Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kvůli nehodě eskalátorů se zastavily schody v dalších stanicích metra

Pražský dopravní podnik odstavil kvůli nehodě eskalátorů v metru na Můstku schody stejného výrobce v dalších třech stanicích metra. Schody se během čtvrtečního incidentu zastavily a pak daly do protipohybu, načež se zranily tři ženy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M53a68r24t95i14n 98R21u85z76i49c44k53a 1842148106147

S timto to vubec nesouvisi, ale musim napsat par zjisteni a pozorovani z eskalatoru v metru. Lide si dost casto, resp. skoro vzdy stoupaji jen na jednu stranu eskalatoru, pricemz druha polovina je neobsazena. To ma za nasledek namahani eskalatoru na jedne strane a rekl bych, ze pak i castejsi udrzbu.

Navic je to i neprakticke, nebot chuzi clovek ziska jen par vterin, ktere strati tim, ze dole ceka az se lide seradi k jedne strane. Kapacita eskalatoru je snizena prakticky o polovinu a naopak dole ve stanici, zvlaste na IPP, dochazi i k tomu, ze ve spickach tak tak stihaji lide opustit stanici pred prijezdem dalsich vlaku a to je tam eskalator navic oproti drivejsimu stavu pred modernizaci.

Tenhle problem co se stal vypada zajimave, jakoby byly sepnute kontakty na opacnou stranu, klidne i uvolneny drat nebo zkrat? Zajima me vysledek setreni...

0/0
5.12.2014 20:26

M62a52r13t57i67n 50P42i41s82á90r 6140672794626

že by u Schindlerů to neuměli správně zapojit ??

0/0
29.11.2014 17:30

T80o54m40á43š 56K89o63t82í38k 9756123823156

Hlavně že se schody 3x zpomalily, aby byly "bezpečnější".

+1/0
29.11.2014 3:31

M67a48r65t45i98n 52P38i90s68á52r 6720842504206

v poho, ze dvou pólů se to přepne na čtyři a potom na osm, žádná věda ..

0/0
29.11.2014 22:32

J56a54n 71Š67p37e94c72i81á63n 2900130599699

Ruske schody jedou! Byly silne naddimenzovane a ukazalo se to jako spravna cesta.Kdyz se nacpou lidma tak jsou na tretine planovane nosnosti. Leta pouzivani- z pohledu ruskeho eskalatoru - vypadaji jako by temer jely naprazdno. Kdyz se na "moderni" eskalatory nahrnnou lidi,tak se pohybuje temer u limitu nosnosti. Z casteho servisu pak profituje dodavajici firma. Za sociku se na dlouhy schody instaloval rusky provereny system, protoze servis nebyl pro nikoho profitem.

+13/−1
28.11.2014 20:45

J69a16n 62Š48p74e38c73i39á57n 2770320659129

Casto se podělavaly schody Transporta česke vyroby, ale ty byly jen na kratke vzdalenosti a poruchy nastvali jen duchodce

0/0
28.11.2014 20:49

V44á62c38l25a48v 74J13e27b77a41v27ý 8290569213466

Dřív boty vydržely 15 let, dneska tak 3 roky, auta vydržely 25 let, dneska sotva 15...ale boty stály měsíční plat, zatímco dnes si jich koupíme 10. Na auto se šetřilo dekádu, dneska 3 roky. Prostě je doba, kdy rapidně klesla cena i životnost.

Jinak se stačí podívat na to, jak půjčují banky. Klidně koupí dluhopisy zemí, které jsou zadlužené až po uši. Jenže pokud zkrachují, tak dopad bude až za 10 let. Koho to dnes zajímá, když odměny jsou ještě letos? Stejně tak je to s každým výrobkem...hlavně prodat, pak už to nějak dopadne. :-/

+1/−5
28.11.2014 21:49

M40a52r91t63i45n 61N34e41r97m81u65t 9327117458279

auta vydržely 25 let, ale byla to už z poloviny jiná kastle (prožrané prahy, blatníky) a 2x zgenerálkovanej motor. Anebo jste měl garáž a víkendy trávil leštěním nebo pod autem. Děkuji nechci

+2/−1
29.11.2014 10:37

M80a41r20t59i72n 16P78i28s37á74r 6430312944136

můj škorpík(Ford) příští rok oslaví dvacku, kastle původní, akorát na lemech zadních blatníkú to začalo prosvítat, motor nezničitelnej(diesel), 2x oprava alternátoru, 1x startéru, párkrát vyměněný nárazníky(hrozně praskaj) a jednou repase spojkový lamely, ale tu mi dělaly v Turecku, asi ten karavan byl na ty jejich kopce moc těžký :-):-):-):-):-):-):-):-):-)

0/0
29.11.2014 17:28

M45a70r42t21i54n 81N46e40r90m22u19t 9807277758899

mám taky diesel picasso, zatím jen 15 let a nerezne ani na pomačkaných místech. Po 240t nová spojka, ramena, tlumiče a jinak jen běžná výměna spotřebních věcí - a hlavně nikdy nezůstalo stát

0/0
29.11.2014 21:06

M17a75r30t60i55n 39P80i11s75á78r 6360802794856

diesel je diesel, je to král, když to umí člověk ošetřovat, tak ho i přežije  :-):-) přeji pěkný zbytek víkendu ..R^

0/0
29.11.2014 22:20

M83a26r34t59i96n 76P86i62s85á40r 6130162354596

emile Špaciáne, neodpovídají novým přísným bezpečnostním předpisům, mají velké mezery mezi jednotlivými díly, hlavně po straně, a není problém namontovat předimenzovaný motor, akorát naprázdno bude baštit mnohem víc ..

0/0
29.11.2014 17:39

T72o28m80á93š 68Z47e19m97a52n 3235288814835

Staré sovětské schody měly výhodu v rychlosti a setrvačnosti - při poruše to dojely i bez pohonu;)

+8/0
28.11.2014 18:46

A24l12e39š 52L15á67n14s20k41ý 7333952116519

Kdo je výrobcem, dodavatelem těchto eskalátorů ?

+1/0
28.11.2014 18:30

J40a19n 97Š42e97b68e97s77t93a 6497290630625

Skočte se podívat do metra, určitě tam někde bude cedulka.....

0/0
28.11.2014 20:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.