Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slavnostní otevření nového Trojského mostu přilákalo na 15 tisíc lidí

V sobotu dopoledne měli lidé úplně poprvé možnost podívat se na vlastní oči na nově postavený Trojský most a do tunelu Blanka. Zájem byl obrovský. Povrch mostu, který bude už od pondělí sloužit autům a tramvajím, ve velkém využili i cyklisté a bruslaři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J65i89ř24í 43V82o94l69e37k 6511454373159

Za ty peníze tam měla být oddělená stezka pro cyklisty, pane architekte!!!RvRvRv

+1/0
6.10.2014 9:22

M43a17r33t11i33n 54Š98t84ě43p80á58n26e13k 3317653303211

Co stezka. Teleport;-D

0/0
6.10.2014 11:04

V47a71š45e61k 19Ř98í65h38a 2483123338112

Prostě a jednoduše další po Pražsku předražená korupce díky které se enstaví další kilometry dálnic třeba v Jižních Čechách. Ach jo kdy mi se dostaneme na úroveň Německa a jejich spolkových zemí. S Pragocentrismem asi nikdy.

0/−4
5.10.2014 19:08

L88u97k31á51š 23Š30l77e96h31o84f78e28r 1793569425839

Celý tenhle projekt si platí Praha ze svých peněz. Takže váš ublížený výkřik je dost mimo... ;-)

+2/0
5.10.2014 21:28

M66a91r48t70i30n 33Š88t43ě64p37á33n17e66k 3727843523741

Nestezujte si, nehorekujte a neco s tim delejte;-D

0/0
6.10.2014 11:05

Z83d54e82n36ě73k 88Z10a87b33a89v62a 1912274806624

...nové pražské stavební předpisy,...  ;-D a konzervu olomouckých syrečků taky doufám ;-D  Víc toho doufám po Hudečkovi nezbude

+1/0
5.10.2014 18:36

M66a80r71t55i63n 61Š80t64ě18p87á86n84e95k 3697393583101

Obavam se, ze po Hudeckovi toho zbude vic nez by bylo zdravo.

0/0
6.10.2014 11:06

E36d52u95a12r59d 57P91i13t48á81k 6952430363507

Most pěknej ale zklamala mě uprava pro cyklisty. Trocha červene barvy nemuze moc zvednout cenu.

+2/−1
5.10.2014 13:48

E47r56i70k 49D85r10a38g88o23m13i88r73e48c86k13ý 2131283927419

hlavně nechápu proč radši nerozšířili chodník a nedali ho napůl. Tahle je to o hubu tam jezdit

+3/0
5.10.2014 17:32

Z62d65e73n83ě59k 17Z33a78b52a24v79a 1832304806464

pak by bylo o ústa tam chodit - tady to není Amsterodam ;-)

0/−2
5.10.2014 18:37

P49a38v35e29l 52O57b71d47r39ž92á22l84e18k 6156984448632

To není o barvě, ale dost zásadním rozdílu - cyklo pruh X cyklo koridor

0/0
5.10.2014 19:05

T12o11m73á83š 72K71a20p42l62a31n 8843739423283

Zkusil jsem prolétnout první stránku diskuse, co se tu říká o mostě a hle, ono nic, samé nesouvisející bláboly. Tak já zkusím výkop:

a) Ten most je moc krásný, jeden z top 3 v ČR

b) Výsledná cena IMO odpovídá výsledku, tj. nepovažuji to za klasický "tunel", kdy na tom někdo vydělal stamiliony do kapsy, s původním návrhem mostu to nemá moc společného (ale určitě by se mělo šetřit, jak je možné něco zadat do výběrového řízení a něco jiného za dvojnásobek pak stavět).

+24/0
5.10.2014 2:09

F67i92l12i47p 74K77o97h50o83u89t 7280443907470

Meli za tu cenu postavit dva normální mosty jeden misto ramusaku a druhy v místě provozu mezi trojou a suchdolem. Praha na tyhle megastavby prostě nemá.

0/−8
5.10.2014 0:38

M32a24r73t53i79n 26S80e28d17o61n75a 2665246866899

Doufam ze most mezi Trojou a Soucholem nikdy nebude, maximalne pro pesi.

0/−7
5.10.2014 6:23

B36o85h72u95s74l53a90v 16K67r34á65l64í61k 2271820649376

Mezi Trojou a Suchdolem asi opravdu ne. Obvykle se mosty stavějí napříč přes řeku a ne podélně.

