Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

DOKUMENT: Návrh změn v pražské MHD od dubna 2015 - autobusy, východ Prahy

Na duben chystá město největší změny v MHD od roku 2012. Vyvolá je spuštění provozu metra A do Motola. MF DNES a iDNES.cz exkluzivně přinášejí kompletní návrh nových tras a dalších změn.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O71n92d69ř79e10j 67F44e13l14c11a52n 6682944251167

Autobusová linka 121, která nahradí stávající 293, je pro nás, co bydlíme v Krči, skutečný unikát. Já se potřebuji dostat na nejbližší metro a ne dělat okružní vyhlídkovou jízdu po Praze. Ten, kdo to dával dohromady je osel.

0/0
12.2.2015 13:35

R92o79b96e62r93t 11D13v48o48ř11á91k 5573302126

To je super takže lidi z Blažimské a od archívu pojedou na metro půl hodiny :-) To si ten chytrák, co to vymyšlí, zase staví pomník jako před dvěma lety.To aby se na něj zase pár let nezapomnělo

+1/0
27.1.2015 0:23

J60a12n 33L51i66b38i93c83h 9392208985743

186 a 202 se němění, přitom 186 je dnes na dvě věci, neb jezdí jen kousíček a 202  jednou za uherák, kde jsou ty časy, kdy 186 byl použitelný autobus, ať už jezdil na Holešovice nebo do Bohnic frekventovanými oblastmi, nyní jsou 2 km od sebe vzdálené Kyje a Kbely odříznuté od sebe nespolehlivým spojem možná jezdícím jednou za půl hodiny.

0/0
21.1.2015 23:11

M17a57r84t87i80n 35R94u62z31i35c21k86a 1422758326917

Kdyz uz precisluji linky 29x, coz docela vitam, nechapu zavadeni tehle cisel, kdyz jsou jina volna, tak proc neprecislovali i 291?

0/0
20.1.2015 1:22

B76o32h78u64s82l11a80v 58H84a40m10á40č75e82k 9791323550468

Klasický postup , navrhnu trasy a časy , které nikomu nevyhovují a protože s nimi začne jezdit méně cestujících , tak je zruším . Osvědčilo se to na železnici a u meziměstských autobusů, tak u tramvají to bude také fungovat.

+1/0
19.1.2015 21:42

M25a25x67i22m 16N39o35v93á90k 8725699560286

Nejhorší na tom všem je to, že tyto návrhy zpracovává počítač a ne člověk. V minulosti se linky navrhovali vždy tak, aby člověk pohodlně a s co nejméně přestupy dojel do nejfrekventovanějších bodů a aby mu to trvalo co nejkratší dobu. Dnes si ROPID představuje, že člověk bude rád přestupovat jak m.gor z jedné linky na druhou a snad i víc projede, když bude stát v mrazu na přestup, který jindy absolvovat nemusel - kapitalismus.

Nejlepším příkladem toho o čem mluvím je příklad linek tramvají 3 a 17, které vyjíždějí obě z Kobylis a setkávají se - světe div se - zase v Modřanech - tady tedy pár zastávek od sebe, ale na stejné koleji..?

Stejně je to i s linkami 9 a 16 když jede člověk z Řep, tak se zase dostane - neuvěřitelně - na Žižkov..?

Další krásný příklad toho o čem jsem psal výše je zcela neuvěřitelné číslo ukončení spojů v centru města nebo někde na periferii - třeba na Výstavišti jsou ukončeny 3 spoje, jako by tam bylo větší sídliště než třeba sídliště Ďáblice, Řepy nebo Dejvice.

Další je zmršení linky 10, která vede z Ďáblic na Spořilov, což není o moc dál, kudy projíždí linka 136, která - světe div se - jede také skoro z Ďáblic.

Nebo ukončení dokonce dvou linek na Olšanských hřbitovech - zase, proč zde tyto linky jen neprojíždějí..? Je to proto, že někdo z ROPIDu prostě jen chce, aby lidé jen více PŘESEDALI a tím utráceli více peněz a ztráceli více času - jinak si to nedovedu vysvětlit.

Ale co je nejdůležitější, že většina linek, která začíná na velkých sídlištích končí na nefrekventovaných místech - Výstaviště, Bráník, Olšanské hřbitovy, Čechovo náměstí, Střelničná.

