Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Inspekce vyšetřuje střet policejního auta s tramvají, hledá svědky

Generální inspekce bezpečnostních sborů se obrátila na veřejnost se žádostí o pomoc. Hledá svědky nehody, při které se 17. října střetla v Olšanské ulici na pražském Žižkově tramvaj linky číslo 9 s policejním vozem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K66a50r71e31l 11D11r52d10a 6763485417379

Jako příčinu sešrotování a škod vidím mizernou práci DPP při projektování a rekonstrukci Olšanské a experiment s otevřeným kolejovým svrškem "na lidech", co zde DPP realizoval.

  Nehoda by na asfaltu vypadala úplně jinak. Ale jak se auto dostalo do kolejiště a štěrku, stalo se neovladatelnou překážkou a škoda je na všech stranách mnohem větší.

  Kočičí hlavy kloužou. Na malém přejezdu v Česku musí být dvě víka od kanálu. To přes které pravděpodobně jeli policajti vypadá na řádnou rozpadlou ďuznu. Po rekonstrukci tratě v Olšanské se tu už rozpadají pangejty... Na google lze najít uvolněný a šikmý pangejt přímo zde na přejezdu (krátce po rekonstrukci) a také barvu nejspíš po podobné nehodě v opačném směru. Kdo ví, jaký byl technický stav vozovky? 

  Počátkem nehody mohlo být hupsnutí auta při nájezdu na koleje a ztráta jeho ovladatelnosti.

0/0
28.10.2014 13:21

J77i88ř18í 95K65r11e83j79č66í44k 2307978824966

;-D ;-D ;-D To doufám nemyslíte úplně vážně...

0/0
28.10.2014 16:59

K35a74r38e62l 31D96r35d35a 6423655987159

Inspiroval jste mě. ;-)

0/0
28.10.2014 23:44

J25i95ř58í 48K94r90e34j52č49í36k 2457258564836

Nemyslim že tam co dlouze vyšetřovat, spíš se tonoucí chytá stébla. :-/

Z jedný strany pošta, z druhý O2, takže všude kamer jak nasr...

Tramvaj má odřený pravý čelo, auto se omotalo přes prostředek až na levej bok, takže muselo bejt v pohybu, tudíž pohádku o stání na kolejích můžeme klidně smést ze stolu

+4/0
25.10.2014 16:38

K32a30r73e47l 13D39r95d74a 6123205787159

Pošta je vzdálená 150 metrů, O2 75 metrů... I Vaše další úvahy jsou tak přesné? V každém případě, obávám se, že na kameře to není.

0/0
28.10.2014 12:43

J80i63ř82í 63K98r12e78j70č50í47k 2707598864156

Vzdálenost 150 neřkuli 75 metrů je podle vás pro kamerový záznam limitní ? Ale jděte... ;-D

0/0
28.10.2014 16:57

K45a12r84e48l 91D46r73d22a 6133155687289

Já tady žádné kamery namířené na poměrně vzdálenou křižovatku nevidím. O2 je navíc za stromy. Pošta je tak daleko, že nemá důvod tady něco zabírat.

0/0
28.10.2014 23:42

J94i74ř22í 50K93r48e69j89č20í70k 2697858374426

Pošta je 130 metrů, O2 70 metrů, poliklinika 75 metrů, na všech třech budovách kamery jsou, o kvalitu záznamu bych se nebál...

0/0
29.10.2014 21:59

D83e58n24i59s 97N93o93v88a63k 5274411408670

I kdybych to videl jasne tak bych musel byt idiot se do toho chtit zaplest

0/0
25.10.2014 15:58
Foto

D59a76v93i79d 16M13a57t10ě53j32ů 2885962947738

Nejsem sice ocitym svedkem udalosti, ale vim naprosto presne, jak k tomu doslo - policajt nedal pri otaceni pres koleje prednost tramvaji. Vubec netusim, co GIBS vubec resi.

+8/−1
25.10.2014 14:45

M41a98r20i59e 10Š87í78p28k55o54v67á 5962802274617

Jednoznačně to tak bylo. Potřebují najít někoho, kdo dosvědčí, že tramvaj neměla na kolejích co dělat!:-)))

+1/0
26.10.2014 17:11

J40a30k37u58b 51R21o91u90s 3563350424372

Doufám, že si tohle švestky odskáčou.

