- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jojo nýmandů co si potřebují dokazovat svou sílu na řadových zaměstancích, kteří s tím nic nemůžou dělat je vždy dostatek.
Sympatická slečna, než kolem sebe kopat, nadávat a tím zhoršovat situaci, tak zachovat klid, alespoň relativní. Za mě palec nahoru.
No, to je sice pěkné, ale asi by nám to nemělo bránit v "poučení z krizového vývoje". Ona to totiž není ani zdaleka ojedinělá situace. Kdo jezdí často příměstskými vlaky ví, o čem mluvím. Stačí ranní rosa a teplota okolo nuly, nebo prachový sníh a vlaky nejedou, nebo mají zpoždění, či jsou zkrácené. Tato situace je výjimečná pouze délkou trvání a celorepublikovým dopadem - většinou se jedná spíš o lokální problémy. Každou zimu se to opakuje a záleží jen na charakteru zimy. Může přijít zima, kdy budou mít vlaky problémy třeba několik týdnů...
Proč dopravci na železnici nemají hybridní lokomotivy schopné jezdit na elektřinu i na naftu? Šetří se na kuřeti?