- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč z nabízených možností ROPID tlačí vždy tu nejhorší? Prodloužena mohla být kterákoliv z linek na Barrandovském mostě - 118, 125, 196, 197, 253. Byla vybrána linka, kde z naprosté většiny trasy na pravém břehu je rychlejší spojení do Dejvic metrem, přičemž ostatní linky nabízí lepší možnosti pro místní obyvatele!
118 - Spořilov, Brumlovka (BB Centrum) a Krč to mají rychlejší s přestupem na Budějovické
125 - Oblast Hájů, Opatova a Litochleb bude mít spojení do Dejvic rychlejší metrem. Z oblasti Chodova, kterou 125 projíždí, bude velice pravděpodobně spojení metrem rychlejší (i s přestupem na bus směr Chodov nebo Roztyly)
196 - O víkendu na lince jezdí krátké spoje, což může být problém v případě budoucího posilování linky. Každopádně do Dejvic bez přestupu nabídne rychlejší spojení oblasti Novodvorské a Braníku. S jedním přestupem celé široké oblasti. Ideální (není podmínkou) by bylo zkrácení na severovýchodní větvi (Kačerov, Kloboučnická, ...)
197 - Se mi zdá jako ideální linka pro prodloužení do Dejvic. Z nabízených možností totiž pokrývá oblasti s největším počtem potenciálních cestujících - Písnice, Libuš, Kamýk, Lhotka, Novodvorská, Braník. S přestupem i část Modřan. Nutnost zkrátit na Sídliště Písnice.
253 - Pokrývá pouze Modřany, ale této oblasti by ze všech porovnávaných čtvrtí nabídla zcela nejrychlejší řešení.