- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nové tramvaje mají jediný pantograf a kapacitu jako vlak dvou vozů T3. Troleje byly tedy přejížděny jen polovinou pantografů než při obdobné situaci v minulosti, když jezdily jen spřažené T3. Možná i proto to víc na troleji namrzalo.
Nevím, kde pan Bureš bydlí nebo zda jezdí tramvají, nejlépe "9" k Andělu. Ale věta, že k Andělu přijela "9" plná a hodně lidí z ní vystoupilo, ale zároveň hodně lidí nastoupilo, je za popisovaných okolností nesmyslem, protože tato situace je za běžného provozu a to v obou směrech naprosto standardní
ale ještě mi tam chybí, že to co vystoupili jeli jinam, než ti co nastoupili, :-)
Zajimave je, ze zatim jezdi jen ty starsi tramvaje, zadna 14T (Porsche) ani 15T. Pripisuji to spravne tomu, ze maji jen jeden pantograf, takze jakmile nekde bude 10 cm kus jeste zledovatele troleje, tuto tram to muze zastavit, na rozdil od starsich, ktere kdyz se spoji 2, tak maji pantografy 2? Obecne mam novou 15T velmi rad po vsech strankach a pry i ridici si ji chvali, ale tohle je vcelku zavazny nedostatek (mam-li pravdu)...
Hlavně ty nejstarší, odporové, námrazu zvládají nejlépe, jelikož odpor je jen drát, který vede pořád. Žádný měnič, který potřebuje nějaké vstupní hodnoty a když je nemá, tak nepracuje... Stejnosměrný motor se dokáže točit už při hodnotách i 10x měnších, než je nominální. Samozřejmě s adekvátním úbytkem síly.
2 pantografy jsou jen třešnička na dortu.
To co bylo nyní, je ale čistý led a tam nepomáhá nic, než čekat.
Koukám, že jakmile přestaly jezdit jeden den tramvaje, tak to velkou spoustu lidí totálně rozhodilo a návrat tramvají do ulic je pro ně jakousi druhou sametovou revolucí. Jak úsměvné...
Děkuji všem v DP, že jsem dnes spolu s ostatními stál zbytečně na zastávce a kolem jezdili prázdné tramvaje bez zastavení a žádná informace. Fakt člověk by zvracel z toho DP.
Ale oni tu nejsou přeci pro lidi
Je to tak, že mezi všemi těmi skvostnými novými ForCity musí jako ledoborec jet ta nejstarší postavená ještě v dnes Siemensem dávno zlikvidované fabrice na tramvaje ve Zličíně? Znamená to, že ForCity jsou For óvé?
Pro rodilého Smíchováka zní "na Andělu" strašně. Vždycky se tu říkalo "u Anděla".
Trochu uvažujte, páni redaktoři, nebylo to po dešti a následných mrazech, protože by se nic takového nestalo. Bylo to proto, že pršelo a zároveň mrzlo.
ne, bylo to proto, že padaly přechlazené kapky, které okamžitě po dopadu na krystalizační jádro zmrzly
No, jel jsem odpoledne od Vypichu dolů Patočkovou - po nějakém čase. Tramvajová trať předělaná na železniční, takže smůla. Dva pruhy stažené do jednoho - opět smůla. Takže zblokovaná doprava - kvůli nefungujícím tramvajím - ze tří pruhů jsou dva pro tramvaje a samozřejmě k ničemu. Takhle se likviduje možnost lidem dostat se do práce.