- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Může mi někdo vysvětlit, proč se neustále píše, co mašinfíra začal dělat. Vždyť je to úplně zbytečné, vlak prostě na pětníku nezastavíš. Brzdná dráha vlaku se neměří ani na desítky, ale na stovky metrů. Taky i kdyby by byl mašinfíra nacamranej jak slíva, tak by nehodě tohoto typu taky nezabránil.
Jo jo bylo to výživné cestování, seděl sem v tom vlaku
Je tam napsané před pátou hodinou večer, to je srozumitelné.
proč to udělal už si každý domyslí sám
Jaké následky, byla poškozena lokomotiva ? Nebyla.
Tak co se tam vyšetřuje .... mrtvola, resp. to co z toho člověka zbylo nezasahuje do průjezdného průřezu traťové koleje, takže bezpečnost není ohrožena ... a může se jezdit dál ...
Tohle je debilita, kterou vymyslel nějaký ouřada při tvorbě zákona o drahách a "požehnalo" moudro poslanců ...
Za c.k. nebo první republiky se prostě jelo dál ...
Co to tady plácate za nesmysly? Jaký průjezdný profil koleje? Viděl jste někdy podobnou nehodu? Viděl jste člověka, resp. to co z něj zbylo a na jaké délce jsou pozůstatky rozházené? Podle toho, co říkáte, by tedy měly vlaky jezdit dál přes ostatky, aniž by je někdo posbíral? Nevím jestli jste tak hloupý, nebo jen provokujete.
A k poškození vlaku - viděl jste někdy stav kol a brzd po intenzivním brzdění rychlíku? Zajděte se podívat do nejbližšího depa a nechte si takové kolo ukázat. Možná budete příště vědět, o čem píšete. Teď to zatím vypadá, že to nevíte...
No a já akorát čekám na vlak domů. Stojím v Ústí nad Labem a absolutně mě to štve. Proč si ty lidi nevymyslí jiný způsob odchodu, než takový, který jen na...e ostatní?
Spíš si třeba zkracoval cestu a nevšiml si vlaku.