+4/−1
25.10.2014 12:09

T42o40m36á34š 61B13e29n61d88a 4520679400527

Dobrý, se vyklepe a prodá se to s 60000 km jako nebourane po důchodci. -----

Jinak ta škoda je reálná, výbava toho auta nebude zadarmo - radar, kamery atd. a tramvaj bude mít poškozeny podvozek, možná i rám a škoda bude i na kolejích.

+3/0
25.10.2014 11:40

L88u40b31o49š 22O19t32t 3396480220124

Pravděpodobně bude obviněn řidič tramvaje, který nezodpovědně natáhl koleje do cesty policejnímu vozu......

+10/0
25.10.2014 10:46

T60o48m52á62š 49B17e63n33d67a 4590469870297

Spíš nepřizpůsobil jízdu stavu a povaze kolejí, kdo ví jestli měl na kolech předepsanou hloubku vzorku.

+5/0
25.10.2014 11:42

E30v15z93e61n 65S71o86u61k95u15p 1627794706518

No stane se... I řidič policajt je člověk...

+4/0
25.10.2014 10:27

M44a26r19i96e 93Š27í34p72k23o59v65á 5222802874447

A kecá se spolujezdcem, a přehlídne tramvaj. Ano, za blbost se platí (a nehází se to na nikoho).

0/0
26.10.2014 17:15

E72v91z51e52n 11S28o16u25k70u73p 1757354496638

Ano, souhlasím, ať za svou blbost zaplatí tak, jako každý jiný...

+1/0
26.10.2014 18:32

M42a89r82i77e 65Š29í17p57k61o51v70á 5942562914437

Přesně tak.

0/0
26.10.2014 19:14

O94n52d89ř97e27j 33M22a20r36e68k 9322380107489

Škoda na postarší policejní ojetině je milión? Pořizovací cena max 500 000, reálná současná cena 150 000, pěkné počty. Plasty na tramvaji tak 20 000.

+2/−8
25.10.2014 9:24

V33a27c91l83a18v 79W68a82n44d25e68r36e25r 8408986819162

zrovna jsem chtel napsat totez....ale pak jsem si uvedomil, ze je to placeno ze statniho a tak je klidne mozne ze se koupi i stara plecka traba za miliony dva. (Jeden se strci do kasy tomu co ten nakup schvali a ten druhy pak panu podnikatelovi. A pak ze dane a socialni stat nepreje podnikani, ze? ;-D)

+1/−2
25.10.2014 9:29

O71n23d80ř74e30j 85M36a32r40e29k 9792550187429

Já měl shodou okolností taky Oktávku s číslem, co začínalo na 9A5. :-) Už je chudinka dávno pryč. :-)

0/0
25.10.2014 9:32

F89r16a18n38t34i77š20e48k 21K73u21b18á74s39e89k 7179818202549

To bude ona!! ;-D

+1/0
25.10.2014 9:49

Z62d60e24n29e72k 12B41e65d61n77a59r 7887366357829

Pořizovací cena bude nepochybně větší. odně záleží jakou auto mělo výbavu. Už z toho že mu vystřelilo asi 8 airbegů, bych řekl, že za 500 000 být nemohlo. Škoda se určí velmi lehko z tabulek odpisů. Auto bylo vybavené nejspíš radarem a další technikou. 1 000 0000 jako škoda je reálná. 

Tak tramvaj si vystoupila z kolejí, takže problém bude nepochybně i na podvozku nejspíš je kompletně hnutá. Víc než vašich 20 000 stojí to vysypané sklo. 30 000 000 škoda se mi také zdá vysoká, ale je možná, pokud je hnutá nosná konstrukce vozu.

+5/−1
25.10.2014 9:52

O77n30d16ř11e74j 13M94a33r11e16k 9632220207959

Auvajs. No tak pane specialisto, já tam vidím dva vystřelené boční airbagy, základní laciné žárovkové světlomety, černé nelakované kliky, černé nelakované boční lišty, plechová kola. Nejsem specialista na Škodovky, ale tohle je to nejzákladnější, co se dělalo, maximálně tam bude navíc mříž a vixlajvantové zadní sedadlo. A speciální cena pro erár. Takže možná ani těch 500 000.

+2/−2
25.10.2014 10:07

T68o11m55á80š 75K86n44a36i91f22l 6583690607840

Hlavně, ze ty jsi specialista....

