- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
také by to urgentně chtělo změnu na Praze 4 : 180 linkových autobusů zastavujících ve špičce během jediné hodiny v zastávce Nemocnice Krč jsou jasnou ukázkou toho, jak kritická dopravní situace v této lokalitě opravdu je
Znělo by dobře: Nádraží Holešovice -> Vítězné náměstí -> Křížová -> Na Knížecí
Jsem na ty změny fakt zvědavej? Zlepšená točna Červený Vrch bude pravidelně využívána, když očekávám zrušení tramvajové linky 2 v současné trase? Dojde k osekání tramvají na Petřiny? Ze součaných tří linek na dvě nebo dokonce jen na jednu? Slyšel jsem něco o přímém spojení Modřan s letištěm nejen v noci. Bude? Jsem fakt zvědavej...
Překopat chování lidí je to nejtěžší v pražské dopravě. (Uřvaní nevděční paraziti.) A protože jde o velebené voliče a zákazníky, je jasné, že každé zlepšení pražské dopravy je politickou sebevraždou. Být vedení Prahy o prozíravé politice, tak Pražané jezdí dodnes spokojeně koňkou. Všímáte si, že největší dopravní změny bez protestů veřejnosti nalajnovali v Praze komunisti v rámci své policejní totality?
Moc by se mi líbilo stanovit standardy, které by určily, který požadavek na dopravu je v rámci Prahy oprávněný a který je nadhodnocený. A podle toho bych dopravu přidával či rušil.
(Že by ROPID uvažoval nějak takto pragmaticky? A v Česku? To je třeba zatrhnout a zrušit! Pepa z depa dopravě rozumí mnohem lépe, přece.)
Letos držím novoroční závazek, vyhýbat se povrchové MHD a chodit co nejvíce pěšky. Trapně jsem zjistil, že mám cestu výhradně metrem do práce rychlejší než s přestupem na tramvaj. Změna prospívá životu. Zdraví má přednost před jedovatou leností.
Idealni prilezitost zase trochu podelat dopravni spojeni tak, aby tim uz opravdu nikdo nemohl jezdit bez alespon pul hodinoveho cekani na prestupu a nez autobus prijede a jizdy nekam uplne jinam nez clovek potrebuje.
Hele, jen technická. Tam, kde by se mělo čekat půl hodiny na přestup se čeká už teď...většinou se jedná o spoje do okrajových částí a to často jen o víkendech nebo mimo špičku pracovních dnů a často existuje alternativa, jak jet jinak.
Já třeba radši dvakrát přestoupím s pětiminutovým čekáním než bych čekal 30 minut na přímý spoj
Autobus Strahovským tunelem? Co to je za blbost - na spojení pod zemí máme metro. Autobusy mají obsloužit lidi, kterří v oblasti bydlí - tzn Strahov. Překvapivě i tam bydlí lidé, ne jenom studenti!! Pořád se zde staví nové bytové domy, ale dopravní obslužnost ubývá. Primárně nejde o to aby se někdo dostal od Anděla na kulaťák, ale aby se lidé, kteří bydlí na smíchovslké straně Strahova, se dostali do Dejvic a naopak!! Bohužel soudruzi z Ropidu nemají zájem vyhovět lidem ale pouze sobě.
Mám tady 125 po Jižní spojce. Spojení Jižní Město - Smíchov za 20 minut. Parádní spoj. Předtím jsem jezdil raději autem, než to brát C a B.
To na Zizkove je to v pohode, jeste tu muzou dat metro a klidek
Tak mě tak ještě napadlo,
než řešit problémy, je lepší vymýšlet nové a nové kraviny
a vono se to docela rýmuje a navíc i funguje.
Doufám, že ve Srahovském tunelu udělají BUS pruh.
Nedivil bych se. Nejlepe vzdy dva pruhy jednim smerem...
Ono by stačilo kdyby někdo v Ropidu začal používat mozek a obnovil linku 217.
Měl jsem několik jednání s Ropidem a je zřejme, že tam používání mozku nehrozí. Zato sebestřednosti a arogance je tam na rozdávání. Jakej ředitel Procházka, takový celý vedení. Hlavní je dokazovat svoji nezbytnost, aby je nezrušili .