Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

D11 u Prahy přes deset hodin stála. Provoz blokovaly dvě nehody

Provoz na dálnici D11 od rána komplikovala nehoda kamionu a osobního auta na 9. kilometru ve směru na Hradec Králové. V koloně za kolizí se následně na 2. kilometru srazily ještě dva kamiony, tři auta a dodávka. Šofér polského kamionu je těžce zraněný. Přes čtyři hodiny byl uzavřen nájezd z Jižní spojky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M87a23r86t50i59n 31V40o41g78e55l 1908800865395

Byl jsem přitom,když ten zlatej kamion narazil do ostatních.Rána to byla ,že salva z děl proti tomu byla hadr.A ten z toho kamionu prej natáhl brka ve vrtulníku.A to vidím na dálnicích denně.LIDI,NEBLBNĚTE A JEZDĚTE BEZPEČNĚ! nEČUMTE PŘI ŘÍZENÍ DO MOBILŮ,NEBO SE NEHRABEJTE SPOLUJEZDKYNI NĚKDE... !!!!:-(

0/0
23.11.2014 21:26

A72n40t40o50n94í60n 80H14o35u72s64k58a 3798815222

No, až lidi pochopí, že je vážně nutný nechávat před sebou takovou mezeru, kterou spotřebujou na celý svoje brzdění, tak tohle snad ubude. Jezdím denně a šoféru, který mi čumí do kufru je mraky.....pokud tohle samovyřazování jedinců funguje na základě Darwinovi teorie, tak budiž. Často to však odnesou úplně nevinný lidi. Nevím o případu, že by policie ČR nedodržování bezpečný vzdálenosti někdy postihovala. Přitom to patří stejně jako jízda na červenou, nedání přednosti, nebezpečné předjíždění atd.atd. na úplně stejnou úroveň ohrožování všech účastníků silničního provozu.

+2/0
21.11.2014 21:18

J69a28r85e28k 51W69o36l29f 5680749530

Až přestanou čeští řidiči včetně kamionů zbytečně blokovat levej pruh rychlejším, tak se můžeme bavit o nějakým dodržování rozestupů, mě se zase stalo xkrát, že mi to kamion šmikl do levýho těsně předemnou a já musel tvrdě na brzdy.... pokud nechcete aby se vám do kufru někdo díval, tak jeďte v pravém pruhu nebo uhejbejte a neblokujte  rychlejší...

+1/0
23.11.2014 10:37

J44i23n40d19ř33i90c50h 48Š49k14o58p21e55k 4745101620495

ta srážka v koloně musela být ve slušný rychlosti.

Tipuju, že chrápal nebo se věnoval něčemu jinému než řízení a nezpozoroval, že před ním stojí kolona

+1/0
21.11.2014 17:54

R31a91d78e48k 27H70o60r69a72k 4397267136525

Tranzit je reseni, otazkou je zda o nej CR stoji? Vyber za myto jde do statni kasy a do Kapsche. Zisk za tranzit by sel do CD cargo a z nej pak formou dani do statni kasy, to by bylo podstatne mene.

0/−1
21.11.2014 16:57

J71a65r95o59s46l49a94v 11K80a24d20l40e77c 5621579712211

Lidi přestaňte nakupovat ten šunt a nebudou mít kam jezdit....;-D

0/0
21.11.2014 15:11

J28a87r30o14s37l88a35v 35K72a62d70l46e92c 5731479942771

Proč tranzity nenaloží na koleje? Utíkají nám peníze a ničíme si silnice...

+2/−1
21.11.2014 15:10
Foto

D48a62v61i19d 34J15a60n67i17k 5816486705644

Asi vlakem často nejezdite:) 1/kapacita koleji už je teď přetízena 2/koleje nevedou všude 3/neexistují žádna překladiště pro tisíce kamionu denně. Při investici několika bilionu korun a X desítek let práce by to mohlo začít fungovat

+2/−1
21.11.2014 15:44

A23n87d57r53e50j 95O97l25e81k39s69a 3855821777571

Je to ale cesta správným směrem. Zřídit třetí a ev. čtvrté koleje na stávajících tranzitních koridorech je rozhodně lepší investice do budoucnosti tranzitní dopravy zboží, než do dálnic. 1000 kamionů = 10 vlaků!!

+1/−1
21.11.2014 15:54
Foto

B17r17o75n25i62s39l10a95v 62G85a22b36r61y96š 2542509631

Naprosto s Vámi souhlasím. Jenže manažer infrastruktury chce kolikrát poplatek nekřesťansky vysoký. I proto mimo jiné byl zrušen vlak Ro-La z Lovosic do Německa. Prostě cestování po železnici se přepravcům nevyplatí.

