Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

D11 u Prahy přes deset hodin stála. Provoz blokovaly dvě nehody

Provoz na dálnici D11 od rána komplikovala nehoda kamionu a osobního auta na 9. kilometru ve směru na Hradec Králové. V koloně za kolizí se následně na 2. kilometru srazily ještě dva kamiony, tři auta a dodávka. Šofér polského kamionu je těžce zraněný. Přes čtyři hodiny byl uzavřen nájezd z Jižní spojky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M46a21r32t37i91n 42V25o26g44e73l 1698960595525

Byl jsem přitom,když ten zlatej kamion narazil do ostatních.Rána to byla ,že salva z děl proti tomu byla hadr.A ten z toho kamionu prej natáhl brka ve vrtulníku.A to vidím na dálnicích denně.LIDI,NEBLBNĚTE A JEZDĚTE BEZPEČNĚ! nEČUMTE PŘI ŘÍZENÍ DO MOBILŮ,NEBO SE NEHRABEJTE SPOLUJEZDKYNI NĚKDE... !!!!:-(

0/0
23.11.2014 21:26

A52n50t39o64n25í95n 59H83o95u95s43k14a 3898795742

No, až lidi pochopí, že je vážně nutný nechávat před sebou takovou mezeru, kterou spotřebujou na celý svoje brzdění, tak tohle snad ubude. Jezdím denně a šoféru, který mi čumí do kufru je mraky.....pokud tohle samovyřazování jedinců funguje na základě Darwinovi teorie, tak budiž. Často to však odnesou úplně nevinný lidi. Nevím o případu, že by policie ČR nedodržování bezpečný vzdálenosti někdy postihovala. Přitom to patří stejně jako jízda na červenou, nedání přednosti, nebezpečné předjíždění atd.atd. na úplně stejnou úroveň ohrožování všech účastníků silničního provozu.

+2/0
21.11.2014 21:18

J30a54r93e24k 11W64o84l97f 5950329690

Až přestanou čeští řidiči včetně kamionů zbytečně blokovat levej pruh rychlejším, tak se můžeme bavit o nějakým dodržování rozestupů, mě se zase stalo xkrát, že mi to kamion šmikl do levýho těsně předemnou a já musel tvrdě na brzdy.... pokud nechcete aby se vám do kufru někdo díval, tak jeďte v pravém pruhu nebo uhejbejte a neblokujte  rychlejší...

+1/0
23.11.2014 10:37

J13i19n51d36ř23i98c46h 33Š24k46o61p47e42k 4585161900275

ta srážka v koloně musela být ve slušný rychlosti.

Tipuju, že chrápal nebo se věnoval něčemu jinému než řízení a nezpozoroval, že před ním stojí kolona

+1/0
21.11.2014 17:54

R18a36d36e56k 27H30o22r14a65k 4867187256395

Tranzit je reseni, otazkou je zda o nej CR stoji? Vyber za myto jde do statni kasy a do Kapsche. Zisk za tranzit by sel do CD cargo a z nej pak formou dani do statni kasy, to by bylo podstatne mene.

0/−1
21.11.2014 16:57

J51a91r40o10s59l97a46v 63K47a37d23l71e71c 5481929962751

Lidi přestaňte nakupovat ten šunt a nebudou mít kam jezdit....;-D

0/0
21.11.2014 15:11

J92a88r60o28s20l86a16v 40K61a26d20l36e62c 5111989682761

Proč tranzity nenaloží na koleje? Utíkají nám peníze a ničíme si silnice...

+2/−1
21.11.2014 15:10
Foto

D18a48v74i70d 20J22a92n51i24k 5476756385164

Asi vlakem často nejezdite:) 1/kapacita koleji už je teď přetízena 2/koleje nevedou všude 3/neexistují žádna překladiště pro tisíce kamionu denně. Při investici několika bilionu korun a X desítek let práce by to mohlo začít fungovat

+2/−1
21.11.2014 15:44

A42n15d73r14e69j 96O88l75e49k92s70a 3325511587711

Je to ale cesta správným směrem. Zřídit třetí a ev. čtvrté koleje na stávajících tranzitních koridorech je rozhodně lepší investice do budoucnosti tranzitní dopravy zboží, než do dálnic. 1000 kamionů = 10 vlaků!!

+1/−1
21.11.2014 15:54
Foto

B92r37o24n29i30s56l11a26v 68G68a60b82r86y24š 2502899261

Naprosto s Vámi souhlasím. Jenže manažer infrastruktury chce kolikrát poplatek nekřesťansky vysoký. I proto mimo jiné byl zrušen vlak Ro-La z Lovosic do Německa. Prostě cestování po železnici se přepravcům nevyplatí.

