Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na trati mezi Prahou a Kolínem nejezdily tři a půl hodiny vlaky

Vykolejení pracovního stroje v Úvalech u Prahy zastavilo v pátek ráno provoz na hlavní železniční trati mezi Prahou a Kolínem. Některé rychlíky byly zrušeny, další jezdily odklonem přes Lysou nad Labem. Místo osobních vlaků dráhy vyslaly náhradní autobusy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J17i52ř82i10n83a 50B72r90a76d44á63č52o27v11á 2542870469659

Ráno bylo opravdu zajímavé,téměř dvě hodiny  nejelo nic , následně byly přistaveny

mezi rozzuřený dav dva ubohé autobusy,které odolaly převrácení jen zázrakem.Nechápu který inteligent toto spáchal.

+2/−1
17.10.2014 11:01

J96o69s66e21f 51T20r96ö52g93l 8139312196536

Chcete se zeptat, jak je možné, že se v ranní špičce nenašlo urychleně dost autobusů na pokrytí nejslinějšího dopravního proudu v přípražské dopravě? Je to jednoduché, prostě není co přistavit, dráhy vlastní autobusy nemají a autobusoví dopravci ve špičce také nedisponují volnou zálohou. A to nehovořím o řidičích, které je třeba povolat.

Nahradit vlakovou dopravu Kolín-Praha v ranní špičce autobusy by byl problém i tehdy, pokud by se to vědělo týden dopředu.

0/0
17.10.2014 12:08

M36i59r78o12s48l17a62v 93Z66i62k53m86u91n20d 7409713204463

Zkrátka není zde dopravce, který by disponoval několika desítkami autobusů a zaměstnaců čekajících až "se něco na kolejích stane" a budou moci vyrazit zajišťovat NAD .... kdo by takovouto "pohotovostní firmu" platil ...

+2/0
17.10.2014 13:40

P85a83v74e70l 56Ř85a50p41e41k 7892866969785

Nebýt zelených a jejich snahy škodit, mohlo to tam být už dávno hotové.

+3/0
17.10.2014 8:39

L86i54b35o19r 26M66o31u51č49k38a 1138127135142

to snad neni mozny, jezdim tude denne, ale co se tam deje posledniho ctvrt roku .. tj sama vyluka  a objizdka pres Nymburk... kde dispeceri neustale tvrdi 20 minut zpozdeni, ale ve skutecnosti to je 40 minut!

+1/0
17.10.2014 8:05

T66o64m27á85š 21K31n92a83i32f69l 6603880317260

Holt, modernizuje a pracuje se tam... Takbse občas i něco stane.

+2/0
17.10.2014 9:20

V96a75c31l14a79v 64P74e98r47o84u30t55k52a 6248447434461

čekat až se rozdní v 21 století? no možná by drýhy měly mít na nádražích kohouty kteří by ohlašovaly příchod dne ..

+8/−1
17.10.2014 8:00

P67e54t82r 45M74a75r71š11o84u56n 5925698136496

Tak kdyz to "vysvetlila mluvci IDNES"... pak se nedivim. A pokud to byl mluvci CD, tak ten taky muze placat co chce, koleje a oprava patrej SZDC.

0/0
17.10.2014 9:37

P64e77t98r 35M51a62r80š96o32u48n 5915648796106

:-) jinak nevim jak jste prisel na to, ze by pomohl kouhout u drah :-)

0/0
17.10.2014 9:38

Z90d74ě50n68k86a 35J23a30n76o43u60š11k54o42v78á 3787279169762

Tam je také napsáno, že je zajištěna náhradní autobusová doprava, ale nikde nebyla. V Úvalech se stálo a čekalo a čekalo a ono nic. Do práce jsem se dostala až v 7.00 hod a to jsem si musela koupit novou jízdenku na MHD k cestě na Rohožník a odtud na Černý most a pak metrem do centra a to jsem vyjížděla prvním vlakem.

+1/0
17.10.2014 7:48

M81a80r89c73e25l19a 91H83o85r56á59č96k81o21v90á 7107932803518

já bych řekla že mezi Úvalama a Běchovicema spíš nic nejezdí! Ráno jsem tam jela, narvaná zastávka busu a lidi nadávali, že půl hodiny už nic nejede. ČD asi moc pružně nezareagovaly... Rv. To zas budou Běchovice ucpaný autama, když nejezdí vlaky Rv

+1/−2
17.10.2014 7:46

M10a25r23t50i57n 31H90a89n61z36a64l 8538689739585

No, ja teda nevím, ale zkuste v ranní špičce sehnat větší množství autobusů i se šoféry. Ti od DPP nemají tolik záloh, navíc další chlapi se musí do garáží dostat zase nějakou MHD a ta jaksi ve 4 ráno moc nefunguje. Když vezmete bus soukromníka, ten zase málokdy tuší, kam má vlastně jet... Jednou jsem měl ambici vyplísnit šoféra náhradní dopravy, že k nám jel hodinu a půl, ačkoliv mu bus parkuje na dvoře - překvapivě mi nevynadal. Vysvětlil mi, že není až tak snadné být za deset minut o 30km dál, obzvlášť když ještě spal, když mu volali...

+9/0
17.10.2014 7:59

V13a27c19l84a75v 53P77e43r39o43u30t82k63a 6288437504771

vzhledem k tomu ,že dnes skoro nejezdí autobusy a vše nahradily příměstské vlaky tak máte pravdu,že sehnat řidiče, kteří musí dojet do práce a pak teprve vyrazit trvá cca 2 hodiny..,ale na druhou stranu pokud to věděly v 5 tak v 7 už by měly být autobusy na místech..

