Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Inspekce vyšetřuje střet policejního auta s tramvají, hledá svědky

Generální inspekce bezpečnostních sborů se obrátila na veřejnost se žádostí o pomoc. Hledá svědky nehody, při které se 17. října střetla v Olšanské ulici na pražském Žižkově tramvaj linky číslo 9 s policejním vozem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K44a68r18e67l 30D61r69d56a 6683345617579

Jako příčinu sešrotování a škod vidím mizernou práci DPP při projektování a rekonstrukci Olšanské a experiment s otevřeným kolejovým svrškem "na lidech", co zde DPP realizoval.

  Nehoda by na asfaltu vypadala úplně jinak. Ale jak se auto dostalo do kolejiště a štěrku, stalo se neovladatelnou překážkou a škoda je na všech stranách mnohem větší.

  Kočičí hlavy kloužou. Na malém přejezdu v Česku musí být dvě víka od kanálu. To přes které pravděpodobně jeli policajti vypadá na řádnou rozpadlou ďuznu. Po rekonstrukci tratě v Olšanské se tu už rozpadají pangejty... Na google lze najít uvolněný a šikmý pangejt přímo zde na přejezdu (krátce po rekonstrukci) a také barvu nejspíš po podobné nehodě v opačném směru. Kdo ví, jaký byl technický stav vozovky? 

  Počátkem nehody mohlo být hupsnutí auta při nájezdu na koleje a ztráta jeho ovladatelnosti.

0/0
28.10.2014 13:21

J95i10ř73í 29K80r77e86j11č37í71k 2237838714406

;-D ;-D ;-D To doufám nemyslíte úplně vážně...

0/0
28.10.2014 16:59

K27a39r51e27l 77D71r56d66a 6803945177769

Inspiroval jste mě. ;-)

0/0
28.10.2014 23:44

J96i25ř47í 65K68r25e89j28č57í54k 2607258494756

Nemyslim že tam co dlouze vyšetřovat, spíš se tonoucí chytá stébla. :-/

Z jedný strany pošta, z druhý O2, takže všude kamer jak nasr...

Tramvaj má odřený pravý čelo, auto se omotalo přes prostředek až na levej bok, takže muselo bejt v pohybu, tudíž pohádku o stání na kolejích můžeme klidně smést ze stolu

+4/0
25.10.2014 16:38

K15a59r61e37l 41D48r12d38a 6683505637899

Pošta je vzdálená 150 metrů, O2 75 metrů... I Vaše další úvahy jsou tak přesné? V každém případě, obávám se, že na kameře to není.

0/0
28.10.2014 12:43

J30i48ř75í 97K55r32e45j93č14í53k 2597948254766

Vzdálenost 150 neřkuli 75 metrů je podle vás pro kamerový záznam limitní ? Ale jděte... ;-D

0/0
28.10.2014 16:57

K54a21r42e68l 83D90r12d38a 6943515177289

Já tady žádné kamery namířené na poměrně vzdálenou křižovatku nevidím. O2 je navíc za stromy. Pošta je tak daleko, že nemá důvod tady něco zabírat.

0/0
28.10.2014 23:42

J66i74ř38í 94K85r77e24j14č34í69k 2797818564156

Pošta je 130 metrů, O2 70 metrů, poliklinika 75 metrů, na všech třech budovách kamery jsou, o kvalitu záznamu bych se nebál...

0/0
29.10.2014 21:59

D91e13n80i10s 15N11o41v25a71k 5574271368800

I kdybych to videl jasne tak bych musel byt idiot se do toho chtit zaplest

0/0
25.10.2014 15:58

D79a98v28i19d 79M56a47t14ě77j29ů 2755582737278

Nejsem sice ocitym svedkem udalosti, ale vim naprosto presne, jak k tomu doslo - policajt nedal pri otaceni pres koleje prednost tramvaji. Vubec netusim, co GIBS vubec resi.

+8/−1
25.10.2014 14:45

M11a71r29i50e 62Š86í37p84k19o35v23á 5512112264347

Jednoznačně to tak bylo. Potřebují najít někoho, kdo dosvědčí, že tramvaj neměla na kolejích co dělat!:-)))

+1/0
26.10.2014 17:11

J58a66k47u68b 51R42o34u35s 3513690114982

Doufám, že si tohle švestky odskáčou.

