Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

DOKUMENT: Návrh změn v pražské MHD od dubna 2015 - autobusy, východ Prahy

Na duben chystá město největší změny v MHD od roku 2012. Vyvolá je spuštění provozu metra A do Motola. MF DNES a iDNES.cz exkluzivně přinášejí kompletní návrh nových tras a dalších změn.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O22n66d93ř79e58j 81F24e52l61c17a97n 6352114161627

Autobusová linka 121, která nahradí stávající 293, je pro nás, co bydlíme v Krči, skutečný unikát. Já se potřebuji dostat na nejbližší metro a ne dělat okružní vyhlídkovou jízdu po Praze. Ten, kdo to dával dohromady je osel.

0/0
12.2.2015 13:35

R67o49b93e64r85t 27D68v51o95ř87á24k 5923222476

To je super takže lidi z Blažimské a od archívu pojedou na metro půl hodiny :-) To si ten chytrák, co to vymyšlí, zase staví pomník jako před dvěma lety.To aby se na něj zase pár let nezapomnělo

+1/0
27.1.2015 0:23

J36a48n 58L96i70b87i36c43h 9862708195953

186 a 202 se němění, přitom 186 je dnes na dvě věci, neb jezdí jen kousíček a 202  jednou za uherák, kde jsou ty časy, kdy 186 byl použitelný autobus, ať už jezdil na Holešovice nebo do Bohnic frekventovanými oblastmi, nyní jsou 2 km od sebe vzdálené Kyje a Kbely odříznuté od sebe nespolehlivým spojem možná jezdícím jednou za půl hodiny.

0/0
21.1.2015 23:11

M79a98r96t89i39n 61R77u73z14i62c36k50a 1142558536257

Kdyz uz precisluji linky 29x, coz docela vitam, nechapu zavadeni tehle cisel, kdyz jsou jina volna, tak proc neprecislovali i 291?

0/0
20.1.2015 1:22

B96o90h43u88s11l14a34v 67H48a37m39á27č35e33k 9611323540898

Klasický postup , navrhnu trasy a časy , které nikomu nevyhovují a protože s nimi začne jezdit méně cestujících , tak je zruším . Osvědčilo se to na železnici a u meziměstských autobusů, tak u tramvají to bude také fungovat.

+1/0
19.1.2015 21:42

M46a68x54i15m 58N61o24v48á43k 8735229180916

Nejhorší na tom všem je to, že tyto návrhy zpracovává počítač a ne člověk. V minulosti se linky navrhovali vždy tak, aby člověk pohodlně a s co nejméně přestupy dojel do nejfrekventovanějších bodů a aby mu to trvalo co nejkratší dobu. Dnes si ROPID představuje, že člověk bude rád přestupovat jak m.gor z jedné linky na druhou a snad i víc projede, když bude stát v mrazu na přestup, který jindy absolvovat nemusel - kapitalismus.

Nejlepším příkladem toho o čem mluvím je příklad linek tramvají 3 a 17, které vyjíždějí obě z Kobylis a setkávají se - světe div se - zase v Modřanech - tady tedy pár zastávek od sebe, ale na stejné koleji..?

Stejně je to i s linkami 9 a 16 když jede člověk z Řep, tak se zase dostane - neuvěřitelně - na Žižkov..?

Další krásný příklad toho o čem jsem psal výše je zcela neuvěřitelné číslo ukončení spojů v centru města nebo někde na periferii - třeba na Výstavišti jsou ukončeny 3 spoje, jako by tam bylo větší sídliště než třeba sídliště Ďáblice, Řepy nebo Dejvice.

Další je zmršení linky 10, která vede z Ďáblic na Spořilov, což není o moc dál, kudy projíždí linka 136, která - světe div se - jede také skoro z Ďáblic.

Nebo ukončení dokonce dvou linek na Olšanských hřbitovech - zase, proč zde tyto linky jen neprojíždějí..? Je to proto, že někdo z ROPIDu prostě jen chce, aby lidé jen více PŘESEDALI a tím utráceli více peněz a ztráceli více času - jinak si to nedovedu vysvětlit.

Ale co je nejdůležitější, že většina linek, která začíná na velkých sídlištích končí na nefrekventovaných místech - Výstaviště, Bráník, Olšanské hřbitovy, Čechovo náměstí, Střelničná.

