- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S timto to vubec nesouvisi, ale musim napsat par zjisteni a pozorovani z eskalatoru v metru. Lide si dost casto, resp. skoro vzdy stoupaji jen na jednu stranu eskalatoru, pricemz druha polovina je neobsazena. To ma za nasledek namahani eskalatoru na jedne strane a rekl bych, ze pak i castejsi udrzbu.
Navic je to i neprakticke, nebot chuzi clovek ziska jen par vterin, ktere strati tim, ze dole ceka az se lide seradi k jedne strane. Kapacita eskalatoru je snizena prakticky o polovinu a naopak dole ve stanici, zvlaste na IPP, dochazi i k tomu, ze ve spickach tak tak stihaji lide opustit stanici pred prijezdem dalsich vlaku a to je tam eskalator navic oproti drivejsimu stavu pred modernizaci.
Tenhle problem co se stal vypada zajimave, jakoby byly sepnute kontakty na opacnou stranu, klidne i uvolneny drat nebo zkrat? Zajima me vysledek setreni...
že by u Schindlerů to neuměli správně zapojit ??
Hlavně že se schody 3x zpomalily, aby byly "bezpečnější".
v poho, ze dvou pólů se to přepne na čtyři a potom na osm, žádná věda ..
Ruske schody jedou! Byly silne naddimenzovane a ukazalo se to jako spravna cesta.Kdyz se nacpou lidma tak jsou na tretine planovane nosnosti. Leta pouzivani- z pohledu ruskeho eskalatoru - vypadaji jako by temer jely naprazdno. Kdyz se na "moderni" eskalatory nahrnnou lidi,tak se pohybuje temer u limitu nosnosti. Z casteho servisu pak profituje dodavajici firma. Za sociku se na dlouhy schody instaloval rusky provereny system, protoze servis nebyl pro nikoho profitem.
Casto se podělavaly schody Transporta česke vyroby, ale ty byly jen na kratke vzdalenosti a poruchy nastvali jen duchodce
Staré sovětské schody měly výhodu v rychlosti a setrvačnosti - při poruše to dojely i bez pohonu;)
Kdo je výrobcem, dodavatelem těchto eskalátorů ?
Skočte se podívat do metra, určitě tam někde bude cedulka.....