Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ledovka stála Prahu 11 milionů. Nejvíc šlo na posyp a náhradní dopravu

Ledovka, která na začátku prosince úplně ochromila tramvajovou dopravu, stála Prahu asi 11 milionů korun. Nejvíc peněz šlo na posyp silnic, náhradní dopravu a přesčasy zaměstnanců. Uvedl to radní pro dopravu za ČSSD Petr Dolínek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L76u48k65a35s 84N67o85v45y 4884594345276

Jenom 11 mega? Na to, ze ta "kalamita" totalne "ochromila" celou prahu, .... mi to prijde jako celkem zanedbatelna polozka ;)

+1/0
17.12.2014 23:44

M30a47r65e93k 41T23u15r91n31o74v69e27c 7775582460496

No nevím proč ta slova kalamita a ochromila píšete v uvozovkách - to že nejezdila žádná tramvajová linka myslím pro Prahu prostě mimořádná situace byla a dosud k něčemu takovému v podobné míře ještě nedošlo. To samé s elektrickými vlaky - a to se dotklo celé republiky...

A kolik by to podle Vás "mělo" stát, abyste byl spokojen? Třeba 100 mega? :-) Já myslím, že můžeme být rádi...

0/0
18.12.2014 6:28

V43l73a50s42t44i24m15i87l 86P58r45a43u55s 6724510416614

Proč tam tedy nenahnali notorická netáhla na dávkách?? Sypat písek lopatou by nebylo drahé. Technické služby by dali písek a auto, zbytek parta na dávkách. Aspoň by si dávky odpracovali. Jenže to by šlo do EU soudu jako dyškrymynace, nucení k práci, takže normální lidi to odřeli klasicky na přesčasech. Proč nejsou nasazeni třeba při povodních, velkém sněhu?? Proč to mají odřít všechno hasiči a dobrovolníci??

+1/−1
17.12.2014 20:01

J74i24ř36í 61E54r71b93e19n 1193144556727

Protože kdyby se jednomu takovému netáhlu v době živelní pohromy něco stalo, vysoudí statisíce na bolestném - protože tam šel na příkaz, tudíž taky na zodpovědnost úřadů.

0/0
17.12.2014 20:37

T94o17m16á18š 48B95r55á85z83d84a 6857320606162

Mno,

Jest -li šlo o posyp trakčního vedení = troleje (pro blbé čtenáře =  drátů) - tak potom to chápu....???

Jinak nevím proč jde na mimořádné náklady na posyp silnic, které kupodivu v té době nebyly tolik zasaženy?? A že by mimořádné odměny zaměstnaců šly do miliónů za necelé dva dny?  Tak to bych chtěl být taky zaměstnancem DP Prahy, TSK a Ropidu.

A za dva dny 11 melounů - no to potom potěš pánbů až opravdu začne zima!

To asi bude těch nákladů v miliónech víc? Asi ano.

Možná hlavně pro ty důležité managery a vedoucí a pak rozhodit pár floků mezi ty co opravdu musí jet a vozit lidi.

+1/0
17.12.2014 19:38

B53o63h69u57s74l12a28v 84K26r83á32l22í80k 2291780489346

Co plašíte? 11 milionů, to dělá v přepočtu 10 Kč na obyvatele Prahy za den, tj. při zhruba 3 Kč na den kalamity. Pokud by se to rozpočetlo na pracovníky DP a údržby komunikací, tak to je maximálně pár stovek na každého, tedy zlomek normální denní mzdy. Prostě ledovka neznamenala pro Prahu žádné zřetelné náklady.

0/−3
17.12.2014 19:48

B15o10h42u23s63l37a37v 47K33r55á85l75í89k 2391490389936

Opravuji se. 10 Kč na obyvatele Prahy za celou dobu kalamity, tj. zhruba 3 Kč na obyvatele za den.

0/0
17.12.2014 19:50

T65o49m54á48š 56B79r70á76z32d89a 6337260826732

Ale no tak, pane Králíku.....

Statistk jste jistě brilantní - byť po opravě = reparátu.

Berte to však v reálu: I nemluvně, batolátko i jejich mamka, nebo kdokoliv z Vámi uvedených obyvatel (cifer) nejezdí nutně denně tramvají.

Tudíž Vaše teorie spadá - i když statisticky máte recht - pouze do jakési statistické roviny - právě té, která vůbec memá vliv na můj původní příspěvek. A to je to, že se mě zdá cena 11 milionů za "údržbu" - chcete-li to tak nazvat drobet vysoká.....:-/

+1/0
17.12.2014 21:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.