- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Všechny tramvaje už jedou, na tratě se vrátily elefanty"
tak jsme to Putinovi i Zemanovi spočítali
Za pražskou MHD a mě dávám velké minus za špatnou informovanost. Z rádia padaly informace, které v praxi neplatily. Na zastávkách špatně označené výluky. A když už to jezdilo, tak všude postávali informátoři DPP zcela na nic...
Pražská doprava připomíná chaotický Kocourkov, který nikdo neřídí.
ale máte novou starostku, ani ta to neuřídila? Tak co jste si to zvolili?
Pamatuji si, jak kolegové vzpomínali, jak za minulého režimu v mrazivém počasí rozváželi po konečných řidičům horkou polévku. Nechápu, proč se na dobré rozhodnutí tak často zapomíná. A už vůbec nerozumím, že mohl někdo nechat lidi ve vlacích tak dlouho a obyčejný lidský přístup nikde. Koukám, že i nám lidem ochladly naše srdce a kdo projeví hřejivou lidskost je ihned označený za levičáka, nebo přímo za komunistu. Přitom zelná polévka zahřeje tak dobře, a přitom ty náklady nejsou takové, že bychom na ně neměli. Možná by trvalo déle ji připravit, tak když ohřejete fazolovou, čočkovou či jiné podobné z konzervy, můžete rozvážet ihned. Kde se tedy poděla lidská solidarita? No, hlavně, že pomůžeme zahraničním trpícím. Vlastní přece vydrží.
Nejezdilo to, protože se prý dříve používalo nějaké zařízení v pantografech proti námraze, v rámci šetření to zrušili a výsledek je toto. To samé u ele.lokomotiv. Prostě ušetřili.
Nyní pro byznys vymyslí hybridní mašiny, které pojedou i na alternativní pohon. Odůvodnění zde přece je.
Teď je na čase zjistit, proč dispečeři na dráze vůbec neinformovali vlakové čety o závažnosti situace. Jak je možné, že lidem neřekli po několika hodinách čekání ve vlaku co se děje. A už vůbec nerozumím tomu, jak můžou dopustit, že vlak stojí v polích bez povšimnutí pomalu celý den. To mají ČD/ČD Cargo tak málo naftových lokomotiv, že je problém dostat vlaky z polí alespoň do stanice??? Vždycky mě pak mrzí, když slyším jak nevzdělanci a arogantní lidi nadávají průvodčímu za věci, které on nemůže ovlivnit...
Slyšel jsem o tom mluvit p. Štěpána, vedoucího odboru osobní dopravy, ve včerejších Událostech. Opakoval tam cosi o záloze pouhých 10 lokomotiv na celou republiku, od Carga si samozřejmě něco půjčili, no ale ta komunikace asi byla jaká byla... podle mě kličkoval a k odpovědnosti se měl jen chvílemi (třeba přiznával, že meteorologové ledovku předpověděli, takže o ní věděli). Fakt je, že situace byla vážná a hlavně vznikla náhle. Určitě se něco povedlo líp a něco moc ne... to ovšem musí vyhodnotit zúčastnění příp. kontrolní orgány.
Teda to jsem ještě neviděl, že by se rozjely všechny pražské tramvaje, to je nějaká manifestace? :-) Kde vzali tolik řidičů?
Tak Leo Express 14:06 na Bohumín ještě odřeknutý, Jančura s nějakou čtvrthodinkou na odjezdu, ale vyjede.
Další Leo 16:28 taky zrušený, nevyjede ani Jančura 16:44 (zřejmě kvůli obratu soupravy), jinak vše v zásadě v normálu (aspoň kolem Prahy).
vlaky se vrací vracejí
strážníci dohlíží dohlížejí
Správné už je (bohužel) obojí.
S42 z Roztok do Hostivaře je sice odjakživa S41 a v pracovní dny zajíždí jen do Libně, ale hlavně že se rozjela.
dokud nebude report z Psojed jako-by zima ještě nezačala