0/0
21.11.2014 16:02

M63i21r33o48s13l21a51v 37Z75i49k92m29u53n23d 7189943334813

V roce 1994 se žádný poplatek za infrastrukturu neplatil, prosté přepravné výrazně převyšovalo náklady  (nafta) na cestu z Lovosic do Dresden ... A to se ještě nejezdilo přes hranici po dálnici ... pak se otevřela dálnice za směšné mýtné a bylo vymalováno ...

0/0
21.11.2014 16:09

M62i63r88o23s65l52a87v 20Z91i46k57m84u64n97d 7649943824573

Kapacita kolejí je přetížena ????

To bylo v roce 1989, kdy se přepravilo 300 milionů tun ... potkat dnes nákladní vlak na mnoha tratích je rovno zázraku ...

+1/0
21.11.2014 16:04

L39u27b78o28š 29S94e48l93i46n37g54e13r 7189939761310

Asi jste to nepochopil. Pan Kadlec psal TRANZITY, tak co vykládáte kam vedou a nevedou koleje. A pokud chcete vědět jak se to dělá, tak se podívejte do Rakouska,Švýcarska nebo Švédska. Nebo aspoň na videa na You Tube.

+1/0
21.11.2014 16:21

L13u41b40o97š 23S68e53l30i63n22g19e95r 7309739331150

David Janík- zde máte příklad tranzitu z Rakouska do Německa.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=f-eYWzkEfVE

0/0
21.11.2014 16:49

P28e70t67r 77B78á54č69a 8225916615205

Neni nad to pod kazdym clankem o nehode kamionu cist nazory nejakych lojzu, co by vsechno posilali na koleje ;-D

Jeste tady nekdo vypotte, jak by se to v Nemecku nestalo a jak jsou dalnice desny, smrtelny, hruzostrasny a ja nevim co vsechno a mame to komplet R^

+4/−3
21.11.2014 14:31

L56u21b78o77š 14S64e11l84i55n97g61e82r 7159229591560

Například v Kanadě mají možnost zavřít dálnici na max 2 hodiny a to ještě jen vyjímečně. Takovou to nehodu tam řeší dálniční inspaktor a ten nechá kamion strhnout na odstavný pruh a ihned zprovozní levý pruh. A ti policajti co se tam procházejí jako na promenádě by měli jít na školení do Paříže, kde při nehodě třeba u osobáku jej odtlačí nabok a zametou silnici!!! Jo,víte ve světě to jde....i stěmi kamiony na kolejích.

0/0
21.11.2014 16:28

J61á26n 69K48o76t25ú62č 2506964468646

V Nemecku nie. V Európe je jediný štát, ktorý výrazne obmedzuje kamióny a posiela všetko na štreku, a to je Švajčiarsko.

Vlaky nikdy nebudú riešením pre všetku nákladnú dopravu, ale súčasný stav, kde koľajové mýto je výrazne drahšie ako cestné mýto, je blbý.

0/0
21.11.2014 16:57

M52i35r36o74s95l37a22v 55D67i79o16p95a46n 2726229178442

Proč má ten převrácený kamion urvaný kardan? Že by technická závada?:-/

0/−2
21.11.2014 13:52

J78a93r52o25s37l56a32v 56K49o35š82e80k 4249505640584

odpojen na tažení..jenom si to připravil.. to je běžná věc.... pokud neběží motor a točí se kardan tak dojde k poškození převodovky ( není mazaná horní hřídel)

+4/0
21.11.2014 15:07

F96r30a77n58t61i88š69e97k 76K79o62c18o10u41r90e53k 4672229243234

Lidi, tak jste debilní? Čumte před sebe, sledujte provoz a nejezděte jako hovada! Tohle přece není normální.

+7/0
21.11.2014 13:40

A64n49d11r70e77y 77B75r58a63t93u77k19h18i28n 2657202133169

Viník by měl kompenzovat všechny náklady, které vznikly kvůli této zácpě. Alespoň do nějakého silničního fondu. Polepšily by se silnice a zmizeli by neschopní řidiči.

0/0
21.11.2014 13:15

V13á87c49l84a12v 22P43a67v16e47l 9630155131489

Že jo. Moje řeč. Neschopný nahradit schopnými. Úplně všude. Zdroje jsou.;-D

+1/0
21.11.2014 13:22

A90l10b63e28r21t 69V39l95a78c66h 8916731918232

Prostě to uděláme..

