Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cesta na pár desítek minut trvala devět hodin, vlak uvízl u Počernic

Neplánovanou konečnou stanici měl pondělní vlakový spoj InterCity Hutník. Pasažéři sedm hodin čekali u Dolních Počernic, až pak je hasiči odvezli zpět na Hlavní nádraží. Cestující Monika Divišová s pomocí tatínka dorazila domů do Kolína až ve čtyři ráno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V89l68a50d36i59m55í84r 64B16e89n97e35š 2882395514783

Jojo nýmandů co si potřebují dokazovat svou sílu na řadových zaměstancích, kteří s tím nic nemůžou dělat je vždy dostatek.

+6/0
3.12.2014 11:26

K48a69r56e44l 49Ř34e64h28á74č84e57k 9472370341692

Sympatická slečna, než kolem sebe kopat, nadávat a tím zhoršovat situaci, tak zachovat klid, alespoň relativní. Za mě palec nahoru.

+14/0
2.12.2014 20:01

V13á98c82l25a38v 51Š71u78b53r93t 9567633288437

No, to je sice pěkné, ale asi by nám to nemělo bránit v "poučení z krizového vývoje". Ona to totiž není ani zdaleka ojedinělá situace. Kdo jezdí často příměstskými vlaky ví, o čem mluvím. Stačí ranní rosa a teplota okolo nuly, nebo prachový sníh a vlaky nejedou, nebo mají zpoždění, či jsou zkrácené. Tato situace je výjimečná pouze délkou trvání a celorepublikovým dopadem - většinou se jedná spíš o lokální problémy. Každou zimu se to opakuje a záleží jen na charakteru zimy. Může přijít zima, kdy budou mít vlaky problémy třeba několik týdnů...

+1/−1
3.12.2014 9:14

K75a22r63e32l 55Ř49e68h25á48č92e65k 9142320601742

To určitě souhlasím, ale tím, že vyřvu průvodčí nezměním nic. Poučit by to chtělo a taky by se lidé měli smířit s tím, že příroda je pořád mocnější.

0/0
3.12.2014 21:26

L96u47c36i81a29n 93P36a15p23a22z36i75a89n 5124507921705

Proč dopravci na železnici nemají hybridní lokomotivy schopné jezdit na elektřinu i na naftu? Šetří se na kuřeti?

+1/−5
2.12.2014 19:29

V46o83j98t72ě93c24h 80T83r10č87k59a 4886581345291

Protože jsme v ČR

0/−4
2.12.2014 21:42

R20a13d55e56k 29J80a97n49a49t16a 9495206284722

Takové lokomotivy sice existují, ale nikdo na světě si je nedrží pro případ "co kdyby vypadl proud". Mívají je nákladní dopravci, aby dokázali ujet poslední neelektrifikovaný úsek z hlavní trati k nějaké továrně bez přepřahání.

+12/0
2.12.2014 21:57

M77i22r97o10s94l67a47v 61Z12i13k32m54u96n28d 7169753254643

Hybridní jednotky mají ve Francii (Bretaň, Normandie, jih - Narbonne, Perpignan),  kde jsou využívány pro přímou jízdu na elektrifikovaných a neelektrifikovaných tratích ... Velké lokomotivy tohoto typu nemají nikde, někde se u nákladních vlaků jezdících po elektrifikované trati, které obsluhují vlečky "tahá" za elektrickou lok motorová, která s vozy posunuje na neelektrifikované vlečce ...

0/0
6.12.2014 18:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.