Diskuze

Centrem nově projede víc tramvají, řekl o změnách v MHD mluvčí Ropidu

Středem metropole bude po otevření čtyř nových stanic linky metra A jezdit víc tramvajových linek než dosud. Řekl to mluvčí organizace Ropid Filip Drápal v chatu se čtenáři iDNES.cz. Ti se zajímali nejen o dopravu v samotné metropoli ale i o návaznost příměstských linek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nedělejme z cestujících nesvéprávné jedince. Většina z nich nové linky a nové přestupní vazby  pochopí velmi rychle. Obecně každý nový úsek metra dopravě v Praze prospěje.

0 0
možnosti

Trochu jsem ty šachy s linkami 174 a 179 nepobral, to opravdu bude někomu k užitku?

0 0
možnosti
Foto

Ten rozhovor se nedá číst.

Většinou precizně položená otázka k nějakému problému a v odpovědi je jen výčet zlepšení v oblasti trochu související s problémem.

Asi takovýhle on-line rozhovor není vhodná platforma pro řešení komplikovaných problémů.

Lepší by by bylo fórum, kde by se s odpovědí nespěchalo, odpovídal by kometentní tým a mohlo by se v diskusi pokračovat. To by ovšem musel organizovat ROPID ne iDNES.

Zdá se mi, že ROPID má pocit, že už je v tom dost práce a změny nepřipustí ani od městských částí, natož od veřejnosti.

3 0
možnosti
Foto

už aby se ale dohodli na zahájení stavby metra D...

http://e-petice.cz/petitions/metroD.html

0 0
možnosti

nebudte takovy optimista, toho my se nedozijem. kouknete na Blanku. To je ostuda naroda a to je kraticky tunel proti celemu D. tunel kterej by se mel stavet rok se patla  8let.

1 0
možnosti

M74a53x54i23m 86N52o72v86á34k

19. 1. 2015 21:54

Nejhorší na tom všem je to, že tyto návrhy zpracovává počítač a ne člověk. V minulosti se linky navrhovali vždy tak, aby člověk pohodlně a s co nejméně přestupy dojel do nejfrekventovanějších bodů a aby mu to trvalo co nejkratší dobu. Dnes si ROPID představuje, že člověk bude rád přestupovat jak m.gor z jedné linky na druhou a snad i víc projede, když bude stát v mrazu na přestup, který jindy absolvovat nemusel - kapitalismus.

Nejlepším příkladem toho o čem mluvím je příklad linek tramvají 3 a 17, které vyjíždějí obě z Kobylis a setkávají se - světe div se - zase v Modřanech - tady tedy pár zastávek od sebe, ale na stejné koleji..?

Stejně je to i s linkami 9 a 16 když jede člověk z Řep, tak se zase dostane - neuvěřitelně - na Žižkov..?

Další krásný příklad toho o čem jsem psal výše je zcela neuvěřitelné číslo ukončení spojů v centru města nebo někde na periferii - třeba na Výstavišti jsou ukončeny 3 spoje, jako by tam bylo větší sídliště než třeba sídliště Ďáblice, Řepy nebo Dejvice.

Další je zmršení linky 10, která vede z Ďáblic na Spořilov, což není o moc dál, kudy projíždí linka 136, která - světe div se - jede také skoro z Ďáblic.

Nebo ukončení dokonce dvou linek na Olšanských hřbitovech - zase, proč zde tyto linky jen neprojíždějí..? Je to proto, že někdo z ROPIDu prostě jen chce, aby lidé jen více PŘESEDALI a tím utráceli více peněz a ztráceli více času - jinak si to nedovedu vysvětlit.

Ale co je nejdůležitější, že většina linek, která začíná na velkých sídlištích končí na nefrekventovaných místech - Výstaviště, Bráník, Olšanské hřbitovy, Čechovo náměstí, Střelničná.

Ještě jste zapoměli využít konečné na Špejchaře, ve Dvorcích a U Zvonařky - tam bych ukončil v každé alespoň 3 linky, tak jako je to na Výstavišti a ještě bych mezi Dvorci a Bráníkem udělal novou linku, aby to bylo přehlednější a bylo by to dokonalé :o) Chaos by mohl vypuknout.

Ne opravdu, zkuste si dát mokrý hadr na hlavu a pokuste se ten b.rdel co jste tu udělali v roce 2012 trochu napravit.

4 0
možnosti
Foto

Buďte si jistý, že všechny tyto návrhy zpracovává člověk a nikoli počítač. A všechny věci, které jste popsal, jsou záměrem těch dvou lidí, co to navrhují. Jim se prostě líbí, když všechny linky jezdí pokud možno spolu z jednoho konce města na druhý a někde uprostřed se mezi těmi svazky linek přestupuje. Oni věří, že to je pokrok a zcela záměrně to tak navrhují. Plus si prostě rádi hrají s čísly a barvičkami, asi jako osmiletí kluci, kterým se líbí tramvajky a autobusy.

5 1
možnosti

Argumentovat u změny letité páteřní linky 22 tím, že stojí v kolonách na Malé Straně - ano, to se bezesporu stává, nicméně Praha slibovala po otevření Blanky uzavřít MS jen pro rezidenty a zásobování. Samozřejmě je otázka, kdy se tak opravdu stane, ale jelikož by se to čistě teoreticky mohlo krýt s datem zprovoznění nového metra, přijde mi ukvapené. A hlavně blbé.

2 0
možnosti

Nechápu ukončení TRAM 16 na zastávce Nádr.Vysočany a její novou jednovozovou náhradu č.19 v úseku Palmovka - Lehovec. Ušetří se jeden vůz v úseku Nádr.Vysočany - Lehovec, ale v úseku Palmovka - Nádr.Vysočany budou jezdit tramvaje 16 (2 vozy) i 19 (jeden vůz), čili tři. Úspora skoro žádná a nucený přestup pro starší a invalidní cestující v bývalé trase 16. úplná pohroma.

3 1
možnosti

A nechtěl by někdo Ropid zrušit? Nějak mě ten jejich humor typu "vylezu z metra a vidím dvoje červená světla v dáli"  nebaví...

4 1
možnosti

Na tom nic vtipného nevidím. Když jdu ulicí na tramvaj a vidím ji přijíždět na zastávku, není třeba spěchat. Než tam totiž dojdu, přijedou další dvě. A já v klidu nastoupím do třetí.

1 2
možnosti

No ještě nemá metro, tak velkou infrastrukturu, že by se prohazovaly linky metra, i když technicky by se dalo jezdit bez problému z Hájí do Depa Hostivař. Třeba nás jednou překvapí a přepísmenují trasy.:-)

3 1
možnosti

P96a28v89e25l 25S93l19a74m82a

19. 1. 2015 18:01

Odpoved F Drapala na dotaz proc se meni trasy linek na vychode Prahy: Trasy linek se v dane oblasti moc nemeni...No ,tak jen tak namatkou. 136,139,124,196, to vubec nejsou kosmeticke zmeny ale docela zasadni .Je videt,ze Ropid je SYSTEMOVA a KONCEPCNI organizace kdyz ani jeji mluvci nevi o cem mluvi...

3 0
možnosti