- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A k čemu to na Jižním městě bude?
Jako že lidi přijedou na kole k metru? Možná někde v centru bych to chápal, ale tady na periferii?
Vyjadřoval bych se uctivě k naší překrásné čtvrti, kde právě právě probíhá zemětřesení na radnici.
Údaje z Hradce Králové. Stavěl to soukromý podnikatel za 6 mil., celkem investoval 7 mil. Kč. Je to unikátní řešení, v Evropě prý neznámé. Věž má kapacitu 116 kol. Poplatek je 5 Kč denně. Takže věž vydělá ve všední den za plného provozu cca 500 Kč denně. Viděl bych to, že měsíční tržba je kolem 13.000 Kč a to v cyklistickém kraji. (Návratnost investice min. 540 let. To na to měl dotaci EU? Jde o čiré utrácení peněz...)
Praha 11 zpravidla volí investici radnice. Pak předání soukromé firmě do provozu. Dobře placeným ředitelem firmy je zajisté člen místní ODS či kamarád Mlejnského. Návratnost investice pro MČ Praha 11 odhaduji asi na 2000 let...
Mlejnský, to je ten, co vždycky hlásil, že velká politika není pro něj, zlatej komunál, tam se pod ruce nikdo nekouká, žádné kontroly a jedeš si svoje?
Kde teď ten borec je?
Pořád na radnici, nebo Pankrác, Ruzyně, Bory, Oráčov...
To je presne ten duvod, proc se lidi ohaneji vyrazy jako "cyklofasisti" a podobne. Je ze si vsimnete, kdo v tom ma prsty - nenajdete ani Auto*mat ani cyklisty...
"Anketa neproběhla z toho důvodu, že Praha 11 se snaží vycházet obyvatelům Jižního Města vstříc, takže se její uspořádání k této službě jevilo jako zbytečné.."
Koukám, že na Jižňáku se stále o sotšest fetuje a to i na radnici. ta ženská snad nebyla při smyslech, když tohle tvrdila.
Parkoviště pro kola mají smysl. Jenže musí jich být minimálně 50 a na úplně jiných místech. Představa že někdo jede na kole k metru je dost hloupá.
Parkoviště na kola u metra není špatný nápad, ale věž za 10 melounů je předražený nesmysl.
Tohle by pro začátek stačilo: http://www.cyklodoprava.cz/pro-media/novinky/ceska-trebova-dopravni-terminal-a-uzamykatelne-boxy-pro-kola
Nebo tohle: http://kolo.cz/clanek/uzamykatelne-boxy-na-kola-v-uherskem-hradisti/kategorie/vylety-v-cesku
Jako nejjvhodnější způsob dopravy po Praze mimo MHD se mi jeví elektrokola. To by měly radnice podporovat tzn. vybudovat proti krádežím zajištěné parkoviště se zásuvkami na 36V.
Sám jsem si pořídil elektrokoloběžku. Je to super věc, jelikož se s tím dá jezdit prakticky všude. Kola jsou ale dost malá, takže netlumí dostatečně vibrace např. při jízdě po kostkách a při dobpravě v pražské MHD platí stejná omezení, jako pro kola. Dá se složit, ale protože je elektro, tak je na přenášení dost těžká (35kg)