Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kvůli nehodě eskalátorů se zastavily schody v dalších stanicích metra

Pražský dopravní podnik odstavil kvůli nehodě eskalátorů v metru na Můstku schody stejného výrobce v dalších třech stanicích metra. Schody se během čtvrtečního incidentu zastavily a pak daly do protipohybu, načež se zranily tři ženy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M14a42r87t67i39n 45R76u78z20i98c79k52a 1762438156677

S timto to vubec nesouvisi, ale musim napsat par zjisteni a pozorovani z eskalatoru v metru. Lide si dost casto, resp. skoro vzdy stoupaji jen na jednu stranu eskalatoru, pricemz druha polovina je neobsazena. To ma za nasledek namahani eskalatoru na jedne strane a rekl bych, ze pak i castejsi udrzbu.

Navic je to i neprakticke, nebot chuzi clovek ziska jen par vterin, ktere strati tim, ze dole ceka az se lide seradi k jedne strane. Kapacita eskalatoru je snizena prakticky o polovinu a naopak dole ve stanici, zvlaste na IPP, dochazi i k tomu, ze ve spickach tak tak stihaji lide opustit stanici pred prijezdem dalsich vlaku a to je tam eskalator navic oproti drivejsimu stavu pred modernizaci.

Tenhle problem co se stal vypada zajimave, jakoby byly sepnute kontakty na opacnou stranu, klidne i uvolneny drat nebo zkrat? Zajima me vysledek setreni...

0/0
5.12.2014 20:26

M76a51r98t85i18n 28P17i92s69á98r 6490812744366

že by u Schindlerů to neuměli správně zapojit ??

0/0
29.11.2014 17:30

T13o24m55á94š 72K32o67t66í65k 9856733183956

Hlavně že se schody 3x zpomalily, aby byly "bezpečnější".

+1/0
29.11.2014 3:31

M18a50r11t16i58n 32P35i18s22á51r 6820852354946

v poho, ze dvou pólů se to přepne na čtyři a potom na osm, žádná věda ..

0/0
29.11.2014 22:32

J97a39n 94Š94p14e83c94i64á95n 2800700829989

Ruske schody jedou! Byly silne naddimenzovane a ukazalo se to jako spravna cesta.Kdyz se nacpou lidma tak jsou na tretine planovane nosnosti. Leta pouzivani- z pohledu ruskeho eskalatoru - vypadaji jako by temer jely naprazdno. Kdyz se na "moderni" eskalatory nahrnnou lidi,tak se pohybuje temer u limitu nosnosti. Z casteho servisu pak profituje dodavajici firma. Za sociku se na dlouhy schody instaloval rusky provereny system, protoze servis nebyl pro nikoho profitem.

+13/−1
28.11.2014 20:45

J20a85n 23Š22p98e31c71i83á29n 2970430329529

Casto se podělavaly schody Transporta česke vyroby, ale ty byly jen na kratke vzdalenosti a poruchy nastvali jen duchodce

0/0
28.11.2014 20:49

V11á94c12l14a22v 86J95e71b68a35v90ý 8780149223486

Dřív boty vydržely 15 let, dneska tak 3 roky, auta vydržely 25 let, dneska sotva 15...ale boty stály měsíční plat, zatímco dnes si jich koupíme 10. Na auto se šetřilo dekádu, dneska 3 roky. Prostě je doba, kdy rapidně klesla cena i životnost.

Jinak se stačí podívat na to, jak půjčují banky. Klidně koupí dluhopisy zemí, které jsou zadlužené až po uši. Jenže pokud zkrachují, tak dopad bude až za 10 let. Koho to dnes zajímá, když odměny jsou ještě letos? Stejně tak je to s každým výrobkem...hlavně prodat, pak už to nějak dopadne. :-/

+1/−5
28.11.2014 21:49

M53a53r29t45i75n 32N24e32r98m38u82t 9637627218789

auta vydržely 25 let, ale byla to už z poloviny jiná kastle (prožrané prahy, blatníky) a 2x zgenerálkovanej motor. Anebo jste měl garáž a víkendy trávil leštěním nebo pod autem. Děkuji nechci

+2/−1
29.11.2014 10:37

M41a61r71t60i82n 10P62i91s67á82r 6850372504596

můj škorpík(Ford) příští rok oslaví dvacku, kastle původní, akorát na lemech zadních blatníkú to začalo prosvítat, motor nezničitelnej(diesel), 2x oprava alternátoru, 1x startéru, párkrát vyměněný nárazníky(hrozně praskaj) a jednou repase spojkový lamely, ale tu mi dělaly v Turecku, asi ten karavan byl na ty jejich kopce moc těžký :-):-):-):-):-):-):-):-):-)

0/0
29.11.2014 17:28

M32a43r94t18i33n 39N74e77r96m56u29t 9857727128749

mám taky diesel picasso, zatím jen 15 let a nerezne ani na pomačkaných místech. Po 240t nová spojka, ramena, tlumiče a jinak jen běžná výměna spotřebních věcí - a hlavně nikdy nezůstalo stát

0/0
29.11.2014 21:06

M38a32r42t60i88n 92P39i16s52á39r 6480902614606

diesel je diesel, je to král, když to umí člověk ošetřovat, tak ho i přežije  :-):-) přeji pěkný zbytek víkendu ..R^

0/0
29.11.2014 22:20

M61a88r94t73i71n 76P94i87s55á39r 6800132634636

emile Špaciáne, neodpovídají novým přísným bezpečnostním předpisům, mají velké mezery mezi jednotlivými díly, hlavně po straně, a není problém namontovat předimenzovaný motor, akorát naprázdno bude baštit mnohem víc ..

0/0
29.11.2014 17:39

T24o40m96á36š 59Z26e38m59a53n 3755618664915

Staré sovětské schody měly výhodu v rychlosti a setrvačnosti - při poruše to dojely i bez pohonu;)

+8/0
28.11.2014 18:46

A36l51e78š 83L47á23n26s44k67ý 7343222116349

Kdo je výrobcem, dodavatelem těchto eskalátorů ?

+1/0
28.11.2014 18:30

J79a50n 76Š13e78b85e38s74t90a 6217410210405

Skočte se podívat do metra, určitě tam někde bude cedulka.....

0/0
28.11.2014 20:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.