+4/−1
25.10.2014 12:09

T66o87m34á61š 33B56e37n24d24a 4980379750727

Dobrý, se vyklepe a prodá se to s 60000 km jako nebourane po důchodci. -----

Jinak ta škoda je reálná, výbava toho auta nebude zadarmo - radar, kamery atd. a tramvaj bude mít poškozeny podvozek, možná i rám a škoda bude i na kolejích.

+3/0
25.10.2014 11:40

L93u51b23o18š 83O65t14t 3466860520694

Pravděpodobně bude obviněn řidič tramvaje, který nezodpovědně natáhl koleje do cesty policejnímu vozu......

+10/0
25.10.2014 10:46

T19o21m14á74š 67B46e93n98d91a 4840379280317

Spíš nepřizpůsobil jízdu stavu a povaze kolejí, kdo ví jestli měl na kolech předepsanou hloubku vzorku.

+5/0
25.10.2014 11:42

E10v61z28e53n 87S19o44u66k19u91p 1777484816228

No stane se... I řidič policajt je člověk...

+4/0
25.10.2014 10:27

M43a85r44i94e 30Š11í80p90k23o45v32á 5492552614437

A kecá se spolujezdcem, a přehlídne tramvaj. Ano, za blbost se platí (a nehází se to na nikoho).

0/0
26.10.2014 17:15

E76v80z18e24n 93S85o83u14k85u91p 1977434356518

Ano, souhlasím, ať za svou blbost zaplatí tak, jako každý jiný...

+1/0
26.10.2014 18:32

M11a22r95i28e 64Š80í65p16k50o42v96á 5302282704147

Přesně tak.

0/0
26.10.2014 19:14

O18n65d69ř87e15j 75M25a96r40e67k 9272560127409

Škoda na postarší policejní ojetině je milión? Pořizovací cena max 500 000, reálná současná cena 150 000, pěkné počty. Plasty na tramvaji tak 20 000.

+2/−8
25.10.2014 9:24

V18a38c13l47a64v 70W43a20n53d37e96r61e20r 8748676819962

zrovna jsem chtel napsat totez....ale pak jsem si uvedomil, ze je to placeno ze statniho a tak je klidne mozne ze se koupi i stara plecka traba za miliony dva. (Jeden se strci do kasy tomu co ten nakup schvali a ten druhy pak panu podnikatelovi. A pak ze dane a socialni stat nepreje podnikani, ze? ;-D)

+1/−2
25.10.2014 9:29

O65n64d42ř81e82j 42M72a47r46e34k 9962970877959

Já měl shodou okolností taky Oktávku s číslem, co začínalo na 9A5. :-) Už je chudinka dávno pryč. :-)

0/0
25.10.2014 9:32

F63r18a14n19t33i67š27e79k 15K42u73b54á26s60e17k 7249148322719

To bude ona!! ;-D

+1/0
25.10.2014 9:49

Z85d29e90n46e97k 36B55e70d74n27a34r 7197236547489

Pořizovací cena bude nepochybně větší. odně záleží jakou auto mělo výbavu. Už z toho že mu vystřelilo asi 8 airbegů, bych řekl, že za 500 000 být nemohlo. Škoda se určí velmi lehko z tabulek odpisů. Auto bylo vybavené nejspíš radarem a další technikou. 1 000 0000 jako škoda je reálná. 

Tak tramvaj si vystoupila z kolejí, takže problém bude nepochybně i na podvozku nejspíš je kompletně hnutá. Víc než vašich 20 000 stojí to vysypané sklo. 30 000 000 škoda se mi také zdá vysoká, ale je možná, pokud je hnutá nosná konstrukce vozu.

+5/−1
25.10.2014 9:52

O10n96d11ř70e57j 57M38a47r84e36k 9492180867569

Auvajs. No tak pane specialisto, já tam vidím dva vystřelené boční airbagy, základní laciné žárovkové světlomety, černé nelakované kliky, černé nelakované boční lišty, plechová kola. Nejsem specialista na Škodovky, ale tohle je to nejzákladnější, co se dělalo, maximálně tam bude navíc mříž a vixlajvantové zadní sedadlo. A speciální cena pro erár. Takže možná ani těch 500 000.

+2/−2
25.10.2014 10:07

T85o39m19á91š 75K26n20a43i27f66l 6213960227560

Hlavně, ze ty jsi specialista....