0/−2
17.10.2014 8:04

P84e46t63r 75N66e66c49h26a92n27i11c32k59ý 7903166378180

Mohly odvést první várku a teprv se vracely. Najít tolik autobusů, co pobere plný (někdy i zdvojený) CityElephant je podle mě skoro nemožné.

+6/0
17.10.2014 8:28

D61a87g81m84a95r 74N56o46v79o21t23n11á 4181360428923

První (náhradní) autobus z Úval byl na Sídlišti Rohožník zhruba v 6 hodin :-). Čekali na něj ti, co nevyužili běžný spoj touto oklikou.Zůstali hlavně ti největší remcalové, co tak strašně pospíchali ...

+1/−1
17.10.2014 8:30

M24a74r83c37e93l36a 60H52o44r59á60č60k42o17v83á 7397762363198

Je to hezké, že české dráhy omlouváte, ale myslím si že za tučné peníze sedí na teplých místech lidé, kteří tam mají na starost něco jako krizový plán když se právě tohle stane. To se neřeší až když to nastane, ale má být dopředu naplánovaný postup.

0/0
17.10.2014 9:56

M80i61r95o10s49l87a29v 29Z86i38k12m91u18n74d 7889653754403

Krizový plán by měl mít provozovatel dráhy, nikoli dopravce, pro případy že nemůže zajistit provozuschpnost dráhy ... máte to trošku pomotané ...

0/0
17.10.2014 13:50

Z52d80e67n61ě30k 41H60r25u94b84ý 5465138391716

Mozna by bylo na case uvazovat o zdvojkolejneni trati Praha - Hradec Kralove - Chocen. Tech vyluk je nejak moc a alternativni trasa by mela vyuziti i bez nich. Na trati Pardubice - Kolin - Praha je dost husto i bez vyluk.

+11/0
17.10.2014 7:34

K40a98r32e22l 62N78a83s86t15o16u40p65i16l 3570671510671

Uvažuje se...

0/0
17.10.2014 7:45

T27o27m62á46š 82S38e23d98m74i67h88r72a33d44s49k34ý 7714309777749

Něco podobného jako s vytíženou jednokolejkou z Přerova do Brna. Taky se o zdvojkolejnění uvažuje. Už desítky let :-).

+4/0
17.10.2014 9:19

T65o53m23á61š 68K92n61a55i89f75l 6533660377420

Tak ono až ta reko skonci, tak vyluky v takové míře nebudou.

0/0
17.10.2014 9:19

M78a85r21c18e93l25a 92H98o62r13á25č97k42o81v95á 7267812843478

Právě proto se to tam stalo :-) Ta firma co tam rozbila tu výhybku právě momentálně pracuje na rozšíření kolejiště, protože je tam už poněkud těsno na tolik vlaků ;-D. Holt víc škody jak užitku :-)

0/0
17.10.2014 9:59

M73i91r60o73s48l83a24v 45Z61i53k84m91u44n16d 7959113694483

Objevujete Ameriku, o tom se uvažovalo už za  "Husáka", kdy toho po kolejích jezdilo v nákladní dopravě mnohem více než dnes ...

0/0
17.10.2014 13:43

J59i21ř83í 59N71o54v60á57k 3529931288734

"Je nutné počkat, až se rozední, aby bylo možné zjistit rozsah poškození,...“

Já bych počkal, než Edison vynalezne žárovku. ;-D

+11/−3
17.10.2014 7:23

M92i59l70o81s88l68a85v 34K47a69n19t10o57r47e19k 1289337631369

No jo, je pravdou, že Edison vynalezl žárovku, ale EU je zakázala, a od "úsporek" není ani to věstné h....no vidět, takže správně museli čekat až do rána;-D

0/0
17.10.2014 11:58

M84i93r55o43s34l36a89v 42Z87i29k86m35u71n51d 7429783904413

Ano, je nutné počkat až do rána, aby se zjistil rozsah poškození a rozhodlo se, zda je "poškozená" výhybka v takovém stavu, že i přes poškození umožní jízdu nebo zda se musí vyloučit z provozu. Jako odpovědný traťmistr, který nehodlá strávit několik let (případně doživotí) ve státním sanatoriu se zamřížovanými okny v případě nehody na vámi pod rouškou tmy "schválené provozuschopnosti výhybky", byste zcela jistě nejednal jinak ...

0/0
17.10.2014 13:48

J72i33ř17í 42P82r24ů22š50a 7735582245169

Proč je v prvním odstavci napsáno že vykolejil vlak a druhé že pracovních mechanizmus?  

P.S. Druhý odstavec je správně byl to mechanizmus.

+2/0
17.10.2014 7:03

J51a39n 28M40a91k87o98v13i37č56k62a 3780539453280

Pokud jel mechanismus jako vlak,vykolejil vlak ve kterém byly mechanismy.;-)

+4/0
17.10.2014 7:07

J81i82ř38í 16P15r39ů37š90a 7895122765619

Bylo to při posunu. A koukám už je ve vší tichosti opraveno.

+1/0
17.10.2014 7:29

J72a29n 22M84a25k83o73v22i45č95k52a 3200499893910

OK,tak to je jiná...

0/0
17.10.2014 8:58

T38o44m76á54š 63K39n77a93i67f90l 6293180117210

A není to jedno? Proste něco vykolejilo...

0/0
17.10.2014 9:21

P12e36t49r 89M21a46r39š18o43u76n 5625688716156

No nektere pasazery to vykolejilo taky :-)

0/0
17.10.2014 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.