Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

DOKUMENT: Návrh změn v pražské MHD od dubna 2015 - autobusy, východ Prahy

Na duben chystá město největší změny v MHD od roku 2012. Vyvolá je spuštění provozu metra A do Motola. MF DNES a iDNES.cz exkluzivně přinášejí kompletní návrh nových tras a dalších změn.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O72n98d68ř54e26j 94F55e17l94c63a68n 6632744381157

Autobusová linka 121, která nahradí stávající 293, je pro nás, co bydlíme v Krči, skutečný unikát. Já se potřebuji dostat na nejbližší metro a ne dělat okružní vyhlídkovou jízdu po Praze. Ten, kdo to dával dohromady je osel.

0/0
12.2.2015 13:35

R38o25b25e18r80t 79D41v69o97ř72á70k 5163862436

To je super takže lidi z Blažimské a od archívu pojedou na metro půl hodiny :-) To si ten chytrák, co to vymyšlí, zase staví pomník jako před dvěma lety.To aby se na něj zase pár let nezapomnělo

+1/0
27.1.2015 0:23

J91a36n 10L77i87b18i68c47h 9592408585983

186 a 202 se němění, přitom 186 je dnes na dvě věci, neb jezdí jen kousíček a 202  jednou za uherák, kde jsou ty časy, kdy 186 byl použitelný autobus, ať už jezdil na Holešovice nebo do Bohnic frekventovanými oblastmi, nyní jsou 2 km od sebe vzdálené Kyje a Kbely odříznuté od sebe nespolehlivým spojem možná jezdícím jednou za půl hodiny.

0/0
21.1.2015 23:11

M51a17r64t51i40n 29R26u85z88i73c93k50a 1292288416397

Kdyz uz precisluji linky 29x, coz docela vitam, nechapu zavadeni tehle cisel, kdyz jsou jina volna, tak proc neprecislovali i 291?

0/0
20.1.2015 1:22

B70o81h54u87s67l72a13v 37H67a84m85á30č45e89k 9641833580818

Klasický postup , navrhnu trasy a časy , které nikomu nevyhovují a protože s nimi začne jezdit méně cestujících , tak je zruším . Osvědčilo se to na železnici a u meziměstských autobusů, tak u tramvají to bude také fungovat.

+1/0
19.1.2015 21:42

M37a33x15i55m 42N51o89v11á53k 8285419590586

Nejhorší na tom všem je to, že tyto návrhy zpracovává počítač a ne člověk. V minulosti se linky navrhovali vždy tak, aby člověk pohodlně a s co nejméně přestupy dojel do nejfrekventovanějších bodů a aby mu to trvalo co nejkratší dobu. Dnes si ROPID představuje, že člověk bude rád přestupovat jak m.gor z jedné linky na druhou a snad i víc projede, když bude stát v mrazu na přestup, který jindy absolvovat nemusel - kapitalismus.

Nejlepším příkladem toho o čem mluvím je příklad linek tramvají 3 a 17, které vyjíždějí obě z Kobylis a setkávají se - světe div se - zase v Modřanech - tady tedy pár zastávek od sebe, ale na stejné koleji..?

Stejně je to i s linkami 9 a 16 když jede člověk z Řep, tak se zase dostane - neuvěřitelně - na Žižkov..?

Další krásný příklad toho o čem jsem psal výše je zcela neuvěřitelné číslo ukončení spojů v centru města nebo někde na periferii - třeba na Výstavišti jsou ukončeny 3 spoje, jako by tam bylo větší sídliště než třeba sídliště Ďáblice, Řepy nebo Dejvice.

Další je zmršení linky 10, která vede z Ďáblic na Spořilov, což není o moc dál, kudy projíždí linka 136, která - světe div se - jede také skoro z Ďáblic.

Nebo ukončení dokonce dvou linek na Olšanských hřbitovech - zase, proč zde tyto linky jen neprojíždějí..? Je to proto, že někdo z ROPIDu prostě jen chce, aby lidé jen více PŘESEDALI a tím utráceli více peněz a ztráceli více času - jinak si to nedovedu vysvětlit.

Ale co je nejdůležitější, že většina linek, která začíná na velkých sídlištích končí na nefrekventovaných místech - Výstaviště, Bráník, Olšanské hřbitovy, Čechovo náměstí, Střelničná.