Ještě jste zapoměli využít konečné na Špejchaře, ve Dvorcích a U Zvonařky - tam bych ukončil v každé alespoň 3 linky, tak jako je to na Výstavišti a ještě bych mezi Dvorci a Bráníkem udělal novou linku, aby to bylo přehlednější a bylo by to dokonalé :o) Chaos by mohl vypuknout.

Ne opravdu, zkuste si dát mokrý hadr na hlavu a pokuste se ten b.rdel co jste tu udělali v roce 2012 trochu napravit.

+5/0
19.1.2015 21:18

J74a60n 71V14y74h36n97á93l57e71k 9535865490598

Proč tam pišou ze linka 140 je bezzemne Palmovka _Čakovce kdyz to uz skoro rok jede jen ČAkovice - Českomoravská?? jako ze se to konecne vrati zpet?

0/0
19.1.2015 11:21

K21a81r98e79l 73C70h26ý17l20a 4844467959845

Z Českomoravské jezdí kvůli uzavírce Prosecké, která by měla být letos do poloviny roku hotová. V článku je uveden bezvýlukový stav, proto je tam 140 na Palmovku (stejně tak linka 185), kam patří...

+3/0
19.1.2015 11:39

D72a19v41i33d 40V20o78b38o35r11n56i81k 7382960743719

tak snad uz v malesicich neuvidim jak jedou zasebou tri az ctyri autobusy 163, 163, 188, 133 ... a to vcelku bezne

+4/0
19.1.2015 10:44

J37a28n 62M93a56l36e24n26k11a 6523495183

Skutečně vůbec nechápu smysl linky 136 - tato linka má už vzheldem ke své délce charakter dálkového autobusu. Neznám šílence, který by jel z jižního města do Čimic autobusem. Samozřejmě že jízdní řád nemá vůbec smysl sledovat. Stížnost by se dala posílat na každý konkrétní spoj. Je logické že se autobuse ani náhodou při dojezdech nemůže trefit do jízdní řádu. Autobusy srandovně jezdí po půl hodinách 2-3 za sebou. Asi se na tak dlouhé lince řidiči bojí.

+3/−1
19.1.2015 10:14

T88o24m74a29s 11F26e65j69f27a60r 6747588232589

ano stava se to, ale pravidlem to rozhodne neni

pri opravach na Prumyslove to bylo s linkou 183 jeste o dost horsi

0/0
19.1.2015 10:46

A64l10e70n81a 98N98o88s88k57o90v89á 7697693555179

ja osobne s touto linkou mam velmi dobre zkusenosti, a treba trasu Jizni Mesto Vysocanska s ni jezdim dost pravidelne, bez vyraznejsich problemu, zpozdeni obcas jsou, ale to maji pak vsechny.

0/0
19.1.2015 10:50

P88e83t31r 31Š64k62o16d98a 5397260674790

S tou 183 je to kravina. Na jihu se prodlouží spojení Petrovic a Hájí a především zmizí užitečné spojení Katastrálního úřadu s jihovýchodem Prahy Rv

0/0
19.1.2015 9:49

T23o95m77a14s 13F39e56j64f41a27r 6127628592609

Vy toto spojeni casteji vyuzivate?

Ja treba za sebe muzu rict, ze pro obdobne spojeni (bus 177) radsi vyuziju metro A a C (o vikendu radsi busem, ale to stejne neni otevreny Katastralni urad)

+2/0
19.1.2015 10:45

J96a33r15o59m54i18r 76K85v94a39p19i95l 4171581341831

190 Nové číslo pro současnou linku 296 beze změny trasy (Háje – Nádraží Horní Počernice). - dokonaly priklad toho, jak to u ropidu chodi... Misto ruseni linek je potreba zrusit ropid...

+4/−2
19.1.2015 9:29

T13o12m85a13s 20F84e53j61f42a14r 6377388152359

Muzete to prosim nejak vysvetlit?

0/0
19.1.2015 10:39

M33a70r33e40k 57H56r54u31b48y 6807832831858

Zmena cisla beze zmeny linky - proc?