Ještě jste zapoměli využít konečné na Špejchaře, ve Dvorcích a U Zvonařky - tam bych ukončil v každé alespoň 3 linky, tak jako je to na Výstavišti a ještě bych mezi Dvorci a Bráníkem udělal novou linku, aby to bylo přehlednější a bylo by to dokonalé :o) Chaos by mohl vypuknout.

Ne opravdu, zkuste si dát mokrý hadr na hlavu a pokuste se ten b.rdel co jste tu udělali v roce 2012 trochu napravit.

+5/0
19.1.2015 21:18

J24a44n 21V46y95h36n29á93l75e74k 9395505110318

Proč tam pišou ze linka 140 je bezzemne Palmovka _Čakovce kdyz to uz skoro rok jede jen ČAkovice - Českomoravská?? jako ze se to konecne vrati zpet?

0/0
19.1.2015 11:21

K60a47r80e10l 14C94h24ý19l83a 4704907429815

Z Českomoravské jezdí kvůli uzavírce Prosecké, která by měla být letos do poloviny roku hotová. V článku je uveden bezvýlukový stav, proto je tam 140 na Palmovku (stejně tak linka 185), kam patří...

+3/0
19.1.2015 11:39

D74a62v69i60d 55V40o45b25o82r24n86i65k 7942350953709

tak snad uz v malesicich neuvidim jak jedou zasebou tri az ctyri autobusy 163, 163, 188, 133 ... a to vcelku bezne

+4/0
19.1.2015 10:44

J93a24n 64M56a40l63e11n62k72a 6183235773

Skutečně vůbec nechápu smysl linky 136 - tato linka má už vzheldem ke své délce charakter dálkového autobusu. Neznám šílence, který by jel z jižního města do Čimic autobusem. Samozřejmě že jízdní řád nemá vůbec smysl sledovat. Stížnost by se dala posílat na každý konkrétní spoj. Je logické že se autobuse ani náhodou při dojezdech nemůže trefit do jízdní řádu. Autobusy srandovně jezdí po půl hodinách 2-3 za sebou. Asi se na tak dlouhé lince řidiči bojí.

+3/−1
19.1.2015 10:14

T15o59m50a54s 63F54e54j40f15a24r 6837198652169

ano stava se to, ale pravidlem to rozhodne neni

pri opravach na Prumyslove to bylo s linkou 183 jeste o dost horsi

0/0
19.1.2015 10:46

A32l93e44n18a 69N27o47s89k55o36v84á 7517213605179

ja osobne s touto linkou mam velmi dobre zkusenosti, a treba trasu Jizni Mesto Vysocanska s ni jezdim dost pravidelne, bez vyraznejsich problemu, zpozdeni obcas jsou, ale to maji pak vsechny.

0/0
19.1.2015 10:50

P86e47t27r 66Š19k32o73d41a 5117490794640

S tou 183 je to kravina. Na jihu se prodlouží spojení Petrovic a Hájí a především zmizí užitečné spojení Katastrálního úřadu s jihovýchodem Prahy Rv

0/0
19.1.2015 9:49

T65o79m40a54s 90F33e85j77f68a38r 6987538592679

Vy toto spojeni casteji vyuzivate?

Ja treba za sebe muzu rict, ze pro obdobne spojeni (bus 177) radsi vyuziju metro A a C (o vikendu radsi busem, ale to stejne neni otevreny Katastralni urad)

+2/0
19.1.2015 10:45

J69a93r27o77m13i43r 78K97v36a46p91i97l 2952531576

190 Nové číslo pro současnou linku 296 beze změny trasy (Háje – Nádraží Horní Počernice). - dokonaly priklad toho, jak to u ropidu chodi... Misto ruseni linek je potreba zrusit ropid...

+4/−2
19.1.2015 9:29

T61o42m67a88s 62F80e19j24f80a93r 6277348812479

Muzete to prosim nejak vysvetlit?

0/0
19.1.2015 10:39

M58a47r73e17k 51H62r79u24b32y 6467452841678

Zmena cisla beze zmeny linky - proc?

