- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle mého DP v dané situaci nejednal nijak nadstandartně. Dělal jen to co měl.
Troleje se teoreticky dají vyhřívat, je to kov, vede to teplo....
Stejně dobře ho bohužel i ztrácí, zvlášť ve vlhkém prostředí.
Hm..rucni prace. Pockali do stredy az jim ta namraza sama slezla
Nevim, nas ve skole pri fyzice ucili, ze jakykoli vodic klade pri pruchodu elektriny odpor (tu vetsi, tu mensi), ktery se nasledne meni v teplo. Proc tedy do troleji nepustili proste proud vetsi nez obvykle? "Velikost" proudu by museli odladit, ale nemuseli by to delat na 340 km rucne. A sberace proudu na tramvajich pak ve vozovnach a na odstavnych mistech omlatit rucne, tomu by se asi nevyhnuli, ale porad min prace nez mlatit do dratu po cele Praze, ne? A totez u vlaku.
A kam asi tak na neuzavrenem okruhu ten proud proteče aby tam to teplo mohlo vznikat?
DPP v Praze situaci naprosto nezvládl. Informaovanost žádná, to až druhý den, kdy byla teplota pár hodin nad nulou a tramvaje se pomalu rozjely. Brno to zvládlo mnohem lépe a informovanost cestujících jim může Praha jen závidět.
Důležité je ale udělat z komára velblouda a hrdě se bít do prsou, vymýšlet zásluhy.
Možná ale stačilo říct jak to je, že to prostě namrzlo a dokud teploměr nevyleze nad nulu a led nepovolí, tak nic nikam nepojede....
Nestihl jsem položit otázku. Chtěl jsem se zeptat, jestli by příště nešlo dát na tramvajový zastávky ceduli, že tramvaje vůbec nejezdí,
Určitě šlo pokud by vám nevadilo, že tak bude několik desítek lidí blokováno činností s mizivým přínosem, jelikož takovou informaci měl každý už rádia, televize, internetu, hlášení v metru...
Na to se nemusím ptát, zažil jsem. A rozhodně to nebylo organizačně zvládnuto, stačilo vidět mrznoucí lidi na zastávkách bez jakýchkoliv informací.
To je ale otázkou, proč ti lidé takové informace ignorovali...
Dopravní podnik zareagoval tak-jak mohl. Nasadil autobusy...rikši ve svém vozovém parku nemá. Přesto mi zarazila jedna věc-doprava skutečně na sebe nenavazovala a byli často dlouhé prodlevy...ale revizoři vesele kontrolovaly platnost časů ...divím se, že některý nedostal přes
Taky si myslím, že revizoři v dané krizové situaci měli spíš oklepávat led z trolejí nebo aspoň postávat na zastávkách a podávat informace.
pocasi neporucite..to ze nejely tramvaje se stane.spis mi vadi,jak dopravni podnik nastavil nehoraznou cenu za jizdne a pak se vsichni divi,ze je Praha porad ucpana