Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

D11 u Prahy přes deset hodin stála. Provoz blokovaly dvě nehody

Provoz na dálnici D11 od rána komplikovala nehoda kamionu a osobního auta na 9. kilometru ve směru na Hradec Králové. V koloně za kolizí se následně na 2. kilometru srazily ještě dva kamiony, tři auta a dodávka. Šofér polského kamionu je těžce zraněný. Přes čtyři hodiny byl uzavřen nájezd z Jižní spojky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M37a95r17t56i73n 38V25o39g17e61l 1558200135965

Byl jsem přitom,když ten zlatej kamion narazil do ostatních.Rána to byla ,že salva z děl proti tomu byla hadr.A ten z toho kamionu prej natáhl brka ve vrtulníku.A to vidím na dálnicích denně.LIDI,NEBLBNĚTE A JEZDĚTE BEZPEČNĚ! nEČUMTE PŘI ŘÍZENÍ DO MOBILŮ,NEBO SE NEHRABEJTE SPOLUJEZDKYNI NĚKDE... !!!!:-(

0/0
23.11.2014 21:26

A82n83t26o10n24í47n 84H40o65u80s50k70a 3588585562

No, až lidi pochopí, že je vážně nutný nechávat před sebou takovou mezeru, kterou spotřebujou na celý svoje brzdění, tak tohle snad ubude. Jezdím denně a šoféru, který mi čumí do kufru je mraky.....pokud tohle samovyřazování jedinců funguje na základě Darwinovi teorie, tak budiž. Často to však odnesou úplně nevinný lidi. Nevím o případu, že by policie ČR nedodržování bezpečný vzdálenosti někdy postihovala. Přitom to patří stejně jako jízda na červenou, nedání přednosti, nebezpečné předjíždění atd.atd. na úplně stejnou úroveň ohrožování všech účastníků silničního provozu.

+2/0
21.11.2014 21:18

J86a79r51e24k 96W72o74l83f 5810939460

Až přestanou čeští řidiči včetně kamionů zbytečně blokovat levej pruh rychlejším, tak se můžeme bavit o nějakým dodržování rozestupů, mě se zase stalo xkrát, že mi to kamion šmikl do levýho těsně předemnou a já musel tvrdě na brzdy.... pokud nechcete aby se vám do kufru někdo díval, tak jeďte v pravém pruhu nebo uhejbejte a neblokujte  rychlejší...

+1/0
23.11.2014 10:37

J22i83n84d44ř98i33c15h 21Š80k83o77p93e92k 4525591960405

ta srážka v koloně musela být ve slušný rychlosti.

Tipuju, že chrápal nebo se věnoval něčemu jinému než řízení a nezpozoroval, že před ním stojí kolona

+1/0
21.11.2014 17:54

R36a16d13e78k 66H81o29r81a13k 4957157346185

Tranzit je reseni, otazkou je zda o nej CR stoji? Vyber za myto jde do statni kasy a do Kapsche. Zisk za tranzit by sel do CD cargo a z nej pak formou dani do statni kasy, to by bylo podstatne mene.

0/−1
21.11.2014 16:57

J10a44r16o77s34l11a55v 30K81a27d64l47e76c 5721189842581

Lidi přestaňte nakupovat ten šunt a nebudou mít kam jezdit....;-D

0/0
21.11.2014 15:11

J71a46r75o44s57l75a89v 66K55a11d64l62e94c 5361109852721

Proč tranzity nenaloží na koleje? Utíkají nám peníze a ničíme si silnice...

+2/−1
21.11.2014 15:10
Foto

D83a43v87i25d 27J58a50n19i53k 5876476415884

Asi vlakem často nejezdite:) 1/kapacita koleji už je teď přetízena 2/koleje nevedou všude 3/neexistují žádna překladiště pro tisíce kamionu denně. Při investici několika bilionu korun a X desítek let práce by to mohlo začít fungovat

+2/−1
21.11.2014 15:44

A19n21d95r54e33j 67O58l72e51k67s25a 3215781987891

Je to ale cesta správným směrem. Zřídit třetí a ev. čtvrté koleje na stávajících tranzitních koridorech je rozhodně lepší investice do budoucnosti tranzitní dopravy zboží, než do dálnic. 1000 kamionů = 10 vlaků!!

+1/−1
21.11.2014 15:54

B67r85o89n64i60s13l87a73v 96G42a53b87r34y35š 6135864510

Naprosto s Vámi souhlasím. Jenže manažer infrastruktury chce kolikrát poplatek nekřesťansky vysoký. I proto mimo jiné byl zrušen vlak Ro-La z Lovosic do Německa. Prostě cestování po železnici se přepravcům nevyplatí.