0/0
21.11.2014 16:02

M70i59r73o22s91l52a77v 49Z78i94k18m91u74n35d 7569563524603

V roce 1994 se žádný poplatek za infrastrukturu neplatil, prosté přepravné výrazně převyšovalo náklady  (nafta) na cestu z Lovosic do Dresden ... A to se ještě nejezdilo přes hranici po dálnici ... pak se otevřela dálnice za směšné mýtné a bylo vymalováno ...

0/0
21.11.2014 16:09

M41i65r85o41s63l26a35v 71Z41i24k44m10u69n41d 7749973364193

Kapacita kolejí je přetížena ????

To bylo v roce 1989, kdy se přepravilo 300 milionů tun ... potkat dnes nákladní vlak na mnoha tratích je rovno zázraku ...

+1/0
21.11.2014 16:04

L64u64b64o38š 36S46e66l31i18n30g36e38r 7649829101650

Asi jste to nepochopil. Pan Kadlec psal TRANZITY, tak co vykládáte kam vedou a nevedou koleje. A pokud chcete vědět jak se to dělá, tak se podívejte do Rakouska,Švýcarska nebo Švédska. Nebo aspoň na videa na You Tube.

+1/0
21.11.2014 16:21

L87u63b32o17š 42S48e49l60i37n43g48e18r 7629429921480

David Janík- zde máte příklad tranzitu z Rakouska do Německa.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=f-eYWzkEfVE

0/0
21.11.2014 16:49

P26e90t91r 87B32á14č29a 8285206555955

Neni nad to pod kazdym clankem o nehode kamionu cist nazory nejakych lojzu, co by vsechno posilali na koleje ;-D

Jeste tady nekdo vypotte, jak by se to v Nemecku nestalo a jak jsou dalnice desny, smrtelny, hruzostrasny a ja nevim co vsechno a mame to komplet R^

+4/−3
21.11.2014 14:31

L98u43b75o40š 43S44e81l76i52n90g92e70r 7249149361940

Například v Kanadě mají možnost zavřít dálnici na max 2 hodiny a to ještě jen vyjímečně. Takovou to nehodu tam řeší dálniční inspaktor a ten nechá kamion strhnout na odstavný pruh a ihned zprovozní levý pruh. A ti policajti co se tam procházejí jako na promenádě by měli jít na školení do Paříže, kde při nehodě třeba u osobáku jej odtlačí nabok a zametou silnici!!! Jo,víte ve světě to jde....i stěmi kamiony na kolejích.

0/0
21.11.2014 16:28

J86á37n 14K87o24t81ú20č 2466724948776

V Nemecku nie. V Európe je jediný štát, ktorý výrazne obmedzuje kamióny a posiela všetko na štreku, a to je Švajčiarsko.

Vlaky nikdy nebudú riešením pre všetku nákladnú dopravu, ale súčasný stav, kde koľajové mýto je výrazne drahšie ako cestné mýto, je blbý.

0/0
21.11.2014 16:57

M60i67r45o22s61l46a48v 16D84i96o98p14a36n 2846899128542

Proč má ten převrácený kamion urvaný kardan? Že by technická závada?:-/

0/−2
21.11.2014 13:52

J55a76r86o60s36l27a91v 24K31o41š23e88k 4959125440654

odpojen na tažení..jenom si to připravil.. to je běžná věc.... pokud neběží motor a točí se kardan tak dojde k poškození převodovky ( není mazaná horní hřídel)

+4/0
21.11.2014 15:07

F83r23a41n39t39i56š31e17k 29K39o95c82o11u28r97e22k 4362639693844

Lidi, tak jste debilní? Čumte před sebe, sledujte provoz a nejezděte jako hovada! Tohle přece není normální.

+7/0
21.11.2014 13:40

A44n50d42r75e31y 90B30r32a59t20u81k61h43i29n 2227532593719

Viník by měl kompenzovat všechny náklady, které vznikly kvůli této zácpě. Alespoň do nějakého silničního fondu. Polepšily by se silnice a zmizeli by neschopní řidiči.

0/0
21.11.2014 13:15

V97á34c68l67a30v 40P44a89v94e32l 9280855341359

Že jo. Moje řeč. Neschopný nahradit schopnými. Úplně všude. Zdroje jsou.;-D

+1/0
21.11.2014 13:22

A26l10b24e50r46t 20V48l19a33c70h 8966461778622

Prostě to uděláme..

