Diskuze

DOKUMENT: Návrh změn v pražské MHD od dubna 2015 - autobusy, východ Prahy

Na duben chystá město největší změny v MHD od roku 2012. Vyvolá je spuštění provozu metra A do Motola. MF DNES a iDNES.cz exkluzivně přinášejí kompletní návrh nových tras a dalších změn.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autobusová linka 121, která nahradí stávající 293, je pro nás, co bydlíme v Krči, skutečný unikát. Já se potřebuji dostat na nejbližší metro a ne dělat okružní vyhlídkovou jízdu po Praze. Ten, kdo to dával dohromady je osel.

0 0
možnosti

To je super takže lidi z Blažimské a od archívu pojedou na metro půl hodiny :-) To si ten chytrák, co to vymyšlí, zase staví pomník jako před dvěma lety.To aby se na něj zase pár let nezapomnělo

1 0
možnosti

J63a70n 64L50i37b61i26c53h

21. 1. 2015 23:11

186 a 202 se němění, přitom 186 je dnes na dvě věci, neb jezdí jen kousíček a 202  jednou za uherák, kde jsou ty časy, kdy 186 byl použitelný autobus, ať už jezdil na Holešovice nebo do Bohnic frekventovanými oblastmi, nyní jsou 2 km od sebe vzdálené Kyje a Kbely odříznuté od sebe nespolehlivým spojem možná jezdícím jednou za půl hodiny.

0 0
možnosti

Kdyz uz precisluji linky 29x, coz docela vitam, nechapu zavadeni tehle cisel, kdyz jsou jina volna, tak proc neprecislovali i 291?

0 0
možnosti

Klasický postup , navrhnu trasy a časy , které nikomu nevyhovují a protože s nimi začne jezdit méně cestujících , tak je zruším . Osvědčilo se to na železnici a u meziměstských autobusů, tak u tramvají to bude také fungovat.

1 0
možnosti

M60a92x76i75m 98N79o77v71á95k

19. 1. 2015 21:18

Nejhorší na tom všem je to, že tyto návrhy zpracovává počítač a ne člověk. V minulosti se linky navrhovali vždy tak, aby člověk pohodlně a s co nejméně přestupy dojel do nejfrekventovanějších bodů a aby mu to trvalo co nejkratší dobu. Dnes si ROPID představuje, že člověk bude rád přestupovat jak m.gor z jedné linky na druhou a snad i víc projede, když bude stát v mrazu na přestup, který jindy absolvovat nemusel - kapitalismus.

Nejlepším příkladem toho o čem mluvím je příklad linek tramvají 3 a 17, které vyjíždějí obě z Kobylis a setkávají se - světe div se - zase v Modřanech - tady tedy pár zastávek od sebe, ale na stejné koleji..?

Stejně je to i s linkami 9 a 16 když jede člověk z Řep, tak se zase dostane - neuvěřitelně - na Žižkov..?

Další krásný příklad toho o čem jsem psal výše je zcela neuvěřitelné číslo ukončení spojů v centru města nebo někde na periferii - třeba na Výstavišti jsou ukončeny 3 spoje, jako by tam bylo větší sídliště než třeba sídliště Ďáblice, Řepy nebo Dejvice.

Další je zmršení linky 10, která vede z Ďáblic na Spořilov, což není o moc dál, kudy projíždí linka 136, která - světe div se - jede také skoro z Ďáblic.

Nebo ukončení dokonce dvou linek na Olšanských hřbitovech - zase, proč zde tyto linky jen neprojíždějí..? Je to proto, že někdo z ROPIDu prostě jen chce, aby lidé jen více PŘESEDALI a tím utráceli více peněz a ztráceli více času - jinak si to nedovedu vysvětlit.

Ale co je nejdůležitější, že většina linek, která začíná na velkých sídlištích končí na nefrekventovaných místech - Výstaviště, Bráník, Olšanské hřbitovy, Čechovo náměstí, Střelničná.

Ještě jste zapoměli využít konečné na Špejchaře, ve Dvorcích a U Zvonařky - tam bych ukončil v každé alespoň 3 linky, tak jako je to na Výstavišti a ještě bych mezi Dvorci a Bráníkem udělal novou linku, aby to bylo přehlednější a bylo by to dokonalé :o) Chaos by mohl vypuknout.

Ne opravdu, zkuste si dát mokrý hadr na hlavu a pokuste se ten b.rdel co jste tu udělali v roce 2012 trochu napravit.

5 0
možnosti

Proč tam pišou ze linka 140 je bezzemne Palmovka _Čakovce kdyz to uz skoro rok jede jen ČAkovice - Českomoravská?? jako ze se to konecne vrati zpet?

0 0
možnosti

K25a20r42e42l 13C36h58ý84l81a

19. 1. 2015 11:39

Z Českomoravské jezdí kvůli uzavírce Prosecké, která by měla být letos do poloviny roku hotová. V článku je uveden bezvýlukový stav, proto je tam 140 na Palmovku (stejně tak linka 185), kam patří...

3 0
možnosti

tak snad uz v malesicich neuvidim jak jedou zasebou tri az ctyri autobusy 163, 163, 188, 133 ... a to vcelku bezne

4 0
možnosti

J79a59n 87M74a22l96e54n15k46a

19. 1. 2015 10:14

Skutečně vůbec nechápu smysl linky 136 - tato linka má už vzheldem ke své délce charakter dálkového autobusu. Neznám šílence, který by jel z jižního města do Čimic autobusem. Samozřejmě že jízdní řád nemá vůbec smysl sledovat. Stížnost by se dala posílat na každý konkrétní spoj. Je logické že se autobuse ani náhodou při dojezdech nemůže trefit do jízdní řádu. Autobusy srandovně jezdí po půl hodinách 2-3 za sebou. Asi se na tak dlouhé lince řidiči bojí.

3 1
možnosti

ano stava se to, ale pravidlem to rozhodne neni

pri opravach na Prumyslove to bylo s linkou 183 jeste o dost horsi

0 0
možnosti

P51e51t21r 11Š81k52o19d89a

19. 1. 2015 9:49

S tou 183 je to kravina. Na jihu se prodlouží spojení Petrovic a Hájí a především zmizí užitečné spojení Katastrálního úřadu s jihovýchodem Prahy Rv

0 0
možnosti

Vy toto spojeni casteji vyuzivate?

Ja treba za sebe muzu rict, ze pro obdobne spojeni (bus 177) radsi vyuziju metro A a C (o vikendu radsi busem, ale to stejne neni otevreny Katastralni urad)

2 0
možnosti