+1/−2
25.10.2014 11:25

T84o82m90á60š 68V11e80s44e50l66ý 2373223221191

Ty jsi skutečně specialista, jen co je vidět. Vystřelené boční airbagy jsou pro hlavu, které jsou vidět a jsou vidět i vzadu. Mimoto většina těchto aut má v sobě policejní techniku za 250 táců. Ale jak vidno, IQ bahna, když vidíte 20 000 škodu na tramvaji.

+2/0
25.10.2014 15:15
Foto

M89a30r68t29i54n 22Š30u35b79r11t 1125431704745

Ona ta tramvaj má jaksi na každém kole motor, brzdy a další vymoženosti, protože na nízkopodlažním voze to není moc kam jinam dát. tj. když se se čtyřmi koly postupně něco srazí a celkem 8 kol ze 16 vyletí z kolejí, tak se poškodí tolik dosti drahých součástek a motorů, že ty náklady na opravu letí tak proklatě nahoru, že to nad 10 mega bude určitě. Kromě toho může být poškozen celý článek, zavěšení skříně na dvou podvozcích apod.

+12/0
25.10.2014 10:14
Foto

R82u90d46o62l49f 31P77o39l28a45n71e31c65k33ý 3593874533625

Pane Marku, vy jste ale odborník... Máte v autě zabudovanou vysílačku, radar, počítač, maják, upravený motor, lepší ochranné prvky atd.? Každá sranda něco stojí a věřte tomu, že policejní auto má tolik úprav, o jakých se vám ani nezdá.

Co se týče tramvaje, tak kamarád u DP dělá, a tak jsem se dozvěděl, že cena této tram je cca 70 miliónů, například čelní sklo stojí asi čtvrt miliónu. Utrpěl hlavně spodek, podvozky, a u těchto tram je takřka vše vedeno právě spodem. Jen cena bočního skla je cca 30000 a pokud dobře vidím, jap rozbitá dvě. Tato tramvaj má unikátní systém pohonu, kdy každé kolo má svůj vlastní motor a vše je řízeno elektronicky. Vypadá to na poškození dvou podvozku, tedy osmi motorů, mohlo dojít k poškození celého systému, konstrukce...

Do ceny škody je nutné také započítat náklady na opravu, a ty nejsou malé. Vedlejší škodou je pak poškození traťového zařízení - koleje a sloup.

+8/0
25.10.2014 10:50

O74n35d46ř70e52j 38M25a48r63e58k 9122890587359

Cena celé tramvaje je 70 miliónů a čelní sklo stojí čtvrt miliónu? Proč tak málo, já bych za čelní sklo účtoval aspoň dvacet mega. A vypadá to na poškození osmi motorů? Úžasný rentgenový pohled, blahopřeji, ale není to málo Rudolfe? Není jich třeba 64 totálně rozmačkaných? A poškozený sloup? Jasně, škoda je odhadována na autě a tramvaji - sloup je součástí kterého z nich? To už kamarád neříkal? :-)  A kolik má to policejní auto úprav, o kterých se mi ani nezdá? Vyjmenoval jste ty zcela běžné, co třeba opravdu nějakou, o které se mi nezdá? A ještě jedna otázka - police koupí 20 nových aut za 9 600 000. Mě vychází jedno pod půl mega, Vám jedno na víc jak mega - kde bude ta chybička? A teď mluvíme o šest let staré ojetině, co bude za chvíli na odpis.

+2/−9
25.10.2014 12:44

J39a16r61o59s29l74a71v 89F40r59a11n33t56i33š55e95k 75B90r57ü48m68m45e37r 1211476183460

Chápete, že je to jen nástřel, prostě odhad od oka? Až se to bude vyčíslovat ve vyšetřování, pořádně se prošetří tramvaj, a zapojí se pojišťovma, tak bude známá škoda.

0/0
25.10.2014 15:08

P11e66t29r 36V38e86s46e90l59ý 2709108683776

Marek, Marek, oni jsou fakt vydlabaný. Než se tu budete permanentně ztrapňovat, nastudujte si něco o tom, voni chytráku.

+2/0
25.10.2014 15:45

J90i83ř93í 85K69r29e80j91č91í67k 2827208414206

Vůbec nic vám nebrání dodat to okno levněji... :-P

+1/0
25.10.2014 16:34

J66a92r77o50s21l21a37v 69K32a21d33l72e46c 5201419942341

Myslím, že staré repasované T3 by sloužili v pohodě a levněji dál a dál....

0/0
25.10.2014 13:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.