Diskuze

DOKUMENT: Návrh změn v pražské MHD od dubna 2015 - tramvaje

Na duben chystá město největší změny v MHD od roku 2012. Vyvolá je spuštění provozu metra A do Motola. MF DNES a iDNES.cz exkluzivně přinášejí kompletní návrh nových tras a dalších změn.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L87e70n89k49a 42M53a54l91á

12. 2. 2015 9:50

To jsou stále diskuze k ničemu. Pokud vím, tak MHD a tím pádem Dopravní podnik hl.m.Prahy spadá pod Magistrát. Jak je možné, že si jednou Magistrát nepraští pěstí do stolu a nesmete Ropidní nesmysly do pryč? Má vůbec Magistrát nějaký vliv na fungování/nefungování MHD v Praze vlív nebo musí jen odkývat to, co Ropid předloží. Asi jsou tam vazby skrytější než kde jinde.

0 0
možnosti

Takže abychom si to ujasnili: osmička pojede jako dvacítka, šestnáctka jako dvanáctka, devítka pojede ve čtvrtek jako trojka, ale v úterý jako devatenáctka, o lichém víkendu pojede pětka jako šestka a o sudém pětka nepojede vůbec. A ostatní tramvaje podle toho, kde bude volno a kam budou hozené výhybky  ;-D;-D;-D

3 0
možnosti

Přesedat, přesedat, přesedat - o to tu kráčí? Z Kobylis dolů do Libně na most musím 2x přesedat!!! Dříve to inteligentně a hladce projížděla tram 25. Trasa v podstatě na 15 min má dvojí přesedání, pořád nechápu výhody nového ne-spojení, resp. rozbití delších rozumných linek. Ropid jako nástroj destrukce zdravého rozumu. To bude napraveno kdy? Zřejmě jen řečnická otázka.

3 0
možnosti

J63i74ř66í 59Č52e64r97n56ý

20. 1. 2015 12:44

Změny by se měly týkat jen AUTOBUSU milý ROPIDE !!!

1 0
možnosti

J52i85ř65í 30J46o91z53a

19. 1. 2015 21:39

Neni snad rok, kdy se clovek musi naucit nove trasy linek, aby na zastavce nastoupil do spravne tramvaje. Takto zasadni zmeny se provadeji jednou cca. za 20 - 25 let a ne kazdy druhy rok. Me by fakt zajimalo co ma spolecneho otevreni metra z Dejvic do Motole s nove zavadenou linkou 19: Palmovka - Lehovec??? Nejak nechapu...

3 0
možnosti

Ja ano, ta zmena nesouvisi s otevrenim metra, jen se ta zmena s tim sveze...

19 je jednovozova a bohate staci pro usek Lehovec-Vysocanska, 16 je kapacitni, ale jen jedna v useku Palmovka-Vysocanska, kde je vhodne zkratit interval, ...

V historii uz jednou takova linka existovala v trase Novy Hloubetin-Palmovka, linka 25.

0 0
možnosti

vyhodit stávající vedení na hodinu, konkurs už nějak dopadne....než začnete ragovat - já s hloupými vtipy nezačal, to Ropid:-)

4 0
možnosti

J57a87n 56V72r56t76i76š

19. 1. 2015 16:21

Takze se o vikendu nedostaneme z Barrandova na druhou stranu Vltavy. Ted to zajistuje 14...

4 0
možnosti

J94i41ř70í 71J74o15z57a

19. 1. 2015 21:40

Me ta 14tka take vyhovovala!

1 0
možnosti

L12e32n24k53a 53M85a97l58á

19. 1. 2015 15:26

Takže zase jeden velký chaos ;-O26 na Floru? další přestup na trati z nám. Republiky navíc - do Strašnic, 5 díky metru na Praze 6 nahrazuje i 13 v pracovních dnech. Fakt bych posadila Ropiďáky do MHD aby nejméně měsíc na vlastní "zadek" testovali zbabrané tratěRv Jen by mne zajímalo, které kousky trati jsou vlastně ještě sjízdné za snížené "jízdné" půlhodinové? S přestupem a přeletem mezi vzdálenými stanicemi nestihne ani vrtulka u zadele;-O

6 1
možnosti

Já jsem se až doteď Ropidu zastával, ale není možné jednou za tři roky dělat v tramvajích revoluci. Ty změny jsou příliš zásadní, ohýbají se zažité směry a linky se dostávají do nečekaných částí města, kam nikdy nejezdily. Především pak ale nechápu, proč je mimo špičku potřeba snížit kapacitu na Barrandov a celou třetinu. Také nevím, proč se zas obnovují věci, o kterých Ropid před třemi lety tvrdil, že je nezbytné je opustit (přes Letnou - no jistěže to byla blbost, vedení linky jen Barrandov - Smíchovské nádraží...)

3 0
možnosti

na západě se mění A - 4 nové stanice, chápu změny na tomto úseku...

ale mohl by mi někdo rozumně říct, proč se na Vinohradech musí totálně měnit 4 linky ze 4 ???

1 0
možnosti