+1/0
21.11.2014 14:31

M33a97r28t57i85n 60C74í59n18a 8605118204706

Probuď se ty máčo

0/0
22.11.2014 5:10

M23i58l63a88n 33H97a98n52u26s54k72a 7969798172831

No když vidim jak je slisovanej ten kamion, tak to popoíjžděl cca 90km/h ne?

+3/0
21.11.2014 12:24

J39o63s33e37f 61Č35e16r15v37e92n90i54c83k12ý 9759654291673

No, jestli se doprava odklání přes R10, tak to nejspíše nestojí od Jižní spojky. Mezi Jižní spojkou a D11 je ještě Šterboholská spojka a Pražský okruh (jeho část).

+2/0
21.11.2014 12:07

J53i84ř33í 81K86r83a88m62p58l 4986704656326

no usadil ho pěkně, ale poslední dobou nějak často. to za tím volantem sedí čím dál tím horší řidičii?

+3/0
21.11.2014 11:04

P79a54v46e66l 27N15o26v17á93k 7572389956449

Protoze zkuseneho ridice nezaplati, tak to dela kazdej hnup...

+9/0
21.11.2014 11:46
Foto

D48a74v27i65d 41J64a19n47i79k 5466276175834

S tím bych i souhlasil

+1/0
21.11.2014 15:45

N78i89n94a 18S10k88r29o97m43n25á 7879666375905

9900,- základ, zbytek diety..Rv

0/0
22.11.2014 11:13

M12a12r21t30i23n 44H16á46j71e54k 9747306790707

No on se na 3.km stih´ rozbít ještě někdo v osobáku a převrátit další kamiňón.

0/0
21.11.2014 11:01

B23l78a65ž26e67j 82M89o37t50y66č65k36a 8937327275600

nepatří to do rubriky sport?

+2/−1
21.11.2014 9:43

P82a58v94e92l 63K71u58b66e56l92k14a 8237722369340

a podrubrika? ;-D

+1/0
21.11.2014 9:55

Z20d60e78n41ě76k 88H93r43u19b39ý 5285528261376

F1

+1/0
21.11.2014 10:00

M58i72l57o79s24l61a70v 17K16a44n88t68o15r47e36k 1159107431169

Každou chvíli je tu nehoda kamionu. Výsledek a to v tom nejlepším případě, že je kolaps v dopravě. Kdy už konečně půjdou (dálkový lidově zvaný "tiráci") kamiony na koleje. Bude rychlejší, bezpečnější a hlavně nebudou ničeny silnice a sníží se množství aut na dálnicích.

+6/−7
21.11.2014 9:12

J56a35r17o50s16l89a12v 20K11o25š77e12k 4109515590214

asi ekonomika nic moc...?  množství co by muselo být vyrobeno navíc( to znamená zatížení nerostných zdrojů). Překládání, nehledě, že kapacita ani těch kolejí na to není... . A vy by jste asi neplatil to zdražení všeho i osobních aut. Chcete nakupovat co nejlevněji...Myslíte, že v těch továrnách kdyby to bylo levnější, tak to nedají na koleje, ale z trucu to pošlou kamionem?

+6/−4
21.11.2014 9:19

M14a45r17t35i98n 28J19a26k71l 6839518807526

Pokud železniční doprava vychází dráž než silniční, tak železničáři něco opravdu nezvládají.

+5/0
21.11.2014 9:22

J37a29r37o18s51l11a59v 55K71o15š29e13k 4579355980804

nezvládá kapacita kolejí, a vedení drah taky :-)

+2/0
21.11.2014 9:24

J44i70ř58í 87N74o51v63o29t89n78ý 7378962

Přesně tak, kdyby se kamionová doprava nastěhovala na koleje, tak tam bude k nehnutí a přeprava osob vlakem zcela zkolabuje. Namáhání a tudíž poškození kolejí bude o několik řádů větší. Výluky by byly skoro nepřetržitě. Stavba kolejí je kolikrát náročnější než stavba silnice a má větší nároky na terénní podmínky. A tihle křiklouni, co se kvůli nešťastné nehodě jednoho kamionu zdrželi na cestě do práce a poslali by nejradši vše na koleje, by byli zase první, kdo by řval, že je všechno drahé a na nákupy musí jezdit do okresních nebo krajských měst. Do malých by se to zboží - kvůli jejich směšnému zákazu pro kamiony - samozřejmě nedostalo.;-D

+2/−1
21.11.2014 9:56

M98i98k14i 40Č55i47p94k94a74l54a 3741511785769

Přesně tak nějaký pitomec vykřikuje koleje a další co mají v hlavách nasráno se přidají :-D

+2/0
21.11.2014 10:24
Foto

D42a86v29i59d 56J63a89n36i92k 5566536815534

Presne tak. Někdy mě až překvapuje, kolik tupych lidi u nás zije:) oni si snad mysli, ze každý obchod nebo továrna disponuje připojením na zeleznici:) samozřejmě asi by to nějak udělat šlo, ale z finančního hlediska je to nemožné.