0/0
21.11.2014 16:02

M34i65r90o53s65l50a13v 41Z37i98k41m75u71n13d 7489593604503

V roce 1994 se žádný poplatek za infrastrukturu neplatil, prosté přepravné výrazně převyšovalo náklady  (nafta) na cestu z Lovosic do Dresden ... A to se ještě nejezdilo přes hranici po dálnici ... pak se otevřela dálnice za směšné mýtné a bylo vymalováno ...

0/0
21.11.2014 16:09

M66i96r82o79s85l31a46v 98Z21i79k79m33u47n48d 7799723854223

Kapacita kolejí je přetížena ????

To bylo v roce 1989, kdy se přepravilo 300 milionů tun ... potkat dnes nákladní vlak na mnoha tratích je rovno zázraku ...

+1/0
21.11.2014 16:04

L17u46b11o45š 86S32e33l14i55n97g34e38r 7159379731830

Asi jste to nepochopil. Pan Kadlec psal TRANZITY, tak co vykládáte kam vedou a nevedou koleje. A pokud chcete vědět jak se to dělá, tak se podívejte do Rakouska,Švýcarska nebo Švédska. Nebo aspoň na videa na You Tube.

+1/0
21.11.2014 16:21

L45u88b67o53š 79S69e17l66i38n32g61e13r 7609929941980

David Janík- zde máte příklad tranzitu z Rakouska do Německa.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=f-eYWzkEfVE

0/0
21.11.2014 16:49

P27e36t51r 23B49á31č20a 8605566815745

Neni nad to pod kazdym clankem o nehode kamionu cist nazory nejakych lojzu, co by vsechno posilali na koleje ;-D

Jeste tady nekdo vypotte, jak by se to v Nemecku nestalo a jak jsou dalnice desny, smrtelny, hruzostrasny a ja nevim co vsechno a mame to komplet R^

+4/−3
21.11.2014 14:31

L47u74b81o73š 51S59e63l12i89n14g41e41r 7479399431170

Například v Kanadě mají možnost zavřít dálnici na max 2 hodiny a to ještě jen vyjímečně. Takovou to nehodu tam řeší dálniční inspaktor a ten nechá kamion strhnout na odstavný pruh a ihned zprovozní levý pruh. A ti policajti co se tam procházejí jako na promenádě by měli jít na školení do Paříže, kde při nehodě třeba u osobáku jej odtlačí nabok a zametou silnici!!! Jo,víte ve světě to jde....i stěmi kamiony na kolejích.

0/0
21.11.2014 16:28

J63á70n 29K52o61t13ú34č 2216784858596

V Nemecku nie. V Európe je jediný štát, ktorý výrazne obmedzuje kamióny a posiela všetko na štreku, a to je Švajčiarsko.

Vlaky nikdy nebudú riešením pre všetku nákladnú dopravu, ale súčasný stav, kde koľajové mýto je výrazne drahšie ako cestné mýto, je blbý.

0/0
21.11.2014 16:57

M43i24r78o17s96l97a93v 68D91i55o58p19a52n 2966909148932

Proč má ten převrácený kamion urvaný kardan? Že by technická závada?:-/

0/−2
21.11.2014 13:52

J84a93r14o83s15l23a55v 89K37o39š22e44k 4499705940654

odpojen na tažení..jenom si to připravil.. to je běžná věc.... pokud neběží motor a točí se kardan tak dojde k poškození převodovky ( není mazaná horní hřídel)

+4/0
21.11.2014 15:07

F10r29a87n21t96i44š43e52k 69K51o61c15o60u76r54e70k 4972409353834

Lidi, tak jste debilní? Čumte před sebe, sledujte provoz a nejezděte jako hovada! Tohle přece není normální.

+7/0
21.11.2014 13:40

A80n74d38r10e33y 26B68r68a81t34u52k83h62i52n 2517772133929

Viník by měl kompenzovat všechny náklady, které vznikly kvůli této zácpě. Alespoň do nějakého silničního fondu. Polepšily by se silnice a zmizeli by neschopní řidiči.

0/0
21.11.2014 13:15

V96á49c59l61a24v 62P61a49v39e60l 9830515451199

Že jo. Moje řeč. Neschopný nahradit schopnými. Úplně všude. Zdroje jsou.;-D

+1/0
21.11.2014 13:22

A44l20b83e35r89t 86V87l79a74c74h 8696451988762

Prostě to uděláme..