0/0
20.1.2015 12:49

J81a96n 54H14r72a61b39á40n98e51k 8747178450

Linka 166 odjakživa patří do Třeboradic a jsem rád, že si to pánové z ROPIDu toto uvědomili a konečně jí po 7 letech zase vrací domů, do Třeboradic!VV

0/0
19.1.2015 9:18

A89l10e31n25a 12P50e61t34r15u 4772475600131

136 Ve směru z Jižního Města je ze zastávky Třebenická odkloněna po trase současné linky 183 přes Ládví, Kobylisy a Vozovnu Kobylisy do zastávky Sídliště Čimice. Ve zrušeném úseku je nahrazena linkou 183.

183 Ve směru od Hájů je ze zastávky Třebenická odkloněna po trase současné linky 136 přes Sídliště Ďáblice do zastávky Vozovna Kobylisy. V úsekuTřebenická – Sídliště Čimiceje nahrazena linkou 136. V úsekuSídliště Petrovice – Horčičkovajede nově přes zastávky Morseova a Newtonova. Posílení provozu v pracovní dny dopoledne.

PROČ???????????

+1/0
19.1.2015 8:46

A13l44e31š 27V12y26k37y87p97ě56l 2692520972966

Jelikoz je 136 kloubova, vetsi kapacita, jelikoz stale chybi Cimicim o vikendu vyraznejsi spojeni, proto nejspis Ropid vymyslel tuhle uchvatnost.

+3/0
19.1.2015 8:55

T16o82m58a62s 86F50e56j34f38a28r 6977288582779

Co s tim je za problem?

Po vetsinu zmeny nahrazen jeden bus druhym a navic 177 a 183 maji po dlouhou dobu stejnou trasu, tak to v oblasti Kobylis a Dablic rozdelili.

+1/−1
19.1.2015 10:41

J17a43n 45B50í10l37e40k 7224382814233

Na co ROPID sáhne, to opět zmrzačí!;-O

+2/0
19.1.2015 8:22

T86o18m88a29s 57M33a27l95y 6660132707273

Jaký smysl má změná v trasách 136 a 183? Obzvláště jen v jednom směru?

+4/0
19.1.2015 8:01

T37e90r35i 74S84i46r12o67v33a 5186927516567

Měla by smysl v obou směrech, hlavně pokud 136 budou i dál jezdit kloubáky. 183 mezi Prosekem a Čimicema je občas katastrofa, co se kapacity týče. Ale změnu jen v jednom směru taky nechápu...

0/0
19.1.2015 8:30

M56a42r21t85i68n 34W69a71l54l97n30e98r 6115200324400

Domnívám se, že se jedná o obousměrnou změnu. Termínem "ze směru od..." popisuje trasu z jedné konečné na druhou pro ty, kdo to místně neznají. Byla by změna z druhé strany jiná, bylo by popsáno, případně přidána poznámka "trasa se v opačném směru nemění".

Ale podložené to ničím nemám, jen to tak vnímám a chápu.

+5/0
19.1.2015 8:39

T25e87r59i 79S52i20r75o25v90a 5376537156737

Kéž byste měl pravdu :-)

0/0
19.1.2015 8:39

M29a44r61t42i86n 45W47a58l70l96n40e26r 6295170904330

Hlavně si neumím představit, že by linka měla končit na Sídliště Čimice, ale začátek linky na druhou stranu by byl na Vozovně Kobylisy.;-)

+1/0
19.1.2015 8:41

T64e62r15i 86S79i72r38o50v40a 5806407506837

Taky mi to přišlo poněkud neproveditelné... :)

0/0
19.1.2015 8:56

T41o62m59a49s 36M92a65l42y 6630632607603

Tak vzhledem k tomu, že i nyní obě linky jedou přes Vozovnu Kobylisy (s tím že 136 tam končí), tak se to dá protáhnout až do těch Čimic, což má svůj smysl, přecejen moc toho do těch Čimic nejezdí. 

Ale nejspíš máte pravdu, že to je v obou směrech, u ostatních linek to píší podobným stylem, četl jsem pouze linky, které se mě mohou týkat... Naštěstí nejsem jediný, kdo to po prvním přečtení špatně pochopil :-D

0/0
19.1.2015 9:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.