- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně je v tunelu jaksi problém se zastávkami MHD
Opravdu jen právní problémy. Buď je tunel bezpečný a může v něm jet jakýkoliv BUS a nebo tam prostě nemůže jet žádný a to včetně zájezdových atd.. A případě uzavření Blanky, tak se ty dny kdy se Blanka uzavře, tak se odkloní a pojede dle výlukového jízdního řádu a s prodlouženou jízdní dobou a nebo se zruší úplně. Stejně jako u tramvají, když je vyloučený nějaký úsek. Skutečně umělé problémy, které mají zdůvodnit proč to nejde.
Blanka je klasickým případem loupeže za bílého dne. Co páni Hudečku a vám podobní?
Při srovnání původních plánů a konečné ceny to zas taková hrůza není.
Autobusy by měly jezdit KAŽDÝM tunelem. Mělo by to být tím vůbec základním prvotním předpokladem ke schválení jeho výstavby. Trasa by měla procházet VEŘEJNOU diskuzí nejméně ROK před jeho otevřením. Pro případ jeho uzavření by měla nepřetržitě sloužit paralelní povrchová linka s intervalem 60 - 120 minut. V okamžiku uzavření by se na ní intervaly odpovídajícím způsobem zkrátily a podpovrchová by byla pochopitelně mimo provoz. Konečná by měla být v BLÍZKOSTI frekventovaného bodu zájmu, ne na něm. Prostě jelo by to ještě o 1 zastávku dál a bylo by to trošku stranou. O takové PŘESTUPNÍ stanice jakou koumáci vymysleli například na DEJVICKÉ, kdy vystoupíte z metra nebo z tramvaje a půl hodiny bez jakéhokoliv vodítka hledáte stanici autobusu opravdu nikdo nestojí. Žiji v Praze po mnoho desetiletí, a o dopravu se zajímám. Jak asi dlouho tu stanici hledá někdo kdo není z Prahy? Mezi Malovankou a Trojou by měla linka několikrát vyjet na povrch tak, aby ji mohlo využívat co nejvíce zájemců. Ze začátku by zde měl být nasazen dlouhý řídký interval, a po týdnu po měsíci by se měl za chodu upravovat podle zájmu, který bude pochopitelně jen postupně narůstat, tak jak se na ni cestující zvyknou spoléhat.
Je to zvláštní, hledat takto pro tunel využití :-)
"Běžná linka MHD dnes žádným tunelem nejezdí" - to není pravda. Tramvaje jezdí Vyšehradským tunelem.
A co třeba metro?
Pokud linka bude, lidé jí jezdit budou. Ale převezme je především metru, což není dobře. A spolehlivost bude nejspíš podprůměrná, takže pokud by některou oblast obsluhovala jako jediná linka, lidé tam rádi nebudou. V Praze 6 máme odstrašující případ Bílé Hory s jedinou nespolehlivou tramvají 22.
Proč by mela byt spolehlivost podprumerna?
Doufám, že neuvažují o bus pruhu, ikdyž s Hudečkam ovládaným automatem bych věřil i v cyklopruh..
To me napadlo jako první... Hudecek je toho schopnej.
Je to obrovsky potencial, pomerne jednoduse a efektivne by se dalo propojit Nadrazi Holesovice - Hradcanska - Andel. Ale jen tyhle 3 zastavky, aby to nebyla promarnena prilezitost jako linka 125, ktera vymeta kdejake kotehulky, coz je sice super, ale neprilis "expresni". Kdyby ji presmerovali na trasu Smichov-Kacerov/Roztyly-Skalka, pak OK.
Možná to natáhnout od Nemocnice krč - Anděl - Dejvice - Troja.
V tomhle směru spojení nestojí za moc.