Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do Prahy dojíždí za prací každý sedmý Středočech. Ropid posílil spoje

Při dojíždění za prací a zase zpět k domovu nacestují každý měsíc i několik set kilometrů. Každý sedmý pracující Středočech má totiž práci v Praze. Většina do metropole ve všední dny dojíždí autem, anebo vlakem. A co víc, každým rokem těchto lidí přibývá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M18a92r94e85k 51T93u75r30n15o92v10e84c 7275782970856

"Zvyšují se nároky na opravy silnic, zvlášť v okolí Prahy je znát horší ovzduší. Ale to se dá řešit třeba výstavbou obchvatů."

Teda pan ekonom David Marek je taky koumák, to se musí nechat. Když někdo dojíždí do Prahy za prací - a ještě jednou - do Prahy - tak to mu obchvat pomůže jak? Snad jedině že by někdo z Kladna dojížděl do práce někde na Černém Mostě - tak to pak možná ano, to by mu dosud nestojící obchvat někudy přes Suchdol teoreticky mohl pomoci. Pokud ho tedy nepostaví ještě severněji, třeba až za Neratovicemi, když Suchdoláci ho tam nechtějí...

0/0
20.10.2014 1:21

J64o89s69e23f 11M69i60k77u30l36í65k 8444337296

Jen tak pro informaci, mám za to že pan ekonom David Marek je ze Suchdola. Párkrát už jsem ho viděl v Suchdole běhat.

0/0
22.10.2014 13:08
Foto

B14r22o66n96i81s62l77a61v 15G45a86b55r14y48š 2482409981

Opravdu je nutné dojíždět autem, pane novináři? Nejspíše ano, a to platí pro všechny, když se stěhujete do míst, kde je dopravní dostupnost horší než v místě, odkud jste se přistěhovali. Četl jsem studii o dopravním chování a nestačil jsem žasnout, co všechno si lidi vymyslí, aby mohli udržovat při životě tu svoji kouřící kraksnu. Přitom si myslím, že v Praze existuje min. 10 % zbytných jízd.

+5/−3
17.10.2014 23:44

P74a28v69e53l 29O13b73d67r48ž42á26l64e25k 6386404958852

Auto mi stojí u domu, rozjede se ve chvíli kdy se rozhodnu odjet, dojede po trase kterou si vyberu do místa kam potřebuji, naložím do něj cokoliv chci a naopak jen toho koho chci.

Cestou zpátky totéž.

Co z toho umí autobus nebo vlak?

0/0
21.10.2014 20:46
Foto

B88r87o28n29i96s44l17a13v 84G34a36b54r65y21š 2382899361

To Vám samozřejmě neberu. Ale každý auto nepotřebuje. Kdyby takhle totiž přemýšlel každý člověk, doprava by byla v katastrofálním stavu, protože všichni by se přestěhovali do aut.

Najezdím vlakem přes 24 000 km ročně a na jízdenkách zaplatím 19 tis. Kč. Pokud se od dveří ke dveřím přesouvám 5 hodin a čistý čas jízdy vlakem činí 3:57, které dokážu zužitkovat prací pro svého zaměstnavatele (dejme tomu 3,5 hod., odečtu-li čas na nástup, výstup, vybalení a sbalení notebooku), prakticky ztratím 1 hodinu a 3 minuty. Vy se sice autem mezi startem a cílem přesunete během 4 a méně hodin, ale kolik času jste ušetřil? Dokáže tohle Vaše auto?

Nemá to být reklama na vlak, ten se nevyplatí každému, jen chci ukázat, že i bez auta to jde a efektivně. Nepotřebuju auto. Nepotřebuju se každý den nervovat, jestli to do mě někdo nenapálí, jestli to nenapálím já do někoho, jestli nepotkám nehodu a nebudu čekat v koloně, nechci ztrácet nervy v každodenní špičce, hledat místo k zaparkování, platit každý měsíc a každý rok nějaké poplatky, údržbu. Tím neříkám, že si ho někdy nepořídím, ale teď to není třeba. Akorát by mi hnilo u kolejí, protože se po městě pohybuju pěšky nebo MHD.

0/0
21.10.2014 21:49

P89a26v63e74l 83Ř18a91p38e42k 7302606959885

"Nevím, čím bych se živil,“ konstatuje novinář.

Hm, k tomu, abyste se uživil, je nejprve nutné něco umět. V opačném případě, pokud máte štěstí, je tu luxusní sociální ústav zvaný Česká televize...

+6/−1
17.10.2014 21:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.