- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako příčinu sešrotování a škod vidím mizernou práci DPP při projektování a rekonstrukci Olšanské a experiment s otevřeným kolejovým svrškem "na lidech", co zde DPP realizoval.
Nehoda by na asfaltu vypadala úplně jinak. Ale jak se auto dostalo do kolejiště a štěrku, stalo se neovladatelnou překážkou a škoda je na všech stranách mnohem větší.
Kočičí hlavy kloužou. Na malém přejezdu v Česku musí být dvě víka od kanálu. To přes které pravděpodobně jeli policajti vypadá na řádnou rozpadlou ďuznu. Po rekonstrukci tratě v Olšanské se tu už rozpadají pangejty... Na google lze najít uvolněný a šikmý pangejt přímo zde na přejezdu (krátce po rekonstrukci) a také barvu nejspíš po podobné nehodě v opačném směru. Kdo ví, jaký byl technický stav vozovky?
Počátkem nehody mohlo být hupsnutí auta při nájezdu na koleje a ztráta jeho ovladatelnosti.
Nemyslim že tam co dlouze vyšetřovat, spíš se tonoucí chytá stébla.
Z jedný strany pošta, z druhý O2, takže všude kamer jak nasr...
Tramvaj má odřený pravý čelo, auto se omotalo přes prostředek až na levej bok, takže muselo bejt v pohybu, tudíž pohádku o stání na kolejích můžeme klidně smést ze stolu
Pošta je vzdálená 150 metrů, O2 75 metrů... I Vaše další úvahy jsou tak přesné? V každém případě, obávám se, že na kameře to není.
I kdybych to videl jasne tak bych musel byt idiot se do toho chtit zaplest
Nejsem sice ocitym svedkem udalosti, ale vim naprosto presne, jak k tomu doslo - policajt nedal pri otaceni pres koleje prednost tramvaji. Vubec netusim, co GIBS vubec resi.
Jednoznačně to tak bylo. Potřebují najít někoho, kdo dosvědčí, že tramvaj neměla na kolejích co dělat!:-)))
Dobrý, se vyklepe a prodá se to s 60000 km jako nebourane po důchodci. -----
Jinak ta škoda je reálná, výbava toho auta nebude zadarmo - radar, kamery atd. a tramvaj bude mít poškozeny podvozek, možná i rám a škoda bude i na kolejích.
Pravděpodobně bude obviněn řidič tramvaje, který nezodpovědně natáhl koleje do cesty policejnímu vozu......
Spíš nepřizpůsobil jízdu stavu a povaze kolejí, kdo ví jestli měl na kolech předepsanou hloubku vzorku.
No stane se... I řidič policajt je člověk...
A kecá se spolujezdcem, a přehlídne tramvaj. Ano, za blbost se platí (a nehází se to na nikoho).
Škoda na postarší policejní ojetině je milión? Pořizovací cena max 500 000, reálná současná cena 150 000, pěkné počty. Plasty na tramvaji tak 20 000.
zrovna jsem chtel napsat totez....ale pak jsem si uvedomil, ze je to placeno ze statniho a tak je klidne mozne ze se koupi i stara plecka traba za miliony dva. (Jeden se strci do kasy tomu co ten nakup schvali a ten druhy pak panu podnikatelovi. A pak ze dane a socialni stat nepreje podnikani, ze? )