- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a co teď protáhnout koleje z Kačerova k nemocnici Krč a přes Písnici do Jesenice ?
To by se autobusové lobby určitě nelíbilo ...
To je opravdu jen pro zdatné vozíčkáře a nebo opravdu se silným motorem.
Zato maminkám s kočárkem, těm se to dolů pofrčí...
jen ještě zrekonstruovat celkově to autobusový satnoviště a dodat eskalatory s podchodu a bude to fajn místo zase
Zrovna na trati Praha-Čerčany jezdí ty nejhorší herky, co ČD ještě má (hlavně o víkendu) a dost často mají zpozdění už na Hlavním nádraží..
V pracovní dny jezdí většinou třívozové regionovy, což není zas tak zlé :-) , a ano, o víkendu jezdívají dvoupatrové vozy, které jsou v Praze opravdu nejhorší. České dráhy společně s ROPIDem však plánují jejich poměrně velkorysou rekonstrukci :-)
Nějak nechápu tu přístupovou cestu. Jasně - ne moc strmá rampa pro kočárky, vozíčkáře, starší lidi - a prostě obecně ty, co nebudou tak spěchat. A schody pro rychlíky, kteří ten vlak třeba budou chtít doběhnout. Ale podle fotek to vypadá, že schody jsou jen do poloviny (nebo spíš do třetiny) - a pak obíhání přes rampu se zábradlím povinně pro všechny. Nebudou si tam lidi zkracovat cestu - i skrz to zábradlí? Nešlo to schodiště udělat jako alternativu až nahoru? Nebo je tam ta zeď ze zadrátovaných kamenů tak vysoká, že z ní jen tak seskočit nepůjde?
Většina lidí nepůjde po rampě nahoru doprava, ale budou pokračovat doleva, kde se schovává vchod do podchodu pod silnicí, z kterého vedou schody na autobusové zastávky a skrz něj také vede nejkratší cesta k metru.
Doprava nahoru je to tak pro ty vozíčkáře, tam je pak chodník kolem hnusné rušné ulice směrem do vilkové čtvrti, kam má jen málo lidí potřebu jít pěšky. Skoro všichni půjdou do podchodu doleva a na autobus nebo do metra.
„Dlouhodobým plánem je tangenciální linka z Radotína přes Branický most a Kačerov do Běchovic,“ To je velmi dobrý nápad, určitě by to odlehčilo jižní spojce, kterou tahle trasa kopíruje!
Proto by to nemelo byt dlouhodobym planem, ale kratkodobym...
A co na Černé Mostě u Rajské Zahrady? Také se o tom mluví už léta...
O té se bohužel "zapomnělo" mluvit, když se tam v 90. letech stavělo Makro a spol...
Pro mimopražské určitě zajímavé, pro některé vnitroměstské relace také, ale jezdit tak do Modřan? Jízdní doba je sice kratší, ale autobus jezdí častěji. Stejně tak pro většinu bude kratší docházková vzdálenost od autobusové zastávky, jelikož je jich víc. Celkově ovšem dobrý počin, jen houšť.
nebojte, oni ty autobusy samozřejmě ihned uberou :-) takže vám stejně nezbyde než na vlak. Totéž udělali na trase Újezd nad Lesy - Běchovice. Slavnostně nám sdělili jak rychlý je vlak do centra, takže máme jezdit vlakem když je skoro souběžný. A autobusy na silnici mají tď ve špičce intervaly skoro 15 minut. Pro ty co jedou do centra asi dobré, ale když někdo potřebuje jinam tím autobusem trochu jinam, tak jen čumí na zastávkách a nic nejede.
Proc jsou ty pristresky zdene a betonove, to bude brzo vypadat jako verejny zachod a evidentne se nepocita s vetsim mnozstvim cestujicich v budoucnu...
Taky to bylo první co mě napadlo. To mělo být průhledné. Takhle to dopadne během chvíle přesně jak říkáte ....
Zajímavý nadpis. Čekal jsem stanici. A narodila se z toho zastávka.
Ale ona to je stanice. V železniční přepravě se to nerozlišuje, všechno to jsou železniční stanice. Ani na jízdence nemáte napsáno, jestli je cílem stanice nebo zastávka. Cestující to prakticky ani nezajímá, důležité je, jestli ve stanici zastavuje nebo jestli je na znamení.