Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na trati mezi Prahou a Kolínem nejezdily tři a půl hodiny vlaky

Vykolejení pracovního stroje v Úvalech u Prahy zastavilo v pátek ráno provoz na hlavní železniční trati mezi Prahou a Kolínem. Některé rychlíky byly zrušeny, další jezdily odklonem přes Lysou nad Labem. Místo osobních vlaků dráhy vyslaly náhradní autobusy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84i72ř39i94n42a 68B43r54a75d20á19č72o56v75á 2222230429359

Ráno bylo opravdu zajímavé,téměř dvě hodiny  nejelo nic , následně byly přistaveny

mezi rozzuřený dav dva ubohé autobusy,které odolaly převrácení jen zázrakem.Nechápu který inteligent toto spáchal.

+2/−1
17.10.2014 11:01

J48o83s83e44f 39T39r51ö28g75l 8259512666896

Chcete se zeptat, jak je možné, že se v ranní špičce nenašlo urychleně dost autobusů na pokrytí nejslinějšího dopravního proudu v přípražské dopravě? Je to jednoduché, prostě není co přistavit, dráhy vlastní autobusy nemají a autobusoví dopravci ve špičce také nedisponují volnou zálohou. A to nehovořím o řidičích, které je třeba povolat.

Nahradit vlakovou dopravu Kolín-Praha v ranní špičce autobusy by byl problém i tehdy, pokud by se to vědělo týden dopředu.

0/0
17.10.2014 12:08

M14i53r97o11s27l19a44v 92Z61i15k60m62u16n90d 7139233394353

Zkrátka není zde dopravce, který by disponoval několika desítkami autobusů a zaměstnaců čekajících až "se něco na kolejích stane" a budou moci vyrazit zajišťovat NAD .... kdo by takovouto "pohotovostní firmu" platil ...

+2/0
17.10.2014 13:40

P74a22v12e79l 67Ř34a10p37e10k 7652896509665

Nebýt zelených a jejich snahy škodit, mohlo to tam být už dávno hotové.

+3/0
17.10.2014 8:39

L39i33b53o28r 68M13o76u20č95k33a 1898547325772

to snad neni mozny, jezdim tude denne, ale co se tam deje posledniho ctvrt roku .. tj sama vyluka  a objizdka pres Nymburk... kde dispeceri neustale tvrdi 20 minut zpozdeni, ale ve skutecnosti to je 40 minut!

+1/0
17.10.2014 8:05

T82o75m32á59š 24K62n85a26i90f77l 6113730397760

Holt, modernizuje a pracuje se tam... Takbse občas i něco stane.

+2/0
17.10.2014 9:20

V26a80c44l37a70v 64P93e33r82o47u83t53k35a 6578647254781

čekat až se rozdní v 21 století? no možná by drýhy měly mít na nádražích kohouty kteří by ohlašovaly příchod dne ..

+8/−1
17.10.2014 8:00

P88e22t12r 32M54a33r42š39o35u14n 5525168616506

Tak kdyz to "vysvetlila mluvci IDNES"... pak se nedivim. A pokud to byl mluvci CD, tak ten taky muze placat co chce, koleje a oprava patrej SZDC.

0/0
17.10.2014 9:37

P67e39t47r 43M78a51r55š27o60u23n 5885528496226

:-) jinak nevim jak jste prisel na to, ze by pomohl kouhout u drah :-)

0/0
17.10.2014 9:38

Z40d18ě59n68k36a 61J31a83n26o74u93š35k20o94v40á 3387889799752

Tam je také napsáno, že je zajištěna náhradní autobusová doprava, ale nikde nebyla. V Úvalech se stálo a čekalo a čekalo a ono nic. Do práce jsem se dostala až v 7.00 hod a to jsem si musela koupit novou jízdenku na MHD k cestě na Rohožník a odtud na Černý most a pak metrem do centra a to jsem vyjížděla prvním vlakem.

+1/0
17.10.2014 7:48

M85a43r85c95e20l30a 45H36o42r94á50č18k65o80v91á 7277942943928

já bych řekla že mezi Úvalama a Běchovicema spíš nic nejezdí! Ráno jsem tam jela, narvaná zastávka busu a lidi nadávali, že půl hodiny už nic nejede. ČD asi moc pružně nezareagovaly... Rv. To zas budou Běchovice ucpaný autama, když nejezdí vlaky Rv

+1/−2
17.10.2014 7:46

M47a34r87t45i54n 30H67a84n25z44a31l 8308839989715

No, ja teda nevím, ale zkuste v ranní špičce sehnat větší množství autobusů i se šoféry. Ti od DPP nemají tolik záloh, navíc další chlapi se musí do garáží dostat zase nějakou MHD a ta jaksi ve 4 ráno moc nefunguje. Když vezmete bus soukromníka, ten zase málokdy tuší, kam má vlastně jet... Jednou jsem měl ambici vyplísnit šoféra náhradní dopravy, že k nám jel hodinu a půl, ačkoliv mu bus parkuje na dvoře - překvapivě mi nevynadal. Vysvětlil mi, že není až tak snadné být za deset minut o 30km dál, obzvlášť když ještě spal, když mu volali...

+9/0
17.10.2014 7:59

V73a35c95l32a62v 58P15e25r93o51u31t34k84a 6698397134231

vzhledem k tomu ,že dnes skoro nejezdí autobusy a vše nahradily příměstské vlaky tak máte pravdu,že sehnat řidiče, kteří musí dojet do práce a pak teprve vyrazit trvá cca 2 hodiny..,ale na druhou stranu pokud to věděly v 5 tak v 7 už by měly být autobusy na místech..