0/0
20.1.2015 12:49

J52a93n 61H92r37a41b30á17n94e41k 8637958850

Linka 166 odjakživa patří do Třeboradic a jsem rád, že si to pánové z ROPIDu toto uvědomili a konečně jí po 7 letech zase vrací domů, do Třeboradic!VV

0/0
19.1.2015 9:18

A78l45e83n85a 18P95e59t77r97u 4282895530901

136 Ve směru z Jižního Města je ze zastávky Třebenická odkloněna po trase současné linky 183 přes Ládví, Kobylisy a Vozovnu Kobylisy do zastávky Sídliště Čimice. Ve zrušeném úseku je nahrazena linkou 183.

183 Ve směru od Hájů je ze zastávky Třebenická odkloněna po trase současné linky 136 přes Sídliště Ďáblice do zastávky Vozovna Kobylisy. V úsekuTřebenická – Sídliště Čimiceje nahrazena linkou 136. V úsekuSídliště Petrovice – Horčičkovajede nově přes zastávky Morseova a Newtonova. Posílení provozu v pracovní dny dopoledne.

PROČ???????????

+1/0
19.1.2015 8:46

A77l47e19š 31V52y77k23y65p30ě29l 2102890922616

Jelikoz je 136 kloubova, vetsi kapacita, jelikoz stale chybi Cimicim o vikendu vyraznejsi spojeni, proto nejspis Ropid vymyslel tuhle uchvatnost.

+3/0
19.1.2015 8:55

T40o62m15a19s 20F65e13j10f77a47r 6607368872179

Co s tim je za problem?

Po vetsinu zmeny nahrazen jeden bus druhym a navic 177 a 183 maji po dlouhou dobu stejnou trasu, tak to v oblasti Kobylis a Dablic rozdelili.

+1/−1
19.1.2015 10:41

J74a94n 43B12í82l49e51k 7694852204203

Na co ROPID sáhne, to opět zmrzačí!;-O

+2/0
19.1.2015 8:22

T28o71m92a58s 26M83a94l25y 6440282257913

Jaký smysl má změná v trasách 136 a 183? Obzvláště jen v jednom směru?

+4/0
19.1.2015 8:01
Foto

T19e79r87i 87S76i68r70o69v25a 5886167906347

Měla by smysl v obou směrech, hlavně pokud 136 budou i dál jezdit kloubáky. 183 mezi Prosekem a Čimicema je občas katastrofa, co se kapacity týče. Ale změnu jen v jednom směru taky nechápu...

0/0
19.1.2015 8:30

M85a97r17t52i19n 70W75a94l97l90n92e19r 6515600634640

Domnívám se, že se jedná o obousměrnou změnu. Termínem "ze směru od..." popisuje trasu z jedné konečné na druhou pro ty, kdo to místně neznají. Byla by změna z druhé strany jiná, bylo by popsáno, případně přidána poznámka "trasa se v opačném směru nemění".

Ale podložené to ničím nemám, jen to tak vnímám a chápu.

+5/0
19.1.2015 8:39
Foto

T21e53r87i 58S13i33r31o94v61a 5736107246497

Kéž byste měl pravdu :-)

0/0
19.1.2015 8:39

M93a38r65t11i34n 40W84a87l71l34n57e48r 6955200874930

Hlavně si neumím představit, že by linka měla končit na Sídliště Čimice, ale začátek linky na druhou stranu by byl na Vozovně Kobylisy.;-)

+1/0
19.1.2015 8:41
Foto

T77e35r18i 16S15i14r45o27v42a 5316617756227

Taky mi to přišlo poněkud neproveditelné... :)

0/0
19.1.2015 8:56

T89o45m70a60s 55M14a62l37y 6170272297783

Tak vzhledem k tomu, že i nyní obě linky jedou přes Vozovnu Kobylisy (s tím že 136 tam končí), tak se to dá protáhnout až do těch Čimic, což má svůj smysl, přecejen moc toho do těch Čimic nejezdí. 

Ale nejspíš máte pravdu, že to je v obou směrech, u ostatních linek to píší podobným stylem, četl jsem pouze linky, které se mě mohou týkat... Naštěstí nejsem jediný, kdo to po prvním přečtení špatně pochopil :-D

0/0
19.1.2015 9:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.