Diskuze

Linka 9 jako „ledoborec“. Pražské tramvaje se začaly rozjíždět

V Praze se krátce po 15. hodině zkušebně rozjely po výluce první tramvaje. Linka číslo 9 se vydala na trasu mezi vozovnou Motol a vozovnou Žižkov. Před sedmou už jezdily i další linky - 3, 12 ,18 a 20. Dopravní podnik uvedl, že nechá tramvaje i v noci jezdit podle denních řádů a zároveň prodloužil provozní dobu všech linek metra.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nové tramvaje mají jediný pantograf a kapacitu jako vlak dvou vozů T3. Troleje byly tedy přejížděny jen polovinou pantografů než při obdobné situaci v minulosti, když jezdily jen spřažené T3. Možná i proto to víc na troleji namrzalo.

0 0
možnosti

Nevím, kde pan Bureš bydlí nebo zda jezdí tramvají, nejlépe "9" k Andělu;-D. Ale věta, že k Andělu přijela "9"  plná a hodně lidí z ní vystoupilo, ale zároveň hodně lidí nastoupilo, je za popisovaných okolností nesmyslem, protože tato situace je za běžného provozu a to v obou směrech naprosto standardní;-O

1 0
možnosti

ale ještě mi tam chybí, že to co vystoupili jeli jinam, než ti co nastoupili, :-)

0 0
možnosti

Zajimave je, ze zatim jezdi jen ty starsi tramvaje, zadna 14T (Porsche) ani 15T. Pripisuji to spravne tomu, ze maji jen jeden pantograf, takze jakmile nekde bude 10 cm kus jeste zledovatele troleje, tuto tram to muze zastavit, na rozdil od starsich, ktere kdyz se spoji 2, tak maji pantografy 2? Obecne mam novou 15T velmi rad po vsech strankach a pry i ridici si ji chvali, ale tohle je vcelku zavazny nedostatek (mam-li pravdu)...

1 1
možnosti

Hlavně ty nejstarší, odporové, námrazu zvládají nejlépe, jelikož odpor je jen drát, který vede pořád. Žádný měnič, který  potřebuje nějaké vstupní hodnoty a když je nemá, tak nepracuje... Stejnosměrný motor se dokáže točit už při hodnotách i 10x měnších, než je nominální. Samozřejmě s adekvátním úbytkem síly.

2 pantografy jsou jen třešnička na dortu.

To co bylo nyní, je ale čistý led a tam nepomáhá nic, než čekat.

2 0
možnosti

L10e32o98š 13K72r52á69l

3. 12. 2014 10:03

Koukám, že jakmile přestaly jezdit jeden den tramvaje, tak to velkou spoustu lidí totálně rozhodilo a návrat tramvají do ulic je pro ně jakousi druhou sametovou revolucí. Jak úsměvné...

0 1
možnosti

J49a65n 91Z92e43m30a67n

3. 12. 2014 8:08

Děkuji všem v DP, že jsem dnes spolu s ostatními stál zbytečně na zastávce a kolem jezdili prázdné tramvaje bez zastavení a žádná informace. Fakt člověk by zvracel z toho DP.

1 2
možnosti

Je to tak, že mezi všemi těmi skvostnými novými ForCity musí jako ledoborec jet ta nejstarší postavená ještě v dnes Siemensem dávno zlikvidované fabrice na tramvaje ve Zličíně? Znamená to, že ForCity jsou For óvé?

4 0
možnosti

J47a96n 26M16a82l94e17n47k61a

2. 12. 2014 21:22

už je to tak, přišla zima....

0 2
možnosti

J26i81ř13í 45M66a24c84e40k

2. 12. 2014 19:34

Pro rodilého Smíchováka zní "na Andělu" strašně. Vždycky se tu říkalo "u Anděla".

11 5
možnosti

"U Anděla" jsem nikdy neslyšel.

7 6
možnosti

Trochu uvažujte, páni redaktoři, nebylo to po dešti a následných mrazech, protože by se nic takového nestalo. Bylo to proto, že pršelo a zároveň mrzlo.

6 0
možnosti

ne, bylo to proto, že padaly přechlazené kapky, které okamžitě po dopadu na krystalizační jádro zmrzly

0 0
možnosti

No, jel jsem odpoledne od Vypichu dolů Patočkovou - po nějakém čase. Tramvajová trať předělaná na železniční, takže smůla. Dva pruhy stažené do jednoho - opět smůla. Takže zblokovaná doprava - kvůli nefungujícím tramvajím - ze tří pruhů jsou dva pro tramvaje a samozřejmě k ničemu. Takhle se likviduje možnost lidem dostat se do práce.

2 10
možnosti