+1/0
21.11.2014 14:31

M52a17r34t76i67n 14C42í85n34a 8295608744486

Probuď se ty máčo

0/0
22.11.2014 5:10

M82i86l18a83n 39H87a43n49u51s67k26a 7869258152261

No když vidim jak je slisovanej ten kamion, tak to popoíjžděl cca 90km/h ne?

+3/0
21.11.2014 12:24

J73o83s90e77f 63Č84e96r31v36e17n82i41c75k58ý 9859644731253

No, jestli se doprava odklání přes R10, tak to nejspíše nestojí od Jižní spojky. Mezi Jižní spojkou a D11 je ještě Šterboholská spojka a Pražský okruh (jeho část).

+2/0
21.11.2014 12:07

J48i14ř92í 66K90r39a56m65p36l 4106484176886

no usadil ho pěkně, ale poslední dobou nějak často. to za tím volantem sedí čím dál tím horší řidičii?

+3/0
21.11.2014 11:04

P51a97v26e21l 49N37o81v21á62k 7842659816759

Protoze zkuseneho ridice nezaplati, tak to dela kazdej hnup...

+9/0
21.11.2014 11:46
Foto

D56a56v66i89d 65J13a52n71i76k 5106326175924

S tím bych i souhlasil

+1/0
21.11.2014 15:45

N60i31n97a 57S96k81r28o27m40n42á 7589476455375

9900,- základ, zbytek diety..Rv

0/0
22.11.2014 11:13

M90a14r84t29i37n 83H24á82j10e97k 9467446450637

No on se na 3.km stih´ rozbít ještě někdo v osobáku a převrátit další kamiňón.

0/0
21.11.2014 11:01

B27l74a97ž92e13j 56M75o60t23y15č87k83a 8627587255230

nepatří to do rubriky sport?

+2/−1
21.11.2014 9:43

P18a52v30e75l 60K66u90b80e94l33k77a 8767312989210

a podrubrika? ;-D

+1/0
21.11.2014 9:55

Z62d45e63n98ě65k 44H65r44u87b60ý 5405898791416

F1

+1/0
21.11.2014 10:00

M53i30l65o67s85l89a92v 23K69a13n59t83o27r96e79k 1789987391239

Každou chvíli je tu nehoda kamionu. Výsledek a to v tom nejlepším případě, že je kolaps v dopravě. Kdy už konečně půjdou (dálkový lidově zvaný "tiráci") kamiony na koleje. Bude rychlejší, bezpečnější a hlavně nebudou ničeny silnice a sníží se množství aut na dálnicích.

+6/−7
21.11.2014 9:12

J92a34r47o97s58l58a78v 52K18o41š24e29k 4769205480514

asi ekonomika nic moc...?  množství co by muselo být vyrobeno navíc( to znamená zatížení nerostných zdrojů). Překládání, nehledě, že kapacita ani těch kolejí na to není... . A vy by jste asi neplatil to zdražení všeho i osobních aut. Chcete nakupovat co nejlevněji...Myslíte, že v těch továrnách kdyby to bylo levnější, tak to nedají na koleje, ale z trucu to pošlou kamionem?

+6/−4
21.11.2014 9:19

M12a21r18t44i19n 27J48a74k60l 6489818277676

Pokud železniční doprava vychází dráž než silniční, tak železničáři něco opravdu nezvládají.

+5/0
21.11.2014 9:22

J63a19r61o11s76l85a16v 15K31o17š18e17k 4469845810544

nezvládá kapacita kolejí, a vedení drah taky :-)

+2/0
21.11.2014 9:24

J82i82ř72í 77N54o77v66o89t93n13ý 7758852

Přesně tak, kdyby se kamionová doprava nastěhovala na koleje, tak tam bude k nehnutí a přeprava osob vlakem zcela zkolabuje. Namáhání a tudíž poškození kolejí bude o několik řádů větší. Výluky by byly skoro nepřetržitě. Stavba kolejí je kolikrát náročnější než stavba silnice a má větší nároky na terénní podmínky. A tihle křiklouni, co se kvůli nešťastné nehodě jednoho kamionu zdrželi na cestě do práce a poslali by nejradši vše na koleje, by byli zase první, kdo by řval, že je všechno drahé a na nákupy musí jezdit do okresních nebo krajských měst. Do malých by se to zboží - kvůli jejich směšnému zákazu pro kamiony - samozřejmě nedostalo.;-D

+2/−1
21.11.2014 9:56

M71i47k19i 76Č60i83p53k32a62l28a 3981341415469

Přesně tak nějaký pitomec vykřikuje koleje a další co mají v hlavách nasráno se přidají :-D

+2/0
21.11.2014 10:24
Foto

D79a14v98i36d 71J42a66n30i77k 5656196485224

Presne tak. Někdy mě až překvapuje, kolik tupych lidi u nás zije:) oni si snad mysli, ze každý obchod nebo továrna disponuje připojením na zeleznici:) samozřejmě asi by to nějak udělat šlo, ale z finančního hlediska je to nemožné.

