Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kvůli nehodě eskalátorů se zastavily schody v dalších stanicích metra

Pražský dopravní podnik odstavil kvůli nehodě eskalátorů v metru na Můstku schody stejného výrobce v dalších třech stanicích metra. Schody se během čtvrtečního incidentu zastavily a pak daly do protipohybu, načež se zranily tři ženy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M19a97r24t78i18n 49R95u77z21i55c80k68a 1252918446967

S timto to vubec nesouvisi, ale musim napsat par zjisteni a pozorovani z eskalatoru v metru. Lide si dost casto, resp. skoro vzdy stoupaji jen na jednu stranu eskalatoru, pricemz druha polovina je neobsazena. To ma za nasledek namahani eskalatoru na jedne strane a rekl bych, ze pak i castejsi udrzbu.

Navic je to i neprakticke, nebot chuzi clovek ziska jen par vterin, ktere strati tim, ze dole ceka az se lide seradi k jedne strane. Kapacita eskalatoru je snizena prakticky o polovinu a naopak dole ve stanici, zvlaste na IPP, dochazi i k tomu, ze ve spickach tak tak stihaji lide opustit stanici pred prijezdem dalsich vlaku a to je tam eskalator navic oproti drivejsimu stavu pred modernizaci.

Tenhle problem co se stal vypada zajimave, jakoby byly sepnute kontakty na opacnou stranu, klidne i uvolneny drat nebo zkrat? Zajima me vysledek setreni...

0/0
5.12.2014 20:26

M19a86r69t62i29n 84P89i13s13á40r 6100842274926

že by u Schindlerů to neuměli správně zapojit ??

0/0
29.11.2014 17:30

T24o98m53á89š 76K31o12t18í39k 9746423283706

Hlavně že se schody 3x zpomalily, aby byly "bezpečnější".

+1/0
29.11.2014 3:31

M18a54r37t77i92n 53P63i57s74á67r 6900102284946

v poho, ze dvou pólů se to přepne na čtyři a potom na osm, žádná věda ..

0/0
29.11.2014 22:32

J21a48n 18Š64p77e84c96i56á37n 2780480699419

Ruske schody jedou! Byly silne naddimenzovane a ukazalo se to jako spravna cesta.Kdyz se nacpou lidma tak jsou na tretine planovane nosnosti. Leta pouzivani- z pohledu ruskeho eskalatoru - vypadaji jako by temer jely naprazdno. Kdyz se na "moderni" eskalatory nahrnnou lidi,tak se pohybuje temer u limitu nosnosti. Z casteho servisu pak profituje dodavajici firma. Za sociku se na dlouhy schody instaloval rusky provereny system, protoze servis nebyl pro nikoho profitem.

+13/−1
28.11.2014 20:45

J88a78n 21Š36p43e57c75i45á74n 2350470559319

Casto se podělavaly schody Transporta česke vyroby, ale ty byly jen na kratke vzdalenosti a poruchy nastvali jen duchodce

0/0
28.11.2014 20:49

V69á27c56l17a52v 70J81e20b63a98v74ý 8960579313236

Dřív boty vydržely 15 let, dneska tak 3 roky, auta vydržely 25 let, dneska sotva 15...ale boty stály měsíční plat, zatímco dnes si jich koupíme 10. Na auto se šetřilo dekádu, dneska 3 roky. Prostě je doba, kdy rapidně klesla cena i životnost.

Jinak se stačí podívat na to, jak půjčují banky. Klidně koupí dluhopisy zemí, které jsou zadlužené až po uši. Jenže pokud zkrachují, tak dopad bude až za 10 let. Koho to dnes zajímá, když odměny jsou ještě letos? Stejně tak je to s každým výrobkem...hlavně prodat, pak už to nějak dopadne. :-/

+1/−5
28.11.2014 21:49

M80a75r88t17i60n 64N83e45r48m33u42t 9337827298849

auta vydržely 25 let, ale byla to už z poloviny jiná kastle (prožrané prahy, blatníky) a 2x zgenerálkovanej motor. Anebo jste měl garáž a víkendy trávil leštěním nebo pod autem. Děkuji nechci

+2/−1
29.11.2014 10:37

M10a61r42t17i66n 49P49i83s17á65r 6590772884136

můj škorpík(Ford) příští rok oslaví dvacku, kastle původní, akorát na lemech zadních blatníkú to začalo prosvítat, motor nezničitelnej(diesel), 2x oprava alternátoru, 1x startéru, párkrát vyměněný nárazníky(hrozně praskaj) a jednou repase spojkový lamely, ale tu mi dělaly v Turecku, asi ten karavan byl na ty jejich kopce moc těžký :-):-):-):-):-):-):-):-):-)

0/0
29.11.2014 17:28

M24a78r21t44i94n 68N84e28r85m90u46t 9337787328739

mám taky diesel picasso, zatím jen 15 let a nerezne ani na pomačkaných místech. Po 240t nová spojka, ramena, tlumiče a jinak jen běžná výměna spotřebních věcí - a hlavně nikdy nezůstalo stát

0/0
29.11.2014 21:06

M28a87r61t34i62n 46P42i88s89á80r 6730952674326

diesel je diesel, je to král, když to umí člověk ošetřovat, tak ho i přežije  :-):-) přeji pěkný zbytek víkendu ..R^

0/0
29.11.2014 22:20

M56a81r74t80i30n 69P22i97s38á23r 6440662234706

emile Špaciáne, neodpovídají novým přísným bezpečnostním předpisům, mají velké mezery mezi jednotlivými díly, hlavně po straně, a není problém namontovat předimenzovaný motor, akorát naprázdno bude baštit mnohem víc ..

0/0
29.11.2014 17:39

T94o83m87á27š 75Z65e29m14a34n 3245518704355

Staré sovětské schody měly výhodu v rychlosti a setrvačnosti - při poruše to dojely i bez pohonu;)

+8/0
28.11.2014 18:46

A87l40e70š 97L10á62n70s13k25ý 7653122186209

Kdo je výrobcem, dodavatelem těchto eskalátorů ?

+1/0
28.11.2014 18:30

J74a88n 73Š27e67b48e75s46t15a 6117630960405

Skočte se podívat do metra, určitě tam někde bude cedulka.....

0/0
28.11.2014 20:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.