- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Višchni chtějí někde pracovat a když se jim naskytne možnost mít mezinárodní letiště a zajistit si tak příjem... tak to radši udělají bububu na ministra a ten to smete... to je fakt kocourkov. Jednou stanovisko vydaj, pak zrušej... chudáci podnikatelé, nezávidím jim ten boj s hlupáky
Označovat Pentu za podnikatele je velmi odvážné tvrzení.
V podání našeho úřednictva není EIA posuzování vlivu stavby na životní prostředí, ale jen vlivu stavby na míru odporu obyvatelstva
Tedy promiňte, ale jste osel. Víte o tom prd ale vynášíte soudy jako by jste byl bůh.
Tak já nevím.
Penta chce podnikat a svým projektem zasáhnout do životů mnoha tisíc lidí.
Odpovědný úředník na to řekne NE a Penta se teď che soudit, že to NE nemá dost zdůvodněné? Osobně si myslím, že na to NE žádný zdůvodnění ani není třeba. Je to prostě rozhodnutí.
Problém je, že nejdříve odpovědný úředník, řekl ano. A teprve pak nějaký politik řekl ne. Z principu je to špatně. Je to jako kdyby stavební úřad vydal stavební rozhodnutí, Vy jste začal stavět a pak by stavební úřad řekl, že vlastně si to rozmyslel a stavět nesmíte ...
Jediné, v čem má Kačur pravdu je to, že by bylo třeba projít i další procesy EIA - zejména ty, na nichž se podílely osoby Honová, Bajer, Ládyš a Ludvík. Není pochyb o tom, že byly rovněž zmanipulovány. Udělali si z toho penězovod a ochrana životního prostředí, o kterou v EIA jde, šla stranou.
Ostatní jsou kecy. Jestliže někdo znásilnil právo, byla to především Penta a jí placení poskokové. S obcemi jednali tak, že na jejich připomínky kašlali a slibovali směšné a nakonec i nesplnitelné bolestné. A kecy o tom, že nechápe důvody zrušení už jsou vysloveně lež. Těch důvodů je několik desítek tisíc a jsou obsaženy v připomínkách odpůrců, v těch, na které výš zmíněné osoby nebraly zřetel. Nové vedení ministerstva si nakonec vybralo 2 nejkřiklavější - kdyby to učinilo i to minulé, záměr by nikdy nedospěl ani k dokumentaci EIA.
Taková je pravda. A je pravda i to, že média, včetně tohoto, s chutí uveřejní jakýkoliv blábol zástupců Penty, ale nikdy - opakuji nikdy, za celou dobu trvání procesu, neuveřejnila ani slovo z argumentů odpůrců. Zajímavé je, že se nezmiňuje ani o 9 občanských sdruženích, ani o sdružení obcí - dělají, jakože nikdo proti nim nic nemá. A iDnes jim to žere.
jasná podmínka by měl být severní okruh. Lidi na co chcete letiště když se nelze dostat rozumně do Prahy.
Lidi nechtějí letiště, Penta chce letiště.
me ceske bydliste je presne pres kopecek od letiste Vodochody, je pravda, ze NIMBY ve vsi je sileny, byli jsme jen asi 3 co nepodepsali petici proti.
Zrušit celé letiště navezenou hlínu rozhrnout a nasázet řepku olejku.Aspoň jeden člověk by měl radost hádejte kdo.
vesnicím u letiště Vodochody vadí případný hluk? A co mají říkat třeba obyvatelé Jinonic, kterým nad hlavami přistávají "ruzyňská" letadla? Pokud nevadí Jinonice nebo Stodůlky, nemůže už vadit nic.
Je rozdíl, jestli bylo napřed letiště a potom domy, nebo naopak. Tento rozdíl je zásadní.
Letiště Vodochody se samozřejmě rozšíří, to je bez pochyb, jen to bude o něco později. To je vše, co se tím vyřešilo.
Dyk je to jasný: Politici nechtěj konkurenci pro Ruzyň, neboť v ní mají teplá místečka a pěkně ten Aeroholding dojí...