- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za 20 let ale také ještě nikdy nikdo ten prosklený most neumyl a tak z jedoucho vlaku zanedlouho nebude nic vidět. Jediné co je vyčistěno je 100m v každé koleji pro zastavení vlaku při zážitkové turistice.
Se zastávkou Letňany (která je v článku zmíněna) problém není, problém je s Prosekem/Střížkovem, které jsou zbytečné - obě na jedné ulici a nesmyslně se tam kroutí metro směrem k trase B.
Naopak je dobře když metro vybíhá co nejdále od centra.
Těch stanic na jedné ulici najdete povícero .Florenc x Křižíkova, Radlická x Jinonice, Můstek x Muzeum ....
Škoda , že to neprotáhli až na letiště Ruzyń
Komunisti už tenkrát plánovali Ikeu na Zličíně, takže museli vědět že bude převrat. Pak že prej revoluce
Odbočka ve Stodůlkách je ve hvězdách, protože nic než pole tam nenajdete,
a to málo co tam stojí (nebo se staví) je bez problému v pěším dosahu k novému vestibulu.
Jeden známý mi vyprávěl, jak moh mít ve Zličíně "před pár lety" garsonku zadarmo. Odmítl ji se slovy - kdo by chtěl bydlet v takové díře, kam jezdí autobus jednou za půl hodiny.
Jako obyvatel Prahy 5 si dovolím za sebe zhodnotit z pohledu uživatele. Stanice Nové Butovice je dost hnusná (myšleno po vyjití po schodech). Není to taková katastrofa jako Smíchovské nádraží, ale zlepšit tam jde defacto vše. Mimochodem v Butovicích výtah není, je tam jen extrémně pomalá jezdící plošina. Částečně prosklený tunel mezi Butovicemi a Hůrkou se mi moc líbí. A k těm vynikajícím komunistickým plánovačům jen dodám, že ne vždy se zadařilo. Např. hned vedle ve stanice Jinonice vedou eskalátory do prázdna, či spíše k dnes již zaniklé továrně Waltrovka. Komunisté hold upřednostnili dělníky před obyvatelstvem. Obytné domy dlouhá léta byly minumálně cca 800m+ daleko (dnes již stavby pokročily až k metru).
Jen několik poznámek.
1. článek NENÍ o stanici Nové Butovice ani o stanici Jinonice, ale o stanicích Hůrka, Luka, Lužiny a Zličín.
2.prosklený tubus je mezi Hůrkou a Lužinami
3. komunističtí plánovači jistě nepočítali s revolucí a s tím, že Waltrovka jednou zanikne, naopak metro k takové továrně bylo v tehdejší době jistě velké plus
4. zastávka Jinonice má z druhé strany též vysokou školu a obytné budovy, což je i pro studenty plus (možnost jezdit metrem), když už tam nikde nejezdí tramvaj, resp. tramvaj končí na Radlické, což není blízko a navíc do kopce
5. v Jinonicích na místě zaniklé Waltrovky se dnes už zase staví - kanceláře, byty atd. atd., takže ten "výlez" určitě bude mít uplatnění