+1/0
21.11.2014 14:31

M87a73r47t49i38n 39C11í27n24a 8205978854356

Probuď se ty máčo

0/0
22.11.2014 5:10

M67i11l46a35n 84H64a60n28u78s75k43a 7219628742621

No když vidim jak je slisovanej ten kamion, tak to popoíjžděl cca 90km/h ne?

+3/0
21.11.2014 12:24

J70o31s52e77f 80Č11e31r83v78e57n93i33c98k85ý 9139514601843

No, jestli se doprava odklání přes R10, tak to nejspíše nestojí od Jižní spojky. Mezi Jižní spojkou a D11 je ještě Šterboholská spojka a Pražský okruh (jeho část).

+2/0
21.11.2014 12:07

J79i18ř86í 44K22r81a26m43p83l 4226404366866

no usadil ho pěkně, ale poslední dobou nějak často. to za tím volantem sedí čím dál tím horší řidičii?

+3/0
21.11.2014 11:04

P62a75v39e95l 71N42o27v83á13k 7822319876409

Protoze zkuseneho ridice nezaplati, tak to dela kazdej hnup...

+9/0
21.11.2014 11:46
Foto

D60a64v74i24d 36J25a57n40i53k 5876286585484

S tím bych i souhlasil

+1/0
21.11.2014 15:45

N35i43n95a 88S89k57r91o93m28n93á 7139246705345

9900,- základ, zbytek diety..Rv

0/0
22.11.2014 11:13

M75a80r96t85i97n 13H61á26j51e28k 9577956810957

No on se na 3.km stih´ rozbít ještě někdo v osobáku a převrátit další kamiňón.

0/0
21.11.2014 11:01

B42l74a57ž79e56j 45M97o30t93y23č35k38a 8927227655610

nepatří to do rubriky sport?

+2/−1
21.11.2014 9:43

P60a53v12e48l 76K42u67b88e24l96k32a 8837242489910

a podrubrika? ;-D

+1/0
21.11.2014 9:55

Z17d60e59n28ě69k 23H56r77u71b13ý 5805668711566

F1

+1/0
21.11.2014 10:00

M14i89l94o64s89l74a55v 57K15a62n73t85o42r82e34k 1619837811119

Každou chvíli je tu nehoda kamionu. Výsledek a to v tom nejlepším případě, že je kolaps v dopravě. Kdy už konečně půjdou (dálkový lidově zvaný "tiráci") kamiony na koleje. Bude rychlejší, bezpečnější a hlavně nebudou ničeny silnice a sníží se množství aut na dálnicích.

+6/−7
21.11.2014 9:12

J16a73r78o74s51l52a14v 81K81o97š66e19k 4709205830334

asi ekonomika nic moc...?  množství co by muselo být vyrobeno navíc( to znamená zatížení nerostných zdrojů). Překládání, nehledě, že kapacita ani těch kolejí na to není... . A vy by jste asi neplatil to zdražení všeho i osobních aut. Chcete nakupovat co nejlevněji...Myslíte, že v těch továrnách kdyby to bylo levnější, tak to nedají na koleje, ale z trucu to pošlou kamionem?

+6/−4
21.11.2014 9:19

M11a66r92t49i92n 44J11a97k84l 6429378397326

Pokud železniční doprava vychází dráž než silniční, tak železničáři něco opravdu nezvládají.

+5/0
21.11.2014 9:22

J26a87r31o78s60l97a77v 39K48o52š59e18k 4919565890944

nezvládá kapacita kolejí, a vedení drah taky :-)

+2/0
21.11.2014 9:24

J90i63ř11í 18N80o66v67o43t87n66ý 7148742

Přesně tak, kdyby se kamionová doprava nastěhovala na koleje, tak tam bude k nehnutí a přeprava osob vlakem zcela zkolabuje. Namáhání a tudíž poškození kolejí bude o několik řádů větší. Výluky by byly skoro nepřetržitě. Stavba kolejí je kolikrát náročnější než stavba silnice a má větší nároky na terénní podmínky. A tihle křiklouni, co se kvůli nešťastné nehodě jednoho kamionu zdrželi na cestě do práce a poslali by nejradši vše na koleje, by byli zase první, kdo by řval, že je všechno drahé a na nákupy musí jezdit do okresních nebo krajských měst. Do malých by se to zboží - kvůli jejich směšnému zákazu pro kamiony - samozřejmě nedostalo.;-D

+2/−1
21.11.2014 9:56

M92i41k24i 22Č81i65p92k75a86l57a 3721411545849

Přesně tak nějaký pitomec vykřikuje koleje a další co mají v hlavách nasráno se přidají :-D

+2/0
21.11.2014 10:24
Foto

D58a16v83i56d 45J54a15n16i30k 5416286585644

Presne tak. Někdy mě až překvapuje, kolik tupych lidi u nás zije:) oni si snad mysli, ze každý obchod nebo továrna disponuje připojením na zeleznici:) samozřejmě asi by to nějak udělat šlo, ale z finančního hlediska je to nemožné.

