- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po této silnici jsem jel jednou a už nikdy více. To si raději zajedu, i kdybych měl jet přes Rozvadov. A to jezdím běžně po Praze. Hustota provozu tam je prostě šílená. Masakr.
hmmm, akorát že v době nehody tam byl provoz jak o půlnoci
No, já tam byl, dojel jsem patrně těsně po nehodě, protože jsem stál zhruba 12tý v řadě za nehodou, lítali tam po silnici hasiči, vypadalo to dost hrozně..
Pochopitelně jsem se dívat nešel, otočil to a objel jinudy, zle je mi z toho pořád...
Spousta příspěvků tady je dost příšerných
No nikde jsem neviděl foto Octávky, ale co mne zaujalo nejvíc je to, že nepřežili lidé z "moderních" aut a ti z Favoritu ano...
Přesně - jak dopadla ta oktávka.
Ve favoritu cestoval také šestasedmdesátiletý muž, který skončil ze zlomenou nohou v benešovské nemocnici.
Můžete si tam prosím opravit tu hrubku (7. pád), děkuju :)
Užívání "z" v jakýchkoli souvislostech je v současné i nedávno minulé době běžnou zvyklostí. Podobně jako nesprávné užívání přechodníků aj. .
Není nikde fotka té Oktávky.....
Obávám se jestli příčinou nehody nebyla zdravotní indispozice jednoho z řidičů
viníkem je řidička Oktávky.. bohužel nikdo už netuší proč přejela dva pruhy a čelně to vzala do ostatních
Podle věku řidičů i zúčastněných jde o "hřbitovní exkurzi". Teď jen, který "čepičář či kloboučník" to spískal. Jel jsem odpoledne kolem hřbitova, oči na šťopkách, nervy jak u F1 a stejně mě dvě věci překvapily. Nejdříve řidič feldy (opravdu s čepicí rádionkou), který z parkoviště nacouval bez rozhlédnutí natvrdo přímo do mého jízdního pruhu. A pak babka, která chtěla vylézt po mezi přímo k hřbitovu (úspora cca 10m) a po zadku s dvěma neohrabanými bočními kotouly se vrátila zpět na vozovku do běžného silničního provozu. Ale co, v cirkusu se za takovouto klauniádu musí platit.
Dopravní systém , tj. všechny silnice i dálnice, mají dopravit lidi i zboží na místo určení.
Je to stejné, jako dopravní systém v nějaké obří fabrice nebo skladu, transportující věci v ní na potřebná místa.
Tak to funguje např. v Německu nebo Rakousku.
V Česku však mají ty předměty, pohybující se po dopravním systému, z neznámých důvodů, neustálé nutkání přeskakovat ostatní předměty, předjíždět či být rychlejší o 5 sekund na 100 kilometrech, a tak narušovat zcela plynulost dopravy a zdržovat a ovlivňovat ostatní předměty v systému a narušovat celý systém! A to až do kolizí a nehod, ba až do zničení ostatních či sebe!
Systém je stejný, přepravní kontajnery - auta jsou stejné, kde je tedy chyba?? ?
a pozor pohadka o vzornym Nemecku a Rakousku, to pod kazdou diskuzi o nehode nemuze chybet.
Tihle svatecni ridici, to je pro me daleko vetsi strasak nez neustale omilana udajna
agresivita ridicu.
Kdyz vidim ten favorit, tak asi 14 dni zpatky taky jeden duchodce v nem, jel jsem po hlavni na krizovatce, on se vyritil z vedlejsi primo prede me, vedle sebe tak 10ti lete dite a vubec nevedel, ze ma davat nejakou prednost. Nastesti jsem si ho vcas vsiml a tusil, ze neco podobnyho je schopne vyvest, tak jsem zabrzdil.
Ale tohle je presne ono, nekteri uz za tim volantem fakt nemaji co delat, ohrozujou zdravi sebe i druhych.
To s tou údajnou agresivitou jste ale patrně myslel jako vtip. S agresivními řidiči se setkávám téměř každý den a rozhodně je nepovažuji za méně nebezpečné než sváteční řidiče.