Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cesta na pár desítek minut trvala devět hodin, vlak uvízl u Počernic

Neplánovanou konečnou stanici měl pondělní vlakový spoj InterCity Hutník. Pasažéři sedm hodin čekali u Dolních Počernic, až pak je hasiči odvezli zpět na Hlavní nádraží. Cestující Monika Divišová s pomocí tatínka dorazila domů do Kolína až ve čtyři ráno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V38l88a69d20i40m38í91r 46B60e77n95e75š 2472895714923

Jojo nýmandů co si potřebují dokazovat svou sílu na řadových zaměstancích, kteří s tím nic nemůžou dělat je vždy dostatek.

+6/0
3.12.2014 11:26

K65a44r47e14l 43Ř15e39h42á77č37e39k 9342570801542

Sympatická slečna, než kolem sebe kopat, nadávat a tím zhoršovat situaci, tak zachovat klid, alespoň relativní. Za mě palec nahoru.

+14/0
2.12.2014 20:01

V51á65c18l60a75v 95Š12u22b87r36t 9877243498527

No, to je sice pěkné, ale asi by nám to nemělo bránit v "poučení z krizového vývoje". Ona to totiž není ani zdaleka ojedinělá situace. Kdo jezdí často příměstskými vlaky ví, o čem mluvím. Stačí ranní rosa a teplota okolo nuly, nebo prachový sníh a vlaky nejedou, nebo mají zpoždění, či jsou zkrácené. Tato situace je výjimečná pouze délkou trvání a celorepublikovým dopadem - většinou se jedná spíš o lokální problémy. Každou zimu se to opakuje a záleží jen na charakteru zimy. Může přijít zima, kdy budou mít vlaky problémy třeba několik týdnů...

+1/−1
3.12.2014 9:14

K84a67r61e82l 49Ř70e17h13á14č18e32k 9582360411132

To určitě souhlasím, ale tím, že vyřvu průvodčí nezměním nic. Poučit by to chtělo a taky by se lidé měli smířit s tím, že příroda je pořád mocnější.

0/0
3.12.2014 21:26

L97u66c88i79a32n 53P20a38p39a94z95i63a32n 5584767551895

Proč dopravci na železnici nemají hybridní lokomotivy schopné jezdit na elektřinu i na naftu? Šetří se na kuřeti?

+1/−5
2.12.2014 19:29

V89o89j92t68ě77c50h 17T19r47č48k60a 4106371275691

Protože jsme v ČR

0/−4
2.12.2014 21:42

R70a18d88e68k 97J44a26n98a74t39a 9325876534172

Takové lokomotivy sice existují, ale nikdo na světě si je nedrží pro případ "co kdyby vypadl proud". Mívají je nákladní dopravci, aby dokázali ujet poslední neelektrifikovaný úsek z hlavní trati k nějaké továrně bez přepřahání.

+12/0
2.12.2014 21:57

M83i53r37o62s42l68a46v 48Z43i30k26m80u69n84d 7159583384123

Hybridní jednotky mají ve Francii (Bretaň, Normandie, jih - Narbonne, Perpignan),  kde jsou využívány pro přímou jízdu na elektrifikovaných a neelektrifikovaných tratích ... Velké lokomotivy tohoto typu nemají nikde, někde se u nákladních vlaků jezdících po elektrifikované trati, které obsluhují vlečky "tahá" za elektrickou lok motorová, která s vozy posunuje na neelektrifikované vlečce ...

0/0
6.12.2014 18:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.