Ještě jste zapoměli využít konečné na Špejchaře, ve Dvorcích a U Zvonařky - tam bych ukončil v každé alespoň 3 linky, tak jako je to na Výstavišti a ještě bych mezi Dvorci a Bráníkem udělal novou linku, aby to bylo přehlednější a bylo by to dokonalé :o) Chaos by mohl vypuknout.

Ne opravdu, zkuste si dát mokrý hadr na hlavu a pokuste se ten b.rdel co jste tu udělali v roce 2012 trochu napravit.

+5/0
19.1.2015 21:18

J69a76n 39V76y77h85n69á40l78e13k 9365825540428

Proč tam pišou ze linka 140 je bezzemne Palmovka _Čakovce kdyz to uz skoro rok jede jen ČAkovice - Českomoravská?? jako ze se to konecne vrati zpet?

0/0
19.1.2015 11:21

K95a50r98e18l 20C90h47ý89l17a 4344247499135

Z Českomoravské jezdí kvůli uzavírce Prosecké, která by měla být letos do poloviny roku hotová. V článku je uveden bezvýlukový stav, proto je tam 140 na Palmovku (stejně tak linka 185), kam patří...

+3/0
19.1.2015 11:39

D97a66v28i84d 94V18o36b26o52r16n22i86k 7962870503589

tak snad uz v malesicich neuvidim jak jedou zasebou tri az ctyri autobusy 163, 163, 188, 133 ... a to vcelku bezne

+4/0
19.1.2015 10:44

J29a77n 71M86a18l93e60n53k19a 6303675203

Skutečně vůbec nechápu smysl linky 136 - tato linka má už vzheldem ke své délce charakter dálkového autobusu. Neznám šílence, který by jel z jižního města do Čimic autobusem. Samozřejmě že jízdní řád nemá vůbec smysl sledovat. Stížnost by se dala posílat na každý konkrétní spoj. Je logické že se autobuse ani náhodou při dojezdech nemůže trefit do jízdní řádu. Autobusy srandovně jezdí po půl hodinách 2-3 za sebou. Asi se na tak dlouhé lince řidiči bojí.

+3/−1
19.1.2015 10:14

T78o68m14a62s 38F82e71j73f59a28r 6407748282269

ano stava se to, ale pravidlem to rozhodne neni

pri opravach na Prumyslove to bylo s linkou 183 jeste o dost horsi

0/0
19.1.2015 10:46

A52l43e86n31a 22N13o96s41k86o55v52á 7617943145169

ja osobne s touto linkou mam velmi dobre zkusenosti, a treba trasu Jizni Mesto Vysocanska s ni jezdim dost pravidelne, bez vyraznejsich problemu, zpozdeni obcas jsou, ale to maji pak vsechny.

0/0
19.1.2015 10:50

P73e74t74r 50Š25k46o82d11a 5597570244250

S tou 183 je to kravina. Na jihu se prodlouží spojení Petrovic a Hájí a především zmizí užitečné spojení Katastrálního úřadu s jihovýchodem Prahy Rv

0/0
19.1.2015 9:49

T76o98m10a46s 96F68e90j50f26a66r 6877188642239

Vy toto spojeni casteji vyuzivate?

Ja treba za sebe muzu rict, ze pro obdobne spojeni (bus 177) radsi vyuziju metro A a C (o vikendu radsi busem, ale to stejne neni otevreny Katastralni urad)

+2/0
19.1.2015 10:45

J47a81r57o20m75i86r 67K66v84a53p65i34l 4121781681411

190 Nové číslo pro současnou linku 296 beze změny trasy (Háje – Nádraží Horní Počernice). - dokonaly priklad toho, jak to u ropidu chodi... Misto ruseni linek je potreba zrusit ropid...

+4/−2
19.1.2015 9:29

T36o72m96a86s 29F42e85j19f54a92r 6137628882179

Muzete to prosim nejak vysvetlit?

0/0
19.1.2015 10:39

M85a66r84e12k 98H11r52u49b81y 6367572191238

Zmena cisla beze zmeny linky - proc?

