Diskuze

Na dělníka v Radotíně spadl náklad z jeřábu, muž na místě zemřel

Tragická událost se stala v úterý odpoledne v pražském Radotíně. Osmadvacetiletého dělníka zavalil několikatunový náklad, který na něj spadl z jeřábu. Muž na místě zemřel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P13e34t15r 56H28e67l24l10e74r

17. 12. 2014 10:57

No zrovna u Radotína mě docela znervózňovalo projíždět pod rozestavěným mostem okruhu. :-)

1 0
možnosti
Foto

Co k tomu dodat. 100% adept na Darwinovu cenu. Vyšetřovatel BOZP bude mít jednoduchou práci. ;-D Lezl kde neměl a vsadím se že poslední co mu proběhlo hlavou před 2.5 tunovým nákladem byla vzpomínka ze školení jeřábníku o tom, že pod zavěšeným břemenem se nesmí chodit a při manipulaci se po dním nesmí nacházet ani ostatní lidé. ;-D8-o8-o

0 0
možnosti
KJ

K32a13r11e87l 24J31i44r72a77s

16. 12. 2014 20:29

Hmmmmmm.........proč se tomu ani trochu nedivím? V této Německo České firmě jsem před lety pracoval totiž i já sám a jestli vás zajímá, co sem o této firmě písnu, tak čtěte dál.

Firma SSI SCHAFERMENK která se zabývá výrobou velmi velkých kotlů, nádrží na vodu a vzpěr do dolů a razících štol pro tunely. Už v době kdy jsem v podniku pracoval já představoval počet zaměstnanců 80% Čechů a 20% Poláků. výrobní hal je rozdělena na úseky s jednotlivými kójemi pro svářeče, brusiče. Další pracoviště jsou v přední pravé části podniku kde se nachází elektrická pásová pila CNC stroje a ohýbačka s nůžkami. V přední části výrobní haly se hned vedle brousících boxů nacházel prostor k lakování svařených výrobků, toto místo nebylo nijak oddělené od brousících boxů, z kterých do části lakovny létaly žhavé jiskry.......vždycky jsem si kladl otázku, co by se asi stalo kdyby jiskry vlétly do ředidla, nebo kdyby chytly výpary z barev a ředidel, používaných při lakování vzduchovou či elektrickou stříkací pistolí.

Celý systém výroby měl svůj postup výroby i svou hierarchii, která vypadala si takto: Nejdříve se do haly navezly pláty plechů (různé síly od 2 cm až po 15 cm) takže šlo spíše o železné pláty o rozměrech cca 3,5x4 m i menší. Tyto pláty se pomocí mostového jeřábu a tzv žabky buď magnetické či nikoli musely dopravit přes jednu celou loď nad hlavami dělníků na vypalovačku, už toto bylo velmi nebezpečné, protože pláty se ze žabek někdy i vysmekly a jeden smrtelný úraz už tady takto byl.

Po vypálení obrobků (vypálených částí) putují rozvozem VZV po hale do jednotlivých kójí kde se brousí sváří, ohýbají, vrtají, soustruží, frézují a po té lakují a sestavují do několika tunových monster a připravují se na expedici do zahraničí, kam cestují kamionovou dopravou. Tyto několika tunové kusy se též někdy nakládaly přímo v ve výrobní hale podniku, za pomoci mostového jeřábu nad hlavami ostatních dělníků, svářečů, brusičů v jejich boxech oddělenými plentami.

Dnes je tomu úplně jinak českých prac

0 0
možnosti
JF

J83o37s43e82f 93F87i82l29i84p

16. 12. 2014 18:05

Každé malé děcko ví, že se nejde pod zavěšené břemeno. Aspoň to měl rychle za sebou.

1 1
možnosti
LM

Jste normální??!! Něco takového může napsat jen hulvát a buran! Uvědomujete si, že zemřel mladý člověk?!!! Kdyby šlo o někoho vašeho blízkého, asi by jste tak blbě nekecal! Styďte se! Je mi z vás zle ;-O!!

1 0
možnosti
BM

já nechci automaticky spouštět video, udělejte stím něco.

5 0
možnosti
SK

Já také ne a ještě k tomu s reklamou - ale to je asi ten důvod.

0 1
možnosti