- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z popisu vyplývá, že schody nemají žádnou bezpečnostní brzdu při ukroucení pohonu. Takže jediný a konečný příznak této závady je, že se rozjedou vahou jedoucích opačně a sesypou je na jednu hromadu. Zajímavé řešení. Ještě, že výtahy brzdy měly. (a snad i po EU inovaci dosud mají) .
Podle dopravce je na vině především špatná spolupráce s výrobcem eskalátorů, firmou KONE.
Dobrý alibismus. Jestli něco umí tihle lemplové z DP dobře, tak je to přehazování vlastní viny na někoho jiného.
On je DP výrobcem, nebo v čem vidíte to přehazování viny ?
„Od výzvy dopravního podniku, tedy od 28. listopadu, firma stále nedodala požadovanou dokumentaci včetně výkresů a výpočtu. Na těchto podkladech bude stát i další šetření,“ dodal Štábl.
Neni trosku pozde dozadovat se dokumentace ??? Ty by snad mel mit uz davno DP od predani dila .... Stabl by si mel udelat porade nejdrive ve svem bordelu A ne shanet je az kdyz se neco stane
Ony statické výpočty nejsou standardní částí uživatelského manuálu, víme ?
Nebo vám Skodofka k Fóbii něco takového dodala ?
nejsou to náhodou ty nové, které byla nainstalovány za staré, které tak kritizovala a nutila Prahu do výměny EU?
Kdo nutil Prahu do výměny EU?
Máme v práci výtah KONE a najednou mám nějaký respekt v něm jezdit :)
Když já jim dám ovsa, oni skáčou hopsa.
A není to tím, že se málo provádí revize, které by byly prevencí
Staré dobré ruské schody. Bez poruch, rychlé. Pak ovšem přišly europředpisy.
Hlavně důchodci je měli určitě rádi. Položili si hůlku na schod a než posunuli nohu, hůlka byla už o hodně metrů dál
S firmou KONE, resp.jejím tuzemským servisem byla vždy špatná spolupráce. Typicky pro významnou světovou značku. Vše je neskutečně drahé, zákazník je obtěžující hmyz a hlavně - nic se neopravuje. Jen se vyměňují celky.
No, typicky. Třeba Schindler má lepší přístup, a je to větší značka. Nebo Thyssen (ale tam jsou výtahy a eskalátory jen malé procento).
Ovšem dokumentaci mít musí nabeton, každé schody a výtah se schvaluje zvlášť a dokumentace je součástí.
Čárka před "ale"?
bylo nutné zkontrolovat další tři eskalátory stejného výrobce ale s jinou soustavou pohonů.
Neřekl bych, že se nemýlíte.
Není to věta vedlejší, není tam sloveso.
Nejspíš se ale mýlíte.