Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do Prahy dojíždí za prací každý sedmý Středočech. Ropid posílil spoje

Při dojíždění za prací a zase zpět k domovu nacestují každý měsíc i několik set kilometrů. Každý sedmý pracující Středočech má totiž práci v Praze. Většina do metropole ve všední dny dojíždí autem, anebo vlakem. A co víc, každým rokem těchto lidí přibývá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M10a21r51e44k 83T32u57r49n60o59v93e87c 7155672870976

"Zvyšují se nároky na opravy silnic, zvlášť v okolí Prahy je znát horší ovzduší. Ale to se dá řešit třeba výstavbou obchvatů."

Teda pan ekonom David Marek je taky koumák, to se musí nechat. Když někdo dojíždí do Prahy za prací - a ještě jednou - do Prahy - tak to mu obchvat pomůže jak? Snad jedině že by někdo z Kladna dojížděl do práce někde na Černém Mostě - tak to pak možná ano, to by mu dosud nestojící obchvat někudy přes Suchdol teoreticky mohl pomoci. Pokud ho tedy nepostaví ještě severněji, třeba až za Neratovicemi, když Suchdoláci ho tam nechtějí...

0/0
20.10.2014 1:21

J54o60s66e71f 10M81i28k77u21l57í73k 8554117966

Jen tak pro informaci, mám za to že pan ekonom David Marek je ze Suchdola. Párkrát už jsem ho viděl v Suchdole běhat.

0/0
22.10.2014 13:08

B16r28o58n98i46s52l74a14v 19G40a49b18r51y30š 6155744850

Opravdu je nutné dojíždět autem, pane novináři? Nejspíše ano, a to platí pro všechny, když se stěhujete do míst, kde je dopravní dostupnost horší než v místě, odkud jste se přistěhovali. Četl jsem studii o dopravním chování a nestačil jsem žasnout, co všechno si lidi vymyslí, aby mohli udržovat při životě tu svoji kouřící kraksnu. Přitom si myslím, že v Praze existuje min. 10 % zbytných jízd.

+5/−3
17.10.2014 23:44

P24a42v68e26l 57O62b70d49r28ž91á73l32e35k 6576124478622

Auto mi stojí u domu, rozjede se ve chvíli kdy se rozhodnu odjet, dojede po trase kterou si vyberu do místa kam potřebuji, naložím do něj cokoliv chci a naopak jen toho koho chci.

Cestou zpátky totéž.

Co z toho umí autobus nebo vlak?

0/0
21.10.2014 20:46

B52r75o38n16i31s44l33a49v 51G35a32b90r39y97š 6725464700

To Vám samozřejmě neberu. Ale každý auto nepotřebuje. Kdyby takhle totiž přemýšlel každý člověk, doprava by byla v katastrofálním stavu, protože všichni by se přestěhovali do aut.

Najezdím vlakem přes 24 000 km ročně a na jízdenkách zaplatím 19 tis. Kč. Pokud se od dveří ke dveřím přesouvám 5 hodin a čistý čas jízdy vlakem činí 3:57, které dokážu zužitkovat prací pro svého zaměstnavatele (dejme tomu 3,5 hod., odečtu-li čas na nástup, výstup, vybalení a sbalení notebooku), prakticky ztratím 1 hodinu a 3 minuty. Vy se sice autem mezi startem a cílem přesunete během 4 a méně hodin, ale kolik času jste ušetřil? Dokáže tohle Vaše auto?

Nemá to být reklama na vlak, ten se nevyplatí každému, jen chci ukázat, že i bez auta to jde a efektivně. Nepotřebuju auto. Nepotřebuju se každý den nervovat, jestli to do mě někdo nenapálí, jestli to nenapálím já do někoho, jestli nepotkám nehodu a nebudu čekat v koloně, nechci ztrácet nervy v každodenní špičce, hledat místo k zaparkování, platit každý měsíc a každý rok nějaké poplatky, údržbu. Tím neříkám, že si ho někdy nepořídím, ale teď to není třeba. Akorát by mi hnilo u kolejí, protože se po městě pohybuju pěšky nebo MHD.

0/0
21.10.2014 21:49

P58a22v42e80l 58Ř64a87p58e27k 7602116809825

"Nevím, čím bych se živil,“ konstatuje novinář.

Hm, k tomu, abyste se uživil, je nejprve nutné něco umět. V opačném případě, pokud máte štěstí, je tu luxusní sociální ústav zvaný Česká televize...

+6/−1
17.10.2014 21:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.