+3/−2
5.10.2014 10:14

J79i72ř20í 48V56i41n92k26l46e48r 1841497700189

Tak schválně, kdy bude první oprava?;-D. Metrostav to jsou vskutku pašáci. Zpoždění, vícepráce, předražení a .......vždy vyjdou z těch tunelů a tunýlků jako vítězové. Inu kdo umí , ten umí;-D

+1/−9
4.10.2014 21:26

M62a21r59t57i14n 54Š48t26ě92p40á18n16e29k 3247603283111

Kolegy z Auto*matu???? Co to je proboha za silenost? Jaci to jsou kolegove? Par cyklofanatiku, kteri diky dnesni situaci ve spolecnosti a par kamaradum (Hudecek a spol) pronikli vysoko na radnici a Nouza uz je bere jako kolegy. Ach jo. Jestli se tuhle minoritu, ktera ovlivnuje zivot vetsiny obyvatel i navstevniku Prahy nepodari odstavit od dotaci a generelu a vlivu na ostatni vubec, pak je vse ztraceno a skoda krasneho mesta. Ale bojim se ze je pozde.

+25/−12
4.10.2014 20:31

A34n95t48o85n51í75n 51H78o54s79t78i37n14s16k66ý 6951261125524

Cyklofanatici ničí město a vysávají rozpočet, zatímco vaši kamarádi developerů a betonových dálnic ve měste naše 'krásné město' zkrášlují a šetří mu peníze.

+11/−12
4.10.2014 20:37

O12n69d77ř20e88j 63P79o78k40o50r21n77ý 7655272477602

Ty máš Tondo opravdu dost. Už se nedivím tvým hysterickým výkřikům v jiných diskuzích.

+7/−3
4.10.2014 20:39

L52u32k31á21š 44Š18m77a59h74e68l 2887874342504

Ale vždyť v tomhle má pravdu. Většina developerských projektů v Praze je za trest, čest výjimkám. Zrovna dneska ve zprávách - zažádají o rekonstrukci, ve skutečnosti to zbourají jako celek. Pak dostanou směšnou pokutu (pokud vůbec) a jede se dál...:-(

+9/−1
4.10.2014 20:44

O19n13d21ř17e26j 41P55o85k58o31r71n96ý 7215372427112

Nemá pravdu. Jen proti sobě nesmyslně staví dva extrémy, které spolu niják nesouvisí.

+7/−3
4.10.2014 20:46

L23u19k66á54š 23Š73m93a90h18e92l 2907284452304

Mne zase překvapuje, jak spoustu Pražáků nesmyslně omluví gigantické náklady na Blanku a na tento most (i jiné komunikace) jen tím, že je to potřeba... tak ať to holt stojí, co to stojí. Já nezpochybňuji užitečnost, jen pro mne není úplně skousnutelná představa, že to musí stát tolik... a že by se to nedalo vymyslet levněji a/nebo lépe (čili za méně peněz více muziky - třeba i ty nějaké ty cyklostezky a parky). A také nesouhlasím s argumentem, že jen 1 % jsou cyklisti... jasně, Praha není rovina, ale podél Vltavy je minimálně v létě provoz jak na té magistrále.

+5/−2
4.10.2014 20:53

A74n90t54o88n41í18n 66H57o11s16t15i66n72s10k48ý 6471961505264

Pozor pokud budeš kritizovat drahé dopravní stavby a zastávat se cyklistiky rázem je z tebe cykloterorista, který omezuje svobodu ostatních :)

+5/−7
4.10.2014 20:57

O72n55d79ř31e78j 37P44o18k30o98r33n49ý 7365502387562

O ceně stavby si něco zjistěte. Takhle náročná stavba holt tolik stojí a je to především kvůli tomu, že je maximálně ohleduplná k ŽP !!! Povrchová verze by byla samozřejmě o mnoho levnější, ale taky nesrovnatelně škodlivější pro obyvatele.

+6/−1
4.10.2014 20:58

A79n51t32o95n33í44n 64H17o59s49t56i11n93s51k70ý 6951501125714

Vy jste ideální občan, spokojeně tleskáte a souhlasíte s čímkoliv ať to stojí co chce:)) Vy jste zřejmě za bolševika nadšeně mával když otvírali magistrálu před muzeem a dneska děláte vlastně totéž...

