Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na trati mezi Prahou a Kolínem nejezdily tři a půl hodiny vlaky

Vykolejení pracovního stroje v Úvalech u Prahy zastavilo v pátek ráno provoz na hlavní železniční trati mezi Prahou a Kolínem. Některé rychlíky byly zrušeny, další jezdily odklonem přes Lysou nad Labem. Místo osobních vlaků dráhy vyslaly náhradní autobusy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52i92ř35i65n92a 17B15r36a66d93á97č96o91v39á 2892360619199

Ráno bylo opravdu zajímavé,téměř dvě hodiny  nejelo nic , následně byly přistaveny

mezi rozzuřený dav dva ubohé autobusy,které odolaly převrácení jen zázrakem.Nechápu který inteligent toto spáchal.

+2/−1
17.10.2014 11:01

J44o75s72e67f 98T20r24ö80g38l 8829482426616

Chcete se zeptat, jak je možné, že se v ranní špičce nenašlo urychleně dost autobusů na pokrytí nejslinějšího dopravního proudu v přípražské dopravě? Je to jednoduché, prostě není co přistavit, dráhy vlastní autobusy nemají a autobusoví dopravci ve špičce také nedisponují volnou zálohou. A to nehovořím o řidičích, které je třeba povolat.

Nahradit vlakovou dopravu Kolín-Praha v ranní špičce autobusy by byl problém i tehdy, pokud by se to vědělo týden dopředu.

0/0
17.10.2014 12:08

M36i54r64o46s40l40a83v 13Z59i81k40m61u24n26d 7189423734353

Zkrátka není zde dopravce, který by disponoval několika desítkami autobusů a zaměstnaců čekajících až "se něco na kolejích stane" a budou moci vyrazit zajišťovat NAD .... kdo by takovouto "pohotovostní firmu" platil ...

+2/0
17.10.2014 13:40

P78a80v20e30l 82Ř10a84p93e25k 7512216789325

Nebýt zelených a jejich snahy škodit, mohlo to tam být už dávno hotové.

+3/0
17.10.2014 8:39

L86i34b41o71r 52M37o91u59č95k77a 1168837935422

to snad neni mozny, jezdim tude denne, ale co se tam deje posledniho ctvrt roku .. tj sama vyluka  a objizdka pres Nymburk... kde dispeceri neustale tvrdi 20 minut zpozdeni, ale ve skutecnosti to je 40 minut!

+1/0
17.10.2014 8:05

T15o84m92á16š 47K63n56a68i61f50l 6163710637600

Holt, modernizuje a pracuje se tam... Takbse občas i něco stane.

+2/0
17.10.2014 9:20

V90a80c59l52a37v 81P53e65r15o80u75t82k13a 6138457884671

čekat až se rozdní v 21 století? no možná by drýhy měly mít na nádražích kohouty kteří by ohlašovaly příchod dne ..

+8/−1
17.10.2014 8:00

P79e18t31r 44M72a24r75š27o71u90n 5655798736406

Tak kdyz to "vysvetlila mluvci IDNES"... pak se nedivim. A pokud to byl mluvci CD, tak ten taky muze placat co chce, koleje a oprava patrej SZDC.

0/0
17.10.2014 9:37

P22e80t45r 25M13a43r89š76o13u49n 5505428816796

:-) jinak nevim jak jste prisel na to, ze by pomohl kouhout u drah :-)

0/0
17.10.2014 9:38

Z85d58ě46n69k82a 94J80a37n92o95u28š65k82o34v64á 3897869849402

Tam je také napsáno, že je zajištěna náhradní autobusová doprava, ale nikde nebyla. V Úvalech se stálo a čekalo a čekalo a ono nic. Do práce jsem se dostala až v 7.00 hod a to jsem si musela koupit novou jízdenku na MHD k cestě na Rohožník a odtud na Černý most a pak metrem do centra a to jsem vyjížděla prvním vlakem.

+1/0
17.10.2014 7:48

M49a62r11c66e87l42a 54H77o12r15á81č93k39o41v94á 7417232533948

já bych řekla že mezi Úvalama a Běchovicema spíš nic nejezdí! Ráno jsem tam jela, narvaná zastávka busu a lidi nadávali, že půl hodiny už nic nejede. ČD asi moc pružně nezareagovaly... Rv. To zas budou Běchovice ucpaný autama, když nejezdí vlaky Rv

+1/−2
17.10.2014 7:46

M96a77r59t84i86n 48H96a46n60z64a21l 8228619649125

No, ja teda nevím, ale zkuste v ranní špičce sehnat větší množství autobusů i se šoféry. Ti od DPP nemají tolik záloh, navíc další chlapi se musí do garáží dostat zase nějakou MHD a ta jaksi ve 4 ráno moc nefunguje. Když vezmete bus soukromníka, ten zase málokdy tuší, kam má vlastně jet... Jednou jsem měl ambici vyplísnit šoféra náhradní dopravy, že k nám jel hodinu a půl, ačkoliv mu bus parkuje na dvoře - překvapivě mi nevynadal. Vysvětlil mi, že není až tak snadné být za deset minut o 30km dál, obzvlášť když ještě spal, když mu volali...

+9/0
17.10.2014 7:59

V37a38c27l78a31v 21P12e87r33o86u92t51k46a 6918867614891

vzhledem k tomu ,že dnes skoro nejezdí autobusy a vše nahradily příměstské vlaky tak máte pravdu,že sehnat řidiče, kteří musí dojet do práce a pak teprve vyrazit trvá cca 2 hodiny..,ale na druhou stranu pokud to věděly v 5 tak v 7 už by měly být autobusy na místech..

