- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vlaky to ustály, ale na silnicích je kalamita pořád. Ať ledovka je nebo není.
Pul sedme a dalnice na Prahu stale zavrena. Sjel jsem mazane uz na Myto a Holoubkov, ale az tak mazane to nebylo, protoze je to ucpane i vsude okolo. Po hodine a ctvrt jsem se dostal uz do Zebraku, kde je rychlost pohybu cca 100metru za hodinu... :)
Tahle smutná událost dnes slušně zašlehla dálnici. Dopoledne jsem tam stál dvě a půl hodiny. Zastavil jsem asi 200 metrů od té bouračky v koloně, ta pak měla asi devět kiláků. Odpoledne jsem se vracel a ve směru na Plzeň jsem tam čekal víc než půl hodiny při pojíždění a zipování. A proč to jelo tak pomalu? Každej jouda se potřeboval rozhlídnout, takže jel kolem dvacítkou aby si to detailně prohlídl.
Jak se kazdej jouda musi podivat a pri tom skoro zabrzdi, to je fakt na facku
dnes navečer 17,30..stále uzavřeno,jen nechápu,toto je několikahodinová záležitost a na křižovatce u Zdic celá ta kolona jedoucí mimo dálnici musí dát přednost u nájezdu na D5 u Zdic...nikde policajta nevidět,aby to tam řídil,lituju lidi bydlící v Bavoryni a okolí a lituju i řidiče..my,co to tam známe jsme jeli raději přes Stašov
A proc by tam mel ten policajt stat a ridit krizovatku, kdyz je pohodlnejsi se nekde postavit s radarem a kasirovat rychlost, tak to bohuzel funguje. Nedavno kdyz byla dalnice uzavrena, take kvuli srazce kamionu, tak strejdove v bilych placatkach merili rychlost v Zebrace a to ze ve Zdicich se to kvuli davani prednosti sulcovalo je netankovalo a merili vesele dal. At zije Ceska Republika.
Když vidím, co měl naloženo, tak se moc nedivím, že nedobrzdil.
Tak už to video nedokoukal chudák...
Tohle je asi nejčastější typ nehody u kamiónů. O jejich technice nic nevím, ale u osobáků už bývá u vyšší třídy adaptivní tempomat, který umí i sám zabrzdit. To je to tak drahý, že to není v kamniónech? A EU řeší blbý vysavače, nebylo by lepší dát toto do kamiónu jako povinnou výbavu ? Přitom, když to někam napálí osobák, je to průšvih, ale kamión váží 30xvíc, takže je to masakr.
Nj... byla dodržená bezpečná vzdálenost a nebo jel nalepenej na něm? Věnoval se řízení? Neselhali mu brzdy? Nevíme nic... jenom, že se to stalo
Ale víme, že se píše neselhaly mu brzdy.
Není snad dne, kdyby nehavaroval kamion. Příčiny jsou převážně dvě, nevěnování se řízení, resp. únava a druhá špatný technický stav. Když budu řvát místo dálkových kamionů kontejnery a ty na koleje nebo vodu, tak mě kamionová loby bude kamenovat. Takhle máme zničené dálnice, prací přetížené šoféry nebo řidiče neuměly, což jsou ve výsledku nehody a dost často tragické. Klikou je, že to zase koupil kamión, bejt to osobák tak by výsledek mohl bej ještě tragičtější
Pokud by takový nápad měl projít, tak by to znamenalo přebudovat celou železniční síť na větší kapacitu, zhustit a samozřejmě si také připlatit na zboží. A všechno z toho je buď na dlouho, ekologicky neúnosné nebo finančně neproveditelné.