Diskuze

Troleje před námrazou nelze ochránit, řekl šéf dopravního podniku

Přestože to občas vázlo, kolaps v Praze způsobený ledovkou, jste zvládli. To napsali čtenáři iDNES.cz šéfovi dopravního podniku Jaroslavu Ďurišovi. Ten uvedl, že dodatečné náklady dopravce stále vyčísluje a zaměstnanci, kteří byli narychlo povoláni do služby, dostanou mimořádné odměny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J69a22n 86H25a93l73a87x64a

5. 12. 2014 8:58

Podle mého  DP v dané situaci nejednal nijak nadstandartně. Dělal jen to co měl.

0 0
možnosti
ZJ

Troleje se teoreticky dají vyhřívat, je to kov, vede to teplo....

1 1
možnosti
GH

Stejně dobře ho bohužel i ztrácí, zvlášť ve vlhkém prostředí.

1 0
možnosti
JJ

J68a31n 85J94í59c19h36a

4. 12. 2014 17:03

Hm..rucni prace. Pockali do stredy az jim ta namraza sama slezla

0 7
možnosti
PM

Nevim, nas ve skole pri fyzice ucili, ze jakykoli vodic klade pri pruchodu elektriny odpor (tu vetsi, tu mensi), ktery se nasledne meni v teplo. Proc tedy do troleji nepustili proste proud vetsi nez obvykle? "Velikost" proudu by museli odladit, ale nemuseli by to delat na 340 km rucne. A sberace proudu na tramvajich pak ve vozovnach a na odstavnych mistech omlatit rucne, tomu by se asi nevyhnuli, ale porad min prace nez mlatit do dratu po cele Praze, ne? A totez u vlaku.

0 10
možnosti
Foto

A kam asi tak na neuzavrenem okruhu ten proud proteče aby tam to teplo mohlo vznikat?

7 0
možnosti
KN

DPP v Praze situaci naprosto nezvládl. Informaovanost žádná, to až druhý den, kdy byla teplota pár hodin nad nulou a tramvaje se pomalu rozjely. Brno to zvládlo mnohem lépe a informovanost cestujících jim může Praha jen závidět.

Důležité je ale udělat z komára velblouda a hrdě se bít do prsou, vymýšlet zásluhy.

Možná ale stačilo říct jak to je, že to prostě namrzlo a dokud teploměr nevyleze nad nulu a led nepovolí, tak nic nikam nepojede....

3 8
možnosti
MV
JP

Nestihl jsem položit otázku. Chtěl jsem se zeptat, jestli by příště nešlo dát na tramvajový zastávky ceduli, že tramvaje vůbec nejezdí,

4 3
možnosti
JK

Určitě šlo pokud by vám nevadilo, že tak bude několik desítek lidí blokováno činností s mizivým přínosem, jelikož takovou informaci měl každý už rádia, televize, internetu, hlášení v metru...

13 0
možnosti
LH

myslím, že to zvládli dobře

5 0
možnosti
VP

Na to se nemusím ptát, zažil jsem. A rozhodně to nebylo organizačně zvládnuto, stačilo vidět mrznoucí lidi na zastávkách bez jakýchkoliv informací.Rv

4 5
možnosti
JK

To je ale otázkou, proč ti lidé takové informace ignorovali...

5 0
možnosti
Foto

Dopravní podnik zareagoval tak-jak mohl. Nasadil autobusy...rikši ve svém vozovém parku nemá. Přesto mi zarazila jedna věc-doprava skutečně na sebe nenavazovala a byli často dlouhé prodlevy...ale revizoři vesele kontrolovaly platnost časů ...divím se, že některý nedostal přes ;-O

11 0
možnosti
MN

Taky si myslím, že revizoři v dané krizové situaci měli spíš oklepávat led z trolejí nebo aspoň postávat na zastávkách a podávat informace.

14 0
možnosti
MB

pocasi neporucite..to ze nejely tramvaje se stane.spis mi vadi,jak dopravni podnik nastavil nehoraznou cenu za jizdne a pak se vsichni divi,ze je Praha porad ucpana

2 4
možnosti
JS

J48a18n 95S34v59o26b66o86d45a

4. 12. 2014 15:08

13 Kč denně je nehorázná cena?

4 1
možnosti