- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tramvaje na Václaváku jsou ptákovina. Pokud je někdo líný na krok, má tam metro...
Pražská MHD opět v kolapsu. V Praze je 30.000 lidí na křesťanské akci. Potřebují dojíždět z centra do Letňan na výstaviště a "sváteční" pražská MHD nestíhá.
Vizitka, co putuje do celé Evropy.
A ohlásili ti Taizisté předpoklad zvýšené přepravní poptávky s žádostí o posílení?
Co platí Pražané. DPP má 10.600 zaměstnanců. Z toho 4.160 řidičů, 3.200 dělníků, 417 provozních pracovníků, 2.829 TH pracovníků. Průměrně berou řidiči 32 tis., dělníci 28 tis., provozní pracovníci 27 tis. a TH pracovníci 40 tis. Kč.
Z toho je 511 VŠ, 4.200 SŠ, 4.900 vyučených a 1.033 pracovníků má základní vzdělání. Když došla řeč na dopravku, DPP provozuje SPŠ dopravní, která produkuje pro potřeby DPP SŠ, vyučené s maturitou a vyučené. Jde tak o SŠ s přidruženým učilištěm. Aneb, škola zajisté vhodná pro start akademické dráhy v oboru doprava.
Nejlepším flekem u DPP je jednoznačně TH pracovník s maturitou a platem 40 tis. měsíčně, co tady v pracovní době rozdává nadávky ostatním diskutujícím.
A co je prioritou radních? Stavět tunely odnikud nikam, nebo zabránit kolapsu dopravy na I.P.Pavlova???
Při ledovce stála tramvajová doprava jako celek. Vadilo to vůbec někomu? Já jel metrem až na Žižkov.
Pak se to rozjelo a z pantografů létaly jiskry. Dle mého ta jiskra bere kus materiálu jak z troleje, tak ze sběrače. Jak je to asi s životností těchto dílů? Aneb, jakou asi škodu napáchali pracovníci DPP během ledovky?
Podle mně tramvaje do centra patří. Ať zůstane pěší zóna a po ní pojedou tramvaje,ale žádná auta.
Vždyť o to taky jde. Nikdo nechce (doufám) vrátit stav ze 70. let. Dokonce i pan Drda by to mohl pochopit.
Větší pitomost než tramvaje na Václavák s kopce dolů už snad DP ani vymyslet nemůže. Pokud chce návrat ke komunistické minulosti, ať prodává lístek za 1 Kč !!!
Jako dítě pamatuji nebezpečné tramvaje na Můstku. Kolony popojíždějících tramvají Na Příkopě. Smrad z dopravy bez katalyzátorů a otřesné horko v tramvajích... Nikam se nedalo dostat včas. Lidem bylo špatně...
Dnešní centrum bez přehnaných tramvají, s metrem, pěší zóny... Je mnohem rozumnější varianta. Chodím centrem pěšky a víc dopravy zde nepotřebuji.
Další tramvaje jsou v centru zbytečné. Ostatně, co se nepoučit u vlaků či metra? Tramvaje nemusí projíždět centrem. Stačilo by je ukončit na vhodném místě a poslat zpět na periferii.
No, von každej nemá čas a chuť vyběhnout z metra, běžet dvě stě metrů ke krámku s něčím a pak se zase vracet do podzemí. Z tramvaje vystoupíte, kousek popojdete, vyřídíte potřebné a zase jdete pohodlně na refýž. Proto taky na tramvajové Vinohradské či Karmelitské najdete samé normální obchůdky, zato na pěších Příkopech a Staromáku skoro nic...
Pozemní MHD totiž přináší život, tedy normální lidi a normální zákazníky, zatímco pěší zóny slouží k nabízení předražených cetků pro turisty z celého světa.
Když už, tak vést tramvaje Washingtonovou ulicí do Opletalovy a po původní trase do Hybernské.
To by bylo řešení tzv. "aspoň něco".
Já si myslím, že cesta ve všední dny okolo VN je natolik zasekaná, že další nesmysl jako tramvajová trať by to zasekal ještě víc, není to dobrý nápad...
Není důvod... Tramvaje magistrálu stejně křižují a intenzita aut je na IPP cca stejná jako u Muzea. Takže při zvládnuté koordinaci SSZ by to problémy nedělalo.
projet se po VN tramvají má svou historickou a praktickou hodnotu a to žádné metro nenahradí. To patří k Praze stejně jako Karlův most nebo Prašná brána. a měly by se tam co nejrychleji vrátit
no nechci, aby Václavák vypadal jak Anděl... a jakou praktickou hodnotu myslíte..?