+1/0
21.11.2014 12:12

B57l54a42ž22e56j 32M83o97t33y39č77k52a 8987797125470

donedávna byla napojena na železnici každá továrna, hrozný kolik tupých lidí to nechalo zaniknout

+4/0
21.11.2014 12:58

A28n31d55r33e32j 59O82l85e52k21s97a 3675721987951

Přesně tak by to mělo být - zákonem dáno. Každá fabrika, každý velkosklad, povinně vlečku, jinak nekolaudovat. Když to jde s invalidníma plošinama u každý novostavby, který přitom akorát ochcávají psi, tak s vlečkou by to šlo taky. Jenže to by musela být politická vůl e :-)

0/0
21.11.2014 15:30

J63i26n17d48ř43i73c11h 50Š57k56o61p28e38k 4415571640515

že chci nakupovat levnějc není argument podnikat tak, aby ohrožoval kohokoli.

Dle této logiky by totiž ve jménu ještě levnější přepravy zboží zrušit povinné předstávky řidičů, tolerovat přetížení souprav atd.

Uznáš, že je to blbost.

+3/−3
21.11.2014 9:32

J67a87r97o84s94l35a15v 73K67o89š11e58k 4639215970364

levnější je i při pravidlech bezpečnostních přestávek a podmínek mýta, daně z pohonných hmot a pod( to dráhy třeba do rozpočtu neodvádi

+1/0
21.11.2014 9:50

J75i60n44d59ř46i37c45h 77Š73k98o70p13e31k 4515371860695

nepochopeno.

Jen jsem se snažil říci, že v rámci ještě levnější přepravy nezrušíme přece povinné přestávky. Prostě je nějaká minimální cena za dopravu, která plyne ze zákonů při jejich dodržování a další snížení bez jejích porušení není možné.

Takže pokud by se díky vlakové přepravě zvedla nic by se nestalo, prostě by km nebyl minimálně X, ale X+něco málo k tomu

+1/−1
21.11.2014 10:03

J39a79r73o23s11l37a21v 43K80o52š72e51k 4859455570344

nehoda kamionu vzhledem k jeho velikosti a tím i povaze je tu vždy...ale kdyby tu byla každá nehoda osobáku, tak tu nečteme nic jiného... kamiony jsou tepem ekonomiky....i v vyspělém Německu jezdí ve velkém množství

+2/0
21.11.2014 9:23

V51á76c95l97a27v 24Č31e20r34m84á33k 4313830327394

Dráhy nejsou schopné dopravit náklad v přesný čas na konkrétní místo. Navíc nevedou všude, kam by bylo potřeba, takže doprava vlakem by znamenala dvoje překládání navíc, tu poslední vzdálenost by stejně musel dovézt kamion. Smysl by snad měl jenom tranzit a to ve formě kamionů naložených na vagony ...

+1/−1
21.11.2014 12:27

V13á40c28l83a47v 83P35a47v49e11l 9780935631939

Tak určitě by to šlo, ale hlavně pak aby si měl vedle baráku dobře zásobenej konzum, nejlépe se zahrádkou a chlívkem, aby ten živnostník nemusel nic dovážet.:-P

0/0
21.11.2014 13:17

M90a37r51t46i60n 53B54ř39e68z54i17n68a 8488375770162

Troufnu si nesouhlasit. Řešili jsme ve firmě dopravu zboží (dlažba a obklady)od výrobce ve Španělsku k nám do Česka. Varianta č.1 kamionem, varianta č.2 po železnici. Vyhrála varianta č.1. Důvod :Rychlejší, levnější, flexibilnější,možnost vyřešit případné poškození zboží během přepravy přímo s řidičem, který náklad vezl, zboží je dopraveno až k rampě ve skladu(sklad nedisponuje železniční vlečkou). V případě použití železnice je problém s dokazováním, kdo způsobil případné poškození zboží, nutnost přeložení zboží z vagonu na nákladní auto v cílové stanici a jeho převoz do skladu, vyšší cena. Jestliže je ekonomicky a časově výhodnější,vozit zboží po silnici, tak nevidím důvod, proč by dopravce používal železnici. Stačí se podívat jak dopadl projekt Rola. 

http://www.novinky.cz/ekonomika/33718-preprava-kamionu-po-zeleznici-mezi-ceskem-a-nemeckem-skonci.html

+1/0
21.11.2014 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.