Diskuze

Návrat tramvají na Václavské náměstí není prioritou, říká radní Dolínek

Více než tři desetiletí uplynula ode dne, kdy po Václavském náměstí naposledy projela tramvaj. Minulé pražské zastupitelstvo na jaře navrhlo změnit územní plán tak, aby se trať mohla obnovit. Tato myšlenka stále žije, větší šanci na úspěch však nyní má propojení hlavního nádraží a Vinohradské.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KLI

Tramvaje na Václaváku jsou ptákovina. Pokud je někdo líný na krok, má tam metro...

0 0
možnosti
KD

K20a53r34e17l 32D57r25d45a

29. 12. 2014 21:45

Pražská MHD opět v kolapsu. V Praze je 30.000 lidí na křesťanské akci. Potřebují dojíždět z centra do Letňan na výstaviště a "sváteční" pražská MHD nestíhá. Rv

  Vizitka, co putuje do celé Evropy. Rv:-/

0 1
možnosti
JJ

A ohlásili ti Taizisté předpoklad zvýšené přepravní poptávky s žádostí o posílení?

0 0
možnosti
KD

K59a52r37e11l 30D87r36d51a

27. 12. 2014 22:59

Co platí Pražané. DPP má 10.600 zaměstnanců. Z toho 4.160 řidičů, 3.200 dělníků, 417 provozních pracovníků, 2.829 TH pracovníků. Průměrně berou řidiči 32 tis., dělníci 28 tis., provozní pracovníci 27 tis. a TH pracovníci 40 tis. Kč.

  Z toho je 511 VŠ, 4.200 SŠ, 4.900 vyučených a 1.033 pracovníků má základní vzdělání. Když došla řeč na dopravku, DPP provozuje SPŠ dopravní, která produkuje pro potřeby DPP SŠ, vyučené s maturitou a vyučené. Jde tak o SŠ s přidruženým učilištěm. Aneb, škola zajisté vhodná pro start akademické dráhy v oboru doprava.

  Nejlepším flekem u DPP je jednoznačně TH pracovník s maturitou a platem 40 tis. měsíčně, co tady v pracovní době rozdává nadávky ostatním diskutujícím. ;-D

0 2
možnosti
Foto

T47o42m15á28š 16H37r17d47ý

27. 12. 2014 18:51

A co je prioritou radních? Stavět tunely odnikud nikam, nebo zabránit kolapsu dopravy na I.P.Pavlova??? 8-o

1 0
možnosti
KD

K53a61r91e34l 69D53r35d79a

27. 12. 2014 23:09

Při ledovce stála tramvajová doprava jako celek. Vadilo to vůbec někomu? Já jel metrem až na Žižkov.

  Pak se to rozjelo a z pantografů létaly jiskry. Dle mého ta jiskra bere kus materiálu jak z troleje, tak ze sběrače. Jak je to asi s životností těchto dílů? Aneb, jakou asi škodu napáchali pracovníci DPP během ledovky? ;-D

0 3
možnosti
VS

Podle mně tramvaje do centra patří. Ať zůstane pěší zóna a po ní pojedou tramvaje,ale žádná auta.

7 1
možnosti
Foto

Vždyť o to taky jde. Nikdo nechce (doufám) vrátit stav ze 70. let. Dokonce i pan Drda by to mohl pochopit.

0 1
možnosti
KLI

Větší pitomost než tramvaje na Václavák s kopce dolů už snad DP ani vymyslet nemůže. Pokud chce návrat ke komunistické minulosti, ať prodává lístek za 1 Kč !!!

1 8
možnosti
RP

Berete na tohle prášky? ;-D

2 1
možnosti
KD

K38a30r26e21l 53D16r75d33a

26. 12. 2014 23:59

Jako dítě pamatuji nebezpečné tramvaje na Můstku. Kolony popojíždějících tramvají Na Příkopě. Smrad z dopravy bez katalyzátorů a otřesné horko v tramvajích... Nikam se nedalo dostat včas. Lidem bylo špatně...

  Dnešní centrum bez přehnaných tramvají, s metrem, pěší zóny... Je mnohem rozumnější varianta. Chodím centrem pěšky a víc dopravy zde nepotřebuji. 

  Další tramvaje jsou v centru zbytečné. Ostatně, co se nepoučit u vlaků či metra? Tramvaje nemusí projíždět centrem. Stačilo by je ukončit na vhodném místě a poslat zpět na periferii. ;-)

1 7
možnosti
Foto

J80i48ř38í 36E82r62b16e52n

27. 12. 2014 0:22

No, von každej nemá čas a chuť vyběhnout z metra, běžet dvě stě metrů ke krámku s něčím a pak se zase vracet do podzemí. Z tramvaje vystoupíte, kousek popojdete, vyřídíte potřebné a zase jdete pohodlně na refýž. Proto taky na tramvajové Vinohradské či Karmelitské najdete samé normální obchůdky, zato na pěších Příkopech a Staromáku skoro nic...

Pozemní MHD totiž přináší život, tedy normální lidi a normální zákazníky, zatímco pěší zóny slouží k nabízení předražených cetků pro turisty z celého světa.

6 1
možnosti
VH

Když už, tak vést tramvaje Washingtonovou ulicí do Opletalovy a po původní trase do Hybernské.

1 0
možnosti
Foto

To by bylo řešení tzv. "aspoň něco".

2 0
možnosti
MT

M82a81r32e77k 49T81ů89m50a

26. 12. 2014 21:11

Já si myslím, že cesta ve všední dny okolo VN je natolik zasekaná, že další nesmysl jako tramvajová trať by to zasekal ještě víc, není to dobrý nápad...

0 8
možnosti
RP

Není důvod... Tramvaje magistrálu stejně křižují a intenzita aut je na IPP cca stejná jako u Muzea. Takže při zvládnuté koordinaci SSZ by to problémy nedělalo.

4 1
možnosti
MM

M10i18l42a87n 20M76a71j17e38r

26. 12. 2014 20:28

projet se po VN tramvají má svou historickou a  praktickou hodnotu a to žádné metro nenahradí. To patří k Praze stejně jako Karlův most nebo Prašná brána. a měly by se tam co nejrychleji vrátit

9 1
možnosti

no nechci, aby Václavák vypadal jak Anděl... a jakou praktickou hodnotu myslíte..?

0 2
možnosti