235132447202

Co napsat za argument na hysterický výkřik Hostinského nesouvisející s tématem ?

0/0
4.10.2014 20:47

M47a47r50t97i97n 91Š32t93ě35p74á74n43e72k 3447413923131

Jezis, ja mam kamarady developery. Ze ja to doted nevedel. Ja vul;-D

+2/0
4.10.2014 20:47

A11n21t36o13n85í90n 39H61o78s65t35i59n59s31k86ý 6761201465824

Nevím jestli vy ale psal jsem 'vaši kamarádi developerů' tj politici, které zřejmě volíte, zkuste lépe číst

0/0
4.10.2014 21:11

M73a52r79t45i58n 80Š66t77ě61p34á60n76e37k 3347373213911

Ja rozhodne nevolil nikoho na radnici a dokonce ani v parlamentu nebo senatu, bohuzel. Kamarady developery nemam a Hudecka nemam rad protoze jde developerum a automatu na ruku. Mimochodem, cim to, ze se to vsechno otevira tesne pred volbami?

0/−1
4.10.2014 21:18

A18n17t60o55n20í45n 29H35o96s43t75i53n87s65k62ý 6971581285604

To je trapné, souhlasim. Ačkoliv TOP nevolim,Hudeček je proti Bémově mafii neporovnatelný

+1/0
4.10.2014 21:28

M30a74r76t31i29n 23Š76t36ě28p88á97n34e31k 3197933683131

Panu Hlavacovi vadi, ze jsem nevolil nikoho ze soucasne gardy. Nebo, ze nemam rad Hudecka. Nebo to, ze se vse otevira pred volbami. Je mi lito, nic s tim neudelam;-D

0/0
6.10.2014 11:10

M84a36r62t16i60n 19Š61t47ě90p34á73n67e97k 3787783163761

Ja rozhodne nevolil nikoho na radnici a dokonce ani v parlamentu nebo senatu, bohuzel. Kamarady developery nemam a Hudecka nemam rad protoze jde developerum a automatu na ruku. Mimochodem, cim to, ze se to vsechno otevira tesne pred volbami?

0/0
4.10.2014 21:45

M89a26r40t84i41n 42Š42t18ě11p46á97n19e53k 3437923963591

Mimochodem, nejvetsi kamarad developeru (krome auto*matu) je Hudecek.

+3/−1
4.10.2014 20:53

T22o31m64á53š 69Z65e25m83a37n 3885128674295

Kolegové protože jsou to zaměstnanci magistrátu - placení na plný úvazek za mršení Prahy.

0/−1
4.10.2014 21:04

Z20d29e28n53ě29k 76Z38a27b53a92v30a 1962594716624

Auto*fanat jsem zažil na diskuzi na P5 - že nechtějí Radlickou radiálu, neb by spojovala dálnice, a patrně by po ní jezdily auta, fujfuj ;-) Bez ní auta budou jezdit taky - ale mezi obytnými domy.

0/−1
5.10.2014 18:40

J37i47ř89í 80T70i48c65h56ý 7504328309605

Jestli si jako krásné město představujete město protkané 4proudými silnicemi, zkrášlené ohromnýmu "brejlemi", abyste se jím mohl prosmrdět co nejrychleji, a jestliže máte tolik souhlasných hlasů, začínám ztrácet naději, že by mohla být Praha ještě někdy městem pro lidi a ne pro auta.

0/0
6.10.2014 7:11

M24a11r14t53i39n 49Š80t36ě78p90á98n24e25k 3677413673371

Vase schopnost dedukce je primo uzasna;-D

0/0
6.10.2014 11:12

B44o55h20u92s62l55a89v 97K31r96á80l53í71k 2761300979266

Proč do tohodle článku cpete linku 294, která bude jezdit úplně jinde?

0/0
4.10.2014 20:20

L24u25k49á49š 89Š57m77a45h82e45l 2477754642134

No  hlavně by mne zajímala ta souvislost se zastávkami na Florenci...:-)

0/0
4.10.2014 20:26

N16i96k28o15l76a 20Č66e60c55h 9231559186

To je tak, když o Praze píší přespolní.

+1/0
4.10.2014 21:09

A52n10t81o16n23í78n 25H98o53s26t28i87n54s97k42ý 6561791195514

Přišlo by mi efektivnější pokud by se ohromné částky za takové stavby investovaly do parků, zeleně, pěších cest i cyklostezek a oprav stávajících silnic i mostů, aby se lidem ve městě žilo příjemněji. Zkapacitnění a stavby nových silnic vede k tomu, že více lidí vymění tramvaj za auto a dopravní situace ve špičkách zůstane stejná. V tuhle chvíli jsou dva velké mosty pro auta vedle sebe a z celkem příjemných míst vzniknou mrtvé zóny s milónem aut bez živého člověka..

+2/−21
4.10.2014 19:53

O31n65d93ř73e56j 53P70o53k87o58r62n69ý 7355932807142

Vaše názory zde ladí s vaším ovcoidním vystupováním v diskuzi o Rusku a Ukrajině. Primárně je nutné udělat okruh, aby bylo město kudy objet, pak se může zklidňovat a zpříjemňovat.

+9/−3
4.10.2014 20:09

A76n63t75o31n68í59n 65H59o88s78t40i60n77s76k19ý 6801451705334

Nekádrujte mě prosím, jaké názory mám na uplně jiné téma. Stejné nesmyslné jako bych psal, že zastánce Putina je tlusté líne prase, které si vozí zadek v autě.

+1/−5
4.10.2014 20:16

J51o58s36e35f 62T51r34ö36g49l 8899562916936

Okruh je klíčová stavba, ale zejména v severní části je navržená příliš blízko města, což v budoucnu bude brzdit rozvoj města. Podívejte se např. do Mikulova, kde původní obchvat obestavěli a teď se uvažuje o stavbě nového... Zároveň je to i hlavní příčinou sporů, kvůli kterým okruh stále nestojí. Příliš blízký okruh udělá z této stavby v podstatě městskou silnici, která potom bude k hlavnímu účelu, tedy aby se Prze vyhnula tranzitní doprava, sloužit bídně.

+2/−1
4.10.2014 23:05

P72a92v64e92l 13O86b82d70r10ž43á83l76e23k 6206744208482

Jenže, kde ho postavit? kamkoliv půjdete dál po proudu, narazíte buď na chráněné území, přírodní památku, ochranné pásmo jaderného zařízení nebo prostě vesnici či město. Případně skončíte až v Kralupech, což je už dost daleko od Prahy, aby se většině nevyplatilo takový "okruh" použít a pojedou klasicky přes Prahu.

Ne náhodou jsou všechny mapy alternativních tras tzv. "slepé", takže mimo hranice Prahy je v nich jen čára na bílém podkladě ... a všechny obce takticky nenakreslí.

+4/0
5.10.2014 0:03

R81o34b63i69n 39Ž55i50ž38k22a 2788434336266

Mně to severní kralupské řešení zas tak nevadí. Praha se zmenšovat nebude, co se týče tranzitu nákladní dopravy, dá se to vyřešit restriktivně. Jinak velký problém by byl snad jen s propojením Hradec - Vary.  Ten zbytek vykompenzuje vyšší rychlost a bezsemaforové pohodlí za Prahou

Navíc blíž to rozumně prosě nejde. Přírodní rezervace jsou vzácné a stejně je to tam stavebně složité, nad Zoo by dálnice tak úplně vést neměla... a už se dostáváme skoro do těch Kralup. Ještě tedy nevím jaký je problém s Řeží, ale nejsem v tom tak hluboko.

0/−1
5.10.2014 0:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.