0/−2
17.10.2014 8:04

P43e92t86r 38N61e54c49h51a89n62i60c21k96ý 7723296348660

Mohly odvést první várku a teprv se vracely. Najít tolik autobusů, co pobere plný (někdy i zdvojený) CityElephant je podle mě skoro nemožné.

+6/0
17.10.2014 8:28

D18a28g90m97a72r 39N87o28v71o50t12n97á 4431980558153

První (náhradní) autobus z Úval byl na Sídlišti Rohožník zhruba v 6 hodin :-). Čekali na něj ti, co nevyužili běžný spoj touto oklikou.Zůstali hlavně ti největší remcalové, co tak strašně pospíchali ...

+1/−1
17.10.2014 8:30

M28a17r50c15e84l44a 73H50o82r21á68č52k64o82v53á 7577142603138

Je to hezké, že české dráhy omlouváte, ale myslím si že za tučné peníze sedí na teplých místech lidé, kteří tam mají na starost něco jako krizový plán když se právě tohle stane. To se neřeší až když to nastane, ale má být dopředu naplánovaný postup.

0/0
17.10.2014 9:56

M30i83r31o44s30l57a49v 42Z82i97k48m90u28n60d 7649913534223

Krizový plán by měl mít provozovatel dráhy, nikoli dopravce, pro případy že nemůže zajistit provozuschpnost dráhy ... máte to trošku pomotané ...

0/0
17.10.2014 13:50

Z82d60e33n82ě26k 57H89r27u29b74ý 5175678581506

Mozna by bylo na case uvazovat o zdvojkolejneni trati Praha - Hradec Kralove - Chocen. Tech vyluk je nejak moc a alternativni trasa by mela vyuziti i bez nich. Na trati Pardubice - Kolin - Praha je dost husto i bez vyluk.

+11/0
17.10.2014 7:34

K38a48r51e83l 44N84a16s84t37o93u41p67i83l 3710771340131

Uvažuje se...

0/0
17.10.2014 7:45

T27o61m13á91š 76S51e96d10m14i85h40r39a30d67s74k40ý 7894499897229

Něco podobného jako s vytíženou jednokolejkou z Přerova do Brna. Taky se o zdvojkolejnění uvažuje. Už desítky let :-).

+4/0
17.10.2014 9:19

T23o17m19á36š 76K75n95a87i84f88l 6153550517500

Tak ono až ta reko skonci, tak vyluky v takové míře nebudou.

0/0
17.10.2014 9:19

M14a49r96c46e46l71a 10H86o43r80á29č54k96o73v73á 7927532813378

Právě proto se to tam stalo :-) Ta firma co tam rozbila tu výhybku právě momentálně pracuje na rozšíření kolejiště, protože je tam už poněkud těsno na tolik vlaků ;-D. Holt víc škody jak užitku :-)

0/0
17.10.2014 9:59

M43i90r14o53s92l65a98v 75Z11i21k29m96u34n82d 7779263704903

Objevujete Ameriku, o tom se uvažovalo už za  "Husáka", kdy toho po kolejích jezdilo v nákladní dopravě mnohem více než dnes ...

0/0
17.10.2014 13:43

J92i13ř53í 50N22o30v75á55k 3579311978244

"Je nutné počkat, až se rozední, aby bylo možné zjistit rozsah poškození,...“

Já bych počkal, než Edison vynalezne žárovku. ;-D

+11/−3
17.10.2014 7:23

M21i95l60o73s24l16a22v 44K52a52n80t71o33r85e31k 1619317291239

No jo, je pravdou, že Edison vynalezl žárovku, ale EU je zakázala, a od "úsporek" není ani to věstné h....no vidět, takže správně museli čekat až do rána;-D

0/0
17.10.2014 11:58

M94i56r31o62s88l33a89v 50Z90i33k27m19u50n53d 7129963174103

Ano, je nutné počkat až do rána, aby se zjistil rozsah poškození a rozhodlo se, zda je "poškozená" výhybka v takovém stavu, že i přes poškození umožní jízdu nebo zda se musí vyloučit z provozu. Jako odpovědný traťmistr, který nehodlá strávit několik let (případně doživotí) ve státním sanatoriu se zamřížovanými okny v případě nehody na vámi pod rouškou tmy "schválené provozuschopnosti výhybky", byste zcela jistě nejednal jinak ...

0/0
17.10.2014 13:48

J72i19ř63í 20P57r55ů49š59a 7725772885439

Proč je v prvním odstavci napsáno že vykolejil vlak a druhé že pracovních mechanizmus?  

P.S. Druhý odstavec je správně byl to mechanizmus.

+2/0
17.10.2014 7:03

J53a93n 35M12a83k28o64v73i97č84k89a 3250719523280

Pokud jel mechanismus jako vlak,vykolejil vlak ve kterém byly mechanismy.;-)

+4/0
17.10.2014 7:07

J35i70ř30í 79P82r34ů53š30a 7555142405459

Bylo to při posunu. A koukám už je ve vší tichosti opraveno.

+1/0
17.10.2014 7:29

J73a17n 48M73a27k71o12v88i72č25k25a 3510279773520

OK,tak to je jiná...

0/0
17.10.2014 8:58

T36o74m34á73š 93K84n12a30i34f11l 6573180607290

A není to jedno? Proste něco vykolejilo...

0/0
17.10.2014 9:21

P49e15t55r 79M86a28r10š90o45u25n 5975108496386

No nektere pasazery to vykolejilo taky :-)

0/0
17.10.2014 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.