0/0
20.1.2015 12:49

J56a79n 71H65r22a80b84á39n25e20k 8777928140

Linka 166 odjakživa patří do Třeboradic a jsem rád, že si to pánové z ROPIDu toto uvědomili a konečně jí po 7 letech zase vrací domů, do Třeboradic!VV

0/0
19.1.2015 9:18

A94l48e64n82a 83P14e77t77r67u 4982485100781

136 Ve směru z Jižního Města je ze zastávky Třebenická odkloněna po trase současné linky 183 přes Ládví, Kobylisy a Vozovnu Kobylisy do zastávky Sídliště Čimice. Ve zrušeném úseku je nahrazena linkou 183.

183 Ve směru od Hájů je ze zastávky Třebenická odkloněna po trase současné linky 136 přes Sídliště Ďáblice do zastávky Vozovna Kobylisy. V úsekuTřebenická – Sídliště Čimiceje nahrazena linkou 136. V úsekuSídliště Petrovice – Horčičkovajede nově přes zastávky Morseova a Newtonova. Posílení provozu v pracovní dny dopoledne.

PROČ???????????

+1/0
19.1.2015 8:46

A67l87e86š 90V70y38k20y28p39ě38l 2812360902816

Jelikoz je 136 kloubova, vetsi kapacita, jelikoz stale chybi Cimicim o vikendu vyraznejsi spojeni, proto nejspis Ropid vymyslel tuhle uchvatnost.

+3/0
19.1.2015 8:55

T14o76m69a55s 17F18e94j16f14a83r 6977528522419

Co s tim je za problem?

Po vetsinu zmeny nahrazen jeden bus druhym a navic 177 a 183 maji po dlouhou dobu stejnou trasu, tak to v oblasti Kobylis a Dablic rozdelili.

+1/−1
19.1.2015 10:41

J45a87n 79B33í65l42e22k 7954512344493

Na co ROPID sáhne, to opět zmrzačí!;-O

+2/0
19.1.2015 8:22

T48o82m84a64s 19M81a55l92y 6320722107963

Jaký smysl má změná v trasách 136 a 183? Obzvláště jen v jednom směru?

+4/0
19.1.2015 8:01
Foto

T52e40r91i 83S61i83r13o91v27a 5856787826507

Měla by smysl v obou směrech, hlavně pokud 136 budou i dál jezdit kloubáky. 183 mezi Prosekem a Čimicema je občas katastrofa, co se kapacity týče. Ale změnu jen v jednom směru taky nechápu...

0/0
19.1.2015 8:30

M58a58r70t57i68n 18W34a45l16l68n34e19r 6505930124510

Domnívám se, že se jedná o obousměrnou změnu. Termínem "ze směru od..." popisuje trasu z jedné konečné na druhou pro ty, kdo to místně neznají. Byla by změna z druhé strany jiná, bylo by popsáno, případně přidána poznámka "trasa se v opačném směru nemění".

Ale podložené to ničím nemám, jen to tak vnímám a chápu.

+5/0
19.1.2015 8:39
Foto

T59e29r67i 44S90i37r91o72v57a 5606217486417

Kéž byste měl pravdu :-)

0/0
19.1.2015 8:39

M31a61r14t12i24n 60W32a84l44l63n63e75r 6605450714660

Hlavně si neumím představit, že by linka měla končit na Sídliště Čimice, ale začátek linky na druhou stranu by byl na Vozovně Kobylisy.;-)

+1/0
19.1.2015 8:41
Foto

T74e21r88i 10S49i67r65o20v47a 5586317656967

Taky mi to přišlo poněkud neproveditelné... :)

0/0
19.1.2015 8:56

T10o17m95a84s 13M84a16l30y 6160352437783

Tak vzhledem k tomu, že i nyní obě linky jedou přes Vozovnu Kobylisy (s tím že 136 tam končí), tak se to dá protáhnout až do těch Čimic, což má svůj smysl, přecejen moc toho do těch Čimic nejezdí. 

Ale nejspíš máte pravdu, že to je v obou směrech, u ostatních linek to píší podobným stylem, četl jsem pouze linky, které se mě mohou týkat... Naštěstí nejsem jediný, kdo to po prvním přečtení špatně pochopil :-D

0/0
19.1.2015 9:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.