- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Byl jsem přitom,když ten zlatej kamion narazil do ostatních.Rána to byla ,že salva z děl proti tomu byla hadr.A ten z toho kamionu prej natáhl brka ve vrtulníku.A to vidím na dálnicích denně.LIDI,NEBLBNĚTE A JEZDĚTE BEZPEČNĚ! nEČUMTE PŘI ŘÍZENÍ DO MOBILŮ,NEBO SE NEHRABEJTE SPOLUJEZDKYNI NĚKDE... !!!!
No, až lidi pochopí, že je vážně nutný nechávat před sebou takovou mezeru, kterou spotřebujou na celý svoje brzdění, tak tohle snad ubude. Jezdím denně a šoféru, který mi čumí do kufru je mraky.....pokud tohle samovyřazování jedinců funguje na základě Darwinovi teorie, tak budiž. Často to však odnesou úplně nevinný lidi. Nevím o případu, že by policie ČR nedodržování bezpečný vzdálenosti někdy postihovala. Přitom to patří stejně jako jízda na červenou, nedání přednosti, nebezpečné předjíždění atd.atd. na úplně stejnou úroveň ohrožování všech účastníků silničního provozu.
Až přestanou čeští řidiči včetně kamionů zbytečně blokovat levej pruh rychlejším, tak se můžeme bavit o nějakým dodržování rozestupů, mě se zase stalo xkrát, že mi to kamion šmikl do levýho těsně předemnou a já musel tvrdě na brzdy.... pokud nechcete aby se vám do kufru někdo díval, tak jeďte v pravém pruhu nebo uhejbejte a neblokujte rychlejší...
ta srážka v koloně musela být ve slušný rychlosti.
Tipuju, že chrápal nebo se věnoval něčemu jinému než řízení a nezpozoroval, že před ním stojí kolona
Tranzit je reseni, otazkou je zda o nej CR stoji? Vyber za myto jde do statni kasy a do Kapsche. Zisk za tranzit by sel do CD cargo a z nej pak formou dani do statni kasy, to by bylo podstatne mene.
Lidi přestaňte nakupovat ten šunt a nebudou mít kam jezdit....
Proč tranzity nenaloží na koleje? Utíkají nám peníze a ničíme si silnice...
Asi vlakem často nejezdite:) 1/kapacita koleji už je teď přetízena 2/koleje nevedou všude 3/neexistují žádna překladiště pro tisíce kamionu denně. Při investici několika bilionu korun a X desítek let práce by to mohlo začít fungovat
Neni nad to pod kazdym clankem o nehode kamionu cist nazory nejakych lojzu, co by vsechno posilali na koleje
Jeste tady nekdo vypotte, jak by se to v Nemecku nestalo a jak jsou dalnice desny, smrtelny, hruzostrasny a ja nevim co vsechno a mame to komplet
Například v Kanadě mají možnost zavřít dálnici na max 2 hodiny a to ještě jen vyjímečně. Takovou to nehodu tam řeší dálniční inspaktor a ten nechá kamion strhnout na odstavný pruh a ihned zprovozní levý pruh. A ti policajti co se tam procházejí jako na promenádě by měli jít na školení do Paříže, kde při nehodě třeba u osobáku jej odtlačí nabok a zametou silnici!!! Jo,víte ve světě to jde....i stěmi kamiony na kolejích.
Proč má ten převrácený kamion urvaný kardan? Že by technická závada?
odpojen na tažení..jenom si to připravil.. to je běžná věc.... pokud neběží motor a točí se kardan tak dojde k poškození převodovky ( není mazaná horní hřídel)
Lidi, tak jste debilní? Čumte před sebe, sledujte provoz a nejezděte jako hovada! Tohle přece není normální.
Viník by měl kompenzovat všechny náklady, které vznikly kvůli této zácpě. Alespoň do nějakého silničního fondu. Polepšily by se silnice a zmizeli by neschopní řidiči.
Že jo. Moje řeč. Neschopný nahradit schopnými. Úplně všude. Zdroje jsou.