+1/−13
4.10.2014 21:08

O74n94d69ř75e60j 95P98o46k58o77r65n78ý 7255442527682

Nepodsouvejte mi svoje choré výmysly, trolle  Rv

+4/0
4.10.2014 23:43

J95o74s53e91f 38T89r71ö70g39l 8809432246776

Silnice v tunelu je ohleduplnější k ŽP (ve městě zejména k obyvatelům, což se také počítá) jen částečně a to hlavně nižší mírou hluku a zachováním nadzemních partií (pokud se nepropadnou, jako ve Stromovce...). Zplodiny z aut ale pochopitelně nezmizí, ale musí se odtahem vypustit někde jinde. V místě výduchu a blízkém okolí to není nic moc. Navíc bezpečný provoz tunelu je energeticky velicenáročný, udává se trvalý příkon cca 1MW na 1 km. A to je také podstatný dopad na ŽP. Další dopady jsou např. umístění vyrubaniny, provoz při stavbě, atd.

+2/−1
4.10.2014 22:58

V38l36a98d33i78s62l61a20v 74N70o10h34e97j16l 7398927708411

to sou vsechno drobnosti proti tomu prinosu, podstatne je totiz taky to, ze ty splodiny pri plynulem prujezdu jsou nasobne nizsi, nez popojizdeni od semaforu k semaforu co se jezdilo doposud

+3/0
5.10.2014 0:36

A65n50t82o73n31í95n 19H43o83s33t98i46n79s61k84ý 6671301505664

Zkus napsat argument Ondro a nebýt hysterický je to trapné

0/−1
4.10.2014 20:45

O54n46d80ř90e57j 30P13o53k67o39r82n41ý 7765672497772

Co napsat za argument na hysterický výkřik Hostinského nesouvisející s tématem ?

0/0
4.10.2014 20:47

M72a94r63t14i12n 24Š44t78ě38p20á38n90e47k 3487403853881

Jezis, ja mam kamarady developery. Ze ja to doted nevedel. Ja vul;-D

+2/0
4.10.2014 20:47

A36n25t93o83n59í34n 53H27o52s51t13i11n90s32k77ý 6401831215714

Nevím jestli vy ale psal jsem 'vaši kamarádi developerů' tj politici, které zřejmě volíte, zkuste lépe číst

0/0
4.10.2014 21:11

M65a45r63t40i11n 12Š62t46ě90p22á15n28e98k 3967523493521

Ja rozhodne nevolil nikoho na radnici a dokonce ani v parlamentu nebo senatu, bohuzel. Kamarady developery nemam a Hudecka nemam rad protoze jde developerum a automatu na ruku. Mimochodem, cim to, ze se to vsechno otevira tesne pred volbami?

0/−1
4.10.2014 21:18

A54n92t23o70n19í85n 58H72o40s76t46i87n59s59k62ý 6371671295524

To je trapné, souhlasim. Ačkoliv TOP nevolim,Hudeček je proti Bémově mafii neporovnatelný

+1/0
4.10.2014 21:28

M71a84r91t81i95n 86Š61t15ě47p32á14n13e48k 3817353843901

Panu Hlavacovi vadi, ze jsem nevolil nikoho ze soucasne gardy. Nebo, ze nemam rad Hudecka. Nebo to, ze se vse otevira pred volbami. Je mi lito, nic s tim neudelam;-D

0/0
6.10.2014 11:10

M96a11r56t58i14n 66Š70t34ě25p58á41n61e51k 3907403763981

Ja rozhodne nevolil nikoho na radnici a dokonce ani v parlamentu nebo senatu, bohuzel. Kamarady developery nemam a Hudecka nemam rad protoze jde developerum a automatu na ruku. Mimochodem, cim to, ze se to vsechno otevira tesne pred volbami?

0/0
4.10.2014 21:45

M76a66r61t21i26n 82Š56t80ě21p49á36n72e96k 3167343733711

Mimochodem, nejvetsi kamarad developeru (krome auto*matu) je Hudecek.

+3/−1
4.10.2014 20:53

T39o66m72á93š 66Z27e31m56a79n 3385308524945

Kolegové protože jsou to zaměstnanci magistrátu - placení na plný úvazek za mršení Prahy.

0/−1
4.10.2014 21:04

Z41d72e36n49ě14k 68Z32a79b80a27v98a 1772924276434

Auto*fanat jsem zažil na diskuzi na P5 - že nechtějí Radlickou radiálu, neb by spojovala dálnice, a patrně by po ní jezdily auta, fujfuj ;-) Bez ní auta budou jezdit taky - ale mezi obytnými domy.

0/−1
5.10.2014 18:40

J60i28ř51í 16T86i79c60h73ý 7134158199485

Jestli si jako krásné město představujete město protkané 4proudými silnicemi, zkrášlené ohromnýmu "brejlemi", abyste se jím mohl prosmrdět co nejrychleji, a jestliže máte tolik souhlasných hlasů, začínám ztrácet naději, že by mohla být Praha ještě někdy městem pro lidi a ne pro auta.