+1/0
21.11.2014 12:12

B85l51a70ž16e72j 20M30o42t83y97č41k55a 8617407585900

donedávna byla napojena na železnici každá továrna, hrozný kolik tupých lidí to nechalo zaniknout

+4/0
21.11.2014 12:58

A64n83d48r45e18j 96O61l89e66k41s43a 3295511697531

Přesně tak by to mělo být - zákonem dáno. Každá fabrika, každý velkosklad, povinně vlečku, jinak nekolaudovat. Když to jde s invalidníma plošinama u každý novostavby, který přitom akorát ochcávají psi, tak s vlečkou by to šlo taky. Jenže to by musela být politická vůl e :-)

0/0
21.11.2014 15:30

J67i22n71d67ř79i91c21h 36Š23k21o13p94e16k 4675801190115

že chci nakupovat levnějc není argument podnikat tak, aby ohrožoval kohokoli.

Dle této logiky by totiž ve jménu ještě levnější přepravy zboží zrušit povinné předstávky řidičů, tolerovat přetížení souprav atd.

Uznáš, že je to blbost.

+3/−3
21.11.2014 9:32

J17a38r22o80s70l12a14v 87K88o80š49e41k 4769115890244

levnější je i při pravidlech bezpečnostních přestávek a podmínek mýta, daně z pohonných hmot a pod( to dráhy třeba do rozpočtu neodvádi

+1/0
21.11.2014 9:50

J53i73n43d89ř72i77c98h 52Š56k34o34p14e11k 4555311850315

nepochopeno.

Jen jsem se snažil říci, že v rámci ještě levnější přepravy nezrušíme přece povinné přestávky. Prostě je nějaká minimální cena za dopravu, která plyne ze zákonů při jejich dodržování a další snížení bez jejích porušení není možné.

Takže pokud by se díky vlakové přepravě zvedla nic by se nestalo, prostě by km nebyl minimálně X, ale X+něco málo k tomu

+1/−1
21.11.2014 10:03

J41a21r23o56s71l95a19v 66K78o89š20e71k 4949455200224

nehoda kamionu vzhledem k jeho velikosti a tím i povaze je tu vždy...ale kdyby tu byla každá nehoda osobáku, tak tu nečteme nic jiného... kamiony jsou tepem ekonomiky....i v vyspělém Německu jezdí ve velkém množství

+2/0
21.11.2014 9:23

V80á61c92l47a28v 37Č38e38r69m33á45k 4773980857434

Dráhy nejsou schopné dopravit náklad v přesný čas na konkrétní místo. Navíc nevedou všude, kam by bylo potřeba, takže doprava vlakem by znamenala dvoje překládání navíc, tu poslední vzdálenost by stejně musel dovézt kamion. Smysl by snad měl jenom tranzit a to ve formě kamionů naložených na vagony ...

+1/−1
21.11.2014 12:27

V58á62c19l45a88v 76P66a81v76e33l 9330935871889

Tak určitě by to šlo, ale hlavně pak aby si měl vedle baráku dobře zásobenej konzum, nejlépe se zahrádkou a chlívkem, aby ten živnostník nemusel nic dovážet.:-P

0/0
21.11.2014 13:17

M80a61r88t23i90n 30B92ř38e48z12i14n81a 8838865470602

Troufnu si nesouhlasit. Řešili jsme ve firmě dopravu zboží (dlažba a obklady)od výrobce ve Španělsku k nám do Česka. Varianta č.1 kamionem, varianta č.2 po železnici. Vyhrála varianta č.1. Důvod :Rychlejší, levnější, flexibilnější,možnost vyřešit případné poškození zboží během přepravy přímo s řidičem, který náklad vezl, zboží je dopraveno až k rampě ve skladu(sklad nedisponuje železniční vlečkou). V případě použití železnice je problém s dokazováním, kdo způsobil případné poškození zboží, nutnost přeložení zboží z vagonu na nákladní auto v cílové stanici a jeho převoz do skladu, vyšší cena. Jestliže je ekonomicky a časově výhodnější,vozit zboží po silnici, tak nevidím důvod, proč by dopravce používal železnici. Stačí se podívat jak dopadl projekt Rola. 

http://www.novinky.cz/ekonomika/33718-preprava-kamionu-po-zeleznici-mezi-ceskem-a-nemeckem-skonci.html

+1/0
21.11.2014 13:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.