+1/−2
25.10.2014 11:25

T15o86m18á64š 41V70e22s16e26l12ý 2613233371901

Ty jsi skutečně specialista, jen co je vidět. Vystřelené boční airbagy jsou pro hlavu, které jsou vidět a jsou vidět i vzadu. Mimoto většina těchto aut má v sobě policejní techniku za 250 táců. Ale jak vidno, IQ bahna, když vidíte 20 000 škodu na tramvaji.

+2/0
25.10.2014 15:15
Foto

M52a60r70t85i46n 82Š27u41b93r98t 1305781314895

Ona ta tramvaj má jaksi na každém kole motor, brzdy a další vymoženosti, protože na nízkopodlažním voze to není moc kam jinam dát. tj. když se se čtyřmi koly postupně něco srazí a celkem 8 kol ze 16 vyletí z kolejí, tak se poškodí tolik dosti drahých součástek a motorů, že ty náklady na opravu letí tak proklatě nahoru, že to nad 10 mega bude určitě. Kromě toho může být poškozen celý článek, zavěšení skříně na dvou podvozcích apod.

+12/0
25.10.2014 10:14
Foto

R63u83d13o46l59f 26P90o79l48a41n53e55c84k73ý 3323924883235

Pane Marku, vy jste ale odborník... Máte v autě zabudovanou vysílačku, radar, počítač, maják, upravený motor, lepší ochranné prvky atd.? Každá sranda něco stojí a věřte tomu, že policejní auto má tolik úprav, o jakých se vám ani nezdá.

Co se týče tramvaje, tak kamarád u DP dělá, a tak jsem se dozvěděl, že cena této tram je cca 70 miliónů, například čelní sklo stojí asi čtvrt miliónu. Utrpěl hlavně spodek, podvozky, a u těchto tram je takřka vše vedeno právě spodem. Jen cena bočního skla je cca 30000 a pokud dobře vidím, jap rozbitá dvě. Tato tramvaj má unikátní systém pohonu, kdy každé kolo má svůj vlastní motor a vše je řízeno elektronicky. Vypadá to na poškození dvou podvozku, tedy osmi motorů, mohlo dojít k poškození celého systému, konstrukce...

Do ceny škody je nutné také započítat náklady na opravu, a ty nejsou malé. Vedlejší škodou je pak poškození traťového zařízení - koleje a sloup.

+8/0
25.10.2014 10:50

O12n81d52ř73e15j 50M20a75r72e86k 9552230657209

Cena celé tramvaje je 70 miliónů a čelní sklo stojí čtvrt miliónu? Proč tak málo, já bych za čelní sklo účtoval aspoň dvacet mega. A vypadá to na poškození osmi motorů? Úžasný rentgenový pohled, blahopřeji, ale není to málo Rudolfe? Není jich třeba 64 totálně rozmačkaných? A poškozený sloup? Jasně, škoda je odhadována na autě a tramvaji - sloup je součástí kterého z nich? To už kamarád neříkal? :-)  A kolik má to policejní auto úprav, o kterých se mi ani nezdá? Vyjmenoval jste ty zcela běžné, co třeba opravdu nějakou, o které se mi nezdá? A ještě jedna otázka - police koupí 20 nových aut za 9 600 000. Mě vychází jedno pod půl mega, Vám jedno na víc jak mega - kde bude ta chybička? A teď mluvíme o šest let staré ojetině, co bude za chvíli na odpis.

+2/−9
25.10.2014 12:44

J91a89r26o62s28l58a76v 77F74r61a80n31t54i92š37e42k 66B71r16ü40m65m29e17r 1211196963940

Chápete, že je to jen nástřel, prostě odhad od oka? Až se to bude vyčíslovat ve vyšetřování, pořádně se prošetří tramvaj, a zapojí se pojišťovma, tak bude známá škoda.

0/0
25.10.2014 15:08

P48e50t27r 92V92e27s87e44l92ý 2839158393706

Marek, Marek, oni jsou fakt vydlabaný. Než se tu budete permanentně ztrapňovat, nastudujte si něco o tom, voni chytráku.

+2/0
25.10.2014 15:45

J64i34ř14í 77K22r34e29j65č81í45k 2547888504596

Vůbec nic vám nebrání dodat to okno levněji... :-P

+1/0
25.10.2014 16:34

J78a35r69o19s51l19a60v 80K38a33d43l87e38c 5361159922481

Myslím, že staré repasované T3 by sloužili v pohodě a levněji dál a dál....

0/0
25.10.2014 13:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.