- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jsou stále diskuze k ničemu. Pokud vím, tak MHD a tím pádem Dopravní podnik hl.m.Prahy spadá pod Magistrát. Jak je možné, že si jednou Magistrát nepraští pěstí do stolu a nesmete Ropidní nesmysly do pryč? Má vůbec Magistrát nějaký vliv na fungování/nefungování MHD v Praze vlív nebo musí jen odkývat to, co Ropid předloží. Asi jsou tam vazby skrytější než kde jinde.
Takže abychom si to ujasnili: osmička pojede jako dvacítka, šestnáctka jako dvanáctka, devítka pojede ve čtvrtek jako trojka, ale v úterý jako devatenáctka, o lichém víkendu pojede pětka jako šestka a o sudém pětka nepojede vůbec. A ostatní tramvaje podle toho, kde bude volno a kam budou hozené výhybky
Přesedat, přesedat, přesedat - o to tu kráčí? Z Kobylis dolů do Libně na most musím 2x přesedat!!! Dříve to inteligentně a hladce projížděla tram 25. Trasa v podstatě na 15 min má dvojí přesedání, pořád nechápu výhody nového ne-spojení, resp. rozbití delších rozumných linek. Ropid jako nástroj destrukce zdravého rozumu. To bude napraveno kdy? Zřejmě jen řečnická otázka.
Změny by se měly týkat jen AUTOBUSU milý ROPIDE !
Neni snad rok, kdy se clovek musi naucit nove trasy linek, aby na zastavce nastoupil do spravne tramvaje. Takto zasadni zmeny se provadeji jednou cca. za 20 - 25 let a ne kazdy druhy rok. Me by fakt zajimalo co ma spolecneho otevreni metra z Dejvic do Motole s nove zavadenou linkou 19: Palmovka - Lehovec??? Nejak nechapu...
Ja ano, ta zmena nesouvisi s otevrenim metra, jen se ta zmena s tim sveze...
19 je jednovozova a bohate staci pro usek Lehovec-Vysocanska, 16 je kapacitni, ale jen jedna v useku Palmovka-Vysocanska, kde je vhodne zkratit interval, ...
V historii uz jednou takova linka existovala v trase Novy Hloubetin-Palmovka, linka 25.
vyhodit stávající vedení na hodinu, konkurs už nějak dopadne....než začnete ragovat - já s hloupými vtipy nezačal, to Ropid
Takze se o vikendu nedostaneme z Barrandova na druhou stranu Vltavy. Ted to zajistuje 14...
Takže zase jeden velký chaos 26 na Floru? další přestup na trati z nám. Republiky navíc - do Strašnic, 5 díky metru na Praze 6 nahrazuje i 13 v pracovních dnech. Fakt bych posadila Ropiďáky do MHD aby nejméně měsíc na vlastní "zadek" testovali zbabrané tratě Jen by mne zajímalo, které kousky trati jsou vlastně ještě sjízdné za snížené "jízdné" půlhodinové? S přestupem a přeletem mezi vzdálenými stanicemi nestihne ani vrtulka u zadele
Já jsem se až doteď Ropidu zastával, ale není možné jednou za tři roky dělat v tramvajích revoluci. Ty změny jsou příliš zásadní, ohýbají se zažité směry a linky se dostávají do nečekaných částí města, kam nikdy nejezdily. Především pak ale nechápu, proč je mimo špičku potřeba snížit kapacitu na Barrandov a celou třetinu. Také nevím, proč se zas obnovují věci, o kterých Ropid před třemi lety tvrdil, že je nezbytné je opustit (přes Letnou - no jistěže to byla blbost, vedení linky jen Barrandov - Smíchovské nádraží...)
na západě se mění A - 4 nové stanice, chápu změny na tomto úseku...
ale mohl by mi někdo rozumně říct, proč se na Vinohradech musí totálně měnit 4 linky ze 4 ???