Diskuze

Praha má další železniční stanici, vlak bude zastavovat pod tratí metra

Po letech příprav se o víkendu otevře nová železniční zastávka na pražském Kačerově. Cestujícím nabídne rychlý přestup mezi linkou metra C a vlaky na dobříšské a čerčanské trati, známé jako Posázavský pacifik. Už napřesrok by se v metropoli měly otevřít další dvě nové zastávky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

P63e58t34r 37V59i42m98r

11. 12. 2014 19:09

a co teď protáhnout koleje z Kačerova k nemocnici Krč a přes Písnici do Jesenice ?

2 0
možnosti
TB

To by se autobusové lobby určitě nelíbilo ...

0 1
možnosti
FV

To je opravdu jen pro zdatné vozíčkáře a nebo opravdu se silným motorem.;-D

1 0
možnosti

M57a12r80t75i54n 28Š73p86á54d

11. 12. 2014 16:19

Zato maminkám s kočárkem, těm se to dolů pofrčí... ;-)

1 0
možnosti
PP

jen ještě zrekonstruovat celkově to autobusový satnoviště a dodat eskalatory s podchodu a bude to fajn místo zase

0 0
možnosti
LK

Zrovna na trati Praha-Čerčany jezdí ty nejhorší herky, co ČD ještě má (hlavně o víkendu) a dost často mají zpozdění už na Hlavním nádraží..:-(

2 1
možnosti
MV

V pracovní dny jezdí většinou třívozové regionovy, což není zas tak zlé :-) , a ano, o víkendu jezdívají dvoupatrové vozy, které jsou v Praze opravdu nejhorší. České dráhy společně s ROPIDem však plánují jejich poměrně velkorysou rekonstrukci :-)

1 0
možnosti
MT

Nějak nechápu tu přístupovou cestu. Jasně - ne moc strmá rampa pro kočárky, vozíčkáře, starší lidi - a prostě obecně ty, co nebudou tak spěchat. A schody pro rychlíky, kteří ten vlak třeba budou chtít doběhnout. Ale podle fotek to vypadá, že schody jsou jen do poloviny (nebo spíš do třetiny) - a pak obíhání přes rampu se zábradlím povinně pro všechny. Nebudou si tam lidi zkracovat cestu - i skrz to zábradlí? Nešlo to schodiště udělat jako alternativu až nahoru? Nebo je tam ta zeď ze zadrátovaných kamenů tak vysoká, že z ní jen tak seskočit nepůjde?

2 0
možnosti
ŘV

Většina lidí nepůjde po rampě nahoru doprava, ale budou pokračovat doleva, kde se schovává vchod do podchodu pod silnicí, z kterého vedou schody na autobusové zastávky a skrz něj také vede nejkratší cesta k metru.

Doprava nahoru je to tak pro ty vozíčkáře, tam je pak chodník kolem hnusné rušné ulice směrem do vilkové čtvrti, kam má jen málo lidí potřebu jít pěšky. Skoro všichni půjdou do podchodu doleva a na autobus nebo do metra.

3 0
možnosti
MH

„Dlouhodobým plánem je tangenciální linka z Radotína přes Branický most a Kačerov do Běchovic,“ To je velmi dobrý nápad, určitě by to odlehčilo jižní spojce, kterou tahle trasa kopíruje! R^

4 0
možnosti
MR

Proto by to nemelo byt dlouhodobym planem, ale kratkodobym...

2 0
možnosti
ES

A co na Černé Mostě u Rajské Zahrady? Také se o tom mluví už léta...

0 0
možnosti

M85a18r76t97i76n 27Š45p71á46d

11. 12. 2014 16:20

O té se bohužel "zapomnělo" mluvit, když se tam v 90. letech stavělo Makro a spol... :-/

1 0
možnosti
OS

Pro mimopražské určitě zajímavé, pro některé vnitroměstské relace také, ale jezdit tak do Modřan? Jízdní doba je sice kratší, ale autobus jezdí častěji. Stejně tak pro většinu bude kratší docházková vzdálenost od autobusové zastávky, jelikož je jich víc. Celkově ovšem dobrý počin, jen houšť.R^

3 0
možnosti
MH

nebojte, oni ty autobusy samozřejmě ihned uberou :-) takže vám stejně nezbyde než na vlak. Totéž udělali na trase Újezd nad Lesy - Běchovice. Slavnostně nám sdělili jak rychlý je vlak do centra, takže máme jezdit vlakem když je skoro souběžný. A autobusy na silnici mají tď ve špičce intervaly skoro 15 minut. Pro ty co jedou do centra asi dobré, ale když někdo potřebuje jinam tím autobusem trochu jinam, tak jen čumí na zastávkách a nic nejede.

0 2
možnosti
MR

Proc jsou ty pristresky zdene a betonove, to bude brzo vypadat jako verejny zachod a evidentne se nepocita s vetsim mnozstvim cestujicich v budoucnu...

5 0
možnosti
JM

Taky to bylo první co mě napadlo. To mělo být průhledné. Takhle to dopadne během chvíle přesně jak říkáte .... :-/

1 0
možnosti
Foto

Zajímavý nadpis. Čekal jsem stanici. A narodila se z toho zastávka.

2 0
možnosti
BG

Ale ona to je stanice. V železniční přepravě se to nerozlišuje, všechno to jsou železniční stanice. Ani na jízdence nemáte napsáno, jestli je cílem stanice nebo zastávka. Cestující to prakticky ani nezajímá, důležité je, jestli ve stanici zastavuje nebo jestli je na znamení.

0 2
možnosti