Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ledovka stála Prahu 11 milionů. Nejvíc šlo na posyp a náhradní dopravu

Ledovka, která na začátku prosince úplně ochromila tramvajovou dopravu, stála Prahu asi 11 milionů korun. Nejvíc peněz šlo na posyp silnic, náhradní dopravu a přesčasy zaměstnanců. Uvedl to radní pro dopravu za ČSSD Petr Dolínek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L44u88k52a49s 69N62o94v46y 4364144395206

Jenom 11 mega? Na to, ze ta "kalamita" totalne "ochromila" celou prahu, .... mi to prijde jako celkem zanedbatelna polozka ;)

+1/0
17.12.2014 23:44

M64a91r39e17k 72T53u92r11n95o66v82e74c 7405442580406

No nevím proč ta slova kalamita a ochromila píšete v uvozovkách - to že nejezdila žádná tramvajová linka myslím pro Prahu prostě mimořádná situace byla a dosud k něčemu takovému v podobné míře ještě nedošlo. To samé s elektrickými vlaky - a to se dotklo celé republiky...

A kolik by to podle Vás "mělo" stát, abyste byl spokojen? Třeba 100 mega? :-) Já myslím, že můžeme být rádi...

0/0
18.12.2014 6:28

V69l43a67s33t29i49m25i50l 65P21r74a37u80s 6144300226554

Proč tam tedy nenahnali notorická netáhla na dávkách?? Sypat písek lopatou by nebylo drahé. Technické služby by dali písek a auto, zbytek parta na dávkách. Aspoň by si dávky odpracovali. Jenže to by šlo do EU soudu jako dyškrymynace, nucení k práci, takže normální lidi to odřeli klasicky na přesčasech. Proč nejsou nasazeni třeba při povodních, velkém sněhu?? Proč to mají odřít všechno hasiči a dobrovolníci??

+1/−1
17.12.2014 20:01

J29i45ř25í 51E21r74b83e13n 1653944616237

Protože kdyby se jednomu takovému netáhlu v době živelní pohromy něco stalo, vysoudí statisíce na bolestném - protože tam šel na příkaz, tudíž taky na zodpovědnost úřadů.

0/0
17.12.2014 20:37

T21o15m20á31š 35B12r67á79z19d69a 6487510736952

Mno,

Jest -li šlo o posyp trakčního vedení = troleje (pro blbé čtenáře =  drátů) - tak potom to chápu....???

Jinak nevím proč jde na mimořádné náklady na posyp silnic, které kupodivu v té době nebyly tolik zasaženy?? A že by mimořádné odměny zaměstnaců šly do miliónů za necelé dva dny?  Tak to bych chtěl být taky zaměstnancem DP Prahy, TSK a Ropidu.

A za dva dny 11 melounů - no to potom potěš pánbů až opravdu začne zima!

To asi bude těch nákladů v miliónech víc? Asi ano.

Možná hlavně pro ty důležité managery a vedoucí a pak rozhodit pár floků mezi ty co opravdu musí jet a vozit lidi.

+1/0
17.12.2014 19:38

B96o25h21u95s75l53a36v 55K94r28á17l29í93k 2591630679336

Co plašíte? 11 milionů, to dělá v přepočtu 10 Kč na obyvatele Prahy za den, tj. při zhruba 3 Kč na den kalamity. Pokud by se to rozpočetlo na pracovníky DP a údržby komunikací, tak to je maximálně pár stovek na každého, tedy zlomek normální denní mzdy. Prostě ledovka neznamenala pro Prahu žádné zřetelné náklady.

0/−3
17.12.2014 19:48

B86o11h38u59s10l52a12v 77K46r50á12l84í79k 2921500549236

Opravuji se. 10 Kč na obyvatele Prahy za celou dobu kalamity, tj. zhruba 3 Kč na obyvatele za den.

0/0
17.12.2014 19:50

T59o71m17á89š 51B34r67á25z85d12a 6127410526132

Ale no tak, pane Králíku.....

Statistk jste jistě brilantní - byť po opravě = reparátu.

Berte to však v reálu: I nemluvně, batolátko i jejich mamka, nebo kdokoliv z Vámi uvedených obyvatel (cifer) nejezdí nutně denně tramvají.

Tudíž Vaše teorie spadá - i když statisticky máte recht - pouze do jakési statistické roviny - právě té, která vůbec memá vliv na můj původní příspěvek. A to je to, že se mě zdá cena 11 milionů za "údržbu" - chcete-li to tak nazvat drobet vysoká.....:-/

+1/0
17.12.2014 21:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.