0/−2
17.10.2014 8:04

P24e28t90r 94N92e22c89h92a29n38i37c10k77ý 7563316948670

Mohly odvést první várku a teprv se vracely. Najít tolik autobusů, co pobere plný (někdy i zdvojený) CityElephant je podle mě skoro nemožné.

+6/0
17.10.2014 8:28

D68a60g79m62a75r 46N18o23v72o71t68n74á 4691770498503

První (náhradní) autobus z Úval byl na Sídlišti Rohožník zhruba v 6 hodin :-). Čekali na něj ti, co nevyužili běžný spoj touto oklikou.Zůstali hlavně ti největší remcalové, co tak strašně pospíchali ...

+1/−1
17.10.2014 8:30

M48a69r72c66e42l44a 15H87o37r90á72č59k33o19v45á 7307502333288

Je to hezké, že české dráhy omlouváte, ale myslím si že za tučné peníze sedí na teplých místech lidé, kteří tam mají na starost něco jako krizový plán když se právě tohle stane. To se neřeší až když to nastane, ale má být dopředu naplánovaný postup.

0/0
17.10.2014 9:56

M11i20r24o47s81l81a81v 30Z49i30k27m59u60n87d 7589383864583

Krizový plán by měl mít provozovatel dráhy, nikoli dopravce, pro případy že nemůže zajistit provozuschpnost dráhy ... máte to trošku pomotané ...

0/0
17.10.2014 13:50

Z38d35e34n54ě90k 34H84r72u58b88ý 5625358481346

Mozna by bylo na case uvazovat o zdvojkolejneni trati Praha - Hradec Kralove - Chocen. Tech vyluk je nejak moc a alternativni trasa by mela vyuziti i bez nich. Na trati Pardubice - Kolin - Praha je dost husto i bez vyluk.

+11/0
17.10.2014 7:34

K45a58r47e40l 34N31a89s83t60o23u64p67i19l 3400211710741

Uvažuje se...

0/0
17.10.2014 7:45

T79o58m70á21š 97S93e56d28m88i62h18r33a91d66s23k81ý 7924239117509

Něco podobného jako s vytíženou jednokolejkou z Přerova do Brna. Taky se o zdvojkolejnění uvažuje. Už desítky let :-).

+4/0
17.10.2014 9:19

T27o14m64á67š 54K73n20a88i33f25l 6533610867240

Tak ono až ta reko skonci, tak vyluky v takové míře nebudou.

0/0
17.10.2014 9:19

M81a76r76c22e46l64a 90H22o44r68á81č59k67o56v51á 7847262263198

Právě proto se to tam stalo :-) Ta firma co tam rozbila tu výhybku právě momentálně pracuje na rozšíření kolejiště, protože je tam už poněkud těsno na tolik vlaků ;-D. Holt víc škody jak užitku :-)

0/0
17.10.2014 9:59

M30i56r75o93s13l66a33v 82Z66i93k73m19u56n46d 7769833464143

Objevujete Ameriku, o tom se uvažovalo už za  "Husáka", kdy toho po kolejích jezdilo v nákladní dopravě mnohem více než dnes ...

0/0
17.10.2014 13:43

J79i76ř45í 59N14o68v95á85k 3939151628474

"Je nutné počkat, až se rozední, aby bylo možné zjistit rozsah poškození,...“

Já bych počkal, než Edison vynalezne žárovku. ;-D

+11/−3
17.10.2014 7:23

M47i97l36o51s65l66a16v 81K73a55n22t81o33r28e70k 1589347231909

No jo, je pravdou, že Edison vynalezl žárovku, ale EU je zakázala, a od "úsporek" není ani to věstné h....no vidět, takže správně museli čekat až do rána;-D

0/0
17.10.2014 11:58

M71i14r80o46s49l72a70v 52Z16i97k26m72u28n29d 7289553754813

Ano, je nutné počkat až do rána, aby se zjistil rozsah poškození a rozhodlo se, zda je "poškozená" výhybka v takovém stavu, že i přes poškození umožní jízdu nebo zda se musí vyloučit z provozu. Jako odpovědný traťmistr, který nehodlá strávit několik let (případně doživotí) ve státním sanatoriu se zamřížovanými okny v případě nehody na vámi pod rouškou tmy "schválené provozuschopnosti výhybky", byste zcela jistě nejednal jinak ...

0/0
17.10.2014 13:48

J14i80ř19í 77P63r40ů33š63a 7635352855979

Proč je v prvním odstavci napsáno že vykolejil vlak a druhé že pracovních mechanizmus?  

P.S. Druhý odstavec je správně byl to mechanizmus.

+2/0
17.10.2014 7:03

J46a60n 79M24a90k42o66v61i85č78k93a 3240989833570

Pokud jel mechanismus jako vlak,vykolejil vlak ve kterém byly mechanismy.;-)

+4/0
17.10.2014 7:07

J82i93ř61í 14P71r93ů76š30a 7425802935509

Bylo to při posunu. A koukám už je ve vší tichosti opraveno.

+1/0
17.10.2014 7:29

J50a22n 85M19a45k65o18v61i64č91k13a 3380849883240

OK,tak to je jiná...

0/0
17.10.2014 8:58

T95o35m85á94š 77K78n81a50i68f12l 6303230137690

A není to jedno? Proste něco vykolejilo...

0/0
17.10.2014 9:21

P40e47t43r 96M91a25r48š10o69u58n 5585908326916

No nektere pasazery to vykolejilo taky :-)

0/0
17.10.2014 9:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.