+1/0
21.11.2014 12:12

B32l87a80ž70e55j 15M83o11t95y62č49k36a 8247487795300

donedávna byla napojena na železnici každá továrna, hrozný kolik tupých lidí to nechalo zaniknout

+4/0
21.11.2014 12:58

A87n16d68r61e81j 94O19l47e46k56s48a 3255381537981

Přesně tak by to mělo být - zákonem dáno. Každá fabrika, každý velkosklad, povinně vlečku, jinak nekolaudovat. Když to jde s invalidníma plošinama u každý novostavby, který přitom akorát ochcávají psi, tak s vlečkou by to šlo taky. Jenže to by musela být politická vůl e :-)

0/0
21.11.2014 15:30

J55i54n50d41ř55i48c40h 36Š71k58o87p36e27k 4665771600545

že chci nakupovat levnějc není argument podnikat tak, aby ohrožoval kohokoli.

Dle této logiky by totiž ve jménu ještě levnější přepravy zboží zrušit povinné předstávky řidičů, tolerovat přetížení souprav atd.

Uznáš, že je to blbost.

+3/−3
21.11.2014 9:32

J52a88r46o17s37l53a10v 32K42o36š29e23k 4599455700694

levnější je i při pravidlech bezpečnostních přestávek a podmínek mýta, daně z pohonných hmot a pod( to dráhy třeba do rozpočtu neodvádi

+1/0
21.11.2014 9:50

J90i90n47d86ř30i22c51h 36Š61k26o71p44e87k 4805921450335

nepochopeno.

Jen jsem se snažil říci, že v rámci ještě levnější přepravy nezrušíme přece povinné přestávky. Prostě je nějaká minimální cena za dopravu, která plyne ze zákonů při jejich dodržování a další snížení bez jejích porušení není možné.

Takže pokud by se díky vlakové přepravě zvedla nic by se nestalo, prostě by km nebyl minimálně X, ale X+něco málo k tomu

+1/−1
21.11.2014 10:03

J16a88r19o39s48l19a82v 80K50o63š11e52k 4169595160614

nehoda kamionu vzhledem k jeho velikosti a tím i povaze je tu vždy...ale kdyby tu byla každá nehoda osobáku, tak tu nečteme nic jiného... kamiony jsou tepem ekonomiky....i v vyspělém Německu jezdí ve velkém množství

+2/0
21.11.2014 9:23

V74á11c94l43a72v 72Č58e53r23m10á48k 4443690827324

Dráhy nejsou schopné dopravit náklad v přesný čas na konkrétní místo. Navíc nevedou všude, kam by bylo potřeba, takže doprava vlakem by znamenala dvoje překládání navíc, tu poslední vzdálenost by stejně musel dovézt kamion. Smysl by snad měl jenom tranzit a to ve formě kamionů naložených na vagony ...

+1/−1
21.11.2014 12:27

V52á47c71l94a44v 27P62a40v84e84l 9210285271189

Tak určitě by to šlo, ale hlavně pak aby si měl vedle baráku dobře zásobenej konzum, nejlépe se zahrádkou a chlívkem, aby ten živnostník nemusel nic dovážet.:-P

0/0
21.11.2014 13:17

M62a87r67t28i31n 86B42ř58e74z49i83n45a 8708665530742

Troufnu si nesouhlasit. Řešili jsme ve firmě dopravu zboží (dlažba a obklady)od výrobce ve Španělsku k nám do Česka. Varianta č.1 kamionem, varianta č.2 po železnici. Vyhrála varianta č.1. Důvod :Rychlejší, levnější, flexibilnější,možnost vyřešit případné poškození zboží během přepravy přímo s řidičem, který náklad vezl, zboží je dopraveno až k rampě ve skladu(sklad nedisponuje železniční vlečkou). V případě použití železnice je problém s dokazováním, kdo způsobil případné poškození zboží, nutnost přeložení zboží z vagonu na nákladní auto v cílové stanici a jeho převoz do skladu, vyšší cena. Jestliže je ekonomicky a časově výhodnější,vozit zboží po silnici, tak nevidím důvod, proč by dopravce používal železnici. Stačí se podívat jak dopadl projekt Rola. 

http://www.novinky.cz/ekonomika/33718-preprava-kamionu-po-zeleznici-mezi-ceskem-a-nemeckem-skonci.html

+1/0
21.11.2014 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.