0/0
6.10.2014 7:11

M40a63r45t54i36n 37Š26t18ě63p46á57n12e65k 3517903583481

Vase schopnost dedukce je primo uzasna;-D

0/0
6.10.2014 11:12

B73o25h73u10s87l94a61v 85K23r65á24l79í97k 2321430939296

Proč do tohodle článku cpete linku 294, která bude jezdit úplně jinde?

0/0
4.10.2014 20:20

L91u25k44á72š 72Š49m75a18h79e24l 2697494502454

No  hlavně by mne zajímala ta souvislost se zastávkami na Florenci...:-)

0/0
4.10.2014 20:26

N88i11k35o39l88a 45Č47e52c68h 9831679226

To je tak, když o Praze píší přespolní.

+1/0
4.10.2014 21:09

A71n11t37o65n23í23n 17H45o58s74t24i74n10s75k96ý 6911171795914

Přišlo by mi efektivnější pokud by se ohromné částky za takové stavby investovaly do parků, zeleně, pěších cest i cyklostezek a oprav stávajících silnic i mostů, aby se lidem ve městě žilo příjemněji. Zkapacitnění a stavby nových silnic vede k tomu, že více lidí vymění tramvaj za auto a dopravní situace ve špičkách zůstane stejná. V tuhle chvíli jsou dva velké mosty pro auta vedle sebe a z celkem příjemných míst vzniknou mrtvé zóny s milónem aut bez živého člověka..

+2/−21
4.10.2014 19:53

O46n72d29ř35e77j 71P91o54k58o80r49n56ý 7605152607772

Vaše názory zde ladí s vaším ovcoidním vystupováním v diskuzi o Rusku a Ukrajině. Primárně je nutné udělat okruh, aby bylo město kudy objet, pak se může zklidňovat a zpříjemňovat.

+9/−3
4.10.2014 20:09

A73n79t24o10n55í41n 15H86o23s86t59i39n23s47k55ý 6441871905304

Nekádrujte mě prosím, jaké názory mám na uplně jiné téma. Stejné nesmyslné jako bych psal, že zastánce Putina je tlusté líne prase, které si vozí zadek v autě.

+1/−5
4.10.2014 20:16

J49o51s75e59f 92T30r68ö58g64l 8189272636696

Okruh je klíčová stavba, ale zejména v severní části je navržená příliš blízko města, což v budoucnu bude brzdit rozvoj města. Podívejte se např. do Mikulova, kde původní obchvat obestavěli a teď se uvažuje o stavbě nového... Zároveň je to i hlavní příčinou sporů, kvůli kterým okruh stále nestojí. Příliš blízký okruh udělá z této stavby v podstatě městskou silnici, která potom bude k hlavnímu účelu, tedy aby se Prze vyhnula tranzitní doprava, sloužit bídně.

+2/−1
4.10.2014 23:05

P49a96v32e21l 92O78b45d14r67ž42á22l90e22k 6626404208352

Jenže, kde ho postavit? kamkoliv půjdete dál po proudu, narazíte buď na chráněné území, přírodní památku, ochranné pásmo jaderného zařízení nebo prostě vesnici či město. Případně skončíte až v Kralupech, což je už dost daleko od Prahy, aby se většině nevyplatilo takový "okruh" použít a pojedou klasicky přes Prahu.

Ne náhodou jsou všechny mapy alternativních tras tzv. "slepé", takže mimo hranice Prahy je v nich jen čára na bílém podkladě ... a všechny obce takticky nenakreslí.

+4/0
5.10.2014 0:03

R15o68b68i83n 20Ž36i97ž30k31a 2788854826496

Mně to severní kralupské řešení zas tak nevadí. Praha se zmenšovat nebude, co se týče tranzitu nákladní dopravy, dá se to vyřešit restriktivně. Jinak velký problém by byl snad jen s propojením Hradec - Vary.  Ten zbytek vykompenzuje vyšší rychlost a bezsemaforové pohodlí za Prahou

Navíc blíž to rozumně prosě nejde. Přírodní rezervace jsou vzácné a stejně je to tam stavebně složité, nad Zoo by dálnice tak úplně vést neměla... a už se dostáváme skoro do těch Kralup. Ještě tedy nevím jaký je problém s Řeží, ale nejsem v tom tak hluboko.

0/−1
5.10.2014 0:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.